Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadowrun Returns


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

abi oyun da biraz lineer akıyo gibi ya, gerçi o senaryodan dolayıdır ama.

Bir de classlar arası dengesizlik var.Bazı skilller falan kullanmayı gerektirmiyor. Dengeyi kuramamış gibiler.

Silah çeşitliliği, modifikasyon çeşitliliği de az gözüktü (action rpg olmadığını biliyorum ama ne biliim)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben Decker kullanıyorum Matrix için ve marklayarak inanılmaz party bufflıyor. Bir tane de silah kullanırsa işte baya geçerli ama ana karakter olmaz yani.

Rigger'ın da Drone'u direk ekstra karakter gibi oluyor, onun da yanına anca bi tane silah kullanıyor şöyle böyle.

Melee veya Unarmed karakterin yanına Chi Casting lazm tam performans için, ekstra AP buff'ı falan baya farkettirir tahminim.

İlk oyun, SR'de, spellcaster/SMG oynadım gayet keyifliydi de ikinci oyun full cyberware'li, full quickness+pistol elf oynadım çok daha üstün oldu :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun tabletlere de çıkıyor o yüzden yapmıyorlar. gerçi tabletlerde baldur's gateler de var. onların nasıl hamallık içerdiğini biliyoruz. ona rağmen satışları shadowrun'dan iyi diye hatırlıyorum.

hong kong ne alemde bakmadım. shadowrun ilk oyunla ikincisi arasında iyileşme var. ikinci ile director's cut arasında daha da fazla fark var. hong kong'a bakmak lazım artık o indie game, mobile game kafasından sıyrılmak için çaba var mı yok mu.

bir de inventory eksikliğinden çok item sistemi sorun. en başta 5 dmg, 6 dmg'dan öte bir çeşitlilik lazım. şöyle settingin hakkını veren. bir de karakterler arası item transferi gibi basit ama önemli geliştirmeler.

hong kong'un scale ne bilmiyorum. bu istediklerimizin olması için öncelikle scale'in büyümesi lazım. hem zaman hem de para olarak. zorunda olmadan director's cut gibi bir iyileştirme yapmış bu firma bence development cycle'ı uzatarak, early access ile süper şeyler yapabilir. mesela ilk chapter'ı açarlar, hem para toplarlar hem de play testing aradan çıkar. ama o zaman PC odaklı olur oyun. finansal kısmını bilemiyorum. app store'da tepelerde ki oranın standartlarına göre 5 oyun parası falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bana sıra gelene kadar var abi benden çok RPG hatim etmiş arkadaşlar. ben daha bir genel oyuncuyum. önemli olan shadowrun, pillars gibi oyunlara destek olmak ve sonrasında hem oynayarak hem de laflayarak keyfini çıkarmak. bir de "vaaauvv bethesda'nın yeni oyunu ne kadar havalı, mükemmel bi rpg" diyen bıcırıklara ağızlarının payını vermek :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Skill çeşitliliği ve işlevi rigger hariç iyi bence, rigger ın da düşman robotları heklemesi ya da peti falan güzel olaylar ama total output zayıf, ancak deckerın yanına sidedish olabiliyor. Deckerın caster ya da fightera göre zayıf kalması normal keza support karakter. Meleenin haritaya göre gücü azalıyor ya da artıyor bence iyi ayarlamışlardı dragonfallda.

Decker sniper düz assault snipera göre zayıf, keza iki main stata puan vermen gerekiyor. Her skill i kendi statının alt skilleriyle combolamak lazım. Ordaki problem assault riflelar zaten yeterince güçlüylen bide sniper opsyonunu o skille koyup iyice overpowered olması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pistoller çeşitlilik açısında iyiydi mesela Dragonfall'da: revolver daha fazla vururken tek mermide kullanabildiğin skill sayısı az, buna karşın burst-fire pistol'un tek AP'ye burst-fire ve 3 farklı target'a 1'er mermi opsiyonları vardı. Bu yüzden çift tabanca taşımak baya iyi oluyordu.

Bu arada datajack takarsanız veya varsa char'da, Smartlink weaponlarla range accuracy penalty yemiyorsunuz anladığım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daggerfall Dc oynuyorum. Returns'e göre baya iyi olmuş. Her ne kadar lineerlik devame etsede missionların gidişatı bi kaç farklı yoldan izlenebiliyor. Ayrıca side mission olayları , vendorlarının itemlarının upgrade olması, companion missionlar baya iyi.
Smartlink weaponların ne işe yaradığını bende pek anlamadım.
Bide bi missiondan grande luncher kaptım. Hangi skill altında yer aldığını bilen varmı.Throwing weapons tamamen blade üzerine zaten.
Returns ve daggerfallda en beğendiğim şey oyun grafikleri daha doğrusu art. Müthiş bi görsellik var bence, her bir duvarda farklı bi ayrıntı, evlerin, warehouseların, farklılığı gayet iyi detay üst seviyede. Bide wasteland 2 ye bakıyorum gerçekten 0 detay var hiç yakıştıramadım.
Oyunun combatı biraz zayıf kalsada cover-flank olayını biraz xcom a yaklaştırabilirlerse daha iyi olacağı düşüncesindeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dragonfall'u şimdi bitirdim. Oyunda kaç farklı ending var bilen varmı. Benim bildiğim 2 tane var.


1.Benim gittiğim yolda APEX'i yok etmeyip özgürlük verdim.Oyunun sonunda dragon'un kontrolünü APEX'e bıraktım. İNsanları etkilemeyip sadece dragonları öldürecek bir yöntem var dediği için.
Oyun sonunda Loftwyr 'ın teklifini kabul etmedim öylece bitti. APEX bişey yapmadı hiç sonunda.
2.Olarak Bu Dr Vuclair ile anlaşıp, kendi takımını katledip Dr'un planını uygulamak varki, sonu muhteşem bitiyo denemeyen varsa yapsın.




Bunlardan başka son bilen varmı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...