forgiver Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 kaç km/h da bırakıyor yol tutmayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2013 10 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 130 da stabil. 140'dan sonra baya korkutuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 hız açısından yeterli ama o arabanın duruşuna göre yetersiz lastik ölçüleri nedir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 205-50-16 diye tahmin yürütüyorum. Değilse de buna yakındır yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Selam, 205/55R16 olabilme ihtimali yüksek. Bir de Renaultların hepsi yükseklik konusunda öküz; kafadan 2cm alçalması gerek bence. Yan rügarlardan falan deli etkileniyorlar. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 yeni leon al işte? hem vw grubu hem dsg hem dizel. daha ne. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 yeni leon kesinlikle. baya dolu paketini 56,500'e alabiliyorsun. hem dsg sanziman, hem arkasinda vw var. hem yepyeni kasa, cicek gibi. alacaksan cabuk ol ama ellerindeki araclar tukeniyor, simdi gidersen mayista teslim edilecek arabalardan ayirtabilirsin. sonraki parti temmuza dogruymus galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Selam, Hem DSG yaramaz alanın elinde kalıyor muhabbeti dönüyor, hem de herkes DSG tavsiye ediyor :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 1 sn , yeni leon da dsg sunulmuyordu? karar mi degistirmisler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 normal kullanırsan dsg uzun ömürlü ama performanslı kullanayım dersen elinde kalıyor :) tabi bu 7 gang dsg kuru şanzıman olduğu için hafif bozuk veya taş yollarda şangır şungur ediyo o ayrı bi mesele :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Selam, Bana göre bu kafa karmaşasının çoğu kuru kavramadan ötürü çıkan ses :) Hani bu kadar rezil bir ürün ise VW 2 senede fark eder yani... değil mi? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 said: 205/55R16 doğrudur. Ama lastik ölçüsünden olamaz bence, arabanın mühendisliği problemli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 valla arabayi servise goturdugumde servisteki elemanda diyodu dsg'de sikinti olabiliyor diye. ama nasil kullanimda oluyor, nasil bir kullanim sekli omrunu kisaltiyor/uzaltiyor bilmiyorum. bundan once 2004 model a3 vardi, onlarda dsg degildi yanlis hatirlamiyosam, onda da 5. senenin sonunda sanziman hatasi basgostermisti. ayni sekilde peugeot 307 kullanan arkadas var onunda arabasi 60 binde automatic gear fault diyip duruyordu. hani 100 bin tl ustu arabalarda nasildir bilmyiorum ama 100 bin tl altindaki arabalarda kusursuz otomatik sanzimanla daha denk gelmedim cok. renault ve ford nasil bilmiyorum gerci. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oktayca Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Yarıotomatik ve tamotomatiklerde sorunsuzluk konusunda büyük fark var yalnız, DSG,easytronik,mcp...bunların hepsi yarıotomatik ve hepsinde sorun çıkma olasılığı malesef tam otomatiğe göre yüksek, Kia,Hyndai ve honda tam otomatiğe iyi örnekler ve şanzımanla ilgili pek sorun duymadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 toyotanın d4d si var mesela. dünyanın en yavaş vites geçişi. bozulmasa da araba alındığından beri bozukmuş hissi veriyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Selam, 'Sorun istemiyorum dostum' diyenler tork konvertörlü şanzıman seçecek :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 dünyanın en kötü otomatik vitesini isteyenler citroen marka araba alsınlar, ben tek siz hepiniz diyor adamlar kötü şanzıman konusunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oktayca Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Toyota auris in yarı otomatiği var birde, hele eski güçsüz dizellere koydukları abooow allah düşürmesin...inceleyin isterseniz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oktayca Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 DoruK said: dünyanın en kötü otomatik vitesini isteyenler citroen marka araba alsınlar, ben tek siz hepiniz diyor adamlar kötü şanzıman konusunda. C4 ün yarı otomatiğini kullandım opelinki gibi 1-2 arası hissediliyor ama kullanışlı gibi geldi çekiş sorunu falanda yoktu siz ne sorunu yaşadınız? (2012 modeldi benim kullandığım 112 HP) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 ekliyim Yeni Meriva 1.3 DTE 95hp ecoFLEX Enjoy Active 49.914 Tl yeni corsa,clio da var ama bilemedim ayrıca: http://media.opel.com/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2012/opel/07_17_insignia_liquefied_petroleum_gas.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 tofaş motorlu arabaya 50 lira verilmez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Disappear said: valla arabayi servise goturdugumde servisteki elemanda diyodu dsg'de sikinti olabiliyor diye. ama nasil kullanimda oluyor, nasil bir kullanim sekli omrunu kisaltiyor/uzaltiyor bilmiyorum. bundan once 2004 model a3 vardi, onlarda dsg degildi yanlis hatirlamiyosam, onda da 5. senenin sonunda sanziman hatasi basgostermisti. ayni sekilde peugeot 307 kullanan arkadas var onunda arabasi 60 binde automatic gear fault diyip duruyordu. hani 100 bin tl ustu arabalarda nasildir bilmyiorum ama 100 bin tl altindaki arabalarda kusursuz otomatik sanzimanla daha denk gelmedim cok. renault ve ford nasil bilmiyorum gerci. yeni sattık 170k da civici (2008) sıkıntı çıkarmadı hiç haa bir kere, vites geçmemişmiş "p" den 160k larda mı ne. götürdüm ertesi gün servise "fren lambasından, yada başka bişiden olabilir bida olursa getir" dediydide olmadı hiç. 2006 model city vadı bide bende, onun otomatiği gibi otomatik görmedim ama ben şimdiye kadar. 7 ileri vites araba, 1'den ikiye bile geçerken belli etmiyordu meret o derece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2013 Clio sport tourer nasıl 42000 sıfırı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2013 Selam, Arkadaşa da düşünmüştük de arka diz mesafesi vasatmış; öyle diyorlar. Eledik haliyle. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar