Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Range Rover Sport vs BMW X5


synthesizer

Öne çıkan mesajlar

rr sport un 4.2L SC ve 2.7L tdv6 motorlariyla hayli yol yaptim.

x5 de ise 4.4l ve 3.0d ile tecrubem var.

rr sport biraz hantal ve vites gecisleri yavas, sehir icinde pek de keyifli olmuyor acikcasi. Fakat o agir diff in varligi country yollarda ve off-road da kendini belli ediyor. Hayli basarili.

Yalniz bunu yaparken cok fazla yol sesi aliyor, etrafimda land rover kullanan herkes kullanilan ford elektroniginden sikayetci her revizyonda gecmesi beklenecek seylerin tekrarladigi gorulebiliyor. ( acilinca kapanmayan cam, arac kilitlendiginde kafasina gore kilitlenmeyen tek bir kapi vb gibi)

Borusan da ugrastirip duruyor acikcasi ama digerinin de servisi borusan oldugu icin kriter disi birakalim bunu.

x5 de ise cruising cok basarili, yol sesi digerine gore daha az, motor ve vites daha "dikissiz" sehir ici icin daha basarili bir alternatif gibi. Off road dedigimizde ama herturlu rr sport.

Ote yandan rr sport un 8 yasinda olmasi, ve x5 in 2013 de yeni kasasi gelecekken bunlari sifir almak ne kadar dogru, o tartisilir.

Benim de oyum x5 e, ama ote yandan ayni elektrik problemlerinin bi kismi bunda da olsa da discovery 4 son secimim olurdu.

edit: birde xc90 da ki koltuk konforunu ve interior rahatligini Land rover da bulamayacaksiniz, upgrade yerine downgrade gibi gelmesi mumkun.

edit2: babanin premium takintisi yoksa yeni touareg de hayli basarili bu arada, q7 den daha guzel bir arac oldu bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tesekkurler kharon.

öncelik performans malesef :)

bugun 2sini de test surusune ciktik, RRin agirliktan dolayi kaybeden performansi pek sarmadı, zaten fiyati da daha yuksek.

x5in 10 hp az olmasina ramen 490kg hafifligi hayli farkediyo.

adam yine de 2.8TV6 motordan dizele gececegi icin benzinli atikligini ariyo ve bulamiyor da yapacak birsey yok.

X5 30d degil de, X5 40d dedim, çok akla yattı +61hp, ama dendigi gibi 2013teki kasa degisimine cok yaklasildigi icin ozel siparişe kapanmis sistemler, pazartesi almanyayla yazisip doneceklermis.

eldeki 2-3 aractan biri siyah biri full kirmizi digeri de beyaz, hic bir rengi istemiyor bunlardan :)

ama beyaza ok olacak gibi.

hic bir gadget ihtiyaci da yok, RRdeki bagaj kapama, yukselme alcalma, ledler falan zaten fuzuli geliyormus.

varsa 115K euro semalarinda baska dizel v 0-100 8.5sn veya altinda altrnatifiniz, dinleyebilirim hala.

ps. allahtan arabaya kalmiyorum kiz icin :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

infiniti de ki renault dizel hic fena degil, beygir ve tork degerleri asagi yukari bmw 30d ile ayni ama motor daha ziyade konfor a gore tune edilmis, grafikleri biraz daha farkli. En basta titresim falan az olsun diye rolanti diger dizeller gibi 900rpm de degil 650rpm de vb gibi dokunuslar var. Ayni degerlere sahip olmasina ragmen 0-100 une bakinca da anlasiliyor zaten.

Hic kullanmadim ama, teknik degerleri basarili olan yeni merc ML
350 blutec (dizel) var. Belki bakilabilir gibi. x5 30d den biraz daha iyi degerleri var. standart oyuncaklari da daha fazla. Hem de kasa 2012 de ciktigi icin digerleri gibi yasli degil. (2175kg, 260bg, 620nm tork, 0-100 7.3sn)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...