Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Rome 2


Komutan

Öne çıkan mesajlar

100 denir ona esasen ama orijinalinde zaten tam rakam vermemiş. herkes kafasına göre rakam uydurmuş. hoş gerçi tarihte ancak 100 savaş kazanan kumandanlar olduğu için senin versiyon atmasyon kalıyor hayli heh.
Ardeth said:

EB oynamadım ama muhtemelemen her zaman olduğu gibi Sam haksız.

şu ara bilimadamı kimliğinden sıyrıldın sanki, paso does not compute önermeler lol.

ha bir de mortar team üst yarısısın, dolayısıyla your argument is invalid. çıkarttırma resmi. :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

yoo doğrusu bin. tarihte bin savas kazanmsı komutan olmadığı ıcın bin zaten. o mükemmeliğe kimse ulaşamıucağı ıcın öyle diyo sun tzu.

uzgunum sam, bu kadarda dönmez kaz, bildiğin yenildin.

nerde demiş bin? çıkar getir çincesini çevirelim madem. zaten sun tzu vaktinde halen yok 100 savaş kazanmış komutan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

'Know your enemy and know yourself and you can fight a thousand battles without disaster.'"

Griffith, Samuel B. The Illustrated Art of War. 2005. Oxford University Press. p. 17, 141-143.


sun tzu rakam vermiyor, ama deryalar kadar gibi bir tanım kullanıyor.
yanı senın uydurmanın aksine, benım dediğim gibi ucuk bir sayı tasvir ediyor.


Tamam sen yorma kendini ben senin yanlısını kabul ettim, dertme etme sen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

100 denir ona esasen ama orijinalinde zaten tam rakam vermemiş. herkes kafasına göre rakam uydurmuş. hoş gerçi tarihte ancak 100 savaş kazanan kumandanlar olduğu için senin versiyon atmasyon kalıyor hayli heh.

Cuce said:

yoo doğrusu bin. tarihte bin savas kazanmsı komutan olmadığı ıcın bin zaten. o mükemmeliğe kimse ulaşamıucağı ıcın öyle diyo sun tzu.

uzgunum sam, bu kadarda dönmez kaz, bildiğin yenildin.

Cuce said:

'Know your enemy and know yourself and you can fight a thousand battles without disaster.'"

Griffith, Samuel B. The Illustrated Art of War. 2005. Oxford University Press. p. 17, 141-143.


sun tzu rakam vermiyor, ama deryalar kadar gibi bir tanım kullanıyor.
yanı senın uydurmanın aksine, benım dediğim gibi ucuk bir sayı tasvir ediyor.


Tamam sen yorma kendini ben senin yanlısını kabul ettim, dertme etme sen.

http://images.paraorkut.com/img/funnypics/images/s/self_ownage-12233.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ahahah

AHAHAHH!
ohffff sam offf.

okudunmu mesjaımı?

senın iddaa "bin gercekci değil 100 gercekci "doğru olan "gercekci değil imkansız büyüklükte bir rakam"

haliyle anca mesajımı tekrar oraya koyarak kendi hatanı dahda göz önüne koymussun.


bunu gectim, bütün cevirilerde 1000 dir 100 olan bir ceviri bul getir merak içindeyim.

100 olan cevirlerin hepsi, ilk keşiften sonra yanlsı mandarin'e gecirilen textten kalanlardır. yazıtların kaldığı dönemin mandarinine göre cevirilerde abartı'yı yansıtmak için 1000 denir.

git araştır öle gel bari. inat edip gelme bitek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır benim iddia tam rakam verilmemiş ki "KAZI ÇEVİRMEEEE" dedikten hemen sonra gelip itiraf etmen zaten ilk yazdığında ne dediğin hakkında zerre fikrin olmadığını gösteriyor. bu kadar da artık bizi saf yerine koyma istersen heh.

1000 olan da var 100 olan da var, google'a yaz gör zaten ikisi de çıkıyor. ben hep 100 duydum ama araştırınca gördüm ki "çok sayıda" manasında bir söz kullanmış. ziyanı yok, varsın 1000 olsun seni mi kıracağım ama bu kadar celallenme yani sunabildiğin tek bilgi kendi iddianı öldürüyorken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://media.giantbomb.com/uploads/0/5215/2252480-original.jpg
-
http://1.bp.blogspot.com/-w1ZPPa4tnGg/T_GmNoM0sQI/AAAAAAAAFVk/hczVVO-6c1E/s1600/Rome+2+02.jpg

Giving the player the power to pick the loadout of individual units of troops is something else that Creative Assembly are exploring. “There’s no reason that we can’t allow the player, maybe, to change the way those units are equipped” Ferguson says. “For example there’s the cavalry sword – the spatha. In reality that didn’t really become part of standard Roman equipment until very late, in the [Imperial] period – but there’s no reason that some general at some point might not have decided, ‘well lets do that earlier on’.” The idea of history as a sandbox is still at the forefront of Total War’s identity.

Multiplayer is confirmed, but aside from the fact that Creative Assembly are “planning to do something really big”, no details are available yet. It wouldn’t be unreasonable to expect something along the lines of Shogun 2’s matchmaking and online campaign systems.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

hiç karşılaştın mı akdeniz ordularıyla? çünkü bütün ammo'yu bitirsen gene bir rakip heavy infantry'i kaçırtman mümkün değil.


konuya sonradan girdim ara ara yazıyorum ama

normal rtw olsun eb olsun rs2 olsun bunların hepsinde atlı okçular ile ben 400- rakip 1200 (şöyle 6 veye 8 birim ilk okçu 2 general karşıda ful selucid ordu) falan gibi piyade orduları hallaç pamuğu gibi atıyordum, eb de çok kısa sürede mesela antakya önüne kadar geline biliyor, oynamakla alakalı rakibi cembere almak lazım,

atlı okçular çok güçlüler, biraz kullanmayı bilmek lazım, hem okları yeterli, hem hasarları, hem menzilleri

benim sıkıntım shogun 2 de elit adamların -en zor zorlukta- unkeep çok fazla olması ve okadar paraya değecek iş yapmamaları
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

düşmanın nesini zayıflatıyorsun zaten adam kafasına biniyor, yanına gelene kadar ne vurursan kar. kitelayamazsın hele hele kimse yorulmuyorken koşmaktan. 5 birimi zayıflattın da geri kalanlar nereye gitti? senin piyadelerini sayılarla ezip geçecekler nihayetinde.

sana arkasını dönen adam varsa ona ben de birşey yapamam üzgünüm. ha yaya okçuyla nasıl flankliyorsun, atlı okçuysa hangi piyadeyle hat tutuyorsun filan bunlar hep cevap bekleyen sorular ama neyse artık.


piyade okçuların gereksizliği -atlı okçu v.b. veya kale savunması hariç- konusunda sama katılıyorum. ama stepte veya afrikada savaşıyoran menzilli yaya okçu bulunması lazım ama onun dışında, gerçek roma ordusunda olduğu gibi onlar doğuda partları falan görene kadar okçu sınıfı düşünülmemiş ki eb dede öyle o kadar ahım şahım iş yaptıkları yok ama bi kaliteli slinger falan obire birdeki bir adamın arksına veya yanına sarkarsa baya adam alabiliyor.

atlı okçular için aynı fikirde değilim, her orduyu yene biliyorum -ok bitse bile- ama biraz vakit alıyor, oda her turn her turn bayıyor adamı.

birde atlı okçular çok ucuz diye hatırlıyorum ben

birde kaç kişilik birimler le oynuyorsunuz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ultra feamer, hatta phalangite oynarken haritada bir uçtan bir uca hat çekiyorum böyle. flanking yeme gibi bir olayın bahsi yok lol.

roma'yla oynarken de checkerboard yapıyorum, ileri geri rotasyon yapıyorum. moral dmg ile kimse kaçmıyor.
Cuce said:

Valla sam, geyik yapmıssın sen, bende üstüne geyiğe devam ettim. sen celallendin.
bende yazdım işte.

ben geyik yaptım, sen kaybettin!
Norak said:

Giving the player the power to pick the loadout of individual units of troops is something else that Creative Assembly are exploring. “There’s no reason that we can’t allow the player, maybe, to change the way those units are equipped” Ferguson says. “For example there’s the cavalry sword – the spatha. In reality that didn’t really become part of standard Roman equipment until very late, in the [Imperial] period – but there’s no reason that some general at some point might not have decided, ‘well lets do that earlier on’.” The idea of history as a sandbox is still at the forefront of Total War’s identity.

şu olayı var ya, abartmıyorum geçen binyıldan beri bekliyorum ve istiyorum. MÜK-KEM-MEL!-!-! of of şahane olacak ya, sanki bana danışmışlar oyunu yaparken lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...