paparnoz Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Genel olarak bu sorundan bahsetmek ve sizin de düşüncelerinizi almak istedim. İlk Önce örnekleri listeme gereği hissedip örnekler üzerinden düşüncemi ifade etme gayreti içine gireceğim. "Homm Serisi" said: HOMM Serisi,zirve noktası benim açımdan 3 ve sonrasında grafik olarak bir ilerleme varken atmosferde bir geriye gidiş söz konusu mesela. Homm 3,Homm 4,Homm 5 Angel karşılaştırması Yani grafiksel bir ilerleme,en sonunda Final Fantasy karakteri gibi bir melek.Atmosfere uyumsuz,2 boyutun verdiği tadın yakınından bile geçmiyor.Daha bunun haritası var,diğer karakterleri var.Daha çocukca bir görüntüsü var ve oynarken 3 boyutun getirdiği detay oyunu olumsuz yönde etkiliyor. "Disciples Serisi" said: Bir diğer örnek Disciples serisi. Disciples 2 'den bir savaş görüntüsü Disciples 2 Strategy Haritası görünümü Disciples 3 savaş sahnesi görüntüsü Disciples 2'de atmosfer harikaydı,artworkler muazzamdı,oynanış açısından da gayet keyifli bir oyundu,şimdi gelinen nokta ortada. "Caesar serisi" said: Caesar 3 Görüntüsü Caesar 4 görüntüsü Caesar 3'de yakalanan derinlik ve detay,4 te tamamen kayboluyor,grafik olarak iyi olsa da oynanış açısından Caesar 3'ün gölgesinde kalıyor . Bunun gibi daha bir çok oyun var,benim aklıma gelenler Stronghold Serisi,Settlers serisi gibi oyunlar daha örnekler çoğaltılabilir tabii. Tüm oyunlar 3 boyutlu olmak zorundaymış gibi bir hava var,halbuki piyasa da tek tük çıkan 2d oyunlarda çok seviliyor.Strateji oyunlarında ki 3 boyut ısrarı neden ? Bu durumdan bir ben mi hoşnutsuzum ? edit: ki.
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 çünkü adın blizzard değilse kendi kafana göre oyun yapıp satamazsın
Deathblade Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Suçlusu, Kurt Cobain. - Fuckin' '80s, man. Best shit ever. - Bet your ass, man. - Guns N' Roses fuckin' rules. - Crüe. - Yeah. - Def Lep. Then that Cobain pussy had to come around and ruin it all. Like there's something wrong with wanting to have a good time. I'll tell you something. I hated the fuckin' '90s. - Nineties fuckin' sucked. - Nineties fuckin' sucked
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Kesinlikle katılıyorum özellikle Disciples 2'den 3'e geçiş ve Settlers 2/3/4'ten sonra gelen Heritage of Kings falan felaketti. Caesar 4 top yekün facia zaten, hele o seri/türden çıkan son oyun Emperor ile karşılaştırıldığında. Command & Conquer serisinden de birkaç oyunu ekleyebiliriz buna bence. Bu geçişi tek başarılı yapan bence Blizzard oldu, Warcraft 3 ile.
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Devam Oyunlarındaki Grafik Sorunu: Atmosfer ile Uyumsuzluk ki bitişik olsa gerek orda.
Suark Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 özenmiyorlardır, güzel olanlar var çünkü Freespace Freespace2 http://www.activewin.com/reviews/software/games/f/images/freespace2_1.jpg warcraft 2 http://www.dosgamesonline.com/screenshots/full/warcraft2.gif Warcraft 3 yalnız sunda kararsız kaldım hatta duygulandım koyarken RA1 http://img204.imageshack.us/img204/4884/ireda1mo8.jpg ra2 http://mattpickering.files.wordpress.com/2011/09/ra.jpg
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Ah be şöyle ağız tadıyla RA1 gibi bir CC oyunu gelmedi.
Artariel Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 su ra1 yok mu.. hastalık derecesinde seviyorum bu oyunu ya. multiden ziyade görevleri o kadar zevkliydi ki şimdi indirip oynayasım geldi yine. rusların habire chronospherei çalma çabaları falan, spylık yapma. oo indiriyom şimdi
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 olay becerebilmekle alakali, gecmisteki her 2d oyun nasil super degilse gunumuzdeki 3d oyunlarda o oranda basarisiz veya basarili. devam oyunlarida yukardaki ornekler gibi ehli ellerde daha basarili hale geliyor.
paparnoz Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Yalnız verilen örneklerden. Red Alert 1'i yapan Westwood Red Alert 2'yi yapan Westwood Red Alert 3'ü yapan EA(seri'yi örnek verirken bunu atladın) ve Red Alert 2 üç boyutlu değil.Bunu'da ayrıca kaçırıyorsun. Warcraft'ı yapan zaten Blizzard,Blizzard çoğu nokta'da istisna.Devam oyunlarının hiçbirinde bir sorun yok adamların zaten. Freespace zaten 3d değil mi ? Hep 3d'ydi,ben 2d'den 3d'ye geçen oyunlardan bahsediyorum.
Artariel Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Suark said: hüsrana uğrıcaksın ama bence indirme nasıl hüsran, 9-10 ay önce de oynuyodum vazgeçilmez bu oyun
Sparkcaster Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 çünkü insanlar baya gerizekalı, yeni bi oyun çıktığında aa bunun grafikleri güzel değil, 5 milyarlık bilgisayarımda kötü çıkıyo grafikleri :((((( kafasında
Suark Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 ya ben eskı oyunları kurunca husrana ugruyorum ondan :s
Snake Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Sparkcaster said: çünkü insanlar baya gerizekalı, yeni bi oyun çıktığında aa bunun grafikleri güzel değil, 5 milyarlık bilgisayarımda kötü çıkıyo grafikleri :((((( kafasında güzel olmuyo ama.
lemuria Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 cocukken salya akıtarak, maksimum zevkte oynadığım oyunların zaman içerisinde 3.boyuta geçme çabaları çoğunun artık tarafımdan sevilmemesine yol açmıştır.
Suark Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 düzgün yapıldımı olur. ya zaten olay grafikler değil, öle olsa COD falan güzel oyunlar olurdu heh.
Gallant Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Olay topic in basliginda da ozetlenmis. Grafiklerin Atmosfer ile uyumsuzlugu. Eski 2D oyunlar gunumuze gore grafikleri bi seye benzemese de, oyuncuyu oyunun atmosferine sokabiliyordu. Simdiki oyunlar oyuncuya bu duyguyu yasatmiyor. Oyunun sadece oyun oldugu havasini veriyor, oynarken surekli bunun bir oyun oldugunu dusunuyorsun. Seni 1-2 saatligine alip baska bir yerlere goturmuyor.
Norak Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 oyunları hiçbir zaman aynı ekipler yapmıyor ki, çoğu şirkette bir çalışanın 3-4 yıl kalması bile çok rastlanan birşey değil, şirket sahipleri falan hariç, bide sürekli contract ile level designer, graphic designer falan çalıştırılıyor oyun çıkınca gönderiyorlar adamı, bir sonraki oyunu başka başka adamlar yapıyor doğal olarak, her yerde böyle şu an.
Suark Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 sadece grafikle alakalı deıl ama atmosfer
Gallant Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Senaryo ve oynanabilirlik grafiklerden daha onemli.
Monthius Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Yalnız hakikaten şimdi tekrar baktım da, "ah ulan, Heroes III!" dedim tekrar.
Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Norak said: oyunları hiçbir zaman aynı ekipler yapmıyor ki, çoğu şirkette bir çalışanın 3-4 yıl kalması bile çok rastlanan birşey değil, şirket sahipleri falan hariç, bide sürekli contract ile level designer, graphic designer falan çalıştırılıyor oyun çıkınca gönderiyorlar adamı, bir sonraki oyunu başka başka adamlar yapıyor doğal olarak, her yerde böyle şu an. sudur olay bide ME TOO urun cikislari cok bol sektorde blizzard wc2 den 3 e ordanda WoW a gecerken oyunun ruhunu cok saglam korudu misal, o izometrik cizgifilm havasi aynen var cunki oyunun sanat yonetmeni ayni, asagi yuakri ayni ekip yonetiyor sc1-sc2 geciside kusursuz oldu aynen bu sekilde, millet aglasada diablo 3 dede ayni isi becerdiler obur tarafta ise "YA BU WOW CIZGI FILM GRAFIKLERI ILE COK BASARILI OLDU, BIZDE AYNISINI KOPYALIYALIM BI SONRAKI OYUNUMUZA HEMDE DAHA UCUZA GELIR" seklinde isleyen bir kafa var batida bu ise gercek anlamda "sanat" diye bakan studyo sayisi bir elin aprmaklarindan az, japonlar sirf bu noktada ve gameplayde takilip kaldi misal, onlarda pazarlama kismini unuttu isin diger taraftada photorealism gercekligi var, rengarenk cumbus yapmaz iseniz oyunu, gercekci olsun diye kasarsaniz 2-3 sene gecince yasini deli gibi belli etmeye basliyor, skyrimden sonra new vegasa dondugumde misal baya *meh* dedim, oysa yazin new vegas oynarken gayet hosuma gidiyordu grafikleri
Kaede Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 9, 2012 ne alaka skyrim zaten fallout texturelarını kullanıyor hatta textureı bırak direk birebir konulmuş kabin falan var
Öne çıkan mesajlar