Namessar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Suark said: A serisi öyle mi? bak bakayım ızgaraları hangi modelinden örnek almışlar. o havalandirma dizayni oyle zeka kupu isi degil. yuvarlak serbest havalandirmalar audi nin bir ara signature i gibiydi meret. bilinen ve yapilan bir konsept bolca. a1 ve mini de serbest yuvarlak havalandirma konsepti agirlikli var. yeniden amerika kesfetmiyor adamlar yani. yalniz bosluk buldugu yere havalandirma koymus herifler. napacaklar o kadar cikisi anlamadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 bir de neden hala israrla e87 kasa linkliyorsun hala anlamiyorum. ben de buraya C200 Komp Sportcoupe linkleyeyim bir tane, bu ucubeyi hangi saskin dizayn etti falan yazayim. oyle yuvarlanip gideriz karsilikli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Namessar said: bir de neden hala israrla e87 kasa linkliyorsun hala anlamiyorum. ben de buraya C200 Komp Sportcoupe linkleyeyim bir tane, bu ucubeyi hangi saskin dizayn etti falan yazayim. oyle yuvarlanip gideriz karsilikli. neden ısrarla mercedesin diğer modellerine saldırı var ki? a topiki değil mi bu? yoksa gizliden gizliye bi haterlık mı var =) Tabi linkleyip istediğini yapabilirsin de, c hakkında bi yorumda bulunmadım ( iyi anlamda ) şimdiye kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Namessar said: Suark said: A serisi öyle mi? bak bakayım ızgaraları hangi modelinden örnek almışlar. o havalandirma dizayni oyle zeka kupu isi degil. yuvarlak serbest havalandirmalar audi nin bir ara signature i gibiydi meret. bilinen ve yapilan bir konsept bolca. a1 ve mini de serbest yuvarlak havalandirma konsepti agirlikli var. yeniden amerika kesfetmiyor adamlar yani. yalniz bosluk buldugu yere havalandirma koymus herifler. napacaklar o kadar cikisi anlamadim. işte zeka küpü değil ama bmw ciler düşünemio demekki "beyler farları bulduk 30 sene idare ederiz artık" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 abi yeni kasa bmw'yi de koysanız şu mercedes ile tasarımını karşılaştırmak ayıp olur yani. yigidi öldürün de hakkını yemeyin bari. ama yine tabi zevk/renk meselesi de var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2012/05/2013-BMW-M135i-Placement-626x382.jpg yenisi bu, karisma olmasin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Suark said: Namessar said: bir de neden hala israrla e87 kasa linkliyorsun hala anlamiyorum. ben de buraya C200 Komp Sportcoupe linkleyeyim bir tane, bu ucubeyi hangi saskin dizayn etti falan yazayim. oyle yuvarlanip gideriz karsilikli. neden ısrarla mercedesin diğer modellerine saldırı var ki? a topiki değil mi bu? yoksa gizliden gizliye bi haterlık mı var =) Tabi linkleyip istediğini yapabilirsin de, c hakkında bi yorumda bulunmadım ( iyi anlamda ) şimdiye kadar. hayir, uretimden kalkmis kasayi linkleyip duruyorsun da o yuzden. ben de uretimden kalkmis baska bir kasa ornegi verdim sana. normal c serisi degil bahsettigim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 50-50 agirlik dengesi, arkadan itis, 8 ileri zf sanziman, 170 beygirlik butceye gayet uygun 1600 cc motor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 amaan neyse, fanboylar sarmış aga burayı :/ ben de fanboyluk yapıcam, bu iki arabayıda geçiniz efendim, alemin kralı honda dizel civic çıkarıyor. Tahmini fiyat 59k falan. 120bg güç, 300nm torkla(2000 devirde ) geliyor meret. rivayete göre de baya az yakıyo hatta kokluomuş sdsfsd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 fanboylukla alakasi yok. basit matematik. 1 serisi yukarida saydiklarimi en bos baz pakette bile alirsan 79 bin tl ye sagliyor, ustelik bayi indirimi oncesi. a serisinde a200 benzinli 156 beygir. 14 beygirlik bir fark var. ustelik en bosunu 82 bin e birakiyor. ustelik bu fiyata 7g-dct sanziman dahil degil. a serisi yeni kasa oldugundan henuz bayi indirimi de pek yapmazlar fazla. ustelik ayni fiyata daha dusuk beygirli bir motor almanin yaninda, 7g-dct sanziman ekletemezsen, 8 ileri zf nin yerini tutabilecek bir keyiften oluyorsun. eklerse de kimbilir kaca ekliyor. ikisini de dolu alinca bu rakamlarin degisecegini sanmiyorum. arkadan itis olmamasi ve 50-50 denge olmamasi da cabasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Selam, Kişiye göre değişen tasarım anlayışı üzerinde tartışma yürütmek sond erece mesnetsiz. 'Bence armut daha güzel, hayır efendim elma daha güzel' anlayışı A vs 1 irdelemesini bir adım öteye götürmez. Corvette gibi bir oduna aşık olan insanlar var ;) Şu bile daha tutarlı bir tez olurdu: 1 serisi 2 kişilik olarak düşünülmüş sanki, arka koltuk bölümü çok dar ve A serisi bu bakımdan 4 kişi için tasarlanmış. Bana göre A serisi karizmatik ve sportif duruş ile belirli bir kitleyi hedeflemiş. 1.3 diesel motorlu aracına görsel modifiye ile 2.5T havası vermeye çalışmanın official bir uygulaması. Bunun arkasını da dolduramayacak. Mercedes satış politikasını zaman içerisinde değiştirdi bana göre. Eskinin elit, burnu havada markası artık nasıl daha fazla satıp birim maliyetleri düşürebilir ve daha da fazla kâr edebilirim derdinde. A3, 1 serisi, A serisi gibi modellerden çatısı altında bulundukları markanın tüm zerafetini, performansını ve kalitesini vermesini bekleyemezsiniz. 'Bir Mercedes'im oldu artık!' veya 'yaşasın artık ben de BMW'e biniyorum' gibi kişisel tatmin yaşayabilsinler diye çıkartılmış modeller. Markayı tam anlamıyla yansıtacak bir compact model yok; olsa da para vermez kimse :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 paramecium said: A3, 1 serisi, A serisi gibi modellerden çatısı altında bulundukları markanın tüm zerafetini, performansını ve kalitesini vermesini bekleyemezsiniz. 'Bir Mercedes'im oldu artık!' veya 'yaşasın artık ben de BMW'e biniyorum' gibi kişisel tatmin yaşayabilsinler diye çıkartılmış modeller. Markayı tam anlamıyla yansıtacak bir compact model yok; olsa da para vermez kimse :) Bu kisma katilamiyorum; onceki mesajlarimdan birinde de dedigim gibi; biseyi daha az maliyetle uretmek icin illa "stripped" olmasina gerek yok, daha "konsantre" de yapilabildigini cokca gorduk. zamaninda porsche cayman ile kanitladi, bmw m135i ile tekrar tekrar kanitladi(hem f20, hem e87) ( bir tek M signature kilit differansiyel yok o derece pure) hatta mini leri de sayabiliriz. Land rover da evoque var, audi de s1 var. Yapilabiliyor yani, yapilamiyor degil. Verilen paranin karsiligi azaliyor ona katiliyorum. Ama illa luks uretim yapan firmanin fakir arabasi olmak zorunda olduguna katilmiyorum. Isterlerse yapiyorlar. Market odagi, hedef kitle, urun gami farklilastirilmasi falan derken tercih etmeyip yapmayanlar oluyor tabii, bkz mercedes. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Selam, YUHHH sana :D Ben A3 1.6 veya 116 falan kastetmiştim :P TR pazarı compactlar için biraz kısır kalıyor. Custom car uygulamalarıyla sunulan opsiyonları görünce heveslenip Doğuş'a koşarak gittiğimi ama hayallerim kucağımda gözüm nemli ayrıldığımı bilirim : Ben de A3 aldığımda 38 yönde ayarlanabilen koltuklar veya süet tavan kaplaması istiyorum. A8'deki gibi güçlü havalandırma istiyorum. Havalı süspansiyon sistemi de olsun hatta. Ama bazıları maliyet, bazıları da kasanın fiziki şartları nedeniyle sunulmuyor. KHaRoN madde 1'i nasıl unutursun: Forum modu asla hatalı gösterilemez :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 torpilim var asdfsad Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Namessar said: fanboylukla alakasi yok. basit matematik. 1 serisi yukarida saydiklarimi en bos baz pakette bile alirsan 79 bin tl ye sagliyor, ustelik bayi indirimi oncesi. a serisinde a200 benzinli 156 beygir. 14 beygirlik bir fark var. ustelik en bosunu 82 bin e birakiyor. ustelik bu fiyata 7g-dct sanziman dahil degil. a serisi yeni kasa oldugundan henuz bayi indirimi de pek yapmazlar fazla. ustelik ayni fiyata daha dusuk beygirli bir motor almanin yaninda, 7g-dct sanziman ekletemezsen, 8 ileri zf nin yerini tutabilecek bir keyiften oluyorsun. eklerse de kimbilir kaca ekliyor. ikisini de dolu alinca bu rakamlarin degisecegini sanmiyorum. arkadan itis olmamasi ve 50-50 denge olmamasi da cabasi. Namessar said: fiyatlar bu arada burda namessar linklemiş, doğruysa eğer en düşük modeli 66ktl. Benzinnli 180 modeli işte. 66k ya merso iyiymiş yani. motorunu çok önemsemiyorum, neticede zaten AMG falan almıyorsan motoru düşünmüyorsundur, 2-3 saniyelik 0-100 kalkış farklarıda pek farketmez açıkçası. Başından beri söylüyorum, bu tarz arabalarda performans olması pek seçilesi bi özellik değil. Ha olsa fena mı olur? yoo olmaz ama performans en önemli şey olmaması lazım. Sonuç olarak 0-100 arası max 2-3 saniye farkedecek, ne bileyim top speed 220 değilde 180 olacak. ikisini de kullanmadığım için yorum yapamıyorum kullanış vs açısından, ama beygir gücüne takılmak falan, kağıt üstü kıyaslamaktan fazlası değil. Dengeli olsun olmasın, bursa otobanında kiralık dizel hyundai accent'i geçebilecek araba yok lol. tasarım konusunda elma armut evet, o yüzden dile getirmiyorum artık onu ( ama bariz 1 serisi çirkin şimdi =) ) o zaman esas önemli şeylere geçelim içeri ne kadar ses alıyor dizeli ne kadar yakıyor ( bak motor kısmında bu önemli ) bakım masrafları ne kadar yolda ne kadar yoruyor pedalları ne kadar sert parkı ne kadar kolay /zor bunnara bakmak lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2012 180 cdi'ın 1.4ton olduguna dikkat ettiniz mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Kasım 7, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2012 Test ettim A 180'i. 1,6L atmosferik motordan beklenmeyecek düzeyde iyi hızlanıyor. 7G Tronic ile vites geçişleri başarılı. iç mekan premium kalitede. Ön koltuk kafalıklarının bütünleşik yapısı nedeniyle arka koltuklar boğuk olmuş. Ama her yere ambiyans aydınlatması koymışlar. Orta konsoldaki ekran bütünlüğü bozuyor, sanki sonradan takılmış navigasyon kiti gibi. Command olayı zaten... Bagaj nispeten ufaktı. Motorda ilginç konumlandırılmış; beyin radyatörün hemen üstünde. yağ çubuğuysa arkada kalmış, bi terslik var dedim :) Aracın frenleri inanılmaz, inanılmaz! Öyle ki 140'la panik fren yaptım içim dışıma çıktı freni bırakmak zorunda kaldım. Ses sistemi falan başarılı zaten. Kısacası alınabilecek bir araç benim test ettiğim model 69.000 civarındaymış opsiyonları (Distronic falan vardı) ile birlikte. Ama dış görünüş iyi olsun diyorsanız Urban'ın altı hikaye... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2012 böyle birşeyden benim niye haberim olmadı cizıs kırayst http://www.youtube.com/watch?v=x2Rf5QX7bNc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Sanırım 1.6 122 HP olanı da Turbo destekliydi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Ben bu araci dun inceledim sonunda , a200 amg paket olan versiyonunu baya bi kurcaladim. C klas dan sonra gordugum en kotu merc du muhtemelen. Arac hakkinda gercekten begendigim tek sey posture idi. amg paket ile dis gorunus gayet guzel ve bekledigimden alcakti. Diger paketlerde o da yoktu. istedikleri paraya gore cok ciddi hayal kirikligi. Uzun uzun review bile yazmak istemiyorum. f20 1 serisiyle kalite karsilastirmasi yapan da gitsin yuzunu yikasin gelsin. Ayni dunyada degiller. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 yeni konu açmaya kasmadım http://www.autoblog.com/2012/11/24/bmw-m1-successor-still-on-track-to-be-called-m8/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2012 m8 ne lan? MATE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 BMW 1 serisinin malzeme kalitesinden bahsedeceksek bence rakipleri Lada Samara ve Tata Indica'yı da karşılaştırma içerisine eklememiz gerekir. Kokpit görünümüne kanıp kaliteli olduğu algısına kapılmak mümkün olabilir ancak kapılar, konsol ve özellikle konsolun alt kısımlarındaki malzeme kalitesi biz çocukken pazarda satılan oyuncaklar kalitesinde malesef. Koltukları da bir o kadar cansız ve oturduğunda popon koltuğun altındaki sert kaplamaya basıyor. ps: yalnızca 74 kiloyum. ps: bahsettiğim aracın fiyatı ben MINI'yi alırken 106 bin TL'di. Bence BMW'nin en büyük avantajları motoru, RWD oluşu ve 8 ileri otomatik şanzımanı. Teknik anlamda söylenecek hiç bir şey yok, tartışmasız üstün ama malzeme kalitesi ve iç mekan ambiyansını çok başarısız buldum. Öte yandan A200 gibi bir modelin iç mekan malzemelerine söylenecek hiç bir şey olduğuna inanmıyorum. A serisinin eleştirilebilecek tek yönü C segmenti bir araca göre biraz ufak görünen boyutları ve FWD aktarma sistemi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 2012'de çıkan son kasayı mı denedin Vodan? Çünkü cidden çok fark etmiş eski kasalar ile son çıkanın iç tasarımı. Bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2012 kusura bakma vodan ama, benzer donanim paketindeki mini cooper in (country man bile olsa) ic mekani yeni 1 serisinden daha kaliteli falan demek asil bence cilginlik. ben 2007 model bir e87 kullandim 3 sene, 2009 model bir mini cooper sahibiyim ayni zamanda su anda. yani mini nin plastigi daha iyi demek icin baya bir zorlamak lazim olayi. f20 yi gectim, e87 nin bile plastigi yeterince kaliteli idi, antrasit kumasi 4-4 luktu. Ekletebildigin ic mekan donanimlarina girmiyorum bile. ayrica bastiriyorsun parayi; isiticili nappa deri spor koltugu aliyorsun, popon hic bir sertlik yasamiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar