Auberon Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Selamlar Geçen sene logitech g500 mouse aldım genel olarak memnundum mouse'dan ama son zamanlarda sol tuşa basınca sıkça 2 kez tıklamaya başladı (oyunlarda ve internette sıkıntı yaratıyor) garanti belgelerini falan bulamadım o yüzden yerine bir mouse bakıyorum abartı pahalı olmayan ele oturan yani biraz büyük kablolu oyun amaçlı önerebileceğiniz mouse var mıdır.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Benim G500'de de benzer sorun var sol tuş takılı kalır gibi oluyor oyunlarda ve dosyaları toplu seçerken de sorun oluyor bu. Garantisi sürüyor Vatan'dan almıştım, bi götürecem fırsat bulunca
Gangren Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 G500 genel sorunu gibi bu, yurtiçi garantisinden çözüm alamazsanız, Logitech EMEA'ya yazın sitesi üzerinden, 2 gün içerisinde yenisi geliyor.
fede Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 2 mouse kullandım logitechten. ikisinde de aynı problem vardı. hala neden logitechte ısrar ettiğin anlamıyorum insanların böyle bi problem olduğunu bile bile
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Gangren said: G500 genel sorunu gibi bu, yurtiçi garantisinden çözüm alamazsanız, Logitech EMEA'ya yazın sitesi üzerinden, 2 gün içerisinde yenisi geliyor. buna ne gibi belgeler ekleyeyim? fatura&garanti belgesi scani istiyorlardır sanırım?
ShadowFax Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 0800'lü numarasını arayın. yönlendiriyorlar zaten. Adamlarda aşmış bir müşteri desteği var.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Logitech EMEA yazınca tonla link çıktı googleda, hangisine yazacaz bi yardım pls:)
ShadowFax Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 00800 44 882 5862 burayı arayabilirsin. Daha hızlı çözüm olur.
Gangren Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/** Bu siteden üyelik alıp, formu dolduruyorsun, dönüyorlar 24 saat içinde.
Auberon Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Benim gibi garanti belgesini kaybetmiş olanlar napsın peki
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Gangren said: http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/** Bu siteden üyelik alıp, formu dolduruyorsun, dönüyorlar 24 saat içinde. ShadowFax said: 00800 44 882 5862 burayı arayabilirsin. Daha hızlı çözüm olur. Yaw bişi daha soracam, bunun seri nosu falan altındaki etiketlerin altında mıdır? Çıkartmadan önce sorayım dedim
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 kabloda sticker varmış şimdi hatırladım
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Auberon said: Benim gibi garanti belgesini kaybetmiş olanlar napsın peki http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/ask/section/contact/crid/595/lt_product_id/**/tabs/ bu Gangren'in verdiği linkten üye olup sorununu yazarken garanti belgesi fatura falan sormuyorlar. Sadece mousun kablosundaki stickerden M/N, P/N ve PID numaralarını yaz bir kağıda ve istenince forma ekle. 24 saatte dönerlermiş, yeni mouse gönderirler mi bilmiyorum ama görecez bakalım.
Gangren Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Ben koymuştum fatura fotokopisi ile, o mousetaki stickerı jpg olarak. 2 gün içinde G5'niz defect, alın size replacement diye G500 gönderdiler. Gönderdikleri G500'ün bir sene olmadan LMB bozuldu, aynı yöntemle tekrar gönderdim. "Gönderdiğimiz replacementın garantisi, G5'inize bağlı. G5 garantiniz bittiği için babayı alırsınız" dediler, bende OKAY :( yaptım.
sunthewhich Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Logitech Mx 500 - 510 - 518 ve G400 kullandım. Hepsinde var bu sorun.
BabacumMostors Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 klavyelerde geçerli mi bu? henüz sorun yok da olursa klavyeyi bile nereden aldığımı hatırlamıyorum ama kutusu garanti kağıdı duruyor hep bug abuse yapılıyor mu hani çalışan ürüne bozuk deyip yenisini almak gibi? çok saçma olurdu
ShadowFax Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 fatura sormuyorlar. SN'den hallediyorlar her şeyi.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Gangren said: Ben koymuştum fatura fotokopisi ile, o mousetaki stickerı jpg olarak. 2 gün içinde G5'niz defect, alın size replacement diye G500 gönderdiler. Gönderdikleri G500'ün bir sene olmadan LMB bozuldu, aynı yöntemle tekrar gönderdim. "Gönderdiğimiz replacementın garantisi, G5'inize bağlı. G5 garantiniz bittiği için babayı alırsınız" dediler, bende OKAY :( yaptım. Fatura uzakta şu an ama mousun stickerı scanleyip ekledim forma, bakalım
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 ShadowFax said: fatura sormuyorlar. SN'den hallediyorlar her şeyi. Şimdi email geldi, fatura da istiyorlar o yazdığım seri kodlarının yanında maalesef. Mecbur İstanbul'dan evden buldurttum faturayı scanleyip yollayacaklar bana
Dynun Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 4, 2012 büyük el var diye deathadder aldım. beklentimden büyük çıktı. çokgzel
batu Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Selam, Corsair M90 kullanan varmı hiç? sevgiler,
SenariouS Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2012 param olsa walla rat7 alacağım. Trde satan yer yok sanırım.
Öne çıkan mesajlar