Norak Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 http://mwomercs.com/ Welcome MechWarrior! Piranha Games is proud to bring you the next instalment in the MechWarrior® franchise. It has been a long time coming and this synopsis will help to answer some of your questions. If you’ve read through Dev Blog 0, you’ll know that we are a premium Free-To-Play game based on the bestselling BattleTech® Universe. When coming up with the core game features for MechWarrior® Online, we create and focused on four pillars of design and player experience. These pillars include: Mech Warfare – The embodiment of Mech to Mech combat. Role Warfare – The ability for player’s to customize their experience to suit their own style of gameplay. Community Warfare – The ability to let the players take part in epic combat for territorial control. Information Warfare – Bring a new element to the battlefield that incorporates information technology to help control the fight. http://p.twimg.com/AdHBDTtCAAA4RvV.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 herangi bir screenshot vs yok mu yahu :) sadece 1 concept art mı :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2011 enemy mech destroyed Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 http://www.pcgamer.com/2011/10/31/mechwarrior-online-developers-share-details-explain-how-mwo-evolves-the-series/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 http://media.pcgamer.com/files/2011/10/MechWarrior-Online-Coast-Battle.jpg http://media.pcgamer.com/files/2011/10/MechWarrior-Online-Hunchback-Concept.jpg http://media.pcgamer.com/files/2011/10/MechWarrior-Online-Jenner-Concept.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 konseptler çok başarılı umarım sağdık kalırlar bu çizimlere Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Aynen contentde önemli umarım area fight lvl up stat talent skill tree upgrade vs.. dışında birşeyler olur,yenilik lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 yeni bişiler: The Inner Sphere is broken up into several factions, each with their own regions and sub-regions. Each faction is warring with at least one other faction at all times in a universal territory battle. Players can be active or passive participants in this battle by following one of three paths: Pledging Allegiance to a Faction Joining a Mercenary Corporation Remaining Neutral At its core, the territory battle is a fight for resources – planets. Planets are divided into three types. Each type requires a more active level of participation by the player and as a result earns a greater reward. Core Worlds – Are managed by the dev team. These are worlds that necessary for future planning and part of major historical events. Faction Worlds – Are fought over by Faction players. These planets buffer core and border worlds, and do not play a significant role in major historical events. Rewards for controlling these planets are directly linked to global bonuses and abilities associated with a player’s Faction. Border Worlds – Are fought over via a contract bidding system by player run Mercenary Corporations. These planets change hands on a regular basis, and have no impact on historical events. Rewards for controlling a boarder world are significant and go directly to the occupying Merc Corp. It’s important to state now, that worlds can change from Border to Faction to Core, or any combination thereof, at any time by the development team. This will be necessary to facilitate dramatic changes in faction territory control as we progress through some tumultuous times within the BattleTech® universe. _ devamı: http://mwomercs.com/news/2011/12/44-dev-blog-1-community-warfare Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 oha ya ne zamandır bekliyodum süper olacak bu inşallah hayal kırıklığı olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oldun Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 hic mmo oynamadim bu oyun icin bi degisiklik yapabilirim belki madcat & raveni cok ozledim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
oldun Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 faq lara baktım da cevaplar hiç tatmin edici deil kesin olarak söyledikleri seylerde pek hosuma gitmedi f2p faln olacak heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 world of tanks gibin bir şey olacak galiba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2011 browser based olur bu ya. artwork kasarlar deli gibi, facebook üzerinden friend invite etmekle uğraşırız felan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OkWhrahs3AQ http://www.youtube.com/watch?v=Mq16gBUg4ic - http://www.youtube.com/watch?v=suzbAUC-0l8 - http://www.youtube.com/watch?v=96pjh26BqXs - http://img.mwomercs.com/media/MechWarrior%20Online%20Hunchback%20Cockpit.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 meh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 asıl oyunu böyle oynucan. efsane güzel bir şeymiş. http://lh5.ggpht.com/-TkzbhiurN4E/S1UrCbYauCI/AAAAAAAAAE4/vVVi4pfH8KA/MAD04_lit_interior.jpg http://www.youtube.com/watch?v=OPBEEJZfV-E http://www.youtube.com/watch?v=F6ZANqNU5mA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Draco Mortis Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 İlk başta bende çok ümitlenmiştim duyunca fakat daha sonra anladım ki sadece PVP maç yapılacak, rpg ile alakası yok. Ben isterdim ki PVE de olsun bi ekibim olsun, mech inşası, tamiri, modifikasyonu olsun vsvs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 ulan modderlar bile kat kat iyi işler çıkartıyor arkadaş anlamıyorum ki. adam gibi bir mechwarrior oyunu yapmak ne kadar zor olabilir ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 şu var aslında epeydir http://www.perpetuum-online.com/ eve in sistemini kullanıyor hatta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 onun da grafikler inanılmaz kötü bi oyniim demiştim de içim kararmıştı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 1, 2012 Suark said: şu var aslında epeydir http://www.perpetuum-online.com/ battletech evreninde geçmiyor herhalde bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=rkGvP8VFXAI oyun içi ss: http://www.rockpapershotgun.com/images/12/mar/mech5.jpg - http://www.rockpapershotgun.com/images/12/mar/mech1.jpg - http://www.rockpapershotgun.com/images/12/mar/mech2.jpg - http://www.rockpapershotgun.com/images/12/mar/mech3.jpg - http://www.rockpapershotgun.com/images/12/mar/mech4.jpg buda röportajlısı: http://www.youtube.com/watch?v=LbC7w9SN3oE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 bu mu yani yavaş hareket eden 2 araç birbirine basılı mı tutacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masakari Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 hmmm 10 metreden hedefe LRM atmak ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 14, 2012 mecha oyunu yapacaksan bi kere normal bi karakteri yönetecen sonra onla gezip craftingini yapıcan item toplican parça toplican, şehirde vs onla gezecen. gidecen mechanı customize edecen eve online gibi, miningini gatherinigi vs de mecha ile ypaacan ve kapışırken illa lazer ve silah olmıcak yeri geldi mi kılıçla da kapışcan uçacan kaçacan, yeri kazıcan, aksiyon yapacaksın böle olmaz mecha oyunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar