Feamer Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 sanırsın yaldır yaldır oyun çıkıyor, oyunculuk altın çağını yaşıyor, her tarzda kaliteli ve kullanıcı dostu ve isteklerini karşılayacak oyunlar çıkıyor da bir kaç saf bunlara para yatırıyor. siz size sunulan oyunlardan memnun olabilirsiniz veya başka "elit" kaygılarınız ile hareket edebilirsiniz ama biz senelerdir bir umut çıkmasını beklediğimiz tarzda oyunları destekleme tarftarıyız çünkü, bu tarz yapımlarının başka bir şekilde finanse edilme ihtimali yok. tabi algı meselesi bunlar, ek olarak, kickstarter, klasik pc oyun tarzının gelecekte kaliteli işlerin çıkmasının görünen tek sağlayıcısı olarak durmakta, başarılı olurlarsa ne güzel olmazlarsa, kendi kendilerinin ayağına sıkmış olurlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Bence tam tersi oyun yapımcıları insanları bu şekilde ksım kısım soymaya alıştı. Adam gibi düzgün BİTMİŞ oyun yapamayacağını sende biliyorsun bende biliyorum o zaman ne oluyor yarım oyuna destek verin modlarla ilerleriz muhabbeti geliyor. Bu işin doğrusu BİTMİŞ oyunu alarak desteklemektir. Bu hem oyun firmalarının gelişmesi için daha büyük bir referanstır. Adam gibi bir oyunu bundan 10 -15 sene önceki gibi release edemiyorsan ben seni desteklemem. Yaptığı oyunda 2d izometrik nerden para geleceğini biliyor iyi araştırmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Publisher felaketinin sonuçlarını troikada canlı yaşadık, anıları hala taze. Son dönemde çıkan en iyi rpgnin shadowrun olduğunu düşünürsek (ondan önce de New Vegas) KS ın nasıl bi çölde nasıl bi vaha olduğu ortada. Skyrim sevenlerin bizi anlamasını beklemiyoruz tabi de, kaliteli içerik yayınlayan herkesi kanatlarımın altına alırım. çok hızlı aylık bölüm banına yaklaşıyorsun gene. -sam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Shadowrun kadar güzel bir ipad oyunu görmedim. Skyrim daha sonra çıkan eklentileri ile tarifsiz son 10 yılın en iyi sp oyunuydu. Bunu sindirememk her fırsatta skyrim e laf çarpmak nasıl bir duygu amaç ne anlamak zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 biraz mantıklı davranın, bu işler para ile olacak işler, eskiden paraya ve sermayeye ve krediye bu kadar bağlı bir sektör değildi oyun sektörü, hem hedef kitlesi dar ve alışkanlıları belli ve stabildi ve bu sayede güzel örnekler teşkil eden yapımlara ulaşabildik. şu anda hem hedef kitle büyümüş ve çatallaşmış, teknolojiye daha bağımlı hala gelmiş ve bütün bunları finanse edecek para kaynaklarına daha bağımlı hala gelmiş bir vaziyette her ne kadar severek oynasamda skyrim bu düzenin kurbanı, hal böyle olunca da, oyunum bu, bu kadar para toplarsam bu oyunu yaparım diyen babayiğitlere de ks ile fırsat gelmiş oldu ve ilk meyvelerin toplanma vakti de yaklaşıyor, eğer ks gibi bir imkan olmasaydı, bulabileceğimiz tek oyunlar asıl adam s..k indiler ve banished tarzı oyunlar olacaktı öte yandan, adam ticaret yapıyor ve ürünün yanına katma değer yaratacak şeyler katıp daha fazla para toplamak isteği içinde olmasını neden yadırgıyorsunuz??? diğer taraftan zaten, 20 dolar civarından bir oyuna sahip olabiliyorsun ki, piyasada dengi ve benzeri olmayan bir oyunu finanse ederek yapılmasını sağlıyorsun ve makul bir fiyata sahip oluyorsun, diğer taraftan zaten 50tl yi faize yatırsan bile 2-3 senede anca bir öğle yemeği parası kazanabilirsin o da döner olur... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Skyrim, dialogları "yaparım, oduncu" seviyesinde olan iyi bi free roaming / aksyon oyunuydu. Kendi türünün en iyisi olabilir, biz ubermenschin gerçek türü RPGlerden bahsediyoruz. Deliverance ı sattıracak nokta da bu bizim için. Müşteri kitlesi olarak unter mi hedefliyor uber mi? Ki gaympedlerle yapılan combat tanıtımları biraz hedef küçültüp kafa karıştırdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 axedice çok yanlış yere gelmişin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Oyun endüstrisinin gelişimi için büyük firmaların oyunlarına bakarım en ve ucuz ekran kartlarının taşıdığı teknik özelliklere bakarım.. oyun endüstrisinin can damarlarından biri ekran kartlarıdır. Herkes istediği her oyunu oynayabilirse bir oyun için ekran kartı almak zorunda kalmaz ise o oyunlar, projeler başarılı olur çünkü satılır insanlar satın almayı düşünebilir.. Skyrim bunlara bir örnekti sadece 5.5 gigabyte bir dev dünyadan bahsediyorum.Aklının almayacağı bir dünya. Ben bundan dolayı kickstarterın günü kurtaran bir oluşum olduğunu düşünüyorum. kickstartercıların hangisi oyun motoru yazmaya çalışmış veya ekran kartına api yazmış. Öyle bir bütçeleri yok mevcut engine ve dinamiklerle oyun yapıyorlar.Motorları skinliyorlar.. Büyük resime ve bundan 10-15 yıl sonrasına bakarsanız kickstarter, oyun endüstri gelişiminde bir engeldir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 tekrar diyorum, arcane sadece act1 demiş de o mesele değil, shadowrun da yaptı onu, kimse ses çıkarmadı. 2 yıl beklemek bir süre değil, 1 yıl bekleticez diyenler de erteleye erteleye 2 yıl yaptı onu. "oyun ilgilendirmiyor" deyip geçin. ilgilendirse zaten 2 yıl beklemek sorun değil, 3-4 yıl oyun bekleyen çok oldu. ha yok 20$ faizini hesaplıyorsanız oyun hemen çıkmadan önce kuponla filan gene benzer fiyata alırsınız zaten. aynı oyunu iki yıldan önce başka bir şirket çıkaracak olsa zaten haberimiz olur, her şirket bas bas bağırıyor yıllar önceden hype makinesi çalışsın da önsipariş yürüsün diye. aynı hesap zaten. ha benzer oyun çıkmayacaksa zaten bu beklenecek, para verilse de verilmese de. e para verdirecek kadar cezbetmediyse zaten sorun yok. cezbettiyse zaten argüman "2 yıl bekleyecez ondan vermiyorum" olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 @sam Shadowrun kickstarterlarına ücretsiz veriyor berlini. Buradaki gibi değil. @bck Oyun tüketim için mi, oyun oyuncu için mi? Her şeyin teknolojiye (AKILLI BALIKLAR!11) endekslendiği, yaratıcı mecranın streamlining ve konsollaşmaya toprak kaybettiği, ruhsuz yatırımcıların oyun oynamakla ilgisi olmayan kitleye oyun satmak için yapımcıları basitliğe ve sıkıcılığa yönlendirdiği bi endüstriye doğru yol alıyorken; kickstarter yaratıcı güce, ilham perisinin peşinde garanti olmayan yollarda giden cesur oyun yazarlarına can verdi veriyor. Api, ai ve fizik motoru yazıp bedeni yaratmak lort gabenın ve meleklerinin işi, kickstarter o bedenin içine ruh üflüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2014 @axedice akıllı bıdık olacak o. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 930 olmuş, 1.000.000 köpek gelecekmiş şu oyuna en yakın olacak gibi duran oyun witcher olacak ama o da bayık combatı ile benim hep canımı sıkan bir oyun, haa birde m&b yenisi var ama ondada tarih belli değil galiba son olarak şu oyunda vaat edilen şeylerin ne yapılmış örneği var, nede kısa vadede (10sene) birilerinin yapmaya niyetleneceği şeyler gibi duruyor. niye, sana para sağlayan adamlar, bunların karmaşık ve zor olduğunu düşünür ve daha garanti işler ister sende Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 ya witcher'ın nesi yakın, millet omuzluk dizlik plate giyiyor, bütün gövde açık cerılt rahat bafilesin diye. o oyunla bunu kıyaslamak olmaz. ancak m&b yakın olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 öyle değil, dünya olarak. dediğim gibi ondanda combat falan bayık. bu arada dediğim gibi adamlar samimi geliyior bana, said: Project Update #18: Welcome Star Citizens! Posted by Warhorse Studios ♥ Like When I was 15 years old kid, one of my favorite games for my Amiga 500 was Wing Commander. Damn, that game was like playing Star Wars movie! It had fancy 3D graphics way ahead of its time, awesome story with cool animations and its creator Chris Roberts became my idol. I was never hooked up on any other space sim since then. 22 years later I saw a Kickstarter campaign for Star Citizen and I was sold immediately. It just got everything no other space sim got for last twenty years and it was obvious after the first ten seconds of the trailer. This was the ultimate space game and immediately pledged without even reading their Kickstarter page. I was not the only one and Star Citizen has become most successful crowd funded game of all time. So it was logical that one year later, when we were preparing our own Kickstarter campaign, Star Citizen was our role model. You learn from the best. So you can imagine how happy we were when Chris Roberts appeared on the list of our backers, and you can’t even imagine how it felt when we received an email from Chris himself. He was telling us that he likes our stuff and since his team is using Cryengine as well, they would like to cooperate with us and share some technology! Who would have thought about this 23 years ago when playing Wing Commander? So to to make long story short – we will share some of our tools with Star Citizen team and Deliverance will most likely have some tech from Star Citizen as well. Hell yeah! And if you don’t believe me, just listen to man himself: “It’s a rare treat when a Kickstarter announcement genuinely impresses and Kingdom Come: Deliverance has done just that,” said Chris Roberts at Cloud Imperium Games. “Kingdom Come doesn’t just look like a great game, though: it looks like something we on the Star Citizen team could learn from. The characters and outfits I saw working in-engine in the trailer impressed me so much that I contacted the team to talk about what was going on under the hood. Star Citizen doesn’t need peasants and knights… but it does need a robust character creation system for the persistent universe. And that technology is exactly what Warhorse is building for the CryEngine. The good news is: the team at Warhorse isn’t just an incredible talented group of people… they’re also kindred spirits who are willing to share the work they’ve done! We will be sharing with them the tricks for working with CryEngine we’ve learned over the last 18 months and they will be letting us in on the secrets and the tech behind what they’re doing! I’ve always said that independent developers should stick together, and the potential good for both games that can come from this unofficial partnership is proof positive!” https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance And by the way, there are three new screenshots in this link! Dan Vavra, Creative Director PS: I would like to personally welcome all Star Citizens coming to Kingdom Come: Deliverance. Thank you for your support! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2014 https://robertsspaceindustries.com/media/fdxqnozt8brujr/post_section_header/Horse-Combat.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 1 milyon olmuş beklemiyordum açıkçası, Star Citizen cilerde gelmiş olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 eh ben de bastım parayı çünkü böyle tarih üzerine kurulu bu tarz bir oyunun gelmesini yıllardır bekliyorum, "ya sadece tek act veriyorlar" deyip bırakmam yakışık almaz. sırf şu modüler zırh sistemi bile başlıbaşına para ediyor gözümde lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Sondan bi önceki updatete vardı bu vidyo, özellikle 2 yerde konsoltardization yok diyince almaya karar verdim. Dialog ağacı diyor, branching quests ve meaningful choices diyor, e tech de gayet etkileyici, iyi niyet desteğini hak ediyorlar. https://www.youtube.com/watch?v=84AiE46erkk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2014 Ben de bastım parayı. Böyle bi oyun istiyordum. Yeterince boğuştuk yaratıklarla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2014 said: A month ago, we were all pretty nervous. After almost two years of struggle, we faced a do-or-die situation. There was no other chance to get financing for our game than doing a crowd-funding campaign. No publisher was willing to risk their money on a weird, historical game for a “niche” audience. No investor was going to step in without proof that their investment was going to pay off. It wasn’t all hopeless; we had research that proved that the ideas of our game were resonating with gamers. But other voices were skeptical – “Kickstarter’s popularity is waning.” “The Olympics will sap our coverage.” “We’re not true indies – Kickstarter isn’t for people like us…” I was very nervous. I had done my homework. I had studied all the unsuccessful campaigns that asked for more than US$500,000, and I knew a lot about the campaigns for projects similar to ours that managed to raise way over one million dollars. Those that didn’t had done something wrong, or their games just weren’t good enough. But was our game good enough? And what about the press? Were they going to like it? Hadn’t they seen things much better behind closed doors? Some unannounced, next-gen, big-budget RPG we could never compete with? Were they going to be interested in a weird game from a little studio from some small country far, far away? Then there were our fellow citizens in the Czech Republic – the most skeptical and sarcastic nation on the planet: “You are crazy! Who is going to be interested in history! In OUR history! Nobody cares about us!” Hell, we even had problems finding a PR agency to represent us. We tried to hire several two months before the campaign, but everyone basically ignored us. Everyone told us that they don’t do Kickstarters – that press doesn’t cover Kickstarter projects anymore. Luckily, we met Corey Wade from US agency Sandbox Strategies, who believed in the project and quickly brought in Claudia Kuehl and Patrick Schroder from DELASOCIAL to focus on Germany. They got us in front of the press and thankfully the journalists responded positively and posted thoughtful previews of the game early in the Kickstarter campaign. It took us a whole weekend to shoot the Kickstarter video with me telling the story. It was a last minute recording, and we did it in English knowing that, if my accent was too thick, it could have a terrible impact. I’m not a native speaker - how could our video compete with their awesome work? That’s what was in our minds when we pressed that green PUBLISH button on our Kickstarter page one month ago… The day we launched our campaign, I woke up in the morning to find we were the lead article on the front page of GameSpot, with our artwork all over the screen. Wow. And there was so much more to come. The response from gamers was even better. Better than we could ever wish for. It became clear that there are quite a few people out there who have similar tastes in games to our own. The main “reason” we were rejected by all the publishers turned out to be totally false. Not only do people not need fantasy or magic or dragons to enjoy a game, they desperately want games without them! Along the way, we were fortunate to receive support and promotion for the game from such personas as Chris Roberts, Brian Fargo, Sven Vincke, and others. It’s really been one helluva ride. We have raised almost 400% of our original goal. Kingdom Come: Deliverance is among the 30 most-funded Kickstarter projects of all time and in the top 15 of videogame projects. We have 35 thousand backers, with an average pledge of US$52. Our YouTube channel has more than a million views. Simply said: You are awesome! Thank You! So, what’s next? Now we have to make the game! We feel a lot of responsibility and obligation to deliver on our vision after so many people put so much of their trust into our project. It’s going to be hard to satisfy all those expectations, but we will do all we can not to disappoint you. I will finally have time to sit down with the designers and start writing the quests and storyline. Next month, we will be joined by twelve new colleagues (some of them quite experienced senior developers from the recently disbanded 2K Czech studio in Prague). In just a few months, we plan to grow to more than 50 people, so we can make the big game we first dreamed of. Of course, we will continue to openly blog about development, as we have in the past. Since we don’t need to hide anything anymore, it should be even more interesting. You can follow our blog here. And if you want to stay informed about what is going on, please follow our: Facebook page, Twitter and YouTube channel. We will also continue to raise money on our own webpage, where you will be able to get most of the same, terrific rewards and early access to the game, if for whatever reason you didn’t or couldn’t pledge in the past month. Our shop will accept PayPal and Amazon Payments, as many of you asked. We will continue to add new stretch goals as we can. As promised, we will release an Alpha version in about six months to all those who pledged Baron-level support and higher, and we’ll be carefully looking at your feedback on our forums, which are open to all of our backers. By mid-2015, we should release the Beta, followed by the final version of Act I. So, on behalf of the whole team, thank you again for your generous support and enthusiasm. Now, if you’ll excuse us, we are going to have a little celebration! Cheers! Dan Vávra Creative Director, Warhorse Studios Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2014 kickstartera 2 oyuna girdim şu ana kadar, biri Wasteland diğeri Pillars of Eternity sanırım, daha da işim olmaz KS ile, çıkınca biraz bekler alırım artıkın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=84AiE46erkk&index=3&list=UUIqUdfkbYmCGM-YRmk28zCg http://www.youtube.com/watch?v=bsXvodDn5JM&index=2&list=UUIqUdfkbYmCGM-YRmk28zCg http://www.youtube.com/watch?v=AS1rGKSoQIc&list=UUIqUdfkbYmCGM-YRmk28zCg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 bağalım nasıl olacak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 bu daniel vavra gamergate'e destek veren sayılı geliştiriciden birisi. alın, aldırın. kesin bombalayacak kotaku vs oyun çıkınca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 11:00 da dövüş var http://www.youtube.com/watch?v=M6_02n5K9JQ&feature=youtu.be said: Here is the brand new Video Update #8 filled with cool stuff about the upcoming Alpha access, reaching $2.000.000 stretch goal, our great MoCap studio, unbeatable combat AI… and a small surprise! For the Alpha access please visit http://pledge.KingdomComeRPG.com and register (ideally) with your Kickstarter email, so we can deliver the Steam code to you. We are looking forward to your comments on Facebook and Twitter! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar