mukemmelbiratlayis Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 lanet olsun gelsin denge aylardır da susun artık her başlıkta aynı muabbet yok zerg op yok tossun air compu yok. 2 sıra duvar örüp death ball olana kadar bekliyorsun 15 dakika sonra zerg bl techine inince op mu oluyor? ne yapalım 3 3 zergling mi gönderelim 10 tane colosusun önüne? evet daha kolay massliyor zerg ama sen orda sentryler tutar boşver armor upgradeini derken o adam hem ground hem air upgrade de geri kalmama peşinde. çıkar 1 warp prism gönder snipela o zaman kritik infrastructure ı. adam zaten creep yayma yok inject basma derdinde belki çok zor değil ama bozmaya çalış adamın makrosunu. oyun başı naturel blocklamayı biliyorsun yap aynısını tech içinde. adama drone bastırırsan full bir zahmet de geri kal adamdan matematik oyunu bu fazla income az cost hızlı production. air yokmuş toss da hikaye bunlar ne zannediyorsun sen air gelince o ground army nin yanına o eco ile küt diye bide air mı koyabileceksin sanki. adam max supply olmuş ne yapsın kafa kafaya mı girsin tossa. ne creep engellersin sonra beleş scout diye ağlarsın, tek bir army compun var base de bekleyen hadi o kombatı aldın adamın senden fazla base i var hali hazırda bekleyen o kadar larva var techi varsa elbette massler anında.
vermillion Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 inyourmind said: İşte bütün olay orada zaten.Adamların protoss'un air unitlerini buff'lamalarının sebebi bu.Sadece vortex'e bel bağlamamak için. Splashlı birşey gelmedikten sonra corruptor altındada infestor varken adam umursamıyor bile.Bas corruptor'ı ne air gelirse gelsin counterlıyor altında infestorda olduğu sürece.
inyourmind Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Balonlu yukarıda wall of text atmış gene ağlayan biz olduk.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Seele said: tosslar ne aglamis arkadas. 1v1 gelmedin sen hala.
Seele Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2012 oha meydan okuma bana. baktim silver ligtesin. haftasonu yapalim. bak atarim ama replayi buraya.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Ekim 5, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2012 Çat, altın oldum. Yarına plat, sonraki güne diamond, sonraki güne MASTERS. BELIEVE IN ME WHO BELIEVES IN YOU.
Aceace Mesaj tarihi: Ekim 5, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2012 Yeni patch gelmiş. TERRAN Widow Mine This unit has a new missile ability called Unstable Payload. Unstable Payload is an auto-cast ability that initiates once the Widow Mine is burrowed. It cannot be turned off unless the unit is unburrowed. This ability launches a missile at a target within 5 range, then starts to rearm another missile. Unstable Payload does 160 damage to a single target and 40 splash damage. The missile auto-acquires cloaked units. The missile auto-acquires temporary units like Hallucinations, Infested Terrans, and Locusts. It takes 40 seconds to rearm the missile. The cost is free for now. The build time of this unit has increased to 40 seconds. PROTOSS Oracle The Phase Shield ability has been removed This unit has a new ability called Void Siphon. The Oracle channels a beam at an enemy structure that deals 3 damage and drains 3 minerals every second until canceled. The range is 7. The damage/drain effect ticks when you cast the ability and every sequential second following. Void Siphon costs 50 energy to cast. Mothership Core This unit’s Purify ability has changed. When a player casts Purify on their Nexus, it grants the Nexus the ability to attack, no longer requiring the Core to attach itself. The Nexus weapon has a range of 13 and a damage of 20. Purify now lasts for 60 seconds and still costs 100 energy. The scale of this unit has been lowered to 0.8. This unit has had its shield/health lowered to 60/130. This unit now costs 2 supply. SOURCE: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/6794980782 As we mentioned last week, our main focus this week was redesigning the Widow Mine and replacing the Oracle’s Phase Shield ability. We made quite a few changes to these units that we’ll get to in the paragraphs below, but first we wanted to talk about a few Mothership Core changes. We heard your concerns regarding last week’s changes and have made a few additional Mothership Core tuning passes to help make it a stronger defensive option while using Purify but slightly weaker offensively. Thanks again for all the feedback on the Mothership Core; now let’s dig into the Phase Shield and Widow Mine changes. The Phase Shield ability is great against Fungal Growth, but because it’s used in such limited circumstances, it’s not all that appealing in most games. As it stands, the Oracle is a harassment caster that only goes for the enemy mineral line, but we thought it would be fun to add a secondary harassment ability that’s not aimed at the mineral line which harasses opponents in a brand new way. The Oracle’s new ability, Void Siphon, allows it to harvest minerals by attacking enemy structures. We’re hoping that this change will open the door for some new harassment options to complement those already in Starcraft II. For the Widow Mine, we wanted to make a few updates to achieve the following goals: Make the Widow Mine into an actual cloaked threat. Make the Widow Mine into a powerful piece that players can revolve strategies around. Make the Widow Mine into a unit opponents fear, forcing them to react accordingly when Terran players bring them out. In order to go further in this direction, we’re trying a version of the Widow Mine that doesn’t self-destruct to attack. The updated Widow Mine will be used much in the same way as it is now, but the main difference is that instead of blowing up it shoots a missile, remains cloaked, and rebuilds another missile for later use. Because Widow Mines no longer self-destruct, opponents will have to react accordingly when they’re in play. After the changes, this unit is very different from any unit we’ve had in the past, so we fully anticipate that it will need a lot of testing. Please remember that the numbers are not final and may require multiple tuning passes. While we want to try to push these new designs as much as we can, the new roles are not set in stone, so we encourage you to spend as much time as you can testing out the new changes and give us your feedback. We hope to work towards creating exciting new units and abilities for every race in Heart of the Swarm!
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 widow mine inanılmaz olmuus oracle'da gayet sık
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Phase shield'ın zerglerin sonsuz göz yaşlarından sonra kalkması.
BonePART Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Abi anlamadım şimdi mine sadece halusunasyon, bl böcüğüne fean mı saldırıyo. Normal moba saldırmıyo mu? Öelyse ne iyi lan. Zaten halusunasyon yapmıyodum. Terranada invis neyle saldırcan zaten dark templar mı gondercen comsatın ortasına. Zerg böcükleri düşünsün. Bu arada oracla ability saniyede 3 dmg vurup para mı emiyo? Olayı o mu?
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 herseye saldırıyo ama saldırınca ölmüyo, 40 sn cooldownlı bi attağı var yanı.
BonePART Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 yane observersız yürüyemicez terran basesinde öle mi hatta terran olup her yere random atmamak aptallık olcak neyse peki bişi daha sorcam bu 13 range ya nexus artık zerge karsı gateway fast expand yapılamaz mı forge yapmayıp wallu koyup zerg gelirse purify atarak
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 bilmem enerji yetişirse olurda yine cok riskli ya, 10 poolu bile yersinki, gate atıcan gaz alıcan cyber ayıcan mamacore cıkcıak bide 50 enerji daha bekliycekki purufy atarın.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Purify'ın combat etkinliğini bilmiyorum da, run-by yine yersin ya. Adam purify bateleyip çekilse sonra ling atsa yine gg yani, wall of şart.
sabonis Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 bişi dicem yanlış biliyorsam söyleyin de bu widow mine'ı inaktif yapıp sonra istediğin ünitede, rakibin en clump up olduğu noktada patlatabiliyordun. şimdi otomatik ve inaktif yapılamıyor, yani manuel ateş ettiremiyrosun anladığım kadarıyla. önden 1 zea veya 2-3 ling yollar adam ondan sonra dalar orduyla böylce ordu hiç hiç damage almaz? 40saniye cd inanılmaz uzun yani sc'de düşününce... eskiden kendin micro ile ordunun ortasında patlatıp ağzına sıçabiliyordun rakibin? daha mı kötü olmuş yani bir anlamda aslında?
FreEmoon Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Eskiden ünite patlayıp yok olduğu için bu kontrol mekanizması o kadar sorun yaratmıyordu, kendi kendine patlaması üniteyi değersiz hale getirebiliyordu. Şimdi ise işler değişti, bir kere yapıp sürekli kullanılacak bir ünite oldu. Buna bir da manuel kullanım getirirsen ortalığı dağıtırsın bir anda. Çünkü bir çok terran, oyun sonlarına doğru bu birimden 15+ adedine sahip olacak. Bunların nereye attack yapacağının kontrol edildiğini düşünmek bile korkunç.
BonePART Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 PastorOfMuppets said: Purify'ın combat etkinliğini bilmiyorum da, run-by yine yersin ya. Adam purify bateleyip çekilse sonra ling atsa yine gg yani, wall of şart. iyide forgedan once gateway attıgından 1 deil bi kaç uniten olcak hatta stalkerın bile olablir en kotu halde baktın sayı cok geri cekildiğinde complete wall of yap unite basana kadar
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Benim çok nadir wall expand yapmamım sebebi muta abi. Direk oyundan soguyorum. Klavyeyi bir yere mouse bir yere atasım geliyor.
harristhegosu Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2012 Memphis said: let the forumcraft begin! senin olmucak ya ingilizce.
vermillion Mesaj tarihi: Ekim 7, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2012 PROTOSS Mothership Core This unit’s Purify ability has changed. When a player casts Purify on their Nexus, it grants the Nexus the ability to attack, no longer requiring the Core to attach itself. The Nexus weapon has a range of 13 and a damage of 20. Purify now lasts for 60 seconds and still costs 100 energy. The scale of this unit has been lowered to 0.8. This unit has had its shield/health lowered to 60/130. This unit now costs 2 supply. Oracle The Phase Shield ability has been removed This unit has a new ability called Void Siphon. The Oracle channels a beam at an enemy structure that deals 3 damage and harvests 3 minerals every second until canceled. (Note: This ability will not cause the opposing player to lose minerals.) The range is 7. The damage/drain effect ticks when you cast the ability and every sequential second following. Void Siphon costs 50 energy to cast. TERRAN Widow Mine This unit has a new missile ability called Unstable Payload. Unstable Payload is an auto-cast ability that initiates once the Widow Mine is burrowed. It cannot be turned off unless the unit is unburrowed. This ability launches a missile at a target within 5 range, then starts to rearm another missile. Unstable Payload does 160 damage to a single target and 40 splash damage. The missile auto-acquires cloaked units. (Note: It will auto attack cloaked units without having detection.) The missile auto-acquires temporary units like Hallucinations, Infested Terrans, and Locusts. It takes 40 seconds to rearm the missile. The cost is free for now. The build time of this unit has increased to 40 seconds. peys şiıld gitmiş :(
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 7, 2012 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pqtfaXI-71A&list=UUZ8D7Qvm0YHm0vZKFl-AFdA&index=2&feature=plcp ahaha off widow mine inanılmaz op ahah, lütfen değişmesin böle kalsın 1 ay falan.
Öne çıkan mesajlar