Buzx Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 90 model hondaya 20x fiyatlı arabayla çarpıp sağlam çıkmak zor olmasa gerek.
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2014 ahahah benim araba bu la cok kral araba olum emniyet kemeri otomatik sliderli sen arabaya binince kendisi baglaniyor falan dsfsd adamin biri 500k mil yapmis bununla
bloodjackal Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 zengin her anlamda kazanıyor
BalisticGel Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Ncap testlerine güvenmeyin. O testler için üretilmiş araçlarla seri üretim araçlar birbirinden çok farklı. Burda Fordun Hyundainin montajında çalışan arkadaşlarım var hepsi teste gönderilecek araçlarda farklı malzemeler kullanıldığını söylüyor.
serjuhan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 İşte Ford Hyundai yapıyordur bunu belki de zannetmiyorum ki Tesla ne bileyim BMW de yapsın.
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Selam, NCAP bunu anlarsa ağızlarına eder! Evet, tüm markalar NCAP test kriterine göre araç geliştiriyor. Ama her kaza test prosedüründe belirtilen gibi gerçekleşmediği için 5* alan bir araç çok abuk bir vektörel kuvvet karşısında 2*'lık araç gibi davranabiliyor. Ayrıca siz son derece güvenli bir araç yapıp ESC koymazsanız, alacağınız puan en fazla 2* (1* da olabilir) olabiliyor. NCAP asla size aracın güvenliğini kanıtlamaz, sadece fikir sahibi olmanız açısından bir değerlendirme notudur. Saygılar.
gleoddyn Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2014 iihs'in testleri daha iyi geliyor bana da işte, amerikan pazarı olduğu için bizim kullandığımız bir çok araç yok malesef. Özellikle small overlap testleri çok acımasız.
fixmen Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Cok hosuma gidiyor Model S, piyangodan ciksa 8-).
Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 paramecium said: Selam, NCAP bunu anlarsa ağızlarına eder! Evet, tüm markalar NCAP test kriterine göre araç geliştiriyor. Ama her kaza test prosedüründe belirtilen gibi gerçekleşmediği için 5* alan bir araç çok abuk bir vektörel kuvvet karşısında 2*'lık araç gibi davranabiliyor. Ayrıca siz son derece güvenli bir araç yapıp ESC koymazsanız, alacağınız puan en fazla 2* (1* da olabilir) olabiliyor. NCAP asla size aracın güvenliğini kanıtlamaz, sadece fikir sahibi olmanız açısından bir değerlendirme notudur. Saygılar. Abi zaten bahsi geçen testler şehirçi hız limitleri dahilinde yapılan testler. Yani kısaca minimal çarpışmalarda araç içi ve dışındakilerin sağlığı ölçülüyor. Kimse gidip otobandaki 130km/h ile yapılan hayvan gibi ivmeli torklu çarpışmaları yapmıyor ama
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2014 Selam, Ölüme çare yok yani : Saygılar.
Öne çıkan mesajlar