batuhan Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 A Game of Dwarves oyunun adı yeni duyuru yaptılar bana minecrafttan daha çok dwf yi anımsattı. Umarım bu grafiklerle dwf'deki derinliği sunabilirler. Site Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 korkunc dumped down dwarf fortress olur işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Cuce said: korkunc dumped dumbed down dwarf fortress olur işte. fix'd ayrıca paradox yaparsa dumbed down olmaz da, ne gerek var abi. eziklik resmen şu yaptıkları... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 dumbed down olmamak gibi bir ihtimal yok zaten. haddi hesabı olmıycak nasıl basitlestirildiğinin oyunun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Ne gereği var ki? Aslını oynayanların ne yapılırsa yapılsın beğenme ihtimali yok. Yeni oyuncularında aslını bilme ihtimali yok. Bunu satmaya çalışacağına çok rahat yeni konsept yaratılabilirmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 oha hep şu oyunun grafiklisini yapsalar ne güzel olur diyodum. teşekkürler paradox Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 aslini kac ekre denedi isemde oynayamadim bunu oynama ihtimalim olabilir belki :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Bazı vatandaşlar DF'nin oyunu olmayacağını idda ediyorlardı yok efendim sistem yetmezmiş, çok ayrıntı varmış cpu kaldırmazmış ondan böyle textbased gibiymiş falan bakalım olacak mı bende takipteyim kim fail olacak. (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 alakasiz olmus o, grafik ekleyince ayni sistem ustune ne olabilir ki, gunumuz bilgisayarlari icin. casio fx 5300 leri zorlar dogrudur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mahoolmez Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 çok oynamak istedimde beceremedim o grafiklerle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Kanuni said: alakasiz olmus o, grafik ekleyince ayni sistem ustune ne olabilir ki, gunumuz bilgisayarlari icin. grafiksiz halinde bile popülasyon artınca baya kastırıyodu yalnız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 o programlama becerisi ile alakali olsa gerek, sonucta bir mmo da bir sehirde 500 kisi varken hic bir sorun yok bir digerinde 50 kiside kasiyor vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 pek alakası yok onunla. mmo'daki 500 kişinin bütün fikirlerini gördükleri her objeye tepki vermelerini, ruh hallerini duydukları sesler, etrafındaki gridlerdeki objelere bakıp fikir üretmelerini. arkadaslarını basına gelenleri senin bilgisayarın hesaplamıyo. bunlar olurken rüzgarı agacların büyümesini, lavların suların akısını, harita dısında gelişen mevzuları, fizik motorunu sürekli simule etmek gibi bir mevzusu yok mmo'ların. Evet dwarf fortress yazılım haritakası bir oyun değil optimizasyon konusunda, ama mmo karsılastırması hiç doğru değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 mmo karsilastirmasi ayni urunun farkli ellerde farkli becerilerle birbirinden nasil farkli performans saglamalari konusuna ornekti. teknik degil daha cok kisisel veya ekipsel becerilerin ayni ture nasil performans farkliliklari getirdigi idi. ornegin herhangi iki fps de ayni sekilde masaya yatirildiginda birisinin digerinden cok daha basarili oldugu veya ne bilim bf3 ile herhangi bir ekibin yapacagi hadi turklerin yapacagi bir fps in nasil birbirinden farkli olacagi konusu. bu iki ekibede ayni motoru versek gene ortaya birbirinden performans olarak bambaska oyunlar cikar. konuyu bile ayni yaptirsak gene birindeki beceri digerini ezer gecer. DF i simdi paradox yapacak ornegin salliyorum x sirket ayni oyunu baska y sirketi bambaska performansla onumuze koyabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 paradoxun yaptigi oyunlarda da agir hesap donuyo, yabanci olduklari bi durum degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Lord_Argos said: Bazı vatandaşlar DF'nin oyunu olmayacağını idda ediyorlardı yok efendim sistem yetmezmiş, çok ayrıntı varmış cpu kaldırmazmış ondan böyle textbased gibiymiş falan bakalım olacak mı bende takipteyim kim fail olacak. (: bu arkadasin dedigini basarabilir iste. bende bunu diyorum demek istiyorum beceremiyorum herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 grafik olsa kaldıramaz kısmı uydurma zaten, adamın kendi acıkladığı bişey dğeil o (tek absına yapıyo 1 adam zaten df'yi) öle acıklamalar ihç yapmıyo zaten. hatta acıklama yapmıyo, oyuna bunu ekledim sunu ekliycem dısında. oyunun zaten belli bir hızı yok, oyun bilgisayarınız kaldırdığı kadar hızlı calısıyo. öle kaldırma kaldırmama mevzusu değil yanı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Şu son söylediğin nasıl bir kafa yahu? Çok acayip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 e öle işte, bi cap'i var, ilk saatlerde gözünün önünden yok olup gitmesinb diye hersey, ama bi 50-60 dwarf ve su/lav fiziği hesaplatmaya baslayınca, kanal manal acıkcai pompadır cifliktir derken tıkanmaya baslıyo oyun. cuce sayısı arttıkcai pathfindingleri birbiriyle ilişkileride hesaplanan mevzu sayısıda giderek artıyo. eskiden txt file'lardan 100'e maxlayıp cuce sayısını oynanırdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 dwarf fortressa en yakın oyunu var olan şirketlerden yapsa yapsa paradox yapar valla. bi yapsınlar görelim bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EagleEye Mesaj tarihi: Ocak 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2012 DF nin kodları çok karmaşık yazılmış o yüzden performans sorunları oluyormuş diyordu coder arkadaşlar. Yani daha düzgün yazılabilirmiş aynı şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ocak 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 21, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yyexilq-yCA dungeon keeper with beard! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 7, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dDCJkqtiBbQ topikin ismi değişsin bide Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 demosu geliyor bugün.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Mart 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2012 Demosunu aradim ama bulamadim, cikmadi heralde? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar