Red Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 30, 2012 Anelor said: 2006 da mı çıktı ps3 ne zaman çıktı 128v128 fps kaldırıyor düzgün bir şekilde hemde multi şuan 500v500 ün kaldırılması laızm bence he ya ama mag keşke biraz daha güzel olsaydı.acaip baymıştı beni Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 single playerda 1 i al 200 ile carp seklinde nerdeyse her sey. yani moblarin ordu icersindeki yapacagi hareketler bile ayni anda ayni sekilde nerdeyse. cok az degisiklik gosteriyor ama 1000 kisilik random bir oyuncu kitlesinin server ve pc uzerine basacagi yuk inanilmaz farkli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Darkfall release de 2000 bin kişiye yakın dönen siegeler vardı ama adamların sistemi farklıydı o 200 kişi aynı bölgede bile olsa 200 ünü felan anca görüyodun kalanı load etmiyo gibi bişiydi baya sıkıntılıydı :D Büyü atardım, projectile elimden çıkınca donar kalır sonra bi anda kaybolur aşağıda patladığını görürdüm felan :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KingV Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 age of conan 48vs48 kişiyi halledemedi. gerçi necrolar minionları bir gönderiyor. ekran doluyor zaten. :) 2000 kişiden bahsediyorsunuz :P neyse eskiye göre daha iyi en azından :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 aslında böyle bir cephe sistemi getirseler baya iyi olur. denildiği gibi bine bin kişi savaşır ama aynı ekranda olmaz herkes. benim aklımda bayadan beri olan birşey bu. mesela 100 kmlik bir hat üzerine yayılsın savaş ekranı, askerler yüzlerli asker grupları savaşır belli bir başarı elde edince o grubun toprakları genişler. haritada o bölgenin kaybedildiğini gören oyuncular o tarafa doğru meyillenir mesela ama aynı anda 200den fazla oyuncunun girişine izin verilmesin, böylece starcrafttaki gibi bütün orduyu top halinde toplayıp yıka yıka ilerme engellenmiş olur. genel olarak alan kontrolune bonus verilir böyle herkesin yan yana değilde daha geniş alana yayılması sağlanır. logistik unsurlar eklenir mesela böyle tek bir yerden dümdüz kuzeye doğru ilerlenirse bir yerden sonra hiç cephane sevkiyatı durması sağlanır belli aralıklarla cephane binaları kurulmasına zorlanır falan. Bir oyun süresini de bir ay yaparsın böyle işten geldigin zmaan bugun nereleri ele geçirdik acaba diye bakarsın sonra bir cepheden savaşa girersin falan filan. aslında baya bir sene hearts of iron oynadım onun etkileri sürüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pirvan Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2012 Ben bazı arkadaşların bi halta yaramaz demelerini anlayamadım. Tabiki birey olarak değeriniz ve öneminiz azalacak böyle bir environmentta fakat herşey bireysel olarak adam gankleyip frapslamak değil ki. WoW gibi bir oyunda tabi ki gereksiz olacaktır 1000v1000 fakat ona göre senaryosu atmosferi vs. olan bir oyun çok orgazmik olabilir. Mesela Çanakkale savaşında ya da Stalingrad kuşatmasında bir asker olup 10000v10000 yapabilmenin hayali bile mükemmel. Şimdiden ağzım sulandı bile denebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Şubat 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2012 Dünya üzerinde benim gibi... atıyorum medal of honour gibi oyunları oynamayı seven fakat karşısında vurduğu kişinin bot olduğunu, bilgisayar olduğunu aklına getirince soğuyan çok kişi vardır. Işte bizim gibiler için belki ilerde birşeyler yapabilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Şubat 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2012 MOH ve COD gibi fps tarzlarında efsane olur 1k vs 1k oyunlar dönse, müthiş atmosfer olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2012 Olay bandwidth. Client 1000 kisi ayni anda cizmek zorunda kalmayacaktir hic bir oyunda, farzedin ki kaldi, quadcore islemci ve high end bir wkran karti ile eski nesil dx7 benzeri grafiklerle yapilir bir sekilde. Cogu oyunda client side educated guess yapar. Gapleri kendi doldurur. Boylece hem daha az band yersiniz, hem server daha az hesaplama yukune girer. Benzer bir sebepten anmasyonlarda bir miktar randomness olur fps lerde. Iletilen bilgi dmg ve koordinattan ibarettir cunku. Burda engel bandwidth oluyor client side da. Serverdan bin kisinin hepsinin versini Almak ciddi bandwidth istiyor. Server tarafinda zaten grafik yok. Super grafikli adamla cop adamlardan olusan bir oyunun gonderilen veri zenginligi ayni ise, hesaplanan kriterlerde ayni ise bir farki bulunmuyor. Serverda sorun farkli latency deki bin tane adamin tum hesaplamalarini ayni anda yapabilmek ve bin clienta gonderebilmek. Hem korkunc islemci gucu hem korkunc upload demek bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MeSh Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 hmm hardcore savaş hayalleri kurdurdu şu olay bana. 250k vs 250k, respawn olmaksızın, tek mermi ile ölebileceğin gerçek savaş simülasyonu yapılır lan ileride. haftada bir etkinlik olur ne bileyim bir server ayarlanır. 500k kişi girip savaşır çıkar. aynı anda tek araziye 500k kişi koymaktan ziyade, zaman zaman backup'lar olur. misal server açılır, senin account'un savaşa dahil olmasına 2 saat vardır, kendi bölüğün ile birlikte bi gemide falan çıkarmaya katılmadan evvel brifingleri alırsın, taktikler belirlenir, takım arkadaşlarınla tanışırsın. mikrofon kafasına falan geçilir. event sonu istatistikleri tutulur vesaire.. güzel hayaller bunlar. oluru var bi 10-20 yıla :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 brit bankta oturur herkes. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2012 MeSh said: hmm hardcore savaş hayalleri kurdurdu şu olay bana. 250k vs 250k, respawn olmaksızın, tek mermi ile ölebileceğin gerçek savaş simülasyonu yapılır lan ileride. haftada bir etkinlik olur ne bileyim bir server ayarlanır. 500k kişi girip savaşır çıkar. aynı anda tek araziye 500k kişi koymaktan ziyade, zaman zaman backup'lar olur. misal server açılır, senin account'un savaşa dahil olmasına 2 saat vardır, kendi bölüğün ile birlikte bi gemide falan çıkarmaya katılmadan evvel brifingleri alırsın, taktikler belirlenir, takım arkadaşlarınla tanışırsın. mikrofon kafasına falan geçilir. event sonu istatistikleri tutulur vesaire.. güzel hayaller bunlar. oluru var bi 10-20 yıla :P Şu olay var aslında. Adı aklıma gelmiyor bir türlü. Hah. Şuydu galiba; http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_Online Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Teodor Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 squad sistemi olur bf3 gibi. squadlar birliklere bağlanır, birlikler de müfrezelere. atıyorum a müfrezesinin görevi x koordinatına saldırmaktır b müfrezesinin spawnı oraya uzak olacağı ve hiç işi olmayacağı için haritanın orasına yaklaşmaz. birlik ve görev sistemini oturtularsa 10k kişi bile savaşır hiç bir sorun yok. tf2 ilk çıkacağı zamanlar buna benzer olacaktı takım kaptanı yanındaysa moral bonus vs. verecekti ama teknoloji yetmedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Bini anladıkta 250k 250k 500k falan denmiş yohartık, aynı anda o kadar online adamı nerden bulacan artık ne gereği var Tarihte 500k insanın aynı anda savaş meydanında olduğu meydan muharebesi bile yok yahu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2012 500 kisi ayni anda sis atsa diye dusundum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Ultimada 90vs90 savaşlardan hatırlıyorum aynı ekrana 100 kişi girip atla koşturmaya başlayınca client göçerdi ama herhalde onun dandik sphere serverından olsa gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 "Tatar Ramazan" said: Bini anladıkta 250k 250k 500k falan denmiş yohartık, aynı anda o kadar online adamı nerden bulacan artık ne gereği var Tarihte 500k insanın aynı anda savaş meydanında olduğu meydan muharebesi bile yok yahu haloda bile zamanında 1 milyon kişinin online olduğu olmuştu(5,10 kişilik serverlara dağınık olarak) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2012 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2012 oha bunun multisi böylemiymiş süper nan. http://www.youtube.com/watch?v=WKgtJaIqLCE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2012 1080 vs 865 sdsf. oyunu yavaşlatma seçeneği var artık adamlarda lag olmasın die Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar