Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

GSL 2013 season 1


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
inyormaynd said:

sabonis said:

roach'a karşı bile gayet ayakta durabildiği için çok etkili oluyor tvz'de.

Stalker dövüyor sen ne diyorsun bir de medivac heal'lıyor...


Stalker'ı dövemeyen birşey yok oyunda. Stalker'ın damage bonusu olan herşey yine stalkerı dövüyor.
Mesaj tarihi:
stalker muhteşem bir ünite gençler, biraz daha buff alsa zate tosslar bütün dünyayı yıkarlar (yıkarlar!)

flexible oluyor toss'lar stalker ile... yanına ne koyacağına göre rakibi karşı güzel bir composition oluştuuryorsun ve rakibin her türlü composition'ına karşı gideri oluyor, üstelik inanılmaz mobil bi ünite.

belki azıcık damage buff verilebilir o kadar.
Mesaj tarihi:
stalker baya kötü. sorunda baya kötü olmasından zaten.
fflerin collosusun abartılıu olmasını sbebi stalker. ne durup dayanabiliyo nede vuruyo.

mobiliteside "inanılmaz" değil. stim+medivacli bio stalkerdan daha mobil, speed roach ve ling daha mobil, zaten sentryleri collosusları olmadan bişi yapamadığı ıcın mobilieside anca mutaya tüf tüf atmaya yarıyo.

acıklı bi design stalker.
Mesaj tarihi:
Stalker'ı, dragoon ya da marauder gibi görmemek gerekiyor. Doğrudan savaşta güçlü olan bir ünite değil, belli rolleri oynayan bir destek ünitesi. O yüzden diğer ünitelerle birlikte, dropları durdurmada veya blinkle bir all in olarak kullanıldığında etkili diğer durumlarda etkisiz olması doğal.
Mesaj tarihi:
zaten anası sattımının protossunda herkez destek ünitesi şöyle core yardır yardır bi ünite yok zealotlar a default charge + speed bonus versinler genç protosslar dertli
Mesaj tarihi:
Cuce said:

stalker baya kötü. sorunda baya kötü olmasından zaten.
fflerin collosusun abartılıu olmasını sbebi stalker. ne durup dayanabiliyo nede vuruyo.

mobiliteside "inanılmaz" değil. stim+medivacli bio stalkerdan daha mobil, speed roach ve ling daha mobil, zaten sentryleri collosusları olmadan bişi yapamadığı ıcın mobilieside anca mutaya tüf tüf atmaya yarıyo.

acıklı bi design stalker.


toss'un her boşluğunu kapatan ünitenin üstüne tank(mmo) gibi en önde damage alabilmesini ve/veya çok sağlam vurabilmesini beklemek hata ki bi kere.

ayrıca mobilitesi early game'da baya baya inanılmaz yani.

drop kesiyor, muta 30 tane olmadıkça kesiyor, deathball içinde temiz 15-20 tane oluyor. daha ne istiyorsunuz?

mara'ya şaka gibi kaybettiği tabii ki doğru da, mara zaten hayvantrix bir herif, havaya vurmuyor, blink'i yok, armored kesmek için yaratılmış bir ayıço.

stalker her build'da kullanılan ana bir ünite, mara'sız oyun kazanabilirsin, stalker'sız kazanamazsın. sevin sayın bence birazcık... hor görmek yerine.
Mesaj tarihi:
_Spartacus_ said:

Stalker'ı, dragoon ya da marauder gibi görmemek gerekiyor. Doğrudan savaşta güçlü olan bir ünite değil, belli rolleri oynayan bir destek ünitesi. O yüzden diğer ünitelerle birlikte, dropları durdurmada veya blinkle bir all in olarak kullanıldığında etkili diğer durumlarda etkisiz olması doğal.


sorunda bu zaten, immortal dısında öle kafa güz giricekj bi ünitesi yok tossun,
Mesaj tarihi:
tossun deathball i ter turlu kafa goz giriyor. Archon larin suyu mu cikti hem ?

Terran şaka zaten o ayri bir konu. tier 1 unitle baslayip t1 unitle oyun kazanıyorsun. stim2win


ayrica immodansa zealotlar cok iyi tankliyor terran dpsini.
Mesaj tarihi:
Stalker drop falan kesmiyor. Army'nin 3te1'iyle drop kesersin anca. O yüzden Airtoss best toss yakında.

Oyunun ilk 8 dakikası diger ünitelerden hızlı olması da koreli değilsen çok da iş yaptırmıyor.

Mutaya karsı tek çare Templar, Air. Herşeyden o kadar az ki rolü yok ünitenin. Ama yapmazsan da agzını kırıyolar.

Mesela zealot süper bir dizayn. Damage em, yavaş ol, çok da vurama ama tanky.

Cost'uyla örtüşen birşeyi yok stalkerın. 125-50, 2 supply. Tek iyi ki stalkerım var dedigim durum 4-5 marine gelir, zergling gelir early game'de HEHE diyip sürersin. Sonra ölü ünite.
Mesaj tarihi:
Irkların işleyişi ve üniteleri birbirrinden çok farklı olduğu için "Stalker fiyatına göre güçsüz" diyerek diğer ırklardan örnekler verilemez. Eğer Stalker fiyatına göre güçsüz olsaydı hiçbir profesyonel maçta yapılmazdı, tam tersine üç match-upta da yapılıyor. Demek ki Protoss ordusunda bir rolü var. Stalker, marine'in ya da roach'un Protoss'taki karşılığı değil. Irkların asimetresi gereği çoğu ünitenin benzeri bile yok diğer ırklarda. Stalker da bu ünitelerden biri. Oldukça kırılgan ama bazı durumlarda veya belli bir şekilde kullanıldığında oldukça önemli olan bir ünite. Her ırkta "her derde deva" bir ünite olacak diye bir şey yok. Oyunun genel toplamda dengeli olması önemli olan.
Mesaj tarihi:
3 matchupta da sınırsız basılıyor ise ünite iyidir arkadaş. bu kadar basit yani. yerine getirmesi gereken görevleri yerine getiriyor işte stalker, bu kadar basit.

ha diyeceksiniz "başka ünite yok ondan basılıyor", başka ünite olmasaydı ve gerçekten zorunluluktan basılıyor olsaydı o zaman toss her matchup'ta çılgın ezilirdi. öyle bir şey de görmedim kore istatistiklerine baktığımda.

spartacus'ün dedikleri doğru X ırk ile y ırkın ünitesini karşılaştırıyorsunuz sürekli. ama marine kadar vuruyor deniyor mesela stalker için, e bre marine için ne kadar uzun süre ve ne kadar investment ile stim-shield upgrade'i basılıyor mesela bu hiç göz önüne alınmıyor. oyunun mekanikleri, altında yatan matematiği gereği x=y ünite diye bir şey yok, compositionlar var.

mesela roach diyorsunuz, blink mikro ile kaç katınız kadar roach alırsınız?
Mesaj tarihi:
_Spartacus_ said:

Irkların işleyişi ve üniteleri birbirrinden çok farklı olduğu için "Stalker fiyatına göre güçsüz" diyerek diğer ırklardan örnekler verilemez. Eğer Stalker fiyatına göre güçsüz olsaydı hiçbir profesyonel maçta yapılmazdı, tam tersine üç match-upta da yapılıyor. Demek ki Protoss ordusunda bir rolü var. Stalker, marine'in ya da roach'un Protoss'taki karşılığı değil. Irkların asimetresi gereği çoğu ünitenin benzeri bile yok diğer ırklarda. Stalker da bu ünitelerden biri. Oldukça kırılgan ama bazı durumlarda veya belli bir şekilde kullanıldığında oldukça önemli olan bir ünite. Her ırkta "her derde deva" bir ünite olacak diye bir şey yok. Oyunun genel toplamda dengeli olması önemli olan.

yoo zaten dengesiz falan demedim. tekrar okursanız acıklı dedim.
Mesaj tarihi:
Yok, dengesiz demediğini biliyorum. Ben de denge açısından konuşmadım zaten. Stalker, diğer ırkların üniteleriyle bire bir kıyaslandığında zayıf gibi dursa da Protoss'un mekanikleri ve diğer üniteleri sayesinde belli bir rolü oynuyor diyorum.
Mesaj tarihi:
yok rolu var zaten ama sahaya acılamıyo iste bu durum yüzünden protoss. deathball'a sarılmasının veya belli tech timinglerin peşinde koşmasının sebebi bu.

immortal 6 range olduğundan beri toss'un önü acıldı adam oldu mesela.
Mesaj tarihi:
Aynen roach yada marauder gibimsi bir unit daha lazım protossa...Ya da stalkera bir çeşit buff.Alternatifi çok fazla değil ve dedikleri gibi maçın başından sonuna kadar tear1 basacak unit yok.
Mesaj tarihi:
abi zaten patch geleli ne kadar oluyor yani...

mesela acınası bir dizayn falan demiştin yukarda galiba, bence o kadar harika bir dizayn ki, her türlü build'da, composition'da yer alıp oyunun dengesini bozmamayı başarabiliyor.
Mesaj tarihi:
stalkerlarla yapmayı en çok sevdiğim şey broodlordların altına offansive blink atıp tek tek snipelamak.. o an o zerg oyuncuların yüz ifadesini cidden çok merak ediyorum, böyle 20 tane stalker tarafından tek tek avlanan bl leri izlemek nası bi duygu acaba.
×
×
  • Yeni Oluştur...