Buzx Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 90 model hondaya 20x fiyatlı arabayla çarpıp sağlam çıkmak zor olmasa gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 ahahah benim araba bu la cok kral araba olum emniyet kemeri otomatik sliderli sen arabaya binince kendisi baglaniyor falan dsfsd adamin biri 500k mil yapmis bununla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bloodjackal Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 zengin her anlamda kazanıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BalisticGel Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Ncap testlerine güvenmeyin. O testler için üretilmiş araçlarla seri üretim araçlar birbirinden çok farklı. Burda Fordun Hyundainin montajında çalışan arkadaşlarım var hepsi teste gönderilecek araçlarda farklı malzemeler kullanıldığını söylüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
serjuhan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 İşte Ford Hyundai yapıyordur bunu belki de zannetmiyorum ki Tesla ne bileyim BMW de yapsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Selam, NCAP bunu anlarsa ağızlarına eder! Evet, tüm markalar NCAP test kriterine göre araç geliştiriyor. Ama her kaza test prosedüründe belirtilen gibi gerçekleşmediği için 5* alan bir araç çok abuk bir vektörel kuvvet karşısında 2*'lık araç gibi davranabiliyor. Ayrıca siz son derece güvenli bir araç yapıp ESC koymazsanız, alacağınız puan en fazla 2* (1* da olabilir) olabiliyor. NCAP asla size aracın güvenliğini kanıtlamaz, sadece fikir sahibi olmanız açısından bir değerlendirme notudur. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 iihs'in testleri daha iyi geliyor bana da işte, amerikan pazarı olduğu için bizim kullandığımız bir çok araç yok malesef. Özellikle small overlap testleri çok acımasız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fixmen Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Cok hosuma gidiyor Model S, piyangodan ciksa 8-). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Koprude kalirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 paramecium said: Selam, NCAP bunu anlarsa ağızlarına eder! Evet, tüm markalar NCAP test kriterine göre araç geliştiriyor. Ama her kaza test prosedüründe belirtilen gibi gerçekleşmediği için 5* alan bir araç çok abuk bir vektörel kuvvet karşısında 2*'lık araç gibi davranabiliyor. Ayrıca siz son derece güvenli bir araç yapıp ESC koymazsanız, alacağınız puan en fazla 2* (1* da olabilir) olabiliyor. NCAP asla size aracın güvenliğini kanıtlamaz, sadece fikir sahibi olmanız açısından bir değerlendirme notudur. Saygılar. Abi zaten bahsi geçen testler şehirçi hız limitleri dahilinde yapılan testler. Yani kısaca minimal çarpışmalarda araç içi ve dışındakilerin sağlığı ölçülüyor. Kimse gidip otobandaki 130km/h ile yapılan hayvan gibi ivmeli torklu çarpışmaları yapmıyor ama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Selam, Ölüme çare yok yani : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar