Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Betayi oynadiktan sonra


Sin

Öne çıkan mesajlar

Uzun bi download dan sonra oyunu oynuyabildim.
Yabanci bi dostumun accsi oldugu icin uzun uzun oynuyamadim ama lvl 13 e kadar kastim, dusuncelerim..

Begendiklerim:
Sith Warrior story (gerci sadece basini biliyorum simdilik)
User interface
instance vari class questleri
genel olarak oyunun ic temasi ve dizayni cok iyi
kotor 2 den 4-5 gomlek ust, kotoru direk animsatiyor oyun
Vette nin cantadaki butun grileri vendora satip parasini getirmesi

Begenmediklerim:
shift+click yok sanirim yada ben bulamadim item link etmeyi
oyunun mini menusunde "Codex" i acan bir buton yok
corpselerin isminin kirmizi kalmasi
Corpselerin oyun icerisinde canli mob gibi durmasi
npclerden alinan her questin bi 10 dk lik cay muhabbetine donmesi
Oyunun wow daki kuscu sistemine sahip olmasi(taxi, sppederbike system).. bi yerden bi yere giderken direk loading olmuyan oyunlar genelde musterinin parasina yonelik oyunlardir.. wow gibin..


Genel olarak oyun bence cok iyi, combatlar hizli ve guzel.. combata gidene kadarki ivir zivir baya uzun ve sorunlu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

beğenmediklerinin kolay fixlenebilecek ufak sorunlar olduğunu düşünüyorum sonuçta 2 ay var daha oyunun çıkmasına.

quest diyologlarının uzun sürmesi benide germeye başladı belli bir noktadan sonra. Ama ilk charım için level 50 ye kadar tamamen izleyeceğimi sanıyorum cinematicleri. Space e bastığında hızlı hızlı geçebiliyorsun gerçi çok sıkılırsan.

Oyunun dinamiğine hasta oldum. şimdiye kadar oynadığım en iyi betaydı diyebilirim rahat rahat. uzun zamandır kaptırmamıştım kendimi böylecesine bir mmoya. oyun sanki pc oyun gibi kendine kaptırtıyor. e birde mmo özellikleri eklenince tadından geçilmez bir hal alıyor.

Wow'dan 20 kat daha iyi bir oyun çıkacağına eminim. Tabii ki de en önemlisi high end contentin durumu. Bioware onuda çekip çevirirse, e artık diyecek söz yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En başından beri söylüyorum: Tüm konuşmaların sesli ve sinematikli olması abartıldığı kadar büyük birşey değil. 6 ay içerisinde ona doyacaksınız, direk hedefe yönelik oynamak isteyeceksiniz. 5 yıl ve üzeri popüler kalmayı isteyen bir oyunun başarıyı buna dayandırmaması gerekir. Fazla öne çıkarıyorlar..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Qui said:

En başından beri söylüyorum: Tüm konuşmaların sesli ve sinematikli olması abartıldığı kadar büyük birşey değil. 6 ay içerisinde ona doyacaksınız, direk hedefe yönelik oynamak isteyeceksiniz. 5 yıl ve üzeri popüler kalmayı isteyen bir oyunun başarıyı buna dayandırmaması gerekir. Fazla öne çıkarıyorlar..


Sonuna kadar katılıyorum. Oyunun diğer yönlerini, eğer varsa, daha da ön planda tutmaları lazım. SOE yıllarca EverQuest'in questlerinin seslendiriyoruz diye reklam yaptı ellerindeki oyuncu sayısı belli.

Betayı oynamadım fakat videolarını izledikten sonra bence oldukça keyifli bi oyun olacak, lakin ömrü konusunda bende kaygılıyım. EU'daki yaratık, harita vs. leri aktif olarak kullanırlarsa sonsuz content potansiyeline sahip Star Wars, fakat beni korkutan LA'nın tutumu olur yine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Genwa said:

Qui said:

En başından beri söylüyorum: Tüm konuşmaların sesli ve sinematikli olması abartıldığı kadar büyük birşey değil. 6 ay içerisinde ona doyacaksınız, direk hedefe yönelik oynamak isteyeceksiniz. 5 yıl ve üzeri popüler kalmayı isteyen bir oyunun başarıyı buna dayandırmaması gerekir. Fazla öne çıkarıyorlar..


Sonuna kadar katılıyorum. Oyunun diğer yönlerini, eğer varsa, daha da ön planda tutmaları lazım. SOE yıllarca EverQuest'in questlerinin seslendiriyoruz diye reklam yaptı ellerindeki oyuncu sayısı belli.

Betayı oynamadım fakat videolarını izledikten sonra bence oldukça keyifli bi oyun olacak, lakin ömrü konusunda bende kaygılıyım. EU'daki yaratık, harita vs. leri aktif olarak kullanırlarsa sonsuz content potansiyeline sahip Star Wars, fakat beni korkutan LA'nın tutumu olur yine.


EQ nunda kendine gore bir fan base i vardi. ne kadar eski bir oyunla karsilastirdiginin farkinda misin?

Oyuncu sayisi, oyunun basitligiyle dogru orantili. EQ hardcore mmo dedigimiz turden bir oyun.

Benim okuduklarimdan ve izledigim beta leaklerden aldigim izlenim oyunun biraz fazla wow clone u olmasi yonunde. Zamanimi oyunun ekonomisiyle gecirmek istemiyorum. Oyun oynatsin kendini farm degil. Bu da baya bir AI grind oyunu gibi gozuktu bana.

onun disinda starwars evrenini sevip bu oyuna cok basarili demek cok komik. oyunun sw evreni ile tek alakasi isin kiliclarinin var olmasi. Gerceklik namina tek birsey yok oyunda, siradan bir theme park mmo. Cok fazla reklami yapildi baya bir hype olustu ama. Gene bir bakarim, ama umudum hic yok bu oyunun repetitif olmayacagina dair.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende preorder ettim ama 1 ay oynarım sonra warhammer accmi açarım gene.Main content olarak pve kullanan oyunlara tahamülüm yok.
Daha doğrusu o kadar zamanım yok.İşten geliyosun akşam saat 8 oluyo hemen .2-3 saat vaktin var.O 2-3 saatimi pve yle heba edemem şahsen.Guildwars olmadı 40k yı beklicez artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Glatheros said:

Genwa said:

Qui said:

En başından beri söylüyorum: Tüm konuşmaların sesli ve sinematikli olması abartıldığı kadar büyük birşey değil. 6 ay içerisinde ona doyacaksınız, direk hedefe yönelik oynamak isteyeceksiniz. 5 yıl ve üzeri popüler kalmayı isteyen bir oyunun başarıyı buna dayandırmaması gerekir. Fazla öne çıkarıyorlar..


Sonuna kadar katılıyorum. Oyunun diğer yönlerini, eğer varsa, daha da ön planda tutmaları lazım. SOE yıllarca EverQuest'in questlerinin seslendiriyoruz diye reklam yaptı ellerindeki oyuncu sayısı belli.

Betayı oynamadım fakat videolarını izledikten sonra bence oldukça keyifli bi oyun olacak, lakin ömrü konusunda bende kaygılıyım. EU'daki yaratık, harita vs. leri aktif olarak kullanırlarsa sonsuz content potansiyeline sahip Star Wars, fakat beni korkutan LA'nın tutumu olur yine.


EQ nunda kendine gore bir fan base i vardi. ne kadar eski bir oyunla karsilastirdiginin farkinda misin?

Oyuncu sayisi, oyunun basitligiyle dogru orantili. EQ hardcore mmo dedigimiz turden bir oyun.

Benim okuduklarimdan ve izledigim beta leaklerden aldigim izlenim oyunun biraz fazla wow clone u olmasi yonunde. Zamanimi oyunun ekonomisiyle gecirmek istemiyorum. Oyun oynatsin kendini farm degil. Bu da baya bir AI grind oyunu gibi gozuktu bana.

onun disinda starwars evrenini sevip bu oyuna cok basarili demek cok komik. oyunun sw evreni ile tek alakasi isin kiliclarinin var olmasi. Gerceklik namina tek birsey yok oyunda, siradan bir theme park mmo. Cok fazla reklami yapildi baya bir hype olustu ama. Gene bir bakarim, ama umudum hic yok bu oyunun repetitif olmayacagina dair.


repetitif canını senin deniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
swtor.com is down for maintenance for most of the day I think and I'm not sure but the beta servers might be down too. I'm at work so I can't try to log in to check that right now. Work is slow, however, and I'm bored, so I'll write out some impressions that I've had so far of the beta.
I was going to break this down into "The good, the bad and the ugly" but I don't really feel like there is too much that fits into the latter two categories. At least, I haven't run across anything completely game-breaking in beta yet, which is really the only thing I'd put in the "ugly" category. Instead I'll just talk about my perspective coming into the game and what I've gotten out of it so far.
First of all, I'm a real sucker for animations. I think that, for MMOs in particular, the animations make or break a game. I have, for instance, played Rift and feel like the characters are stunted, wooden puppets without much range of motion. The attack animations in Rift (et al.) are boring and unimaginative to the point that, by level 10 you're really hoping for something new and not getting it. In part I think this is one of the reasons why WoW was so successful, that their character animations had weight... gravitas if you will. They might not have been extremely realistic but they looked good, ran smoothly and didn't rake your nerves even after hundreds of hours worth of gameplay.
The Old Republic is the same way. I had been following the development of this game for several years, and watching every beta leak I could get my hands on before I got into the beta. I originally thought that I'd play a trooper, but I figured that the animations for shooting that blaster rifle wouldn't be "true to life," making me really dislike the class. I'm pleased to say that your rifle follows the target in 2 axes and looks pretty bad ass when you're pumping rounds into a prone sith in a warzone (like this guy on the left in particular).
This is probably not as big a deal to a lot of people as it is to me. It's not the quality of the graphical and textural rendering that matters as much to me as how the characters interact with their environment. For SWtoR, it is seamless and really well done.
Too, the environments are great. I've seen a lot of people worry about the size of zones, complaining about the "lack of free roaming"... blah blah. Meh. Listen, the starting zones are not any smaller than the biggest WoW zone and Coruscant (second planet you go to on Republic side) is so big that it's almost kind of annoying to have to run from one end of a sub-zone to the other (there are 5 subzones within Coruscant ... six maybe I can't remember off the top of my head). And Taris, one of the planets you can go to after Coruscant, is just goddamned huge. And freakin' beautiful. Taris is so awesome looking its hard to describe.
As for game play, I've played every class on republic side up to the point of picking an AC and several I've played farther than that. Every class has been fun and engaging. Every class plays completely differently than the last. I'm going to refrain from saying what classes and levels I am because I'm pretty paranoid about losing my beta access, but I will say that I've enjoyed every class and, because they're all so good, STILL can't decide what I'll play as my main when this thing goes live.
One of the big things that is being screamed about in the forums is the change to the "mod system" that had been in the previous build. Prior to the current build almost every piece of gear had "slots" (kind of like gem slots in WoW) and you could put various upgrades into those slots to improve the item. The mods were either crafted by the various professions or looted from mobs/chests or as quest rewards. The thing that people really liked was being able to find, say, a piece of gear you really liked the look of at level 10 or whatever, and being able to keep it and scale it with your level by replacing it with better (level dependent) mods.
The current build almost entirely struck the mod system by removing most slots on non-epic and lower-level gear. There is still moddable gear, but it usually is of the rare and ultra rare (orange) variety. People on the forums have been in an uproar about it, saying how much they loved the old system and threatening to not buy the game if they don't reinstate it yadda yadda. Somehow this bled over into the general forums and there have been several threads complaining about this change by people who haven't even played the game.
The fact is that it has been made known that the system is undergoing some changes and that modding will return in some compromised form in a later build. It was clear (to me at least, other people are clearly doomsaying conspiracy theorists) that there was no way BioWare was going to build an entire gear system and then scrap the whole thing a couple of months before launch. No, it just needed some alterations so they took it out for a while to bring it to where they wanted it to be.
As for other aspects of the game:
1) There are just a shit ton of lightning-throwing Sith inquisitors in PvP. It's just stupid out there honestly. Way more diverse crowd on the Republic side.
2) Warzones are great, I have no complaints (other than Sith inquisitors).
3) Voice acting is superb and it can't be stated enough: this changes the whole MMO experience. I can say that listening to every moment of every conversation takes a whole lot of time and I don't mind one bit.
4) Some of the class specs are hard to define in terms of play style. Just looking at the trees for, say, a trooper, you have a mix of ranged and melee attacks which seems to lend itself to really dynamic play. It's not like WoW where you do this one thing all the time (spam fireball, shoot bow, swing sword) but involves a mix of various kinds of abilities which, to be honest, is pretty cool.
5) Space combat is fun I think. A lot of people have complained about BioWare not upping the ante by having a full 3-D free-roaming space shooter on top of this already massive game, but I don't give one fuck. I like the shooter the way it is. I will say this though: you can buy some ship upgrades on Coruscant right after you get your ship: DO IT. In the current state of those space missions its really hard to complete them without at least a couple upgrades. They're not expensive, just necessary as it stands right now (which may change of course).
That's about all I have for now. I might be able to answer a few questions throughout the day if anyone wants to ask anything general. Like I said I don't want to give away too many details of what classes/specs/levels I've made.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...