Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

server bakim?

Miraul

Öne çıkan mesajlar

Olmayabilir çok heves etme. :) Problem büyük gibi gözüküyor çünkü.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Lord Soth, Knight of the Black Rose
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada liberty serverına girebiliyorum. Bazı serverlarda problem var nedense, bir de bazen login server unavailable mesajını alıyorum.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Justice'e girdim ama 5 dk sonra con. lost oldum şu anda da connecting de takıldı kaldı.
Ciddi bir sorun olsa gerek oyundaki yabancı arkadaşlarında hepsi aynı sorunu çekmiş girene kadar. Broadcast'den de mesaj yağıyordu hadi hayırlısı.[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper/ Kagari: Energy,Device-Blaster/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender

[Bu mesaj Keyzar tarafından 18 Ekim 2004 18:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Official forumlardan alıntıdır:

"Our ISP began having technical issues this morning at about 5 am CDT. They are working on getting the issue resolved, but players may have connection issues in game or on the message boards during the day today. We apologize for the inconvenience."

Sorun bizden diil, NCsoftun ISP'sinden kaynaklanıyor.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me."

Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar sorunu çözdüm.

Bilgisayarı kapıyorsunuz bir güzel karnınızı doyuruyorsunuz sonra elinize kumandayı alıp divana uzanıyor ve "Bir İstanbul Masalı'nın" başlamasını bekliyorsunuz:horace:[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper/ Kagari: Energy,Device-Blaster/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...