Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

A Game of Dwarves: Paradoxtan Dwarf Fortress


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ne gereği var ki? Aslını oynayanların ne yapılırsa yapılsın beğenme ihtimali yok. Yeni oyuncularında aslını bilme ihtimali yok. Bunu satmaya çalışacağına çok rahat yeni konsept yaratılabilirmiş.
Mesaj tarihi:
Bazı vatandaşlar DF'nin oyunu olmayacağını idda ediyorlardı yok efendim sistem yetmezmiş, çok ayrıntı varmış cpu kaldırmazmış ondan böyle textbased gibiymiş falan bakalım olacak mı bende takipteyim kim fail olacak. (:
Mesaj tarihi:
Kanuni said:

alakasiz olmus o, grafik ekleyince ayni sistem ustune ne olabilir ki, gunumuz bilgisayarlari icin.

grafiksiz halinde bile popülasyon artınca baya kastırıyodu yalnız
Mesaj tarihi:
pek alakası yok onunla. mmo'daki 500 kişinin bütün fikirlerini gördükleri her objeye tepki vermelerini, ruh hallerini duydukları sesler, etrafındaki gridlerdeki objelere bakıp fikir üretmelerini. arkadaslarını basına gelenleri senin bilgisayarın hesaplamıyo.

bunlar olurken rüzgarı agacların büyümesini, lavların suların akısını, harita dısında gelişen mevzuları, fizik motorunu sürekli simule etmek gibi bir mevzusu yok mmo'ların.


Evet dwarf fortress yazılım haritakası bir oyun değil optimizasyon konusunda, ama mmo karsılastırması hiç doğru değil.
Mesaj tarihi:
mmo karsilastirmasi ayni urunun farkli ellerde farkli becerilerle birbirinden nasil farkli performans saglamalari konusuna ornekti. teknik degil daha cok kisisel veya ekipsel becerilerin ayni ture nasil performans farkliliklari getirdigi idi.

ornegin herhangi iki fps de ayni sekilde masaya yatirildiginda birisinin digerinden cok daha basarili oldugu veya ne bilim bf3 ile herhangi bir ekibin yapacagi hadi turklerin yapacagi bir fps in nasil birbirinden farkli olacagi konusu. bu iki ekibede ayni motoru versek gene ortaya birbirinden performans olarak bambaska oyunlar cikar. konuyu bile ayni yaptirsak gene birindeki beceri digerini ezer gecer.

DF i simdi paradox yapacak ornegin salliyorum x sirket ayni oyunu baska y sirketi bambaska performansla onumuze koyabilir.
Mesaj tarihi:
Lord_Argos said:

Bazı vatandaşlar DF'nin oyunu olmayacağını idda ediyorlardı yok efendim sistem yetmezmiş, çok ayrıntı varmış cpu kaldırmazmış ondan böyle textbased gibiymiş falan bakalım olacak mı bende takipteyim kim fail olacak. (:


bu arkadasin dedigini basarabilir iste. bende bunu diyorum demek istiyorum beceremiyorum herhalde.
Mesaj tarihi:
grafik olsa kaldıramaz kısmı uydurma zaten, adamın kendi acıkladığı bişey dğeil o (tek absına yapıyo 1 adam zaten df'yi) öle acıklamalar ihç yapmıyo zaten. hatta acıklama yapmıyo, oyuna bunu ekledim sunu ekliycem dısında.


oyunun zaten belli bir hızı yok, oyun bilgisayarınız kaldırdığı kadar hızlı calısıyo. öle kaldırma kaldırmama mevzusu değil yanı.
Mesaj tarihi:
e öle işte, bi cap'i var, ilk saatlerde gözünün önünden yok olup gitmesinb diye hersey, ama bi 50-60 dwarf ve su/lav fiziği hesaplatmaya baslayınca, kanal manal acıkcai pompadır cifliktir derken tıkanmaya baslıyo oyun.

cuce sayısı arttıkcai pathfindingleri birbiriyle ilişkileride hesaplanan mevzu sayısıda giderek artıyo.

eskiden txt file'lardan 100'e maxlayıp cuce sayısını oynanırdı.
  • 1 ay sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...