Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Selamlar

Geçen sene logitech g500 mouse aldım genel olarak memnundum mouse'dan ama son zamanlarda sol tuşa basınca sıkça 2 kez tıklamaya başladı (oyunlarda ve internette sıkıntı yaratıyor) garanti belgelerini falan bulamadım o yüzden yerine bir mouse bakıyorum abartı pahalı olmayan ele oturan yani biraz büyük kablolu oyun amaçlı önerebileceğiniz mouse var mıdır.
Mesaj tarihi:
2 mouse kullandım logitechten. ikisinde de aynı problem vardı. hala neden logitechte ısrar ettiğin anlamıyorum insanların böyle bi problem olduğunu bile bile
Mesaj tarihi:
Gangren said:

G500 genel sorunu gibi bu, yurtiçi garantisinden çözüm alamazsanız, Logitech EMEA'ya yazın sitesi üzerinden, 2 gün içerisinde yenisi geliyor.

buna ne gibi belgeler ekleyeyim? fatura&garanti belgesi scani istiyorlardır sanırım?
Mesaj tarihi:
http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/**

Bu siteden üyelik alıp, formu dolduruyorsun, dönüyorlar 24 saat içinde.
Mesaj tarihi:
Gangren said:

http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/**

Bu siteden üyelik alıp, formu dolduruyorsun, dönüyorlar 24 saat içinde.

ShadowFax said:

00800 44 882 5862

burayı arayabilirsin. Daha hızlı çözüm olur.

Yaw bişi daha soracam, bunun seri nosu falan altındaki etiketlerin altında mıdır? Çıkartmadan önce sorayım dedim
Mesaj tarihi:
Auberon said:

Benim gibi garanti belgesini kaybetmiş olanlar napsın peki

http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/
bu Gangren'in verdiği linkten üye olup sorununu yazarken garanti belgesi fatura falan sormuyorlar. Sadece mousun kablosundaki stickerden M/N, P/N ve PID numaralarını yaz bir kağıda ve istenince forma ekle. 24 saatte dönerlermiş, yeni mouse gönderirler mi bilmiyorum ama görecez bakalım.
Mesaj tarihi:
Ben koymuştum fatura fotokopisi ile, o mousetaki stickerı jpg olarak. 2 gün içinde G5'niz defect, alın size replacement diye G500 gönderdiler.

Gönderdikleri G500'ün bir sene olmadan LMB bozuldu, aynı yöntemle tekrar gönderdim. "Gönderdiğimiz replacementın garantisi, G5'inize bağlı. G5 garantiniz bittiği için babayı alırsınız" dediler, bende OKAY :( yaptım.
Mesaj tarihi:
klavyelerde geçerli mi bu? henüz sorun yok da olursa klavyeyi bile nereden aldığımı hatırlamıyorum ama kutusu garanti kağıdı duruyor hep

bug abuse yapılıyor mu hani çalışan ürüne bozuk deyip yenisini almak gibi? çok saçma olurdu
Mesaj tarihi:
Gangren said:

Ben koymuştum fatura fotokopisi ile, o mousetaki stickerı jpg olarak. 2 gün içinde G5'niz defect, alın size replacement diye G500 gönderdiler.

Gönderdikleri G500'ün bir sene olmadan LMB bozuldu, aynı yöntemle tekrar gönderdim. "Gönderdiğimiz replacementın garantisi, G5'inize bağlı. G5 garantiniz bittiği için babayı alırsınız" dediler, bende OKAY :( yaptım.

Fatura uzakta şu an ama mousun stickerı scanleyip ekledim forma, bakalım
Mesaj tarihi:
ShadowFax said:

fatura sormuyorlar. SN'den hallediyorlar her şeyi.

Şimdi email geldi, fatura da istiyorlar o yazdığım seri kodlarının yanında maalesef.
Mecbur İstanbul'dan evden buldurttum faturayı scanleyip yollayacaklar bana
×
×
  • Yeni Oluştur...