Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Refund.


Rhom

Öne çıkan mesajlar

abi benmi yanlış yere msj atıyorum o boktan msj bende niye cıkıyor attıgın mail'i onemli yerlerini silerekten yollarmısın birebir ve attıgın yeri ?

refund bölümüne atmıycakmıyız ? o salak otomatik msj bir tek bendemi cıkıyor


said:
Your Guild Wars 2 purchase Order ID provided in the receipt of the purchase (if available).
The e-mail address you used when making the purchase. (if available).
Your billing zip code or postal code.
If the payment was attempted by credit/debit card, please provide ONLY the last 4 digits of the credit/debit card used.
If the payment was attempted using PayPal®, the invoice ID or transaction ID from your PayPal® payment history for the transaction.


paypal haric herşeyi atıyorum sırasıyla g1 hakkında ki o salak yazı cıkıyor otomatik msj olarak atar atmaz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ekleme : mail aracılığıyla cevap verme abi, support.guildwars2.com'dan giriş yap onların mesajlaşma panelinden yolla cevabını. ben öyle yaptım şahsen.

Evet abi refund'dan atıyoruz. Ticketi açtıktan sonra malum bilgileri istediler, bende şu şekilde yolladım;

-- The last four digits of the credit card : XXXX
-- The country : Turkey
-- Not using a PayPal account, don't have one.
-- I'm residing in Turkey.
-- Billing Adress : XX Mh. XX Sk. XX Apt. X/X X/X Turkey
-- Zip/Postal Code : XXXXX
-- The e-mail adress i used doing purchase : [email protected]

şeklinde mail attım amaaaaaaa sonradan ilk satın aldığımda mailime gelen ekstra bilgileri onlar istemeden yolladım, belki işlerin hızlanmasına yardımcı olmuştur. şunlarda yolladığım ekstra bilgiler;

Order number: XXXXXXXXX
Order date: 4/10/2012

Guild Wars 2 Digital Edition €54.99
CD-Key: XXXXX-XXXXX-XXXX-XXX-XXXXXX
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kesinlikle katılıyıorum.bu zamana kadar oynadığım oyunlar arasında playerlara en çok özeni gösteren firma bunlar. hem oyunun yapım aşamasında hem releaseden sonra feedbackleri değerlendirme olsun support responseları olsun hiç bu kadar iyi olabileceğini tahmin etmemiştim.

ayrıca niye refund olayına girdiğinizi de anlamadım dursun kenarda canınız sıkıldığında ya da diğer oyunlardan baydığınızda bir iki saat oynayıp eğlenirdiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hello,

Thank you for providing that information.

We have processed a refund for order number ******. A €54.99 credit has been applied to your card. This may not appear until your next billing statement.

All serial codes associated with the transaction(s) that have been refunded are now disabled.

Please let us know if you have any further questions.

Regards,

NCsoft Account Support
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...