Sequo Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 bloodjackal said: statü ile ne alakası var bunun başta yazdım spor iyi kaçan bir araç merakım olduğunu. bu fiyata scirocco da alırsın ama bizim türk milleti s2000 faciasından sonra scirocco yada el attığı için arabadan soğuttular. tofaş ile bu aracı karşılaştırdınız ya onada helal direk ezme moduna girdiniz. modifiyeli bmw mercedes kırolarının içine kattınız birde ben hiç görmedim arkadaş porsche kullanan kıro şöför. tabiki alacağım aracında sattığımda yarı yarıya zarar yapmasını istemem. Sequo verdiğin tutarlı cevap için teşekkürler başka modellere bakıcağım rx fena durmuyor gibi thxs. Mazdaları geç rotary motor hala türkiyede bilinir bir motor olmadığı için sıkıntı yaşatıyor. Bir çoğu belirli km üzerinde sandık motor istiyor. Ben senin yerinde olsam o bütçeye E36 Kasa BMW M3 alırdım. Araçda koltuk ısıtma bile mevcut. Teknik özelliklerine gelince 291 HP lik yerine 321 HP liği tercih edersen baya tatmin edecektir seni. Yürüyeni gayet mumtazan ve kilitli difransiyeli fabrika çıkış olarak mevcuttur. Acayip zevk alırsın tabii temizini bulman lazım piyasa da da temizi mevcut. Ben senin yerinde olsam tercihimi bu yönde kullanırdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 çakal kasa hardtop al baba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bloodjackal Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 m3 lerde ateş eden cinsten bir bakacağım. peki bmw z3 ve z4 (2003-2006) hakkında bilgi sahibi olan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 bloodjackal said: m3 lerde ateş eden cinsten bir bakacağım. peki bmw z3 ve z4 (2003-2006) hakkında bilgi sahibi olan var mı? 3.0 z4 231 hp ama gitmez. Direk e36 m3 tam sana göre dinle beni. MZ4 alırsan tadından yenmez ama 70 80 lira onlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 2006 3.0 z4 ler 265lik olmali ya. 5.5 falandi hatta 100u Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GEd Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2013 BMW tam kırmançi türk arabası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 E36 3.20 coupe kullandim, siyah batmobil. Da$ gibi arabaydi, kronik sorunlari olmasa alinacak arabadir bence. Bi de it gibi yakar sdfsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 jacabo said: ben mesela bundan istiyorum alamayacağım ama hani alırsam o sınıfa mı giriyorum ? Şunlar 10 yıl önce o kadar ucuzdu ki? 30bin TLye falan bulunuyodu neredeyse. Bir de, arabadan anlayan(!) bu kadar kişiden birisi bile sürüş zevki =/= 0-100 dememiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AtlaraFisildayan Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 e36 çok çakal. 46 iyidir. hem zevk hem spor için diyorsan 60 bin e m3 çek e46 ama hepsinin motor patlak aşşağı yukarı. 36 larda yakın zamanda sandık motor getirmiş bulma şansın daha çok ama. 2001 m5 lerde ne ucuzlamış ya, para olsada yardırsak yan yan dsfgdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2013 AtlaraFisildayan said: e36 çok çakal. 46 iyidir. hem zevk hem spor için diyorsan 60 bin e m3 çek e46 ama hepsinin motor patlak aşşağı yukarı. 36 larda yakın zamanda sandık motor getirmiş bulma şansın daha çok ama. 2001 m5 lerde ne ucuzlamış ya, para olsada yardırsak yan yan dsfgdf Yanıltmayın 60 bine e45 m3 patlaktık. Temiz m3 e46 min 90. E36 m3 40 liraya temiz bulunur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 su an 98 boxster kullaniyorum, benim su gune kadar kullandigim en zevkli orta klasman arac. Yol tutusu olsun, cekisi olsun gayet keyif veriyor. Araba cogu kisi zevk isidir abi. Gonlunden boxster geciyorsa al gitsin. Yalniz burda biri daha demis, intermediate shaft bearing kronik bir arizasi. Onu iyi arastirman lazim. Bazilarinda 30k km'de patliyor bazisi hic patlamiyor. Patladigi zaman da tamiri yeni bir motor fiyati, haberin olsun. Benimki su an 160k km'de her yag degisiminde yag filtresini didik didik ariyorum kopan metal parca bulmama umuduyla. 15 yasinda araba, bir yildir bende, su gune kadar sadece yolcu tarafindaki window regulatoru bozuldu. Onun disinda tas gibi araba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Turkiyede misin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 manve said: su an 98 boxster kullaniyorum, benim su gune kadar kullandigim en zevkli orta klasman arac. Yol tutusu olsun, cekisi olsun gayet keyif veriyor. Araba cogu kisi zevk isidir abi. Gonlunden boxster geciyorsa al gitsin. Yalniz burda biri daha demis, intermediate shaft bearing kronik bir arizasi. Onu iyi arastirman lazim. Bazilarinda 30k km'de patliyor bazisi hic patlamiyor. Patladigi zaman da tamiri yeni bir motor fiyati, haberin olsun. Benimki su an 160k km'de her yag degisiminde yag filtresini didik didik ariyorum kopan metal parca bulmama umuduyla. 15 yasinda araba, bir yildir bende, su gune kadar sadece yolcu tarafindaki window regulatoru bozuldu. Onun disinda tas gibi araba. Yağ filtresinde aman kopan parça bulma yoksa yataklar gg :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 yok turkiye'de degilim. ims hakkinda arastirirken okumustum, ilk belirtisi yag filtresinde goruyormussun. Tabi turkiye'deki barzolari hesaba katinca temiz arac bulmasi zordur muhakkak. Yalniz soyle bir sey daha var, cogu kisi boxsteri 2500 rpm altinda kullanmamayi oneriyor. Dusuk rpm de motor icin zararliymis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Porsche ve dusuk rpm. NERDE OKUDUN Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 manve said: yok turkiye'de degilim. ims hakkinda arastirirken okumustum, ilk belirtisi yag filtresinde goruyormussun. Tabi turkiye'deki barzolari hesaba katinca temiz arac bulmasi zordur muhakkak. Yalniz soyle bir sey daha var, cogu kisi boxsteri 2500 rpm altinda kullanmamayi oneriyor. Dusuk rpm de motor icin zararliymis. http://www.pelicanparts.com/techarticles/Boxster_Tech/28-FUEL-Throttle_Body_Cleaning_-_Boots/28-FUEL-Throttle_Body_Cleaning_-_Boots.htm temizle ve temizlet, sıkıntın kalmaz bence, LOW RPM sorunları genellikle böyle şeylerden. silindir sayısı yüksek olsa arabada zaten low rpm'de daha performanslı olurdu, o yüzden bence şaşırmamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 pelicanparts'in bir yerlerinde gormustum ilk olarak dusuk rpm'de kullanmayin dediklerini. http://www.volkswagenspares.com/page.php?page=Porsche+Intermediate+Shaft++Upgr Mesela burda da "What can be done to prevent an IMS failure?" basligi altinda adamlar kipkirmizi yazmislar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 manve said: yok turkiye'de degilim. ims hakkinda arastirirken okumustum, ilk belirtisi yag filtresinde goruyormussun. Tabi turkiye'deki barzolari hesaba katinca temiz arac bulmasi zordur muhakkak. Yalniz soyle bir sey daha var, cogu kisi boxsteri 2500 rpm altinda kullanmamayi oneriyor. Dusuk rpm de motor icin zararliymis. Olay tamamen yağ sıcaklığı ve basıncı ile alakalı. Aracı ilk çalıştırdığınızda genelde üşenilir ama en az 5 dk ilk çalıştırıldığında rolantide çalıştırılmalı. Çünkü motor su sıcaklığı ideal seviyeye bu kadar sürede gelecektir. Daha sonra yağ sıcaklığı 70 derece üstüne çıkmadan araç 3.000 devirin üstüne getirilmemelidir. Yağ sıcaklığı 70 derece ve üstüne ulaştığı zaman 2. vitese atar bi redline kesici görürüm ben ki motor içinde biriken kurum ve yağ kalıntıları direk çıksın diye. Daha sonra aracı yüksek süratlerde kullanıp tamamen açılmış bir hale getiririm. Kapatmadan öncede araç turbolu ise mutlaka en az 60 sn bekleyip öyle kapatılmalı. Çünkü turboların içini tamamen boşaltması şart. Bunlar motorun ömrünü uzatan detaylar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 ben de eger cok cok acil isim yoksa hatta ise 5-10 dk gec kalacak olsam bile motoru 60-70 dereceye getirmeden hareket etmiyorum. ama su 2.vitese at redline gor falan yapmadigim seylerdi :) ama op bu basligi gorurse tekrar soyluyorum, kullanmasi fazlasiyla zevkli araba. Eski model olmasina ragmen, ic dizayn ve parca kalitesi olarak cogu yeni arabadan cok cok ust seviyede. 2 tane bagajin var ama ikisi de cuk kadar :) konfor olayi da pek yok ama zaten zevk arabasi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2013 Ben stok arabayla zevke karşıyım :) Zevk arabanın herşeyini kendi tepkilerine göre yapiyorsan ortaya çıkıyor:) Benim zevk arabalarımdan bir tanesi Nissan 200sx. http://i.imgur.com/IvRf6co.jpg Şuda projesi: http://www.peakgarage.net/node/75 http://imgur.com/a/ALalL#0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 manve said: yok turkiye'de degilim. ims hakkinda arastirirken okumustum, ilk belirtisi yag filtresinde goruyormussun. Tabi turkiye'deki barzolari hesaba katinca temiz arac bulmasi zordur muhakkak. Yalniz soyle bir sey daha var, cogu kisi boxsteri 2500 rpm altinda kullanmamayi oneriyor. Dusuk rpm de motor icin zararliymis. Benim anlayamadığım bu ufacık IMS denen parça tam olarak ne işe yarıyor ve nasıl bu kadar yaygın bir arızaya sebep oluyor da Porsche hala geri çağıramıyor araçları. Nereye porsche boxster 2000-2001 yazsak aynı şey çıkıyor çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 dizel araci en fazla 10-15 saniye calistirin sonra kipirdatin. yeterli. fazlasi anlamsiz. ancak yag sogukken yuksek devire cikarsaniz ve bunu her sabah surekli hale getirirseniz motoru 3-4 seneye gg yaparsiniz, orasi garanti. cogu turbo arac gunumuzde kontagi kapattiktan sonra yag pompasini elektrikli calistirmaya devam eder ve turbo hasari olusmaz. (ornegin modern bmw ler) dolayisi ile orda da 10-15 saniyeden fazlasi gereksiz. o da ciddi uzun yolda zorladiysaniz. kisa mesafede hic gerekmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2014 tip iyi aslında,ona bi spoyler lazım fiyatıda 39 bin yapsalar alınır,ve mat siyah ımmmfpsps Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 4, 2014 2006-2008 arası makyajsız kasa 911 bakıyorum ara sıra, yeri gelmişken ben de sorayım. Hani one shot parası verilip alınabilir gibi görünüyor ama bakım ihtiyaçları nasıl oluyor acaba bu araçların? Fren balatası değişiminde bile kazık yemeyi sevmeyen biri olarak can sıkıcı olur mu yoksa Doğuş haricinde düzgün servis hizmeti ve yedek parça bulunabiliyor mu? Örnek: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-porsche-2006-porsche-911-carrera-4-dogus-cikisli-nasyonel-den-146961465/detay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequo Mesaj tarihi: Ocak 4, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 4, 2014 Namessar said: dizel araci en fazla 10-15 saniye calistirin sonra kipirdatin. yeterli. fazlasi anlamsiz. ancak yag sogukken yuksek devire cikarsaniz ve bunu her sabah surekli hale getirirseniz motoru 3-4 seneye gg yaparsiniz, orasi garanti. cogu turbo arac gunumuzde kontagi kapattiktan sonra yag pompasini elektrikli calistirmaya devam eder ve turbo hasari olusmaz. (ornegin modern bmw ler) dolayisi ile orda da 10-15 saniyeden fazlasi gereksiz. o da ciddi uzun yolda zorladiysaniz. kisa mesafede hic gerekmiyor. Kardeşim selam bilgimiyorsanız lütfen fikir paylaşmayın bu konuda çok ciddiyim. Kapatmadan önce beklememizdeki sebep sadece turbonun içinde kalan havanın çıkması değildir. EGT (Egzoz manifold sıcaklığı) 'nin normal sıcaklıklara düşmesidir. Çok aceleniz varsa minimum 30 sn. Yoksa lütfen 60 sn bekleyip öyle kapatın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar