axedice Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Majör eksik dediğin inventory sistemi ve karakter ekranı, o da ilk iki oyunun tabletleri de hedeflemesinden kaynaklanıyor. İş bilmezlikten çok hedef pazarı yanlış hesapladılar başta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 abi oyun da biraz lineer akıyo gibi ya, gerçi o senaryodan dolayıdır ama. Bir de classlar arası dengesizlik var.Bazı skilller falan kullanmayı gerektirmiyor. Dengeyi kuramamış gibiler. Silah çeşitliliği, modifikasyon çeşitliliği de az gözüktü (action rpg olmadığını biliyorum ama ne biliim) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Burayı terket Ramses Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Yavaş gel kardeş Arcane'i çağırttırmayın bana bölüm sonu bossu gibi olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Para gelişini ve loot'u arttırıp biraz daha yancılara inventory management ve full progress management verse daha iyi olur. Customization konusundaysa pek eksik olduğunu düşünmüyorum açıkçası, karma/gear/spell seçimi zaten yeterince opsiyon yaratıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 hah güzel yazmışsın brightcığım bak aynen öle. Skill konusunda dediklerimden de şaşmıyorum. Decker/rigger karakter harbi çok eksik. Melee yaptığında da tat alamıyon Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Ben Decker kullanıyorum Matrix için ve marklayarak inanılmaz party bufflıyor. Bir tane de silah kullanırsa işte baya geçerli ama ana karakter olmaz yani. Rigger'ın da Drone'u direk ekstra karakter gibi oluyor, onun da yanına anca bi tane silah kullanıyor şöyle böyle. Melee veya Unarmed karakterin yanına Chi Casting lazm tam performans için, ekstra AP buff'ı falan baya farkettirir tahminim. İlk oyun, SR'de, spellcaster/SMG oynadım gayet keyifliydi de ikinci oyun full cyberware'li, full quickness+pistol elf oynadım çok daha üstün oldu :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 ben direk menzilli assault karakter oynuyorum yardırıyordu. Spellcasterlar nasıldır oynamadım bilmiyorum, güzel olabilir. Ama dediğin gibi diğerlerinin tadı yok. Decker/rigger falan alıncak gibi değil aga.Drone mrone da çöp oluyo ilerleyen leveller.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Niye yahu? Benim ana karakter Decker/Sniper idi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Sniper ile indiriyodun işte. NPC lerde healer/damage dealer şeklindedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 ya kaç para bir inventory? niye yapmıyorlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 birinin bunları uyandırması lazım dediğim konularda ya. Forumlarına filan mı yazsak acep Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 oyun tabletlere de çıkıyor o yüzden yapmıyorlar. gerçi tabletlerde baldur's gateler de var. onların nasıl hamallık içerdiğini biliyoruz. ona rağmen satışları shadowrun'dan iyi diye hatırlıyorum. hong kong ne alemde bakmadım. shadowrun ilk oyunla ikincisi arasında iyileşme var. ikinci ile director's cut arasında daha da fazla fark var. hong kong'a bakmak lazım artık o indie game, mobile game kafasından sıyrılmak için çaba var mı yok mu. bir de inventory eksikliğinden çok item sistemi sorun. en başta 5 dmg, 6 dmg'dan öte bir çeşitlilik lazım. şöyle settingin hakkını veren. bir de karakterler arası item transferi gibi basit ama önemli geliştirmeler. hong kong'un scale ne bilmiyorum. bu istediklerimizin olması için öncelikle scale'in büyümesi lazım. hem zaman hem de para olarak. zorunda olmadan director's cut gibi bir iyileştirme yapmış bu firma bence development cycle'ı uzatarak, early access ile süper şeyler yapabilir. mesela ilk chapter'ı açarlar, hem para toplarlar hem de play testing aradan çıkar. ama o zaman PC odaklı olur oyun. finansal kısmını bilemiyorum. app store'da tepelerde ki oranın standartlarına göre 5 oyun parası falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Helal arcane ya, biliyorum abi bu adamın RPG zevkini... RPG oyunları din olsaydı sen peygamber olurdun :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 bana sıra gelene kadar var abi benden çok RPG hatim etmiş arkadaşlar. ben daha bir genel oyuncuyum. önemli olan shadowrun, pillars gibi oyunlara destek olmak ve sonrasında hem oynayarak hem de laflayarak keyfini çıkarmak. bir de "vaaauvv bethesda'nın yeni oyunu ne kadar havalı, mükemmel bi rpg" diyen bıcırıklara ağızlarının payını vermek :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Skill çeşitliliği ve işlevi rigger hariç iyi bence, rigger ın da düşman robotları heklemesi ya da peti falan güzel olaylar ama total output zayıf, ancak deckerın yanına sidedish olabiliyor. Deckerın caster ya da fightera göre zayıf kalması normal keza support karakter. Meleenin haritaya göre gücü azalıyor ya da artıyor bence iyi ayarlamışlardı dragonfallda. Decker sniper düz assault snipera göre zayıf, keza iki main stata puan vermen gerekiyor. Her skill i kendi statının alt skilleriyle combolamak lazım. Ordaki problem assault riflelar zaten yeterince güçlüylen bide sniper opsyonunu o skille koyup iyice overpowered olması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Arcane bi radyo programı yapalım bi ara seninle rpg konuşup en son matchmaking programlarıyla bitiririz :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Ramses baktı ki forumda hatun yok, Arcane e yürümeye başladı. Be very afraid. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Boğaziçi Kolonyaları'nın sunduğu; Arcane ile RPG'li dakikalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Pistoller çeşitlilik açısında iyiydi mesela Dragonfall'da: revolver daha fazla vururken tek mermide kullanabildiğin skill sayısı az, buna karşın burst-fire pistol'un tek AP'ye burst-fire ve 3 farklı target'a 1'er mermi opsiyonları vardı. Bu yüzden çift tabanca taşımak baya iyi oluyordu. Bu arada datajack takarsanız veya varsa char'da, Smartlink weaponlarla range accuracy penalty yemiyorsunuz anladığım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 quixef said: Ramses baktı ki forumda hatun yok, Arcane e yürümeye başladı. Be very afraid. Lelo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Daggerfall Dc oynuyorum. Returns'e göre baya iyi olmuş. Her ne kadar lineerlik devame etsede missionların gidişatı bi kaç farklı yoldan izlenebiliyor. Ayrıca side mission olayları , vendorlarının itemlarının upgrade olması, companion missionlar baya iyi. Smartlink weaponların ne işe yaradığını bende pek anlamadım. Bide bi missiondan grande luncher kaptım. Hangi skill altında yer aldığını bilen varmı.Throwing weapons tamamen blade üzerine zaten. Returns ve daggerfallda en beğendiğim şey oyun grafikleri daha doğrusu art. Müthiş bi görsellik var bence, her bir duvarda farklı bi ayrıntı, evlerin, warehouseların, farklılığı gayet iyi detay üst seviyede. Bide wasteland 2 ye bakıyorum gerçekten 0 detay var hiç yakıştıramadım. Oyunun combatı biraz zayıf kalsada cover-flank olayını biraz xcom a yaklaştırabilirlerse daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 lan ne alakası var arcane has be has adam aramıza nifak tohumları ekmeyin. Range accuracy sağlıyor smartlink bu arada. Ama 0.5 puan souldan (ismi neyi unuttum penaltynin) gitmesi limiti kısıtlıyo.Bence diğer cyberwareler varken değmez smartlink almaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2015 quixef said: Ramses baktı ki forumda hatun yok, Arcane e yürümeye başladı. Be very afraid. sdfdsfdsf :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Şubat 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2015 Dragonfall'u şimdi bitirdim. Oyunda kaç farklı ending var bilen varmı. Benim bildiğim 2 tane var. 1.Benim gittiğim yolda APEX'i yok etmeyip özgürlük verdim.Oyunun sonunda dragon'un kontrolünü APEX'e bıraktım. İNsanları etkilemeyip sadece dragonları öldürecek bir yöntem var dediği için. Oyun sonunda Loftwyr 'ın teklifini kabul etmedim öylece bitti. APEX bişey yapmadı hiç sonunda. 2.Olarak Bu Dr Vuclair ile anlaşıp, kendi takımını katledip Dr'un planını uygulamak varki, sonu muhteşem bitiyo denemeyen varsa yapsın. Bunlardan başka son bilen varmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar