Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

War Thunder


Exodous

Öne çıkan mesajlar

geçmiş olsun o halde, nerflendiği vakitte açmışsın. b17 eskiden raid boss gibiydi, şimdi sadece elite. :p pilotunu vurmaya da gerek yok, gövdeye 30mm+ sıksan parçalanıyor. ayrıca pilotlar önden geliyorsa adam çok kolay vurulur, dev gibi kokpit ve önü açık böyle önden mermiler geldi mi mezbahaya döner o kokpit.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence ikiside taktik değil ya,
tankta daha ii tankın varsa patlatıosun işte hızlıysa tankın arkadan falan dolaşıosun işte. Yok sağlam tanksa iyi pozisyon alınca bitio oyun.

Uçaktada işte mermin uçağın iyiyse alıosun adamı. Bide kalabalık birbirine girince random indiriveriyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Uçaklarınızı aynı br'de tutun, 1br fark demek ilk uçak patlayınca tüy skiletle kalıyorsunuz rakip karşısında demek. En yüksek br ile en düşüğü arasında fark olabilir ama 3-4 uçağınız dipdibe olmalı ölünce rekabetçi kalabilmek için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mulgear6 said:

çok sıkıldım ben bu işten ya
gelen b17'ye tek atıyo giden tek atıyo bu nedir ya

hatta onu geçtim her uçağıma tek atıyolar artık
dengesiz midir oyun nedir bilmiyorum da
5.3 br var b17de ondan sonraki en iyi uçağımın 4.3 sonrakiler 4.0 ve altında

çok saçma


iki doz mustang yazıyorum sana. b17 çöp oldu, aşırı nerflediler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Osirix said:

mulgear6 said:

çok sıkıldım ben bu işten ya
gelen b17'ye tek atıyo giden tek atıyo bu nedir ya

hatta onu geçtim her uçağıma tek atıyolar artık
dengesiz midir oyun nedir bilmiyorum da
5.3 br var b17de ondan sonraki en iyi uçağımın 4.3 sonrakiler 4.0 ve altında

çok saçma


iki doz mustang yazıyorum sana. b17 çöp oldu, aşırı nerflediler.



Sam said:

Uçaklarınızı aynı br'de tutun, 1br fark demek ilk uçak patlayınca tüy skiletle kalıyorsunuz rakip karşısında demek. En yüksek br ile en düşüğü arasında fark olabilir ama 3-4 uçağınız dipdibe olmalı ölünce rekabetçi kalabilmek için.




benim uçaklar ve ratingler şu şekilde
geçen gün b17 ile realistic'e girince f8f ve b17li haritaya denk geldim hoşuma gitti naval fighter kasıyorum şu an


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

Uçaklarınızı aynı br'de tutun, 1br fark demek ilk uçak patlayınca tüy skiletle kalıyorsunuz rakip karşısında demek. En yüksek br ile en düşüğü arasında fark olabilir ama 3-4 uçağınız dipdibe olmalı ölünce rekabetçi kalabilmek için.


ta 152 yi çıkardım, d9,k4,a5/u2 falan oynuyorum, hem d9 hem k4'ün bütün upgradeleri yapılı değil ama br düzelince huzura erdim resmen.

Bir de d9'u atlamıştım çok büyük hata yapmışım ta152'den bile iyi her irtifada efektif, ta152'nin alçak irtifa versiyonu gelene kadar da kullanmam sanırım daha.

edik:ta152 6.3 br, direkt jetleri çıkarıyordu karşıma, şuan 6br ortalama.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mulgear aklımda yok o uçakların rating ama işte 7th breath'in yaptığı gibi yaparsan rahat edersin. en iyi uçak diğerlerinden 0.3'ten fazla ileride olmasın. hatta açtığınız iyi uçağı rafa kaldırıp kullanmayın gerekirse. 5-6 uçağın hepsi 0.3, en fazla 0.6 aralığında yayılmış olursa en rahat öyle edersiniz. ilk 5.3 uçak patlayınca 4.0'a binerseniz ezerler sonra, kaçışı yok onun. gene 5.3 veya 5.0'a binmek lazım. onlar yoksa 5.3'ü kaldırmak lazım onun br'sinde 3-4 uçak açana dek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

amerika oynayıp da oyundan soğumadıysan kolay kolay soğumazsın sdfsd. x3 cobra line up çok çok kötü. ben de bir ara öyle oynuyordum oradan biliyorum.

sağ tarafı es geçmişsin orada x4 cannonlı corsair var. bir adet bearcat var nispeten daha oynanılabilir olan. ikinci mustangden daha fazla faydasını görürsün uzun vadede.

b17'nin de alt modelini kullanabilirsin BR için.

b17 itin götüne soktular tabiri caizse. eski çok zor öldükleri günleri özlemiyorum. ancak yüksek irtifa bombingi gibi sıkıcı bir iş yapıyorsa oyuncu biraz mükafatlandırılsın, tek fighter o kadar büyük tehdit olmasın mesela. bu değişikliği yaparken tek atraksiyonu yüksek kalibre olan uçakların kullanımını da öldürdüler o kötü oldu. mesela bende ki-102 vardı o değişikliklerden sonra emekli ettim. gerek kalmadı çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

p63 te bırakmıştım amerikay, girdim şansa air domination geldi, p63ler güzel dönüyor da silahları güçsüz topda fazla mermi de yok. oyunun özeti şu oldu :

http://i.imgur.com/9dcvE1S.jpg

6 asist 1 kill alabildim şu uçakta :) alışmak lazım biraz, diğer uçaklara göre avantajlarını, dezavantajlarını bilmen gerek.

yak-9u 4 br bu arada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mulgear6 said:

ya böyle denge mi olur ya

1 tane 4.3 3 tane 4.0 2 tane de 3.7 civarı uçağım var
yak-9u geliyo karşıma 6.0 BR olan
bu nedir ya
resmen oyundan soğutuyo ibneler

5.3 uçağı rafa kaldır, başka çözümü yok. +/-1 br rakip gelebiliyor, br'ın en yüksek olan uçağının max -0.3 altı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya amerikan uçaklarının BR çok saçma

fighterda 4.3den 5.0a geçiyo
navalda 3.3den 5.0a

bomberlarda b-25j-20 4.0
b-17 5.3
b-17g 6.0

hani neresinden tutsam elimde kalıyo
anca 4 tane 5.0 uçak açıp kenarda tutucam 1 ay sonra oynıyıcam bütün o uçaklarla

şu an 4.3-4.0-4.0-3.3-4.0-3.3 yaptım
sırf research gelsin diye dandik 2 tane 3.3 kullanıyorum şimdilik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

combat flapları dive sonrası açma, dive dan sonra elindeki kinetik enerjinin neredeyse tamamını irtifaya/potansiyel enerjiye dönüştürmen lazım. combat flaplar kanat alanını artırıp ekstra sürtünme yaratıp gereksiz hız kaybetmene neden olurlar.

combat flapleri bnz de bazı uçaklar dalarken kullanıyor. mustang bunlardan biri değil ama. yüksek dalış hızında mustang baya stabil, typhoon lar gibbi. kanatları kalın. wobbling yada control surface lockup yüksek hızlarda gerçekleşmiyor. ama mesela bf109 lar dalışta 500km (IAS) sonrası wobble ve flap-rudder ağırlaşması/kilitlenmesi sorunu yaşıyorlar. bunu azaltmak için 450-500 km üstüne çıktıklarında combat flap açıyorlar, kontrollerin daha duyarlı hale gelmesi için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saol detaylı cevap için
Mustangin tırmanması hala biraz kötü
Ama dive'da rahat rahat 800 görüp yoluna aynen devam ediyo, enerji conserve'i de iyi sayılır.
2 tane full upgradeli p-63üm var onlar canavar gibi tırmanıyo mesela cannonları da var dehşet saçıyorum

Mustangin yenisini açtım da param yok almaya şimdilik
Para biriktiriyorum autorepairi filan kapattım :)

Tek sıkıntım şu an hızlıca adamları indirebilmek.
O da belki bi cannon eksikliğinden dolayıdır. 6 tane m2 iyi de penetration çok yok malesef
Bi de joysticke alışmak, joystick olmasına rağmen hala mouse&keyboardla oynuyorum. Arcade'de direk handikap da realistic ve simulatörde güzel olabilir belki. Çok deneyemedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mustang arcade için çok kötü bir uçak. yüksek irtifada bombardıman uçaklarına eskort eden uzun mesafe uçağını, 2000m altında ister istemez turn fight a zorluyor arcade. ben illa amerikayla arcade oynayacaksam p63-39-lightning setupu ile oynuyorum. realistic battle da çok daha iyi mustang.

.50 cal içinde yapacak çok bir şey yok. 6 tane m2 nin verdiği hasarı şu oyunda 1 20mm cannon fazlasıyla verebiliyor. USA nın tracerları sanırsam hepsi API-T olması lazım. P-47 ve mustang lerde full tracer kullanıyorlar. bu sayede %80 yakıyorsun adamı. hızlı öldürmesede eninde sonunda yanarak geberiyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...