Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 kotu degilki sadece abartilacak bisi yok normal bi skill sistemi iste butun oyunlarda var benzeri, 3-4 tane gerekli gereksiz skillin yarattigi fark illuzyon sadece rp yapiyormus gibi oluyor ama aslinda bisi yaptigimiz yok, endgame e gelince silah sklillerine abanip leveli maxlayip boss tokatlamakta bitiyor gene hersey her oyunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 karakter sistemini perkleri falan görmeden konuşmak erken. en önemli gameplay mevzusu. ona rağmen o konuda hiçbir şey konmamış... tomb raider karakter sistemi ile oynayacaksak düzgün diyalog, konu, questlerden daha vahim bir RPG açığı oluşur. yazın kenara, "iki kelime yazamıyorlar", "dialog wheel yapmışlar"dan beter oluruz. combat aynı gözüküyor ki büyük sorun o. iron sight aiminine abanmak, recoille genişleyen crosshair koymak aranılan çözüm değildi. karakter sistemiyle etkileşimli bir real-time geçişi lazımdı. tanıtmamış olsalar da yapmış olabilirler tabii. göreceğiz. modding aynısının daha işlevsel olanı. görsel olarak da desteklenmiş. new vegas doğru bir adımdı ama yetersiz bir adımdı. biraz dead island koymuşlar işte, olmuş. housing güzel olmuş. çöp itemların materyale dönüşmesi önceki oyunda yamayla gelebilirdi. basit ve efektif bir çözüm çünkü. orada neler craft edebileceğimiz ve bunların ne kadar işe yarar şeyler oldukları önemli bence. yine karakter sistemine dönüyoruz... yine ne kadar RPG olduğuna dönüyoruz. yoksa minecraft gibi mekanizma yaptım, vertibirdümle uçup GTA'dan aldığım tadı alıyorum falan eh... todd şapşalı dinamik dünya diyor. bu şimdiye kadar sayısız oyunun yazıp, poposunun bozamadığı bir çek. housing tower defense gimmick değilse, caravan ayarlamak nakit dolduran gimmick değilse hakikaten dinamiklik adına bir şeyler varsa çok çok iyi. itemlar, objeler falan sanatın o kısmı güzel olmuş. 3'ün tasarımı ile temelinde aynı olan hatlar var ancak onun aksine rafine ve nasıl tarif etsem, konseptten oyuna geçirirken içine sıçılmamış. bu kadar güzel arta rağmen atmosfer bariz "post apoyu boşver" diyen liselilere göre ayarlanmışa benziyor. yine o eski tartışmalara döneceğiz gibi. diablo 3'ün kasvetli olmaması ile mekandaki ışık miktarının aynı şeyler olmadığını anlatmak zorunda kaldığımız gibi bunun yeterince post apo gözükmemesi ile içerdiği renk miktarının aynı şey olmadığını anlatmak zorunda kalacağız. blizzard yapsa bu kadar olur zaten... realistic yerine cartoonish olması da aynı kafa. blizzortun ekmeğinden yiyelim demişler. gerçi o retro futuristic temaya iyi gitmiş, yalan yok. 50lerin afişine doğru miktarda benzemiş. fazlası SIMS olurdu zaten bu kadar az post apo havası ve bu housing ile. eğer bu kadar iyi art ile düzgün atmosfer beceremedilerse harbiden madalya takmak lazım ancak bir süpriz olmazsa asıl madalyayı karakter sisteminden alacaklar gibi. hatta bekliyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Sam said: witcher'a 80 lira vermeyen ve 8 lira da vermeyecek biri olarak buna 180'i rahatça basarım. çok net. sonra biz fanboy/hater oluyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Norak said: kotu degilki sadece abartilacak bisi yok normal bi skill sistemi iste butun oyunlarda var benzeri, 3-4 tane gerekli gereksiz skillin yarattigi fark illuzyon sadece rp yapiyormus gibi oluyor ama aslinda bisi yaptigimiz yok, endgame e gelince silah sklillerine abanip leveli maxlayip boss tokatlamakta bitiyor gene hersey her oyunda. CRPGlerin yerinde saymasının, bazen gerilemesinin vücut almış nedenisin abi kusura bakma. skilller dandikse, yarattığı fark yoksa, ilüzyon pratiğe geçemiyorsa düzeltirsin. soyup soğana çevirirsen onu adı first person shooter oluyor, action oluyor ki onlarda bile RPG öğesi ekliyorlar farkettiysen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 hayir onun sebebi o kadar ugrasmaya degecek kadar satmiyor crpgler asla, o tarz bi enchanted edition yapmak sirf masraf cunku direk oyunun zaten sinirda olan karini goturuyor crpg yapan ufak sirketler icin, sorun orda en bastan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 E norak sen böyle düşündüğün için satmıyor zaten rpgler. O milyonların forumdaki sesi sensin. Oyunlar sen ve senin gibiler yüzünden bu halde. Hadi kickstarter ve crowdfundingle biraz kurtardık kendimizi de, arkadaş neden fallout ismiyle yapıyorsunuz bu oyunu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Pillars of Eternity bokum gibiydi mesela skiller. FO2 dekis kill sistemi gayet başarılı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Öeh berkay ne alakası var? Hani tamam pillarsın skill sistemi iyi değil de, biri class based diğeri skill based oyunlar. Elmayla armut. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Skill deemiyimde tuna. Perk talent diyim o zaman. Yanlış tanımlamış olabilirim. Perk ve talentlar leşti POE de. FO 2 ile karşılaştırılamaz bile yane. Skill stat diyosan o ayrı. FO daki skill ve statlar çok daha net farklılık yaratıyor. Agility 8 yapıp 2 kere ateş etmekle agility 7 de 1 kere ateş etmek kombatı değiştiriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 iste yeni ornekleride ortada degil mi KS KS oOo diyip cikinca demedigini birakmiyor millet sonra yerden yere vuruyor :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Iyi de adam oyunu konsolda satsin diye yapiyor ana hat olarak, norakla ne alakasi var bunun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Tuna gel seni özlemiş adam sdf. Pillarsda backer betada o statları çok eleştirdik de dinletemedik. Bazı statlar çok ezik kaldı, overhaul geliyor zaten xpacle birlikte. Talent sistemine katılmıyorum ama, 3.5 benzeri farklı buildlere imkan sağlıyor zaten hepi topu 6 talent alabiliyorsun karaktere. Bi cipher gibi yeni classlara düzgün talent yapamamışlar genelde aynıydı buildler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Abi tamamda build dediğim hayalete mi çok vurcam kedi köpeğe miden ibaret. Zaten 12 level var 6 talent alıyodsun bare aldıkların bişeye benzesin. Hep boktan pasif bufflar. Entresan en ufak bir şey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Konsol müşteri kitlesiyle aynı işte kanuni. Hani şu hep konuştuğumuz belli bi kitle var ya, onun temsilcisi. Statların dengesiz olmasını eleştirmekle streamliningi eleştirmek arasında fark görmeyen, sistemleri düzeltmek yerine tırpanlayarak kafamız yorulmasın kitlesi. Pillarsda build dediğin dual/def/ranged ve bunların destek talentları arasında, misal dw cipher mı blunderbuss cipher mı, melee sneak effect rogue mu ranged skillshot rogue mu vb. Defansif fire godlike barbar buildı bile var, cleave bugı olmadan da imba vuran. Tank monk yapıyorsun yine iyi vuruyor falan çook fazla seçenek var class sisteminde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 kanuni abi zaten en cok konsolda satiyor bu ara oyunlar dragonage, witcher, mass effect, fallout vs hep oyle konsoldan gelen satisla belirlenen satis hedefi tutturuyor cogu oyun, sirf pc yapsalar sirketlerin yarisi issiz kalir cidden. hatta konsolda demiyelim xbone satmiyor pek, ps4 diyelim. pc oyunları icin steamde 5 dolar olmasini bekliyor millet hep dota ve cs oynarken o acidan :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Aynen fallout ayni satmis demislerdi burda alakasi yok ilk cikista rezillik pc satisi %10 falan sonra uc bes kurusa inince yetisiyor anca o da belki.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 iste misal witcher 3 600k diyor steam icin, hadi 400k da gog diyelim etti 1 milyon. ee geri kalan 3 milyon nerde? sdfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Onlardan nvidia promosyon, su indirim, rus steam, nuuvem vs de cik.. Konsoldan 100 kazaniyorsa pc den 15 falandir kazanci... Birde konsolda tek hardware pc de ugras dur bin turlu patchle falan.. Konsol oyununu pc oyunuymus gibi irdeleyip su bu yok demek :) AAA Oyunlar konsol oyunudur geri kalan indieler early accesler betalar iste onlarda bize kalanlar :) yillardir yok yani ortada AAA PC Oyunu.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 700k gog, 600k steam, 4m toplam w3... 3 platformda cikan oyunun 3te1i pc'de satmis yani, ne kadar sasirtici Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Matematik :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 xbone u saymiyorum pek lakin onun rakamlari cok komikti ps4 yaninda bi kac yerde gormustum sfd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 said: If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is, we can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world. Old news is old news, herkes farkında kalabalıkların beklentileri nedir ne değildir. Norak seviyesi işte aşağı yukarı. Önemli olan bu kalabalık müşteri portföyüne yönelirken kendinden ne kadar taviz verdiğin. Witcher3 mesela çoğu yerde narrative designdan ödün vermiyor, sapkowskinin çok karakterli ve karmaşık plotlu dünyasını tutarlı bi şekilde oyuna yansıtıyor. Elinde bu kadar güçlü fallout materyali ve New Vegas gibi doğru yolda bi örnek varken Fallout4 benzer şekilde Fallout IPsnin güçlü yanlarını yansıtabilecek mi soru bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Cevap veriyorum. http://regmedia.co.uk/2014/04/04/kristoffer_von_hassel.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Icimizdeki cocuk iste :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2015 Norak said: hayir onun sebebi o kadar ugrasmaya degecek kadar satmiyor crpgler asla, o tarz bi enchanted edition yapmak sirf masraf cunku direk oyunun zaten sinirda olan karini goturuyor crpg yapan ufak sirketler icin, sorun orda en bastan :D O zaman CRPG yapma abi, zorla mı yaptırıyorlar Fallout? Git Elder Scrolls Adventures: Grand Shooting Arena yap? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar