fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Arabayı adres sorayım diye park ettim işim 1 dakika civarı sürdü, sürmedi ve tekrar çalıştırdığımda araba çalışmadı. Mazotu var ve ışık yanmıyor. Anahtarı çevirdiğimde ses seda yok ve göstergeler zar zor gösteriyor. Ayrıca otomatik camlar ise böyle cılız çalışır çalışmaz arası kapandı zorla. Ben akü bitti diyorum fakat çalışan arabanın tak diye aküsü bitmesi anormal değil mi? Çözüm için yeni akü mü alayım yoksa tamirci çağırıp biraz şarj edip gideyim mi? Böyle sorun başına gelen var mı?
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Bu havalarda akü öyle birden kolay bitmez ama olabilir de, son demlerini yaşıyordur. Bi de kutup başlarına bak, bazen bi titreşim temassızlığa neden oluyor. Çok geldi başıma benim. Öksitlenmiştir çok ufak bi nokradan temas esdiyordur. Civata da gevşemiştir bi sarsıntı o teması da keser.
mahoolmez Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 benim araba marş bastıktan sonra tekler gibi oluyor, akünün üstündeki lamba mıdır nedir baktım siyah. aynısı başıma gelecek galiba
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 SeaGle said: Civata da gevşemiştir bi sarsıntı o teması da keser. Adres ararken garip garip sokaklara girdim ve arabayı hoplata hoplata bir hal oldum Kesin bu şeylerden dedim ama elektriğin yol ile ne alakası var dediydim bak şimdi çözdüm gibi olayı
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Birde akü ye elle müdahale etsem elimi yakma, suratıma asit fırlatma falan olmaz değil mi
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 kutuplar arasında kısa devre yapmazsan bişey olmaz. Kuru tip aküde zaten bişey olmaz. Bi tek kutup başlarındaki oksitlenmeye dokunduktan sonra yıka elini. Başka bişey yok.
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 mahoolmez said: benim araba marş bastıktan sonra tekler gibi oluyor, akünün üstündeki lamba mıdır nedir baktım siyah. aynısı başıma gelecek galiba şu siyah olayını detaylı açıklyabilir misin?
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Her akünün o gösterge rengi farklı. Akü üstünde belirtiyor o renkleri ona bakın. Bizim arabanın aküsünde siyah oldu mu şarj iyi, başka arabada siyah olunca şarj yok vs vs.
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 SeaGle said: kutuplar arasında kısa devre yapmazsan bişey olmaz. Kuru tip aküde zaten bişey olmaz. Bi tek kutup başlarındaki oksitlenmeye dokunduktan sonra yıka elini. Başka bişey yok. Şimdi tamirciye vereceksin bi vidadan ötürü bir sürü para. Muhtemelen bunun gibi birsey. Eğer yapamazsam tamirci bakarız artık sağol seagle
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 forgiver said: kaç senelik akü araba 2008 akü de değişmedi biliyorum
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 5-6 sene aku icin iyi bi sure, iflas etmesi gorulmedik bisey degil bu surede. Yalniz oyle hoppa diye bi kac dakikada camlari bile calistiramayacak kadar kendini sermesi sacma. Mars motorunu cevirmeye calisip da gucu yetemese neyse, ses bile gelmiyor diyorsun. araba nedir? baska bisey kokusu var sanki..
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Önce sıcak su dök kutup başlarına, kaba pislikler dökülsün. Sonra sök 180 ya da 220 kum zımparayla fln zımparala (çok kalın değil, .ok ince de değil işte, kum mum aramasan da olur bul uygun zımpara). İyice temizledikten sonra tak, civataları sık. Bi de gres sür kutup başlarına hava ile bağlantısı kesilsin, koruyucu kapağı da vardır plastik onu da tak. gogo.
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 aynen, adam gibi aku kutusunun kapagi falan yoksa pislik mislik olmustur seagle in dedigi gibi diye tahmin ediyorum. Arabasina bakmayan insan hayal etmekte gucluk cektigimden direk o sikki eliyordum asdfas
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 KHaRoN said: araba nedir? baska bisey kokusu var sanki.. 2008 clio 3
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 SeaGle said: Önce sıcak su dök kutup başlarına, kaba pislikler dökülsün. Sonra sök 180 ya da 220 kum zımparayla fln zımparala (çok kalın değil, .ok ince de değil işte, kum mum aramasan da olur bul uygun zımpara). İyice temizledikten sonra tak, civataları sık. Bi de gres sür kutup başlarına hava ile bağlantısı kesilsin, koruyucu kapağı da vardır plastik onu da tak. gogo. Harfiyen uygulayacağım
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Aynısı geçenlerde bana olmuştu, 9 senelik falan akü. Akünün içinde bi parçanın kırıldığını falan söyledi usta, bilmiyorum ne kadar doğru. Ama akünün boşalmasından çok bozulması durumu. Değiştiriyosun çözülüyor sorun. Arabayı başka arabanın aküsünden bağlayarak çalıştırabilirsin muhtemelen
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 kapak yok clio III de, pislik olmaya musait yerde akunun pozisyonu. Etrafli bi temizlik duzeltir. seagle in soyledigine ek; sokerken once negatif uc sokulur. Takarken en son negatif takilir.
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Arabayı hep ağaç altına park ediyorum yaprak,toz,duman polen ne varsa arabaya geliyor. Arabanın pislenmemesi anormal olurdu. Hatta polenlerden arabanın rengi yeşile dönecekti 2-3 günde. İşim bitsin şöyle bi yıkayayım derken başıma gelenlere bak. Bunu öğrendiğim iyi oldu. Önce eksi uç
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Hepinize çok çok teşekkür ediyorum.
forgiver Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 soda dök güzel eritiyor arabayı değiştirmeyi düşünmüyorsan da sorun çözülse de aküyü kışa doğru değiştir 5 sene de ölmesi normal
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2013 Selam, Yağ kullanma! Yağsız kontak spreylerinden alıp sık. Benim başıma gelmişti, araç yolda kaldı :P Çalışıyor ama durunca küt... Sonra bir de baktık ki kutup civatalarının arası pislik olmuş. Yağsız kontak spreyi harici bir şey kullanma!!!! Saygılar.
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Dün açtım aküyü ama zerre pislik,çatlak,küf göremedim. Sanki 5 dakka önce sıfır akü takılmış gibi duruyordu. Sigorta falan yanmış olabilir mi? Bugün oto elektrikçi alıp gideceğim arabanın başına
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 cunku durduk yere pislik var diye oyle bir ariza olmaz ve seni yanlis yonlendirdiler
fenn Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2013 Şanslı tarafım araba park yerinde durdu ve o konuda rahatım. Birde işlek yol kenarında kalmakta vardı.
Öne çıkan mesajlar