Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

animasyon senkron problemi


STY

Öne çıkan mesajlar

welcome to wow! gibi olacak ama şu wow u her sene ; yaw hadi tekrar deniyim şunu millet deli gibi oynuyor bir bildikleri vardır belki bu sefer hoşumuza gider anormallik bizde değildir diyip yarım saatte oynanış ve grafiklere dayanamadan kaçıyorum oyundan.. problem yaratan en önemli sebep ise animasyonlardaki senkron problemi. mob'lara saldırırken karakter anismayonları hasar/dmg verdikten sonra gerçekleşiyor.. her türlü bilgisayar ve bağlantı çeşidi ile denedim oyunu. lag ile alakalı değil kesinlikle. herkes de aynı mı durum ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SirWinstonPee said:

simülasyon değil oyun, combat sistemi server sided gelişiyo, animasyonlarda ise ilk etapla client sided.


bir problem değil bu ozaman. e kusura bakmasın bilizard ama neden? diye bir soru çok mantıksız gelmiyor..herkes böyle oynuyorsa sevgi saygı ozaman iyi oyunlar :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

STY said:

e kusura bakmasın bilizard ama neden? diye bir soru çok mantıksız gelmiyor..herkes böyle oynuyorsa sevgi saygı ozaman iyi oyunlar :P


Combatın akıcı ve hatasız olması, server tarafının asıl olması sebep. Bu durum "aa bu kadar hayati önem taşıyan bir problemi kimse farketmemiş ne mal oyuncu kitlesi bu ==)))))" diyen 3-5 enteresan insanı kazanmaktan daha önemli, hem mantık hem ticari olarak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya düşünün konusunu bile açtım dayanamayıp... huyum değildir böyle gereksiz konular açmak. bildiğin ilk önce damage veriyorum birkaç milisaniye sonra karakter animasyonu başlıyor . Daha önce hiçbir mmo da böyle bir olaydan huylanmamıştım . ama bu olay wow da daha bir dikkatçekici. belki sizde de oluyor ama rahatsız etmiyor...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

STY said:

ya düşünün konusunu bile açtım dayanamayıp... huyum değildir böyle gereksiz konular açmak. bildiğin ilk önce damage veriyorum birkaç milisaniye sonra karakter animasyonu başlıyor . Daha önce hiçbir mmo da böyle bir olaydan huylanmamıştım . ama bu olay wow da daha bir dikkatçekici. belki sizde de oluyor ama rahatsız etmiyor...


Servera "x skilline basıldı baba" paketi gidiyor, serverdan da "tamam şartlar uygundu ben de kullandım panpa" cevabı gelirse o zaman animasyon da başlıyor. Bu şekilde tek paket alışverişinde sağlıklı ve efektif bir combat akışı sağlanıyor. Diğer türlüsü çok daha yorucu ve duruma göre sağlıksız olur.

Animasyon dediğin de cutscene değil ya, 100-200ms bir şey, neden rahatsız etsin. Ona bakarsan silahlar gerçekten çarpmıyor karşı tarafa, karakterler birbirinin içinden geçiyor, grafikler genel olarak cartoon bir havada. Single player ultra realistik fps oynamıyorsun sonuçta, MMORPG bu. Önemli olan sağlıklı ve stabil paket alışverişi, dolayısıyla sağlıklı bir oyun ve combat deneyimi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

teknik açıklama gerek yoktu ..Dediğim gibi bütün populer mmo ları kısa sürelik de olsa aldım oynadım. wow'daki kadar karakter hasar animasyonları beni rahatsız eden bir mmo ya şimdiye kadar rastlamadım. dememekki milisaniyeler bile rahatsız ediyor beni onu öğrenmiş oldum. anormallik bende imiş. teşekkür ettim =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:

Üstünde "instant" yazan skiller hasarını basar basmaz verir wow'da. WoW'un combatının su gibi akmasının altında bu yatar.

O sebeple animasyonla eş zamanlı giden combat sistemini almayalım biz mümkünse.


ha bak şu mesajı atlamışım. güzel yanıt eyvalah cevap budur. biz alışmışız offline rpg tarzı mmo lara o zaman bize ilginç geliyor sistem. ama ne yalan söyliyim rahat edici biraz. 10 sene sonra alışırım belki sistemine wowun. tekrar bir dönüş yapim ben oyuna =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...