Oymanq Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Nekro said: Oymanq said: Nekro said: unitlerin hp sini izleyip shield i ineni arkaya blinklemenin nesi kasiyor abi. tabi sen sadece onu yapıyorsan mineralin 2000 olmuş olabilir yada o sırada %90 bir base'in drop yepmiştir ve orayada bakmıyosundur bu sırada biten forge upglerinide yenilemeyip sadece blinkle uğraşıp "yea bu micro çok kolay" diyebilirsin ve maç sonuda niye yenildiğini anlamassın bile. iyi güzel diyorsunda bu blink mikrosu yapmanin hala cok zor birsey olmadigini degistirmiyor ki. Bu anlattiklarin her ırk icin gecerli. toss icin soyle yaparsin, combata girerken baktin adam drop yapiyor stalkerlari geriye blinkle, gateway sec s ye bas drop yaptigi yere click click click yani. 2k mineral birikmesi, upg in bitmesi bu arada cok ucuk olmus combat o kadar uzun surmez zaten. Yok 2 stalker fazla kurtaricam diye makroda bu kadar geri kalan adam dotadan cikip gelmis low bronze oyuncusu falandir onu da kistas almak ne kadar dogru olur bilemem. bırak diamondu masterda bile parası 2000 olan bir ton adam gösterebilirim sana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
baybety Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 ben şahsen çok gördüm :) bu arada oyman hoşgeldin :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akito Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 geçen gün ekşiye bi bakiyim dedim sol başlıkta oymanq vardı. yeni yazar vs diyorlardı sen misin o ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2012 Akito said: geçen gün ekşiye bi bakiyim dedim sol başlıkta oymanq vardı. yeni yazar vs diyorlardı sen misin o ? evet :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 sc2 olmadı ins yazarlık hayatında basarılı olrsun oymanQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 mastere said: Yeni eklenen üniteler umarım TvT de tank marine öldürmez.Sizce nasıl olur oyuncular mech e mi kayar daha çok yoksa tank marine devam eder mi? sorunun cevabı; Sensei said: Ne zaman bir hots streami açsam ya oynayan ya rakip Warhound'dan başka bişi yapmıyor tvt tvz tvp farketmeden WARHOUNDS WARHOUNDS EVERYWHERE! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oymanq Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2012 Memphis said: sc2 olmadı ins yazarlık hayatında basarılı olrsun oymanQ harris tarzı geyik ve muhabbetler senin tarzın değil kanks sana yakışmıyor. harrisin yaveri olacağıma shemale olurum daha iyi o derece asd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 patch notelar sahane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 warhound gitmis oh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Warhound sıkıntısını hiç çekmeden kurtuldum, pvz carrier taktiğim de hots da devam edecek :D http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/6571787498 Zerg Swarm Host The locust’s attack range has decreased from 3 to 2. Protoss Oracle We have removed the oracle’s Preordain ability. We have added a new area of effect ability for the oracle called Phase Shield. Targeted friendly units are shielded from harmful effects for 5 seconds. Fungal Growth, Corruption, Contaminate, Graviton Beam, Concussive Shells, Abduct, Revelation, Vortex, and 250mm Strike Cannons – Phase Shield removes the effect and prevents units from being affected. EMP – Phase Shield removes the anti-cloaking effect but not the damage dealt. Neural Parasite – Phase Shield will not remove this effect but it will prevent units from being affected. The energy upgrade has been removed. Entomb’s duration has been reduced to 25 sec, but the health per Entomb has increased to 100. The cost per unit has changed from 150/200 to 150/150. Tempest The attack range has been reduced from 22 to 15. The damage has changed from 30 to 30 + 20 to massive. The ranged upgrade has been removed. Mothership Core / Mothership Recall will now cost 100 energy. The mothership core will now start with 50 energy and when upgraded, energy will be set back to 50. The range of Purifier Beam has been increased from 7 to 10. Carrier This unit has returned to the game. Terran Warhound This unit has been removed from the game. Reaper We have added a new passive ability called Combat Awareness. This allows reapers to see up cliffs. Hellion Battle hellions can now be built from the Factory. It has an Armory requirement. There is a new upgrade at the Armory that will allow transformation between Battle Mode and Normal Mode. Widow Mine We have removed the Armory requirement. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
inyourmind Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 İşte bu be işte bu...Carrier is back !!!! Oh be ! O warhound neydi ya saçma salak unit idi adam olacak bu expansion belli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/6572357553 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Micton Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Warhound out, Carrier in. Tempest +20 dmg vs. Massive, locustların range 2ye düştü, Oracle'a kuul özellikler eklendi. Protoss oyun mantığı yine benzer ancak mothership core'un range i 10 oldu ve recall 100. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 We will be taking the beta server down this morning to make the following updates. Thanks for participating in this beta and providing us with all of your great feedback! Zerg Swarm Host The locust’s attack range has decreased from 3 to 2. Protoss Oracle We have removed the oracle’s Preordain ability. We have added a new area of effect ability for the oracle called Phase Shield. Targeted friendly units are shielded from harmful effects for 5 seconds. Fungal Growth, Corruption, Contaminate, Graviton Beam, Concussive Shells, Abduct, Revelation, Vortex, and 250mm Strike Cannons – Phase Shield removes the effect and prevents units from being affected. EMP – Phase Shield removes the anti-cloaking effect but not the damage dealt. Neural Parasite – Phase Shield will not remove this effect but it will prevent units from being affected. The energy upgrade has been removed. Entomb’s duration has been reduced to 25 sec, but the health per Entomb has increased to 100.The cost per unit has changed from 150/200 to 150/150. Tempest The attack range has been reduced from 22 to 15.The basic damage has changed from 30 to 30 + massive.The ranged upgrade has been removed. Immortal Immortal Hardened Shield will now reduce the warhound’s Haywire Missile damage. Mothership Core / Mothership Recall will now cost 100 energy. The mothership core will now start with 50 energy and when upgraded, energy will be set back to 50. The range of Purifier Beam has been increased from 7 to 10. Carrier This unit has returned to the game. Terran Warhound This unit has been removed from the game. Reaper We have added a new passive ability called Combat Awareness. This allows reapers to see up cliffs. Hellion Battle hellions can now be built from the Factory. It has an Armory requirement.There is a new upgrade at the Armory that will allow transformation between Battle Mode and Normal Mode. Widow Mine We have removed the Armory requirement. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2012 Blizzard tükürdüğünü yalamış warhound'u kaldırarak, ama iyi ettiler. Swarmhost nerf'ü yerinde. Oracle'a henüz yeterince hakim olamamıştım o yüzden yargı sunamıyorum ama kulaga çok hoş geliyor protoss'un Infestorlara karsı bir cevabı olabilmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aceace Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Tükürdüğünü yalamış demeyelim de oyuncuları ve izleyicileri dinlemişler diyelim:D Şaka bi yana Tempest değişikliğini özellikle çok beğendim. Broodlord'a karşı adam gibi bir savaşma mekanizması gelmesi hoş olmuş. Reaper'ın yeni hali de güzel. Bir de hazır Queenler 5 range olmuşken build time'ı 30 küsür saniyelere çekilse üff... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Abi carriertin dönmesi resmen beni çok mutlu etti ya. 400 oyunda 1 kere basmışlığım yok ama olsun. Protossun en protoss ünitesi idi bence. Tempest felan yalan. Bu arada tempest normal yuerine gelmiş siege line kırmak için broodlord snipelamak için olmuş bence gerekli olan yeride oydu. ama şunu kesinlikle anlamadım Warhound This unit has been removed from the game. Immortal Immortal Hardened Shield will now reduce the warhound’s Haywire Missile damage. HArbidende spell sayılıyomuş işe yaramıyomuş demek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 xunnun paylaştığı eski log, warhoundı silip, immortalı warhounda karşı güçlendirdik yazıyor fail-log blizzarddan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Yenisine denk gelemedim abi o zaman ben, koyabiliyo musun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 PastorOfMuppets said: Yenisine denk gelemedim abi o zaman ben, koyabiliyo musun? bir önceki sayfada koymuştum zaten >.< Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 http://i.imgur.com/IwM1v.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 ama şey cok iyi ya warhoundu sildik hane hiç böle sey felan yok duzelttik ettik direk sildik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 protoss op zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 shield falan nedir ya fungal yemiyor falan oh ne guzel. fungal in enerjiyi 50 ye dusursunler bari be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2012 shielddaki cd ne aceba daha onemlisi aceba diminishing returns var mı yoksa 500 apmli koreliler butun orduyu surkeli invul mu gezfdircek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar