Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
said:
Jedi Consular
Salvation: No longer heals targets twice on application. It now correctly heals all affected targets once when applied


Şimdi aynı seviyedeki Sage'in benden nasıl neredeyse 1.3 kat heal bastığını çözdüm :P
Mesaj tarihi:
PTS yorumlarına göre tam anlamıyla çözülmüş diyemeyiz de, iyileştirmeler var. Ben tam olarak çok yaşamadığım için yorum yapamıyorum. Ciddi farkına varan arkadaşlar deneyip tarafsız yorum yaparsa iyi olur.
Mesaj tarihi:
Ability delay'in nereden kaynaklandığını, nasıl oluştuğunu halen algılayamadıklarını düşünüyorum. Açıklamalar hep uğraşıyoruz, şu kadar takım araştırıyor, çözüm için bir takım iyileştirmeler yaptık şeklinde. Bu patch ile bir miktar düzelmeler göreceğiz ama tatmin edici olmayabilir.
Mesaj tarihi:
patchten sonra bu akşam launcher problemi yaşadım. launcherdaki repair kısmına tıkladıgımda patch yaparken onaramazsın uyarısı alıyorum ve oyun klasörünün fixer ı da işe yaramadı. başına gelen ya da ne yapılacagı hakkında fikri olan var mı ?
Mesaj tarihi:
ability delay çözülmüş gibi geldi bana da
en rahat şu şekilde anlarsınız speeder binerken cast bitsede animasyon bitmediği için haraket edince geri dismount ediyordu ya o direk yok şu an yani çözülmüş gibi
Mesaj tarihi:
birde şu commando/merc lere 2. bir skill eklerlerse kullanabilecekleri çok güzel olur :P oynayanlarda rahatsız ahaha
1 1 1 1 1 1 1 1
tracer missile / grav round
Mesaj tarihi:
Bugün gelen patch 1.1.1 değil. Ability delay 1.1.1 ile çözülecekmiş.

said:
As you guys have noticed (and probably read in the patch notes), one major part of our series of ability delay improvements was patched onto the live servers with the maintenance last night (patch 1.1.0b). We decided that the improvements seen with this fix were significant enough for us to roll this patch out as quickly as possible instead of waiting for the next scheduled patch.

Your feedback from the servers so far indicates that this change has had dramatic, positive impact on combat gameplay.

That said, we're not done improving combat responsiveness!
As mentioned in my blog a few days ago, there are some additional fixes currently on our public test server as part of patch 1.1.1, which will roll out as soon as we're satisfied with that patch.
We've heard your mixed feedback regarding the new cooldown animation that was part of patch 1.1, and we have improvements to the readability of that UI coming down the pipe.
We're looking into improving the accuracy of cast bars. Their behavior should already be significantly improved with today's patch, but we believe there is still room to improve.
We're also working on improvements to the responsiveness of individual ability animations, including faction specific timing differences and issues where shortening an ability activation time does not properly shorten it's animation.
Again, thank you for your constructive feedback on this issue, it has been vital to us in identifying and resolving this situation.

Regards

Georg
Mesaj tarihi:
Evr said:

birde şu commando/merc lere 2. bir skill eklerlerse kullanabilecekleri çok güzel olur :P oynayanlarda rahatsız ahaha
1 1 1 1 1 1 1 1
tracer missile / grav round
×
×
  • Yeni Oluştur...