Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

P.A.T.I. - S.A.T.I. SGlerimiz...

sirplayA

Öne çıkan mesajlar

Bencede güzel bir tespitte bulunmuşsun Cray.

Bundan sonra seni oyunda daha az(Cray'in yazdığı nedenlerden dolayı) ama mutlaka görmek isterim bunu da bil Mert.[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper/ Kagari: Energy,Device-Blaster/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender
Sosyal ağlarda paylaş

S.A.T.I. kurulmuştur arkadaşlar, şu an için Eagle Eye, Ak Korsan ve Death Angel'a tell atabilirsiniz girmek için. SATIde 25e ulaşan arkadaşlar PATIye transfer olacaktır.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Lord Soth, Knight of the Black Rose
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar P.A.T.I. de kurulmuştur. Lütfen Devvo, Razean, Adasu, Keyzar ve Akinoku Sita'ya tell atın tekrar girmek için.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Gözde monocle 2, üst taraf jacket, alt taraf loose pants, loose 2 olacak, ayakkabılar siyah (lower pants secondary rengi siyah). deri renginizi, sakalınızı, saçınızı falan aynı tutun, ilk haliniz üzerine takım elbise giymiş gibi düşünün.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

[Bu mesaj DA2019 tarafından 18 Ekim 2004 01:12 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar, başka bir olay da renkler.

Rütbesi field agent olan arkadaşlar siyah takım beyaz gömlek, beyaz arma, special agent olanlar bordo takım (SG rengi) beyaz gömlek, beyaz arma giyecek. Süper oldu, inanın. :)[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Bir de bu kıyafetler level 20 üzeri, yani 2. kıyafet slotunu alan arkadaşlar için geçerli. Ana kıyafetinizi değiştirmeyin. Topluca birşeyler yaptığımızda bu kıyafetleri giyeceğiz.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Ellerine saglik DA. Logo deisimi için de hem tebrikler hem teşekkürler.

Takım forması çok güzel olmuş eline sağlık, ancak meşhur operatives ile ayni olması şüphe çekmez mi acaba. Yanlış anlama ben olsam ben de aynen böyle bir giysi yapardım. Simdi bi de film yapmayı düşünüyoruz, operatives'in aynisi gibi duracak korkarım ki. Onlar kadar iyi ses de yapabilir miyiz bilmiyorum.

Neyse ellerine sağlık. Umarım yeni oluşum güzel olur. Bir de AdaSu'ya özel izin alabilirmiyiz şapka takmasa :D derisi hala çok hassas.

Pazar günü oyuna döneceğim sanırım.[signature][hline]COH:
AdaSu Science Balster AR/Elec.Manup.
Usta Science Dark Melee/Regen
Baloncu Natural Defender Force Field/Radiation
Sosyal ağlarda paylaş

Kıyafet konusunda başka fikri olan varsa, yapsın SS alsın koysun buraya tartışırız.

Benim çok hoşuma gitti, hep beraber olunca çok güzel gözüküyor. Ayrıca Operatives in takım elbiseleri gri renkte, şapkaları başka model ve gözlerinde monocle yok.

BİREBİR kopyaları diiliz yani.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Bir kişiye bu hakkı verirsek ilerde başka şeyler de istenir. Bence sen de taksan iyi olur.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

bu da bi baska SG - mafya giyimi popüler sanirim. Furry giysisini de çok sevdim.[signature][hline]COH:
AdaSu Science Balster AR/Elec.Manup.
Usta Science Dark Melee/Regen
Baloncu Natural Defender Force Field/Radiation

[Bu mesaj sostizm tarafından 16 Ekim 2004 12:09 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Dediğim gibi burdaki şapkalar farklı, bizimki daha ajan vari. Ama çoğunluk isterse değiştirebiliriz. Şapkaları da çıkarabiliriz kafamızdan. Sadece takım elbise ve monocle olur.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Şu anki formanın şapkasız hali bu daha ajanvari oldu:

[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

[Bu mesaj DA2019 tarafından 18 Ekim 2004 01:09 tarihinde değiştirilmiştir]

Sosyal ağlarda paylaş

SGmizin kıyafetleri belirlenmiş olup aşağıdaki gibidir. Takım elbise ve monocle (2) standarttır. Special agent arkadaslar, bordo beyaz takım, field agent arkadaşlar siyah beyaz takım giyecektir:

[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Boss gibi değilde sanki tiran, zalim, zorba, gaddar gibi falan, yani olduğu gibi durmuş :p.

Ayrıca yeni SG kıyafetimiz hayırlı uğurlu olsun. Adasunun kıyafeti azıcık kapalımı olmuş ne :)

Ayrıca bari elimizi sürdük ortak bir Aura belirleyelim. Daha doğrusu devvo belirlesin biz mecburan uyarız :D[signature][hline]COH :
Razean
Haner
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Keyzar, 17 Ekim 2004 02:40 tarihinde demiş ki:
Ben Adasu'nun gözünde gözlük görüyorum:).

Adasunun gözünde gözlük var evet, en kısa zamanda monocle ile değiştirecek.

said:
KapIKulu, 17 Ekim 2004 12:17 tarihinde demiş ki:
Boss gibi değilde sanki tiran, zalim, zorba, gaddar gibi falan, yani olduğu gibi durmuş :p.

Ayrıca yeni SG kıyafetimiz hayırlı uğurlu olsun. Adasunun kıyafeti azıcık kapalımı olmuş ne :)

Ayrıca bari elimizi sürdük ortak bir Aura belirleyelim. Daha doğrusu devvo belirlesin biz mecburan uyarız :D

Aura konusunu serbest bırakmıştık ama ortak bir aura belirlersek onu hepimiz kullanabiliriz. Daha da şık olur kanaatindeyim.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Oyunda da söylediğim gibi dostum, field agentlar siyah takım, special agentlar bordo takım giyiyor.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Son durumumuz:

P.A.T.I. (+25)
Devvo
Adasu
Keyzar
Razean
Cray Totem
Akinoku Sita
Bufo
Pyhenn
Zebris

S.A.T.I. (-25, 2., 3. karakterler)
Ak Korsan
Alpago
Amidala
Death Angel
Eagle Eye
Golden Claw
Kara Korsan
Melek
Sessiz
Toxygen
Usta
Xaenin Aurion
Xealot
YetisBey[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Sg ler arasında anlaşılsa işte bir iki değişik aktivite yapılsa güzel olur ne bileyim mesela haftaya falan çarşamba günü mesela akşam saat 8 de bi tf ye falan gidilse en azından takım oyunu oynanır insanların birbirlerini tanımalarına yardımcı olunur fena olmaz[signature][hline]Xaenin d-r-a-c-o-n-i-a-c

CoH : Cursus Novatron
Xaenin Aurion
Alexi_Septimus, 30 Eylül 2004 17:10 tarihinde demiş ki:
O kadın öksürdüğünde portal açılıyor.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...