Rerore Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 motor bagırıyor fılan amaç fren kullanmamak zararı olur mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 nasıl bi yokuşta vites kaçta, devir kaçta en önemlisi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 hafif frene dokun yahu ne gerek var bağırtmaya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 fren kullanmama amacı ne? buzlu falan mı yol? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 bağırmasın tabide bağırsada bişey olmaz. ayrıca rampa aşşa motor freni rullz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 disk balata erımesin diye ehehe 2km inis 1.4 motor 5k ustu devir 3. Vites renò Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 hiz 100 kmh ustù Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 kuru yakitta sikinti (lpg) dizel ve kursunsuz arabada inanilmaz bi zarar verilmez, ama tamamen olmasada frenle desteklenmeli tabi, olumune motor freni de olmaz 2km. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 millet o kadar gazı köklüyor, bu ondan daha az zaralı deil mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 pompalarsan freni bişey olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 çıktığınız vitesle ininiz ibaresinin kullanıldığı yokuşlarda aracın çıkabildiği hızdan fazla bir hızla inmemesi mantıklıdır. inerken en fazla aracın devir sayacının red lineden 1000 devir altında olacak şekilde inilmesi mantıklıdır. gerekirse fren kullanılabilir ama boşa almak tehlikeli ve gereksizdir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 motor freni demiyorlar miydi buna? kompressor yaptirmak da deniyor motora sanirim. ikiniciyi ben de sallamis olabilirim, ama araci yavaslatmak icin iyi bir secenek. otomatik viteste pek ise yaramaz ama duz vitesle yapmak lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Çıktığın vitesle in kuralı her zaman iyidir. Bide hiç frene dokunmamak olmaz, sürekli sert fren kullanma diye kompresyonu kullanırsın ama biraz da dokunmak lazım. Bide araçtan araca değişiyor mesele bizim araba dik yokuşta 1. viteste komple kompresöre bırakınca bile 3k devri görüyor max öyle sbt seyrediyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
geezus Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2011 yokuş aşağı düşük vites her zaman iyidir, frenden ayağı çekince allah ne verdiyse kayar yoksa araba. kullanın, kullandırtın, hatta otomatikte bile triptronik moduna falan alıp vites düşürün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Hiç fren kullanmazsan bi süre sonra redline'ı geçebilirsin yokuşun dikliğine göre, motoru eline alma ihtimalin kuvvetlenir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 2. vites candır yokuş aşağı ve yukarı için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 nasıl yokuştan bahsediyoruz? Sabuncubeli yokuşunda 2.viteste motoru elime alırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 :D tünel yapıyolar oraya rahatlıycaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Çizmişlerdi tünel yapılcak noktayı başlamamışlardı, yağmurla o çizgide gitti sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 kartepeden dönüşte yarım saat falan yokuş indim yaklaşık. sağlam yaık kokusu geldi arabadan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 3000 devir falan ok motor freninde de(benzinli tabi) 5k devir falan delilik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 iyi de otoban da oluyor zaten 4500 devir gitti yani 200-300 km hiç gaza basmadan kendi döngüsüyle zorlamış olmak daha az yorucu deil mi 5 değil de 3. vites te olması etkili sonuçta redline benzinli de epey yüksek bence hepinizi kafanıza göre bişeyler uyduruyorsunuz, arka sokakta bir motor ustasına vurdurmamaışsınıdır arabayi, vurdumdum diyeniniz de tatava sahi nedir bu motor, hangi koşullarda patlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 redline'ı geçerse patlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 vitesi boşa alırsan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2011 otobanda yaptığında 4.5k devir farklı. [video]http://www.dailymotion.com/video/xinb3s_manuel-vites-calyyma-sistemi_auto?feature=oembed" width="459"> farklı çarklarla yaptığın devir motoru farklı yoruyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar