Litminov Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Telefonu geçen ayın 16'sında garantiye verdim aradan 16 iş günü geçti. KVK'nın sitesinde hala parça değişimi yapılacaktır. Üretici firmadan parça bekleniyor yazısı var. Aradan 10 gün geçince benim bildiğim tamir olana kadar muadili telefon vermeleri gerekiyor. Mail attım ilgilenen çıkmadı. 20 iş günü de dolacak bayramdan 4 gün sonra.. Ses etmedim 20 iş günü dolar belki diye. Şimdi bu 20 işgünü dolunca benim paramı isteme hakkım var mı ya da bir üst modelini isteme hakkım falan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kavurma Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 haklarını bilmiyorum ama parça değişimi yapılacaktır, üretici firmadan parça bekleniyordur büyük ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 cihaz takip sitesinde öyle yazıyor işte kaç haftadır. 20 iş günü dolarsa benim ne gibi bir hakkım doğar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 30 iş günü dolana kadar bakkaldan çikolata alma hakkın var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 ha bira alma hakkın da var ama saat 22:00'ye kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 foruma girip başlık açma hakkın var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 30 iş gününden 20 iş gününe düşürüldü garanti süresi diye biliyorum. Diğer haklarımı öğrendiğim iyi oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rhom Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Bi yerleri yok mu, maildan ziyade yüz-yüze görüşmekte fayda var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Ben bir tanıdığa verdim datastar çalışanı o da kvk'ya vermiş. kvk'da da telefon, bayiden teslim edildi olarak geçiyor. belge vs onda yani, garanti tamir süresi dolunca onu arayıp sıkıştırayım en iyisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 10. iş gününün sonunda muadil(eşdeğer) cihaz alma hakkın, 20. iş günü sonunda tamir edilemediyse seçimlik haklarından değişim veya ücret iadesini isteme durumun oluyor. cumartesileri iş gününden sayılıyor. bayramlar ve diğer resmi tatiller iş gününden sayılmıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Eğer cumartesi günleri de iş gününden sayılıyorsa tamir süresi çoktan doldu. Ücret iadesini nasıl isteyebilirim hakem heyetine dilekçe mi yazacağım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2013 yani gitmende fayda var, gidip boş boş 20 gün doldu paramı verin dediğinde yav he he deyip geri tarihli tamir fişi falan çıkartma ihitmalleri olabilir. sıkıyor da olabilirim ama garantiye almanda sakınca yok işini. arkadaşım teknosada 2 kere iade aldı samsung wave 2 ve wave 3 ile sadece gitti 20 gün dolduktan sonra ben iade talep ediyorum deyip bir form doldurdu 2-3 gün sonra çekini verdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Bana ısrarla 30 iş günü diyorlar. Hala bir ses seda yok. Şikayet edeceğim ama elimde garantiye verildiğine dair bir belge yok. Aldığım yere bırakmıştım garantiye verilsin diye yalnızca imei sorgulayarak cihaz takibine ulaşabiliyorum sitesinden. Bu durumda ne yapabilirim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Tuketici mahkemesi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Tüketici sorunları hakem heyetine başvuracağım ama elimde herhangi bir belge yok. Faturası ve cihaz takip sitesinde imei no'dan görülebilen 18 eylülde garantiye verildiği ve parça bekleniyor yazısı var sadece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 arıza kayıt formu yok mu datastarda çalışan arkadaşının? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Litminov said: Eğer cumartesi günleri de iş gününden sayılıyorsa tamir süresi çoktan doldu. Ücret iadesini nasıl isteyebilirim hakem heyetine dilekçe mi yazacağım? Kardeş merhaba, kusura bakma yeni görüyorum tekrardan başlığını. cumartesiler iş gününden sayılıyor. Bunun lam'ı cim'i yok, yasa var. Adamların çalışıp çalışmaması da mahkemenin afedersin sikinde değil. 10. iş gününden sonra sana (halen tamir edilemediyse) cihazın eşdeğerini vermek zorundalar. İşini göremiyorsun çünkü. Burada da bir sakatlık yok. Şimdi hakem heyetinin olaya dahil olmadaki azami bedeli 1.190 TL, yalnız büyükşehir statüsündeki bir ildeyse bu bedel 3.000 TL dolaylarında bir şey. Yalnız büyükşehir de olsa o il, hakem heyetleri pek uğraşmıyor, direkt tüketici mahkemesine yönlendiriyor seni. Zaten 20. iş gününden sonra seçimlik hakların doğdu. Yani yasal olarak "aga biz yetersiziz, sen söyle ne veriyim abime" demeleri gerekiyor. En güzel yöntem (Eğer malın bedeli 1.190 TL'nin altındaysa) tüketici hakem heyetine başvurman. Dilekçenin başlığı ........(ilçeni yazacaksın) TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE diye, çok uzun olmayan ama ne olduysa bu süreçte -varsa belgelerinle birlikte- vermen. Eğer malın bedeli 1.190 TL'den yüksek ise; iyi bir dilekçeyle 130 TL karşılığında bulunduğun yerdeki adliyedeki Tüketici Mahkemesine başvurman. 130 TL'yi davanın görülmesi, ihbar bedelleri vs vs diye alıyorlar. Bilirkişi talep edersen de + 150 TL veriyorsun dava harcı olarak. Oraya da iyi bir dilekçe şart. Tavsiyem hemen bilirkişi isteme, mahkeme gerek görürse bilirkişi görevlendirir zaten. İşi daha da uzatmadan direkt mahkemeye git, uzun sürecek evet ama adamların da kuyruğu sıkışmadan pek bir şey vereceklerini sanmıyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Ürün 700 liralık bir şey.. Ben o zaman arıza kayıt formunu adamdan alıp tüketici mahkemesine başvurayım. Ne kadar sürerse sürsün önemli değil. İnternetten örnek bir dilekçe buldum. Teşekkür ederim yardımlarınız için.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Theridone said: Eğer malın bedeli 1.190 TL'den yüksek ise; iyi bir dilekçeyle 130 TL karşılığında bulunduğun yerd... Ortada bi durum yok da sirf meraktan soruyorum; diyelim ki 2000 liralik bir x telefonun tamiri belirtildigi gibi yapilamadi. Gittik 130 lira ve dilekcemizle basvurduk. Olayin cozulmesiyle birlikte 130 + gerekliyse bilirkisi masraflari en son kime kacmis oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 dava masrafları kaybeden tarafa kaçar. zaten aldıkları harç yazışma, posta vs. için kullanılıyor. para artarsa iade ediliyor. kazandığın zaman kaybeden taraf harcı ödüyor. avukat varsa vekalet ücretini de öder. tabii bunları benim kıt hukuk bilgimle veriyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2013 ben bir dilekçe yazmıştım. bulursam sana atiyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar