Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2014 :< Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
E Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2014 tamam be öf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 ya cok goygoy donmuste heriflerin ilk denemesi belki, ondan ben umutluyum alıcam sacma sapan fıyatı olmazsa bu arada kickstartera laf eden olmus, adamlar zaten 84k$ toplamıslar abı. para deilki o. yapıp surecındekı masraf ve ev kıralarını karsılar anca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 işte kickstarterın amacı yaparken oluşacak masrafları karşılamak, bunun karşılığında da backerların fikir ve görüşleri doğrultusunda onların istediği gibi bir oyun yapmak. Yaptıktan sonra şu masrafımız oldu atın üç beş demek değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 20 dalırs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gluskap Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Suark said: ya cok goygoy donmuste heriflerin ilk denemesi belki, ondan ben umutluyum alıcam sacma sapan fıyatı olmazsa Döner çünkü oyunun fiyatı $20. Tamam ilk denemeleri, Türk geliştiriciler vs. destek olmak lazım da ister istemez diğer bağımsızlar ile kıyaslanıyor. Karşılaştırma yapmadan yalnızca destek olmak için $20'ı veririm diyorsanız, ona bir şey diyemem. İlk oyunları olup da doğru fiyat etiketlendirmesi ve genel tasarımı ile fark yaratan diğer bağımsız geliştiricilere bakıyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2014 hıı hak verdim o zaman Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riza_calimbay Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2014 bu oğlan yapım ekibinde galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2014 Cuce said: şimdi buda platform https://www.youtube.com/watch?v=KUdxShTNWTc Bu aşırı iyi olmuş ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2014 yazık ya o kadar müziğe artwork'e kasmışın yabancı firmalara para yedirmişin, demodan beri süregelen problemleri çözmeden release. en azından şu kontrolleri düzeltselerdi bi 65 70 meta görür iki üç büyuk inceleme sitesinden puan alır önünü görürdü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2014 ssg said: dün birkaç saat oynadım. görsel olarak çok etkileyici. bazı sahneler fazla karanlık ama sonradan keşfettiğim bir brightness ayarı mevcutmuş oyun içinde. açıkçası görseller o kadar güzeldi ki siyah beyaz stilizm olmadan, sepia, hatta renki bir dünyada bile çok güzel gidermiş gibi geldi. 1950'lerin endüstriyel atmosferini o kadar iyi verir miydi bilemedim tabi. bu hali de nefis. şu ana kadar favorilerim tren yolu köprüsü ve şehir. kameranın yerleşimi ve hareketi de çok güzel.oyunun sinematografisi içinde gözüme batan sahne geçişlerinde "loading/press any key" cutout animasyonları oldu. animasyonlar kötü değil ama oyun atmosferinden bir anda kopartıyor. en azından o ekrana fade out'la geçse daha iyi olabilirmiş. soundtrack konusundaki tek hayalkırıklığı müziğin kesildiği anlar. enfes bir soundtrack'i var, bazı kısımlarda kuru kuru müziksiz devam etmek insanı üzüyor. "bir şey olsa da müzik tekrar başlasa" diyorsun. o kadar güzel. hatta bazı yerlerde l.a. noire havası veriyor. bu açıdan kickstarter backer'ı olarak soundtrack cd'sini edinmiş olmaktan memnun oldum. puzzle'ların zorluğu ideal. öte yandan puzze'ların kendileri değil ama kontrollerdeki problemler yüzünden amelelik yapmak, tekrar tekrar ölmek zorunda olmak oyuncuyu çok kızdırıyor. zira kaybettiğin vakit kendi hatan değil en başta. bir sandığın üzerine zıplarken doğru mesafeden zıplama gereği çok başıma geldi. sandık dibinden 3-5 kere denemeden zıplayamadığım oldu. geri geri gelip oradan zıplamakla çözebildim. bazı yerlerde zıplayamamam gereken yerlere zıpladım (şehrin tepesinde ortada su deposu gibi bir şey olan tepesinde zincir olan yere sırtımda çocukla rastgele atlayabildim mesela, ama devam edemedim). kontrollerde sıkıntı yaşamadım. zıpladıktan sonra duraklaması gerçekçi olmasına rağmen seri oynamayı biraz kerteliyor. çocuğu yerden alma animasyonu beta'dakine göre iyileştirilmiş ama onda da hep tek yönden alıyor olması sola bakarken bile sağa dönüp alması göze batıyor. ctrl ve alt alternatifleri sunulmuş ama bazı switch'lerde sadece alt'la işlem yapabildim, ctrl iş görmedi. ok tuşlarına sağdaki tuşlar daha yakın olduğundan yanlışlıkla windows ve menü tuşlarına bastığım da oldu. sadece sağ ctrl tuşuyla (ya da space) çalışıyor olsaymış daha iyi olurmuş. bu da koca oyunun tek eksiğinin biraz daha test ve biraz daha toleranslı kodlama olduğunu gösteriyor. bunlar böyle patch'le update'le steam'den düzelse on numara olur açıkçası. gelelim konuya. beni en sarsan kısım bu oldu tasarımcılar bunu niyetli mi yaptılar bilmiyorum. ama resmen bütün oyun cin ali'nin kaybettiği kardeşinin hikayesi! bu monochroma'daki kahramanımız: http://cdn2.dualshockers.com/…008340-monochroma.jpg bu da cin ali: http://4.bp.blogspot.com/…75ssqpuiw/s1600/32103.jpg cin ali'nin neden maceralarında topacıyla, atıyla oynadığını ve neden bir kardeşi olmadığını son derece sarsıcı ve dramatik bir anlatıyla öğreniyoruz. sürekli sirkte, oyunda olan ali'nin akli dengesini nasıl kaybettiğini, saykodelik dünyasına neden çekildiğini bize ayrıntılı ve gerçekçi bir dille aktarıyor. ama açıkçası cin ali'nin kendini haksız yere suçladığını düşünüyorum. öyle uçurtma peşinden "ooh hayat çok güzel" diye koşan ama biraz yorulduktan sonra saatlerce kendini abisinin sırtında taşıtan o hayırsız kardeşin başına gelenler için kendisini suçlamasın. ben olsaydım o suda sürüklendiği halde hiçbir şey yapmadığı an kıçına tekmeyi basardım. oyunu çok beğendim. ufak tefek pürüzleri arada sinirlendirse de grafik ve müziklerin kalitesiyle affettiriyor. yani steam'den alsaydım da severek oynayacağım bir oyun olmuş. hep limbo'yla kıyaslandığından rahatça söyleyebilirim ki limbo'dan daha çok keyif aldım. keyifli hikayesi güzel bir sinematografiyle sunulmuş. neredeyse puzzle'ları geçsem de film gibi izlesem diye düşünmedim değil. artwork kitabının başında yazdığı gibi bütün bunları 2013'te taksim'deki ofislerinde gaz yiye yiye yapmaları da bence başarılarına ışıltı veriyor. her yeni projede çok daha iyi iş çıkarabileceğini düşündüğüm bir ekip ortaya çıkmış. başarılarının devamını dilerim. link Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 steam'de %50 indirimde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 geçen hafta merak ettim, bu oyununun steam'de yorumların baktım. Hepsi olumluydu, baktım tek tek. Yarısı türk, hadi onlar reklam olsun diye basmıştır dedim. Ama yabancılar da vardı, oyun blog'u yazarı falan. Türü için iyi bir oyun olma ihtimali yüksek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2014 9.90'a düşmüş, ben aldım direk işte, zaten indirimsiz de almayı düşünüyordum. videolarını konusunu falan beğendim. keşke en başta bu fiyatta çıkarsaydılar, benzer türdeki oyunlara göre pahalı çıkış yaptı. edit: ha bi de çıkardıkları patch ile kontrol sorunlarının giderildiği yazıyor. olumsuz yorumların çoğunda bu sorun bahsediliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmetalttan Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 7-8 yıl önce çıkmış Pusu ve Kabus 22 gibi garabetlerden daha iyi. Ama bugünün oyunlarıyla karşılaştırınca pek iyi değil. Gamespot'un 4 vermesi de bu yüzden sanırım. Bi de muhtelif forumlarda/sitelerde en ufak eleştiride adamın üstüne yürüyen tuhaf tipler var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 8 sayfada ne değişti? en son limbo çakması diyorduk değil mi artık? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 çakma nike satan pazarcı lobisi el atmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 8 yıl önceki bağımsız oyun piyasayı ile şu an aynı mı? ayrıca oyunda gamepad desteği yoktu ve demosunda bulunan hoplama zıplama ve bazı bug'lar release'de halen mevcuttuş. bir de o kadar müziğe atmosfere rağmen hikaye ve kurguda bazı problemler vardı o yüzden hep düşük notlar aldı. yani bug'ları temizleseler release'de controller desteği ile gelselerdi 6 7 kapardı belki review'lardan ama çok kötü baslangıc yaptı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thaumiel Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2014 oyunu yapanlardan biri arkadaşım. o beğenmiyor abi oyunu, nefret etmiş çıkardığı işten, ben yapmadım bunu kafasında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ObuzHapsever Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Kendisiyle yüzleşebilmiş en azından. Yapımcılar ve bazı fanboylar gibi ikrar çabalarında değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 aman indiye kötü laf etmiyelimsss Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KidLazer Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 almanyada k+b'de gördüm oyunu böyle salak saçma bi gururum okşandı sdfs :-> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riza_calimbay Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2014 Lyv said: ssg said: dün birkaç saat oynadım. görsel olarak çok etkileyici. bazı sahneler fazla karanlık ama sonradan keşfettiğim bir brightness ayarı mevcutmuş oyun içinde. açıkçası görseller o kadar güzeldi ki siyah beyaz stilizm olmadan, sepia, hatta renki bir dünyada bile çok güzel gidermiş gibi geldi. 1950'lerin endüstriyel atmosferini o kadar iyi verir miydi bilemedim tabi. bu hali de nefis. şu ana kadar favorilerim tren yolu köprüsü ve şehir. kameranın yerleşimi ve hareketi de çok güzel.oyunun sinematografisi içinde gözüme batan sahne geçişlerinde "loading/press any key" cutout animasyonları oldu. animasyonlar kötü değil ama oyun atmosferinden bir anda kopartıyor. en azından o ekrana fade out'la geçse daha iyi olabilirmiş. soundtrack konusundaki tek hayalkırıklığı müziğin kesildiği anlar. enfes bir soundtrack'i var, bazı kısımlarda kuru kuru müziksiz devam etmek insanı üzüyor. "bir şey olsa da müzik tekrar başlasa" diyorsun. o kadar güzel. hatta bazı yerlerde l.a. noire havası veriyor. bu açıdan kickstarter backer'ı olarak soundtrack cd'sini edinmiş olmaktan memnun oldum. puzzle'ların zorluğu ideal. öte yandan puzze'ların kendileri değil ama kontrollerdeki problemler yüzünden amelelik yapmak, tekrar tekrar ölmek zorunda olmak oyuncuyu çok kızdırıyor. zira kaybettiğin vakit kendi hatan değil en başta. bir sandığın üzerine zıplarken doğru mesafeden zıplama gereği çok başıma geldi. sandık dibinden 3-5 kere denemeden zıplayamadığım oldu. geri geri gelip oradan zıplamakla çözebildim. bazı yerlerde zıplayamamam gereken yerlere zıpladım (şehrin tepesinde ortada su deposu gibi bir şey olan tepesinde zincir olan yere sırtımda çocukla rastgele atlayabildim mesela, ama devam edemedim). kontrollerde sıkıntı yaşamadım. zıpladıktan sonra duraklaması gerçekçi olmasına rağmen seri oynamayı biraz kerteliyor. çocuğu yerden alma animasyonu beta'dakine göre iyileştirilmiş ama onda da hep tek yönden alıyor olması sola bakarken bile sağa dönüp alması göze batıyor. ctrl ve alt alternatifleri sunulmuş ama bazı switch'lerde sadece alt'la işlem yapabildim, ctrl iş görmedi. ok tuşlarına sağdaki tuşlar daha yakın olduğundan yanlışlıkla windows ve menü tuşlarına bastığım da oldu. sadece sağ ctrl tuşuyla (ya da space) çalışıyor olsaymış daha iyi olurmuş. bu da koca oyunun tek eksiğinin biraz daha test ve biraz daha toleranslı kodlama olduğunu gösteriyor. bunlar böyle patch'le update'le steam'den düzelse on numara olur açıkçası. gelelim konuya. beni en sarsan kısım bu oldu tasarımcılar bunu niyetli mi yaptılar bilmiyorum. ama resmen bütün oyun cin ali'nin kaybettiği kardeşinin hikayesi! bu monochroma'daki kahramanımız: http://cdn2.dualshockers.com/…008340-monochroma.jpg bu da cin ali: http://4.bp.blogspot.com/…75ssqpuiw/s1600/32103.jpg cin ali'nin neden maceralarında topacıyla, atıyla oynadığını ve neden bir kardeşi olmadığını son derece sarsıcı ve dramatik bir anlatıyla öğreniyoruz. sürekli sirkte, oyunda olan ali'nin akli dengesini nasıl kaybettiğini, saykodelik dünyasına neden çekildiğini bize ayrıntılı ve gerçekçi bir dille aktarıyor. ama açıkçası cin ali'nin kendini haksız yere suçladığını düşünüyorum. öyle uçurtma peşinden "ooh hayat çok güzel" diye koşan ama biraz yorulduktan sonra saatlerce kendini abisinin sırtında taşıtan o hayırsız kardeşin başına gelenler için kendisini suçlamasın. ben olsaydım o suda sürüklendiği halde hiçbir şey yapmadığı an kıçına tekmeyi basardım. oyunu çok beğendim. ufak tefek pürüzleri arada sinirlendirse de grafik ve müziklerin kalitesiyle affettiriyor. yani steam'den alsaydım da severek oynayacağım bir oyun olmuş. hep limbo'yla kıyaslandığından rahatça söyleyebilirim ki limbo'dan daha çok keyif aldım. keyifli hikayesi güzel bir sinematografiyle sunulmuş. neredeyse puzzle'ları geçsem de film gibi izlesem diye düşünmedim değil. artwork kitabının başında yazdığı gibi bütün bunları 2013'te taksim'deki ofislerinde gaz yiye yiye yapmaları da bence başarılarına ışıltı veriyor. her yeni projede çok daha iyi iş çıkarabileceğini düşündüğüm bir ekip ortaya çıkmış. başarılarının devamını dilerim. link az daha kassa illuminatiyi bulacakmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar