Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

60k araba


forgiver

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Abi i30 öyle muazzam uygun fiyatlı bir araç değil. Otomatiğik vitesin peformansı ortalama altı. Uzun soluklu kullanımda aracın yaşını hissettirme faktörü henüz belli değil; sağından solundan gıcırtılar gelmeye başlayabilir. Bir de uzakdoğu ve düşük segment Japonların boya kaliteleri(ince, az vernik katmanı var) iyi değil.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

i30 ve kardeşi ceed in otomatik dizel i 8 litre yakıyor 100 km de test sürüşü yapmadan sakın almayın derim ben, ucuz araçlarda değil elit 63 K civarıydı yanlış hatırlamıyorsam...

Ben test sürüşü yaptım 10 Km şehir içi: yol bilgisayarı 8.1 gösteriyordu, kamyon sürdüm sandım lan 8,1 dizel nedir :) Otomatik benzinli Astracığım karışık 8,6 yakıyordu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Abi i30 öyle muazzam uygun fiyatlı bir araç değil. Otomatiğik vitesin peformansı ortalama altı. Uzun soluklu kullanımda aracın yaşını hissettirme faktörü henüz belli değil; sağından solundan gıcırtılar gelmeye başlayabilir. Bir de uzakdoğu ve düşük segment Japonların boya kaliteleri(ince, az vernik katmanı var) iyi değil.

Saygılar.
abi ince boya kalitesiz boyayla aynı şey değil

bi de eskime durumu diyorsun, burada önerilen renault ve opel türevlerinden daha kötü sonuç doğuracağını hiç mi hiç sanmıyorum. hyundai sevdiğimden değil ama millette böyle bi önyargı var. hadi hyundai dökülüyor olsa bile opelin renonun daha iyi bi tarafı olmuyor maalesef yıllar geçince.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

İnce vernik dış etkenlere maruz kalınca daha çabuk aşınma ve boyada bozulmaya neden oluyor(sebebiyet veriyor daha doğru olur). Size pasta cila ile düzeltme şansını daha az tanıyor. Çizikler karşısında daha korumasız oluyor.

İnce boya ise aşınan vernik sonrası yine dediğim çizikler konusunda yine daha korumasız.

Zaten otomotiv boyası üreten firmalar belli; gidip de merdiven altı kullanıyor gibi bir söylemde bulunmadım :)

Herkes %20 kâr ederken, sanıyor musun ki Hyundai %5 kâra razı gelecek? İlla ki malzeme kalitesinden kısacak. Kasa rijitliği konusunda hassaslıklarını ise dediğim gibi bilmiyorum ve bunu zaman gösterecek.

i30 hiç de fiyat olarak "uygun" sıfatını hak edecek bir araç değil. Arka logodan çıkan geri görüş kamerası ile zaman kaybedene kadar otomatik şanzıman daha verimli hale getirilebilirdi. Son kullanıcıya yönelik pazarlama stratejisi olarak görüyorum ben bunu; havalı dış tasarım, LED görseller, 16" veya 17" jantlar, alüminyum görünümlü veya gri boyalı plastik konsol ile yaratılmaya çalışılan "karizma" atmosfer...

Hani yolda göreceğiniz tipler vardır ya; sivri burun ayakkabılar, yakası açık gömlek ve kumaş pantalon, iri gövdeli çelik bilezikli bir saat ve size kaliteliyim imajı çizmeye çalışan kalite yoksunları.

Nihai kullanıcıya yönelik hiç mi iyileştirme yok dersen; elbette var ama gidip de Golf vs i30 gibi bir kıyaslamayı kafadan kalite ve sundukları konusunda yapmak yanlış olur kanısındayım. Mantığıma göre 'Golf imitasyonu bu paraya değer mi?' sorusu düşünülmesi gereken soru.

Tekrarlama gereği hissettim; Hyundai'nin bana düşündürdükleri bu şekildedir. Hyundai böyledir demiyorum :)

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hyundai artık bir çok otomobil firmasından daha iyi ürün çıkartıyor ve teknoloji olarakta öndeler. Dünyadaki satış rakamları belli öyle alt sınıf araç fiyatlarınada satılmıyor ama bizim ülkemizde bir kere ön yargı var işte "hyundai" diyince insanların aklında soru işareti kalıyor bunun sebebide hyundai nin servis kalitesinin ülkemizde henüz oturmamış olması!

Bende 2012 astra sport j var. arkadaşımda 2013 i30 style benzinli var! i30 astraya göre baya bir konforlu.iç mekan kalitesi astraya göre çok daha iyi . motor performansında astraya diş geçiremez ama yol tutuş olarakta astradan iyi. i30 un iyi leri çok fazla ama gelgelelim servisleri çok dandik ,servislerde bildigin işten anlayan usta yok ,usta diyebilecegin adam yok ! iyi servis olsa bile sayısı eminimki çok az. mesela izmirde 2 servisi var birisi yükseliş ,digeri çakırlar ikiside birbirinden beter. opel bu konuda çok avantajlı izmirde mercanlara gidiyorum kaliteleri oldukça iyi .

hyundai türkiyede servis kalitesini yakalarsa satış rakamlarıda inanılmaz artar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@paramecium

aga ben kar olayının araba satışından geldiğini düşünmüyorum.
yani baktığında, 50k tl ye aldığın 1.6 bi arabanın ülkeye girişi 25k tl falan.
Oha yani, bu herif bunu üretiyor, sonra buraya kadar taşıyor sonra 25k tl ye satıyor.
Ha tabi bide bunun galerisi var, onlara verdiğin para/komisyon vs var.
23k geçse eline abow yani.

zararına diye düşünüyorum satışları.
o yüzden, bi araba ne kadar ucuzsa o araba o kadar çok servise gidecek, o kadar çok servisten geçirecekler diye bakıorm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Esh said:

Abi basliga son nokta konuldu 2 sayfa once, hala hundayi mondayi falan...


adam haklı beyler
ibiza ya bakmışım kazayla adam gibi motor seçneği yok diye kapatmıştım sayfayı
zaten katalogonu indirmek için 2 saat form doldurtuyor seat

yalnız şu ızgaralar opsiyonmuş
ancak fiyat listesidne filan gözükmüyor ben standart sanıyordum hep böyle çünkü yolda gördüğün seatleonlar
http://www.seat.com.tr/seat_files/201288101533186_4.5.12.0.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi astra yi nasil ovuyorsunuz gercekten anlamadim? Benim test ettigim araclar baska birseydi sanirim?

1.3cdti motorlu model bariz gitmiyor. 1.5dci 110hp ile bile mukayese olacak gibi degil cunku opel in aktarmasi effektif degil. Kasa da agir. 140hp turbo modeli 122hp tsi dan tokat yiyor. Hemde ortalamada biraz seri kullaninca 911 carrera yakit verileri gosteriyor.

Arac rezil falan demiyorum, guzel bir arac ama yukarda yazdiklarimdan niye kimse bahsetmiyor tavsiye verirken anlamadim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...