Rotweiler Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Hiçbirşey olmaz. Tek motorla atlantiği bile geçer. Kapamış motoru zaten pilot. Da tabi sürtünmeden alevin birtürlü sönmeyişi ilginç, zira fark eder etmez motor içi püskürtücüleri kullanmamış mı? 4 motorlu zaten demesi de efsane ahahhaha, diğer iki motor gövde altında gizli sanki sfgsdfg Neyse, geçmiş olsun. O değil de, burundaki paratonerden daha çekici ne vardı acaba motorun orda.
roket adam Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 iki yıl önce viyana'dan istanbula dönerken cimrilik yapıp pegasus uçağına binmiştim. ulan dağların üstünde bi yerde motor sesi resmen SUSTU ve sürekli alçalmaya başladık, artık o kadar ki dağların arasındaki yollardan geçen arabaların markasını anlayacak kıvamdayız. hayatımda o kadar korktuğumu hatırlamıyorum. zaten uçağa 2 bira içmeden binebilen bi adam değilim. bu olsa herhalde çıkarır videoya çekerdim o yarım aklımla. Cipetpet said: 2001 de lufthansa münih uçağına ilk biz bindik arkadaşla,koca fritözü ,ittire kaktıra soktu üst kapaklı rafa ,daha sonra hava boşluğuna feci bir şekilde düştüğümüzde kapak açılıp ,fritöz altında oturan almanın kafasına düştü.herifin kafayı bandajladılar .arkadaşta sahiplenmedi fritözü utanmaz erzurumlnun biriydi ahahaha ahahhahahah
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Bizim burası da istanbuldan güneye olan trafik üzerinde. Paso uçak geçiyor. Bigün yine avare avare seyrediyorum otobüs beklerken. Uçağın biri sanki böyle havada durdu gibi, sonra resmen aşağı düştü uçak. Yani böyle normal uçuyomuş gibi pozisyonu ama dikey indi uçak böyle dümdüz düşer gibi. Sonra aniden ivmelendi devam etti. Alkollü de değildim, hala anlayamadım gördüğüm şeyi sdfgs
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 ucak diil rainbow dashtir o http://img88.imageshack.us/img88/3/7349t.jpg
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 O bile bi yarıçapa bağlı iniş yapıyor abi. Benim gördüğüm direk düştü sfgsd.
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 onu gorebilmek icin ne ictiysen aynisindan istiyorum o zaman fasdasdfads
aktiftablet Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 "roket adam" said: iki yıl önce viyana'dan istanbula dönerken cimrilik yapıp pegasus uçağına binmiştim. ulan dağların üstünde bi yerde motor sesi resmen SUSTU ve sürekli alçalmaya başladık, artık o kadar ki dağların arasındaki yollardan geçen arabaların markasını anlayacak kıvamdayız. hayatımda o kadar korktuğumu hatırlamıyorum. lol az yaksın diye mi yapmış pegasus? :D
roket adam Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 abartısız söylüyorum yarım saat falan motor sesi olmadan gittik. sadece rüzgarla süzüldü gitti uçak aşağıya doğru. sonra baktılar çok alçaldık tekrar gazladılar ahahhaha. biri anlatsa inanmam, resmen böyleydi. ha gerçi başka bi modu falan vardır bi şeyi vardır, bilemicem, ilk defa o uçuşta rastladım bu olaya. cahilliğimi bağışlayın efenim.
SeaGle Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Viktor said: onu gorebilmek icin ne ictiysen aynisindan istiyorum o zaman fasdasdfads Valla bulsam parayı kırarım zaten abi. Ama uyuşturucu madde kapsamına sokarlar muhtemelen sdfghdfg
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 "roket adam" said: abartısız söylüyorum yarım saat falan motor sesi olmadan gittik. sadece rüzgarla süzüldü gitti uçak aşağıya doğru. sonra baktılar çok alçaldık tekrar gazladılar ahahhaha. biri anlatsa inanmam, resmen böyleydi. ha gerçi başka bi modu falan vardır bi şeyi vardır, bilemicem, ilk defa o uçuşta rastladım bu olaya. cahilliğimi bağışlayın efenim. e adam vitesi bosa almis iste cok yakmasin diye, yakinda koltuklarida sokucekler zaten akbil basip biner millet metrobuse doner ucaklar
paspatur Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 uçaklar yakıt tasarrufu için süzülürler bu doğru.
Rotweiler Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 paspatur said: uçaklar yakıt tasarrufu için süzülürler bu doğru.
bck Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 "roket adam" said: abartısız söylüyorum yarım saat falan motor sesi olmadan gittik. sadece rüzgarla süzüldü gitti uçak aşağıya doğru. sonra baktılar çok alçaldık tekrar gazladılar ahahhaha. biri anlatsa inanmam, resmen böyleydi. ha gerçi başka bi modu falan vardır bi şeyi vardır, bilemicem, ilk defa o uçuşta rastladım bu olaya. cahilliğimi bağışlayın efenim. ucak motoru kapatılır zaten belli bir yerden sonra.
roket adam Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 bu herifler biraz abartmış galiba öyleyse :) yani olağan dışı uzun ve alçak. neyse konuya dönelim :)
janis Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Uçaklar tek motorla gayet rahat iniş yapabilirler. Pilotun her hangi bir kahramanlığı yok yani şu olayda.
Nazca Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 janis said: Uçaklar tek motorla gayet rahat iniş yapabilirler. Pilotun her hangi bir kahramanlığı yok yani şu olayda. This.
janis Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 25, 2013 _Rave said: Benimde bikere istanbul-kıbrıs uçuşunda uçağın tekerlekleri açılmamıştı pistin üstünde yarım saat falan daire çizdik. Milletin yüzü bembeyaz çıt çıkmıyodu uçakta.Sonra nası becerdilerse açıldı tekerler indik sapasağlam. Hidroliklerde bazen sorun olabiliyor ve iniş takımları açılmayabiliyor. Ama yardımcı pilot yada uçuş mühendisi kargo bölümüne inerek manuel olarak indirebiliyorlar iniş takımlarını. Şayet çok büyük mekanik bir arıza yoksa.
Cipetpet Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Viktor said: e adam vitesi bosa almis iste cok yakmasin diye, yakinda koltuklarida sokucekler zaten akbil basip biner millet metrobuse doner ucaklar Boş vites daha çok yakar. Bıkınız:ileri sürüş ve manevra taktikleri,batı perinçek
blackwolf Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 hic unutmam askerde kargo ucagını yuklerken arkadasla kabıne gırıp nerde bunun anahtarı ve kontagı dıye aramamız nası bı mantıksa tabı sonrasında gelen ustegmenın bızı orda yakalayıp 1 hafta full ucagı paspas atmamız dahada guzeldı
Kaliko Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Turk halkinin uzman olmadigi konu yok.
Eternal Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Ben pilotum. konusan arkadaşlardan da konu ile alaka çok net bilgiler verebilecek kişiler var sanırım bi arkadaş mühendis havacılık sektöründen... pilot olan arkadaşlarda var sanırım burda benden hariç.. hemen amma çok biliyosunuz yapmayın =)
Karea Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 janis said: _Rave said: Benimde bikere istanbul-kıbrıs uçuşunda uçağın tekerlekleri açılmamıştı pistin üstünde yarım saat falan daire çizdik. Milletin yüzü bembeyaz çıt çıkmıyodu uçakta.Sonra nası becerdilerse açıldı tekerler indik sapasağlam. Hidroliklerde bazen sorun olabiliyor ve iniş takımları açılmayabiliyor. Ama yardımcı pilot yada uçuş mühendisi kargo bölümüne inerek manuel olarak indirebiliyorlar iniş takımlarını. Şayet çok büyük mekanik bir arıza yoksa. UÇUŞ MUHENDİSİ Mİ lol çok film seyretmişsin sen
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 hep seyi merak etmisimdir parasut denen sey cok mu agir yahu? bence can yelegi yerine parasut koysalar daha mantikli sdf. en azindan inis takimlari falan acilmazsa insanlar parasutle atlarlar hehehe
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Mesaj tarihi: Ocak 26, 2013 Tatava bi balon vardi burda, torpille thy ye giren, kendi gazi ile super ucuyordu her balon gibi.
Öne çıkan mesajlar