Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 yaklaşık 10 gün önce önce ny'tan aldığım asus g74sx gaming laptop'u ilk türkiye'de açtım ve açar açmaz bozuk olduğunu fark edip asus'u temsil ettiğinin farkında olmayan saygısız elemanların çalıştığı ve telefonla ulaşmanın imkansız olduğu asus türkiye yetkili servisine gittim. 10 ekim 2011'de bıraktığım laptop'un akıbetini öğrenmek üzere telefonla ulaşamadığım için yine kalkıp istanbul trafiğinde karşıya kadar araba sürdüm ve kısıklı'daki ofislerinde yarım saatten fazla sıra bekledikten sonra asus tişörtlü adama sordum nedir diye. bilgisayarına bilgisayar yurtdışından alındığı için farklı garanti koşulalrı olduğundan yurtdışından anakart istendiğini, ve bunun gelme süresinin 1 ay da olabileceği 6 ay da olabiliceğini söyledi umarsızca. tabii bunları böyle güzel söylemedi dört beş adet soru sorarak bu kadar bilgiye ulaşabildim. şimdi biliyoruz ki yasalarımızda azami tamir süresi 20 gün ve bu 20 günde tamir edilmezse yenisini vermek zorundalar. fakat adamın dediğine göre ürünü yurtdışından aldığım için bu yasadan yararlamıyormuşum ağzıma sıçacaklarmış. bu olabilir mi? çok mağdurum bir bilen yardım etsin lütfen çok saçma değil mi ne demek yurtdışından alıdığı için 6 ay bekleyeceksin. küfür gibi değil mi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 asus'un uluslararası destek hattını bizzat ararsan muhtemelen yardımcı olurlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 ayrıca laptobun 2 yıl olan garatisinin 1 yıl olduğunu ve türkiye'de geçerli diye 200 dolar verip aldığım "geek squad black tie protection"'ımın türkiye de geçerli olmadığını da söylemişlerdi 10 ekim'de ilk gittiğimde fakat hiç tartışmamıştım onları nasıl olsa şimdilik ilk 1 yıldayız diye. ayrıca ilk götürdüğüm gün bozuk çıkan bir ürün için değişim istemememin tek nedeni çok beklememekti. çünkü burada değiştiremediklerini söylemişlerdi. ben de burada tamir olsun da bari çalışsın, yurtdışından yenisinin gelmesini beklemeyeyim diye tamir ettirme seçeneğini seçtim fakat şimdi yine bekletiyorlar yurtdışından bir şey gelmesini. bu ne yaman çelişki, o zaman yenisi gelseydi o gelene kadar madem bekliyoruz. ayrıca dünya çapında bir markanın bozuk olanı alıp bana türkiye'den yenisini vermesi gerekmez mi? ben niye bekliyorum bu gidecek diğeri gelecek diye ki? burdaki yetkilileri baksın bozuk olduğunu görünce değişimi yapsın. onlar kendi arasında gönderirler sonra. olması gereken bu değil mi yani? yoksa ne anlamı var ki asus türkiye adı altında bir işletme olmasının. asus'a mail attım bekliyorum şimdi bunlarla iletişime geçsinler diye bakalım ne olacak. off. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fixmen Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Sen yanlış servise gitmişin. Mecidiyeköy'deki servise gidicektin, ağzın kulaklarında ayrılcaktın. Geçmiş olsun bu arada. Toshiba Qosmio dizüstü makinamın anakartı için 2000TL isteyen servis aklıma geldi. İyiki kurtulmuşum dizüstü hayatımdan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catzee Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 http://www.cizgi.com.tr/ burayı bir dene Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Keşke biraz arastırsaydın, amerika'dan hp alan arkadaşım uluslararası garanti yaptırmasına rağmen, o garantinin türkiye'de geçerli olmadığını sonradan öğrendik. Yurt dışı ürünlerin garantisinde genelde hep sorun çıkar. Zannedersem bu tarz şeylere itiraz etmeyen tek apple var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 internetten bakmıştım çizgi sadece ekran kartı servisi gibi bir şey okuduğumu hatırlıyorum o yüzden karşıya gitmiştim. onu da yanlış yapmışım demek, son zamanlarda her şey kötü gidiyor zaten. yarın çizgi'yi arayıp sorayım, olmazsa bunlardan alıp oraya vereyim. terbiyesizler. asus'a attığım mailden de sonuç alamazsam telefonla arayayım anlatayım bir de. ya da 20 gün bekleyip sonra alayım laptop'umu bunlardan sonra dava açarım 20 günde vermediler diye. bir avukata falan sormak lazım aslında; yurtdışından aldım diye servis süresinin sınırsız olması tüketici haklarına aykırı gibi geliyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Sen yazdın die yazasım geldi. Bende 2 Hafta önce MSİ GT780DX aldım ve ekranda ölü pixel çıktı. Arkadaşım Tinu ( forum nicki ) sayesinde aldığım için o çok uğraştı ve baya uzun süren olaylar sonunda 3 seçenek vardı. Ya ürün iade , ya yenisi gelince belki değiştirme ( ki bu olmuyor ama müdürü tanıdıkmış tinunun ) yada yurt dışından yeni bir ekran istenilip takılacaktı. Bende lanet olsun uğramayım diye kabul ettim. 1.5 haftada ekran geldi takıldı yarında kargolayacaklar. Zor işler walla arıza çıkınca :( MSİ gt780 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 çizgi elektronik sağlam yerdir ya. orda laptopları gözü bağlıykan söküp geri takan falan bi adam vardı videosunu izlmeiştim tee 5-6 sene önce. Yarışmasından tornavida seti kazanmıştım, hâlâ kullanıyorum =D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 geek squad felan dediğine göre best buy'dan mı aldın? direk best buy'a e-mail atsana, belki kargo parasını felan kendileri öderler tamir edip geri gönderirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 mantıklı da şimdi cevap gelmiş. asus global'a attığım mail'e türkiye'dekilerden cevap gelmiş. [hr] benim attığım mail Hello again, after i failed to fix the problem with your istructions i contacted to local service at 10.10.2011. they said it could take 5 to 7 days to fix the laptop. i called them last friday it kept me waiting for 15 minutes before i hung up. i called them again today as they don't work weekends, it was ringing but no one was answering, even the recording thah kepts you waiting as usual. so i drove more than 20 miles in city traffic and paid for bridges just for be able to talk someone from asus and ask about my laptops situation.when i got there, there was 9 ppl waiting and only two emplooyes were working in sequence very slowly.after waiting more than half an hour i was finally able to ask about my laptop.the rude man with asus t-shirt looked to his computer and said thah they are waiting for a motherboard and it can take either 1 month or 6 MONTHS.in turkey there is a law that says any repair period can not exceed 20 days or the company have to give a brand new product to customer. but he said it is not effective for me as i bought the product abroad. i did not believed him ofc and i won't hesitate to press charges if they keep acting this way. i asked this man with asus tshirt but who thinks he is not a represent of asus about if they don't have the same motherboard as mine or what. he said that they have the same motherboard but they can't use that one since i got diffrent warranty plan. he was very rude and he was like arguing with me with his every ansver so i saw no point in talking him anymore and walked away. now, my question is, this is a brand new laptop and i did'nt use it yet because it was not working since i unpack it. and considering that i have to wait a piece abroad that long, i don't understand why i'm not waiting for a brand new one instead? when i was in their office for the first time in 10.10.2011 they said they can fix it here in turkey, so i did not wanted to return this one and wait for a new one too long. but now they say, actually they don't say anything unless you find out, so now i find out that they are unable to fix it here in turkey as ASUS TURKEY. i don't understand if you just give some computer service a right to use ASUS name for some money and don't inspect them anymore but please do something about this problem i'm victimizing by asus turkey here. i love the asus brand but i hate asus turkey. please get in contact with asus turkey and make them fix in 20 days as law says or send me a brand new one instead of just motherboard. if i have to wait something i want it to worth it. i already can't use my laptop for my school and being deceived by asus turkey here. i'm in the whole idea of fixing the laptop insead of claim a new one was about not to wait. please help me by doing something about it. if this is wrong department please forward the mail to correct one. please. i'mwaiting for an answer as soon as possible. p.s: they also said my warranty is for 1 year but it is for 2 years. they did not aceepted it but i didn't argued with them since they don't know anything about what they do. since they think they work at their uncles computer store. they also said my "geek squad black tie protection" which i paid $200 is not working in here. but the guy who sells me the laptop said it was available international. i want to know if my warranty is for 1 year or 2 years and geek squad black tie protection is a asus service or not? i want to know who is fooling me. regards. normalden kısa sürede gelen cevap Merhaba Aytek Bey; ASUS ürünlerine göstermiş olduğu ilgi ve ASUS Global’e iletmiş olduğunuz geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. ASUS Türkiye çağrı merkezi ve resepsiyon birimleri ile ilgili olarak aktarmış olduğunuz görüşleriniz, ilgili birim yöneticileri tarafından hassasiyetle ele alınacaktır. B7N0AS18490527B seri numaralı ürün uluslar arası garanti kapsamında servis hizmeti almaktadır. Türkiye’de satışa sunulan ASUS ürünleri için geçerli olan onarım, yedek parça sağlama süreleri ve değişim koşulları yurtdışından alınmış olan ürünler için geçerli değildir. Global garanti kapsamında ürünün yedek parçasını temin ederek onarımı sağlamak ile sorumluyuz. TRA11A0857 kayıt numarası ile servisimizde onarım gören B7N0AS18490527B seri numaralı ürünün uygun parça ile tamiri ve test aşamaları devam etmektedir. Ürününüz anakart yedek parça beklemektedir. Parçanın geliş süresi 6 hafta kadardır. Geek Squad firması tarafından verilmiş olan bilgi ne yazık ki doğru değildir ve ASUS Türkiye Teknik Servisi için bir bağlayıcılığı bulunmamaktadır. Ancak tarafınıza verilmiş olan bilgi ile ilgili 3. taraf firma ile iletişime geçebilirsiniz. Bundan sonraki aşamalarda [email protected] mail adresi ile bize ulaşabilir ve ürününüz hakkında bilgi alabilirsiniz. Saygılarımızla, ASUS Müşteri Hizmetleri 6 hafta diyorlar. bekleyeceğim galiba mecburen. fakat best buy'a türkiye'de geçerli diye sattıkları geek squar black tie protection'ın geçersiz olması konusunda mail atabilirim evet. ayrıca bozuk çıktığını da söylerim sitem ederim boş yere falan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 yeni ürün arızalı ise direk yenisini vermek zorunda değiler mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 direk amerika e-mail'ine atsaydın global yapınca türkiye'ye yönlendirmişlerdir, onlar da "yurtdışından alınan ürünler türkiye'de garanti kapsamında değildir" gibi bişiler demiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2011 bir de sen tr den almadığın için muhatabın burası deil direk asus un, tr deki servis anlaşmasına göre işlem görür garanti vs. asus un standart sunduğuyla aynı olması lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Selam, 6 hafta... DHL veya TNT gibi firmaların verdikleri hizmetten haberleri yok sanırım. Eğer mal onlarla geliyorsa, demek ki Asus amca sevk tarihini uzun veriyor. Çok saçma bir durum. TR'den almış olsaydın 30 günü geçemeyeceklerdi : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Yurtdışından alıp burda sorun yaşamak çok da rezillik değil yahu. Normal bu olaylar. Bizim acer laptopun anakartı gitti dedi teknik servis 700 lira istedi, ben bir bakayım dedim sadece windows bozulmuş, format attım düzeldi. Hayvan adam çok piyasada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Mathias said: Yurtdışından alıp burda sorun yaşamak çok da rezillik değil yahu. Neden rezillik ölmadigini dusunuyorsun? Dunya capinda hizmet veren bir markanin farkli ulkelerdeki subelerinin birbiriyle koordine halde çalisamamasi, merkezin isim hakki verilen subeleri teftis etmemesi, subenin yaptigi isten merkezin bihaber ölmasi gibi cogaltilabilecek ornekler hep rezillik bence. Isin isleyisiyle ilgili teknik detaylar bir yana, sirf yurtdisindan urun aldi diye musterinin magdur edilmesi tek basina sacmalik zaten. Ölmasi gereken buradaki subenin urunu benden alip elindeki malla degisimi yapmasi, daha sonra merkez ile arasindaki mal gonderimini isterse 66 ayda halletmesidir. Bunu yapmiyorsa orada bir sube ölmasinin anlami yok ki? Ben de gonderebilirdim laptobu kutusuyla anakartin gelecegi yere, onlar da yenisini gonderirdi. Sube araci kurum gibi calisiyorsa, oradakilerin yaptigi buradakileri ilgilendirmez gibi tirt bir anlayis varsa yaziklar olsun oyle dunya capinda markaya, oyle globalizme. Hadi laptobu degistirmedin bari elindeki anakarttan tak benim alete, sonra sana geleni sen kullan yine. Kimse bir sey kaybetmesin. Beni niye bekletiyorsun? Hadi onlar bekletti sen nasil normal dersin bu bekletilmeye... Cok enteresan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 türkiyede yok mu bu asus neden yurt dışından aldın.Turkıyedekı adam bişey kazanmıyoki sen yurt dışından alınca noluyor bu sefer adamda sallamıyor işte.hani specifik bişey değil laptop. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 asus türkiye sana bu postundan dolayı dava açsa kazanır hani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 asıl büyük hatayı yurtdışında aldığın ürünü bekletip 15 gün sonra türkiye'de açarak yapmışsın. o kadar para verip aldığım ürünü kontrol etmeden duramazdım. ama asus gibi uluslararası bir şirketin de bu kadar sıvamaması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 bck said: asus türkiye sana bu postundan dolayı dava açsa kazanır hani. Biraz acar misin, ne davasi acip neye istinaden kazanir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Ben mesela bugün asus türkiyeden laptop almayı planlıyordum. internette gezerken Asus Türkiye rezilliği diye senin postunu gördüm. Benim gibi bir sürü insanda aynı şekilde görmüşte olabilir ve fikir değiştirebilir. Firmayı lekeleyici aşağılayıcı ibareler kullanmışsın kaldı ki sen bu ürüne önem vermiş olsaydı n 15 gün beklemezdin şimdi adamların önem vermesini bekliyorsun ve 1- 6 ay ibaresini görünce rezillik oluyor. Son kullanıcı malına dikkat etmiyorsa amerikadan aldığın ürünü türkiyedeki asus a sallıyorsa sorun sendedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Accolade Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 türkiyedeki asus marstaki asus diye bişey mi var ? Senin gibiler yüzünden sallıyorlar işte milleti böyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 bck said: Ben mesela bugün asus türkiyeden laptop almayı planlıyordum. internette gezerken Asus Türkiye rezilliği diye senin postunu gördüm. Benim gibi bir sürü insanda aynı şekilde görmüşte olabilir ve fikir değiştirebilir. Firmayı lekeleyici aşağılayıcı ibareler kullanmışsın kaldı ki sen bu ürüne önem vermiş olsaydı n 15 gün beklemezdin şimdi adamların önem vermesini bekliyorsun ve 1- 6 ay ibaresini görünce rezillik oluyor. Son kullanıcı malına dikkat etmiyorsa amerikadan aldığın ürünü türkiyedeki asus a sallıyorsa sorun sendedir. 15 gun bekledigimi nasil varsaydiniz acaba? ny'ta acamadim ucagim vardi gec kaldgim, ilk amsterdam'da actim ilk. Türkiyeye gelir gelmez de verdim servise. Isabet olmus zaten, ben de niyeti olanlar servisinin rezil oldugunu bilsin diye yazmisimdir belki biraz da. Bu da en dogal hakkim. Ben onlara dava acmayayim diye dua etmeliler dava acacaklarina. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gutshot Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2011 bck said: türkiyede yok mu bu asus neden yurt dışından aldın.Turkıyedekı adam bişey kazanmıyoki sen yurt dışından alınca noluyor bu sefer adamda sallamıyor işte.hani specifik bişey değil laptop. Devlet vergiden 40% itelemesin diye olabilir mi? Benim 1200+120 dolar vergiye verdigim bilgisayar burada 4,5 milyar oldugundan olabilir mi? Devlet kazanmadi sadece, asus kazandi. Asus buradaki servisin dayisinin bilgisayar dukkani ölmadigindan kazandi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar