Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Ben Kabonk, Tempo Thief, Blessing of Haste, Divine Mark, Fleetness, Flip taşıyorum Decay destemde. Flip 3, ötekiler ikişer. Bunlar dışında curse ve poison ağırlıklı. Energy'ye karşı çok zorlanıyorum, Order ve Decay'i genelde yeniyorum, Growth açılışa bağlı. Kabonk'lar aynı anda kendi kartlarımı kaldırmaya da yarıyor Decay'e karşı oynarken. Flip çok önemli removal için. Necrogeddon, Brood ve Watcher kullanan mono Decay destem de iyi bu arada haritada 4 tane kart olsa bile ama Necro'yu basıyorum. GO Draw tamamen kullanılmaz olmuş gibi bu arada.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Fleetness benim desteye de girebilir aslında ama önce sahip olmak lazım ahah. Şu an 1 tane var. Yakın tarihte 3lemeyi düşünmüyorum.
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2013 tane 150g'den 3 tane divine mark aldım missss 50 kart olayına ne diyorsunuz bu arada ? magic ve Duel of Champions'da en iyiye en az kartla ulasılır mantıgını vardı ama bu oyunda biraz kafam karıstı. Reshuffle'lar ve sideboard olmadıgı icin (duel'de de yoktu gerci) 50 aşılabilir mi acaba... asıl mesele cok hızlı draw olabilmesi bu oyunda ve feda ettigin kartın yine dönüp dolasıp gelebilme sansı var.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 15, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2013 Destenin ihtiyacına göre. 50 kart minumum olduğu için ideal çünkü ihtiyacına daha çabuk ulaşıyorsun. Ancak her deste 50 kart ile optimumu yakalayamıyor. Daha fazla opsiyon gerekebiliyor. Ne kadar az, o kadar iyi denilebilir ama her deste 50 kart olmalı denilemez.
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 http://i.imgur.com/96mCO0B.jpg 2. judgement'im - magic draft yapmanın faydaları ^^ ilkinde 3 win ile bitirmiştim. Picklerim cok iyi degil :( deck'inde olmayanlari alamıyormusun yeni fark ettim fleetness ve tempo theft bosa pick yaptım 45 kart içinde. energy degismeli abi boyle hem ben sıkıldım hem millet ama kazanmak icin energy decay lazım ya :/
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 57 kartlik bir deste kurdum, onla oynuyorum bu aralar, saglam oldu ama: http://cl.ly/image/3a0t2r0c0s28/Screen%20Shot%202013-11-16%20at%2016.21.10.png Taktik olarak Order kartlarini asla kurban etmiyorum, gerekirse Harverster'i yakiyorum ama Order'lara dokunmuyorum. Decay buyuleri oncelik kurban isinde. Animovore, Languid, Seeker ve Brain Lice kart sorunu cozuyor. Energy'yi dusunerek kurdum tum desteyi, Necro destemi asiri zorluyordu. 4 kere oynadim daha Energy'ye karsi bunla, dordunu de aldim. Rush destelerine karsi zorlaniyorum ama.
ersagun Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Selamlar, Solforge, Infinity Wars, Card Hunter, Cabal, Faeria derken sadece Scrolls ve Hex kaldı göz atmak isteyip de fırsat bulamadığım. Kullanmadığı hesabı olan biri varsa eğer belki takasımsı bir şeyler düşünebilir; diyorr ve ikinci el forumuna doğru yollanıyorum :-)
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Scrolls u sona bırakmak hata olmuş olabilir =).
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 bende senin deck gibi bir şey yapicam gerge ama bazı kartları cıkarıp yerine mystic altar Eager Scryer magnatizer koymayı dusunorum ya da energy decay order destruction tarzo birşey yapıcam
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Eager Scryer alirsam Lifestealer'i cikarmam gerekli, bilmiyorum. Lifestealer+Fleetness en imba kombolardan. Brightbrearer ile degistirebilirim belki ama o karti oyuna basladigimdan beri her destemde kullaniyorum, cok seviyorum kendisini. Kabonk burada tek basina ise yaramiyor gibi gorunuyor ama dedigim gibi, onun isi kendi kartlarima removal ve Curse ile birlikte 3 vurma. Animovore kombosunu cikartip bir tane daha RtN ekleyerek 52 kart oynamayi deneyecegim biraz da ama tutacagini sanmiyorum. Card draw cok onemli burada, elimde her zaman Order kartlari olmali. 57 kart olmasina ragmen Animovore cok iyi bir draw sagliyor, aldigindan fazlasini veriyor yani. Bir oyunda 100+ kart rahat cekiyorum.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Densiz'e katiliyorum bu arada, Scrolls bu yeni DCG'lerin (Digital Card Game desek boyle daha iyi bence) en iyisi derim ben. O dediklerin arasinda bir Solforge'u denemedim, Scrolls en iyisi. Sundan da umutluyum ama: http://www.kickstarter.com/projects/978065956/alteil-horizons-turn-based-tactics-card-game-relau Eski oyun epey iyiydi.
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Az önce order a karşı felaket bi savaş verdim. Spellerimi siliyor, yaratıkların yerini değiştiriyor. Sürekli cd sıfırlıyor büyü ile (haliyle generalinkini düşürüyor diğerleri otlanıyor. Başka birşeyin cd sini 0 yapıp, kaptanınki ile değiştiriyor felan.. baya kıldı) Adamı erite erite aldım sonunda (tabi benim son idolde 2hp var dı :D) Adam eziyordu resmen ya.. Harvesterlar 2cd ye düşünce direk elime geri veriyordu. Zar zor 2 miasma diktim ve adamın planları alt üst olmaya başladı. adamın kurulmasına izin verme demeyin :P. Adam öne taş dikiyor, 1 vuruyorum. Bide onlara hp basıyor =). Neyse 40 turnde alabildik adamı :D (komik olan şey, adam şımarmıştı oyunda) deck şu: http://www.scrollsguide.com/deckbuilder/#9782 açıkcası decki değiştirmeye korkuyorum. Potion of resistance vs. alayım istiyorum decke ama... Kıyamıyorum ya, quick de oyunları kazandırıyor %90 alıyor hızlı maçları.
Seru Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Solforge inanılmaz kötü bu arada. ilk çıktığı hafta denemiştim steam'de. radikal bir değişikliğe gitmedilerse denemeye değmez.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 SolForge'da her tur tum destenin tekrar karistirilip ustten 5 kart verildigini okudum. Oyleyse zaten oynanmaz oyun.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 said: Are you considering implementing a limit to the cards one can hold in his hand? Yes. It’s definitely something we’re considering, though we’ve not decided if we’ll do do it or how it would work. One possibility would be simply limiting card draw beyond the hand limit. Are you considering implementing a mulligan-like feature? Sure. It’s a commonly requested feature that comes with both ups and downs. It does reduce the luck element in starting hands, but it also complicates the UI and takes a little bit of extra time for the players while starting a match. We’re still debating whether to add it or not. Will we ever see some “interrupt” mechanic that allow to “play” some card in opponent’s turn? There’s no current plans for a mechanic like that. If we were to do it, it’d most likely be in the form of a specific “response” phase, but truth be told, it’s just not as well suited to a digital game. Any plans on letting the community decide how scrolls should develop? E.g. by letting the community suggest balance changes or new scrolls or new game modes. To a certain extent, this is already the case. We’ve made significant balance changes to scrolls based on community feedback gathered from forums, reddit, IRC, in-game chat and other places. We’re also currently running a Scrolls design competition (in collaboration with Scrollsguide) to give the community further input. Look for final results on Wednesday, November 20. :) Are we going to see any more “masked” tribal units? Imagine an army led by a yet unnamed masked tribal leader with a harvester retinue… cool, right? Yes. When (if ever) will you be implementing a proper discard/graveyard? This is actually several questions in one, so I’ll try to break it up a bit. We’re definitely looking to add at least a bit of graveyard information, to better visualize when reshuffling happens. I’m not yet sure when this’ll happen. As for discard mechanics, we’re being very cautious about those - at least for discard affecting your opponent. We’re trying to avoid “constricting” mechanics as much as possible. Is your preferred method of balance introducing new scrolls to counter existing ones or tuning those that are broken (e. g. Noaidi, Puppet Soldier + Nutrition)? We’re trying to do both. I’d say introducing new scrolls is our preferred way, but it’s difficult to predict the outcomes, and making scrolls takes time. We purposely leave a few slots in each set of scrolls as “agile spaces”, places to put scrolls related to the current meta shortly before release. However, the game being digital means we also have the option to balance scrolls after the fact. It’s a very useful tool for us, and the players seem to appreciate these balance adjustments as well. Are we going to see true multi-resource scrolls? Possibly. Not in the near future, but it’s something we’re considering adding further down the line. Will Mojang continue to develop Scrolls after its official release? Yes, that’s the plan. What will the upcoming customization be about? The plan was to add idol customization, and some work have been done towards it. However, us being agile, priorities keep shifting. This particular feature is currently taking a back seat to work on the single player mode, but it’s something that we want to add as soon as we can. Will there ever be achievements? Yes. That’s one of the things we’ll be working on in the near future. Any thoughts to fixing the ranking system? Yes. In fact, we’re just about to write a post about this on the scrolls.com blog. Look for more information there shortly! I’ve always been a fan of synergistic creatures in TCGs, a la slivers and goblins. Any future plans for more gravelocks and wolves? There’s no current plans for more gravelocks or wolves. That doesn’t mean that they won’t happen, but they’re not the focus of the next set.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mulligan'ın acilen gelmesi lazım. Öyle önemli bir hadiseyi nasıl ağırdan alıyorlar anlamıyorum. Draw decklere (normal değil böyle sırf draw giden, şimdiki order/growth gibi) birşey yapmaları lazımdı. Üst kart sınırı iyi bir çözüm. Interrupt / discard olmayacağı confirmed diyebiliriz. Bu da bu oyun için güzel bir rota. Multi-resource kartlar şahane olur. Bu aralar bir ranked yaması gelecek, ladder sıfırlanacak. Meraklısına duyrulur. Sonra da bu bahsettikleri singleplayer yenilikler neyse o. Herhalde oyuna yeni gelenler kaçmasın diye. Halbuki onlar yine kaçacak. Soruyorsun arkadaşına, Scrolls mu daha iyi Heartstone mu diye, Scrolls diyor. Sonra bir bakıyorsun hala Heartstone oynuyor Scrolls'a uğramamış bile ahah. Acı ama gerçek. 20'sinde kart yarışması sonlanıyor. 10 tane kart gelecekti sanırım. Gayet kral. Umarım orjinal birşeyler seçerler. Bu arada Decimation satmak isteyen varsa x2 lazım, 350 ea veriyorum. Desteyi daha bir direct idol dmg yapmaya çalışıyorum.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 GO Draw'in bir olayi yok ya, ilk gordugumde asla yenemiyordum ama artik yenilmiyorum hic. Kolay onlar. Mulligan cok iyi olur, hatta tek eksik bence. Library'de kac kart kaldigini da soylemesinler bence, kendim sayiyorum ben, sayamayandan farkim olsun. Multicolour kart istemiyorum ama, su anki multi-faction yapisi cok iyi bence. Memorial, RtN, Tethered Recruit, Siphon filan guzel gidiyor. Tum mekanigi bozar o. Bu arada hala desteler deniyorum, sununla oynadim bu gun: http://cl.ly/image/361O223v1z0T/Screen%20Shot%202013-11-17%20at%2021.10.43.png Meta energy oynamak, herkes Energy neredeyse. Energy killer yapmaya calisiyorum ben de.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 GO draw limitsiz idol heallıyor. Acayip sorunlu. Early gamede çaktın çaktın, çakamadın GG.
ersagun Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Solforge tam çerezlik tablet oyunu. O açıdan bakınca muhtemelen en iyi oyun olacak çünkü tablette açıp 5 dakikada oyunu bitirebiliyosun. Oyunların uzama şansı yok çünkü üst level kartlar aşırı güçlü kalıyor. Ama bir derinlik yok. Card Hunter en eğlendiğim oyun oldu son dönem çıkanlar arasında. Bir taraftan da Faeria çözmeye çalışıyorum işte :-) Scrolls hesabı da bulsam tam olacak ama durun bakalım hayırlısı :-)
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2013 şu energy pisligini düzeltsinler ya. 2 kere energy judgemnet'i yaptım biri 5-0 aldım biri 4-1 aldım ( kaybettigim 1'i de full energy gelmis birine yattim.Herife gelmedik damage veren structure kalmadı ) energy oynamak istemiyorum ama kazanmak icin beni ona itiyor ^^ Bugun judgement'ta watcher pick ettim bir tane idol damage icin ideal bayağı, iş yaptı deck. Loyal darkling veya Copper Automaton + watcher can yakıyor ama yine de energy oynaman lazım... Corrode'de iş yapar watcher'i korumak icin potion of resistance iyi olur sanki
ersagun Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Bu arada, 1 random =100g 1 booster=1000g devam ediyor mu yoksa düzelttiler mi sonradan? Oldukça saçma bir denklem yok mu burada booster lehine? 1000g birikmeyecek bir meblağ değil anladığım kadarıyla çünkü.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Mantıklı o, 10 random=1 booster işte.
ersagun Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Hee, random "gerçekten" random yani. 1 random = 1 common gibi şartlanmıştım nedense. Tamamdır şimdi.
arcane Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 10 random 1 boostera denk değil. 10 randomdan 10 tane rare çıkabilir mesela. 10 tane common da çıkabilir. random almayın yani ehueh. judgement patato.
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2013 judgement'i patato yapan şey energy... yoksa süper zevkli bakalım simdilik patlamadan gidiyorum ben,ekmeğim çıkıyor ^^
Öne çıkan mesajlar