Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Volvo Şikayet


Suark

Öne çıkan mesajlar

benzer bir durum volvodan gene arkadaşın başına gelmiş.

Direksiyonun hidroliğinde sorun çıkıyor, değiştirdik diyorlar 2 ay sonra gene bozuluyor meret. Tabi 2 ay sonra garantisi bitmiş arabanın, kallavi bi fiyat çekiolar.

arkadaş globale döşüyor maili, aman efendim yapmayın etmeyin diye dönüyor yerel bayi, %20 fiyata orjinalini takıyorlar sonra. Zaten ilk taktıkları dandirikmiş.

Sonra neden honda benzinli olmasına rağmen bu kadar çok satıyo tr de.
3 gün arıza yaptı araba bizden kaynaklı bi sebeple hemen araba çektiler altımıza.
140k km ye geldiğimizde bakıma aldığımızda adamlar "abi şunlarıda yapalım garantiye giriyor son kez sonradan sorun çıkarmasın" diyen adamlar.

bokunu yesin volvo hondanın
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Servisin adını da ifşa etmekte fayda var. Bu tip hatalar markadan ziyade servislerin kalitesizliğinden kaynaklanabiliyor.

Opel'de gittiğin bir servisle diğeri arasında çağlarca fark olabiliyordu. Odak garantinin son günü benim de aküyü değiştirmişti hafif oksitlenmiş diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yetersiz servis muduru, sahtekar usta vb gibi seyleri markaya yuklemek dogru degil. Degil sehir, servis; ayni servisteki ustasina kadar farkeder bu tarz seyler.

Bu tarz bi olay baska bi markayi yuceltmeyecegi gibi, bir baskasini da batirmaz.

en buyuk hata kontak basmadan once kontrol etmemek olmus. Sonra boyle binbir uckagitla ugrasiyor insan iste.

Okuduktan sonra en cok merak ettigim, butun bunlar olurken kendi kaskonuz nerde duruyordu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bizim kasko bi tek çekiciye karıştı, onun dışında karşı tarafınki üstlendi herşeyi.

Zaten kendi kaskomuz ödese tam para alıcaktık. ( böle de bi saçmalık var çözebilmiş değilim, benim kaskom ödese tam alıcam, karşı tarafın ki ödeyince 2. el fiyatını alıyorum )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie said:

etiketi gec pompaya zarar vermesi lazım sokabilmesi icin.


Bir tanesi diğerine sığmıyordu da öbürü öbürüne sığıyordu, hep orada çıkıyor problemler. Dizele benzin konabiliyordu yanlış hatırlamıyorsam, bir şey olmuyor pompaya. Zamanında standart akıl edip birini kare birini yuvarlak falan yapmamışlar, şimdi çıkılmıyor içinden.

Kharon'un sorusunu görünce edit: Araca yanlış yakıt konması gibi bir durumda (oldu ki kimseye hemen ödetemedik, mahkemeye falan gitti iş) kendi kaskomuza sorumluluk düşüyor mu, var mı sözleşmelerde? İncelememiştim hiç daha önce.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nasıl alıcaz raporu?
şöyle bir durum var, bizimki biraz paraya sıkışık zamanına denk geldi ve araba aldı bitane, ordan gelecek 2. el parasını almak zorunda.
yani tüketici haklarına aldıktan sonra gidebilirim anca. Bide motor dağıldı falan yani nasıl tespit edicekler ki
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Otomotiv anabilim dalından bir mak.müh. öğretim görevlisi geliyor ve hikayeyi anlatıyorsun. Adam motora bakıyor, servis raporlarını alıyor falan filan ve rapor yazıyor; bu motor ancak şu hallerde ayvayı yer, enjektörün etkisi olmaz falan gibi. Döner sermayeye azıcık para yatırıyorsun.

Sonra tüketici mahkemesine gidip olayı anlatıyorsun. Çat diye raporu da önlerine koyunca daha bilirkişiden bilgi falan almalarına gerek kalmıyor, zaten sen raporlamışsın durumu. Karara varıyorlar sonra da.

Açıkçası ödemeyi yapan sigortaya da olayı anlatsan ve durumdan şikayetçi olacağını belirtsen, kendi avukatlarını devreye sokup servisin canını acıtabilir.

Ortalık 'rezervuar köpekleri' gibi olmuş :P

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...