Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
şöyle güzel ve basit bir şey arıyorum. yazdım bir tane, toplu chat ve görev atma gibi şeyler var; fakat biraz daha kapsamlı, gerekise sms mail gibi modüllerin falan eklenebildiği, ücretsiz ya da çok abartı ücreti olmayan bir şeyler arıyorum yine de.

temel sorun pazarlamanın kendi arasında konuştuğunu bize iletememesi ya da bazı şeylerin sözlü ifade edildikten sonra zaman içinde unutulup gitmesi falan; ama olmuşken kapsamlı bir şey olsun derdindeyim.

web üzerinden kontrol edilebilir olması önemli bi de. telefondan ya da evdeki bilgisayardan da gerektiği zaman ulaşılabilmesi mühim. öyle msn ayarında bir şey olmamalı yani.

şimdiden teşekkürler.
Mesaj tarihi:
Sypro said:

abi lync tamam da işte linux kullanan napsın, ölsün mü? kaldırayım mı bu güzelim ubuntu'yu, nedir istediğiniz :))


linux ne aga Virtual kullansınlar! :)
Mesaj tarihi:
elesso said:

sametime dicem ama biraz ağır gelebilir kişi başı 120 dolar.

istenileni yaptıktan sonra sorun değildi de istediğim şeyle uzaktan yakından alakası yok gibi duruyor.


Editor said:

linux ne aga Virtual kullansınlar! :)

lütfen hızlı adımlarla buradan uzaklaşır mısın?

---

biraz daha açıklamaya çalışayım:
aradığım şey 'mesajlaşma' programı ya da benzeri bir şey değil. öyle olsa kurarız zaten jabber hepbirlikte güler eğleniriz. ERP benzeri çalışan, görev atamalarının yapılabildiği, özel ve genel şekilde mesajlaşılabilen ve bu mesajların sürekli şekilde orada kaldığı, mümkünse modüler (dediğim gibi işte mail ya da sms ile uyarma gibi) bir şey olması gerek.
yoksa böyle bir şey, eldekini adam edip istenene göre şekillendirmek için vakit ayırmam lazım. ya da çok kasarsa mail grupları olştururuz, olur biter.

önerilecek şey programdan ziyade bir web application olursa harika olur, çünkü -anlatamıyorum sanırım- ofiste aktif şekilde windows, linux ve macos kullanılıyor.
Mesaj tarihi:
Guzel proje

Paticik collaborative open source.

Basit content management, ustune pluggable notification dispatcher lar (sms, email, IM), web client/ mobile client front end ler. Hafif de autherization/authentication thin layer, varsa corporate ldap / active directory integration.

Cok zevkli isler, gencken ugrasmistim.
Mesaj tarihi:
Sypro said:


Editor said:

linux ne aga Virtual kullansınlar! :)

lütfen hızlı adımlarla buradan uzaklaşır mısın?


fdsaafdsafda


Bi ara baya bi bakmıştım bunların alternatiflerine. Eve dönünce bakarıp yazarım.
Mesaj tarihi:
Lync bu istenileni yapmıyor ki. Bildiğin chat programı.

Bunu ben senelerdir söylüyorum; yok piyasada. Benim aradığım PM + HR tool gibi bir şeydi tabi. Ben böyle ifade ediyordum. Sonradan ortaya çıkan ihtiyaçlar doğrultusunda PM + HR + CRM gibi bir şey oldu bu. Gittikçe ERP'ye dönüşüyor yani. Ancak şu bir gerçek ki mevcut ERP programları o kadar rezil ve karmaşık ki genel ihtiyacı karşılamıyor hiçbir türlü.
Mesaj tarihi:
cynapse denen firmanın cyn.in diye bi collab. yazılımı vardı.
test için http://cyn.in adresine bakabilirsin adamların http://www.cynapse.com adresi bakıma girmiş. Janjanlı bişeydi bu.

Bi de şöyle bişey çıkmış:
http://openatrium.com

özellikleri baya iddialı duruyo.

Daha bi sürü var da unuttum adlarını şimdi. (edit: aha burda en çok bilinenler) Open source collaboration software diye arayınca çıkıyo işte. Çoğu linux web suncu makineye yüklenen web siteleri. Bazıları kendine özel linux dağıtımları oluyor (cyn.in öyle mesela). Bi de bunların hepsi aşağı yukarı aynı. Bi mail server bi IM server ve webdav etrafında dönen garnitür hep.

Kimisi taskları çok detaylı delege edip takip etmene olanak sağlıyor, kimi ofis dosyaları paylaşımında daha başarılı (versiyonlama, dosyayı delege etme vs.) falan gibi naneler. openatrium hakkaten dikkatimi çekti yalnız.

Tüm bunlar bi yana office365'e bi bak derim. Sharepoint, lync outlook bir arada baya iyi oluyo. bi de skydrive ile de birlikte çalışıyolar. Küçük işletme için ofiste sunucuya bile ihtiyacın kalmaz.
×
×
  • Yeni Oluştur...