Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Syndicate (yeni)


Norak

Öne çıkan mesajlar


oyun baya baya zor olmuş. normalde oynuyorum yine de feci zorlanıyorum. daha ikinci bölümde felanım, ama yine de birçok yerde 4-5 kere öldüm.
örneğin bazı düşmanların zırhları var. öldürebilmek için önce zırhını deaktive etmek gerekiyor. zırhı çok çabuk geri aktif oluyor. zayıf zırhlıları öldürmesi nispeten kolay, bir silahın tüm mermisini harcayınca ölüyor. ağır zırhılar daha da zor, iki silahın tüm mermisini harcayıp bir de üstüne yerden mermi toplamam gerekiyor.
minigunlı ağır zırhlı ile karşılaştım, daha da kötü. açıkta 1-2 saniyeden fazla durursan minigun direk öldürüyor. sürekli saklanıp tam adam ateşi kestiği sırada önce zırhını düşürüp ondan sonra karşı saldırı yapmak gerekiyor.
adamlar oyunu öyle bir tasarlamış ki, daha ilk bölümdeyken sanki bir oyun sonu bölümüyle karşılaşmışız gibi.

oyunun bu kadar zor olmasının birkaç nedeni var.
ilki regenerative health. bu sistemi zaten hiç sevemedim. "nasılsa canı tekrar dolucak" diyerek karakterleri normalden daha güçsüz yapıyorlar. canının tekrar dolduğu fps'lerde illa sürekli cover modda dolaşçaksın, başını çıkardığın an ekran kanlanmaya başlar.
bu oyunda ise ya coverlar hiç bir işe yaramıyor, ya da savaş alanında sadece bir tane işe yarayacak cover buluyorsun. arkasına gizlendiğim coverlar genelde boyuma göre kısa kalıyor, üstten vızır vızır geçen kurşunları yiyorum. işime yarayacak cover bulduğumda ise çapraz ateş altında kalıyorum, 3-4 farklı yerden kurşun geliyor ve hangi birisine karşı savunsam diye düşündüğüm sırada yine ölüyorum.

bir diğer etken ise oyunun oyuncuya fazla bir seçenek sunmaması.
bir iki yerde sentry gun hack felan yapabiliyoruz, ama bunlar nadiren mevcut. sıkıntıyı esas çektiğimiz yerlerde bulamıyoruz onları.
taktik geliştireyim, şurdan şunu yapayım, bu özellikle düşmanların dikkatini dağıtayım felan deme imkanı da yok. seçtiğimiz skiller % bilmemkaç daha fazla health, % bilmemkaç daha hızlı regen gibi şeyler. onlar da boss vari karakterlerde yetersiz kalıyor.
bölümlerin lineer olması, tek bir doğrultuda ilerlemek ve sürekli kapalı kapılarla karşılaşmak, karakter özelliklerinin eksikliği oldukça hissettiriyor.
emrimizde bir takım olsa ilk bölümlerde oldukça işe yarardı. aslında bölümleri coop şeklinde oynamak da aynı işi görürdü.

benim açımdan hikaye anlatımı esas ilgilendiğim nokta. starbreeze the chronicles of riddick ve the darkness oyunlarında oldukça güzel bir hikaye anlatımına sahipti. karakterlerin içine girebiliyorduk felan. özellikle ilk bölümleri ne olup bittiğini gayet iyi açıklıyordu. karakterler gittikçe gelişiyor, senaryo daha fazla açılıyordu. burda mirror's edge kadar bile bir hikaye anlatımı göremedim. dümdüz ilerleyip adam öldürüp duruyoruz. ne yapıyoruz, ne oluyor, ne bitiyor, anlamadan sadece ateş edip duruyoruz.
deus ex human revolution oyunundan sonra fazla düşük kalmış senaryosu.

kırk yıllık syndicate'in tutup fps formatında çıkartılmasını lüzumsuz ve sırf "modaya uymak" için yapılan bir adım olduğunu düşünmüştüm daha önce ama starbreeze'in bu kadar içi boş bir oyun yapmış olmasına şaşırdım.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

end of line:

in Syndicate ’93, you’re a knowing and driven overlord, calculating your own method of achieving an ultimate objective. In Syndicate 2012, you’re a walking gun who follows preset waypoints until he gets to the cutscene.

No strategy. No subversive sadism. No roleplaying. No inhabiting the dark powermonger fantasy. No sense of world. No stomach to stick to its ‘you are the bad guy’ concept. Just a man with gun running through a series of doors. A My Little Pony game would at least be about something.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak said:

end of line:

in Syndicate ’93, you’re a knowing and driven overlord, calculating your own method of achieving an ultimate objective. In Syndicate 2012, you’re a walking gun who follows preset waypoints until he gets to the cutscene.

No strategy. No subversive sadism. No roleplaying. No inhabiting the dark powermonger fantasy. No sense of world. No stomach to stick to its ‘you are the bad guy’ concept. Just a man with gun running through a series of doors. A My Little Pony game would at least be about something.


Korktuğum da böyle olmasıydı işte. (sdf sanki artık oyun oynuyorum ya...)

Bu arada bunun filmini çekerler artık. Saçma sapan marvel filmleri çekip duruyolar, hatta yetmiyo 6-7 sene önceki filmi bi daha çekiyolar. Brian Cox'u da duydum orda zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cok kotu

bir silah ekranin 2/3unu kaplar mi ya

etrafimi goremiyorum reload ederken

konusu da rezalet

iyi bi fikri, atmosferi bok etmisler

checkpointten checkpointe ilerlemekten baska bisey yok oyunda

ha bi de arada boss fightlar var

nefret ediyorum konsollardan ya sonunda fpslerin icine sicmayi basardilar

bi odaya giriyosunuz 30 asker size daliyor, sonra cutscene, arada bir x tusunu spamliyoruz kapi acmak icin, rinse repeat

igrenc bir konsol portu

bi tek breaching sistemini begendim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oski said:

Bone said:

normalde oynuyorum yine de feci zorlanıyorum. daha ikinci bölümde felanım, ama yine de birçok yerde 4-5 kere öldüm.


cunku AI uzerinde hic durulmamis

npcler iskalamiyor

o yuzden zaman yavaslatma yetenegi vermisler, onu kullaninca da cok kolaylasiyo oyun

ya sniper rifle var oyunda,adam gibi kullanildigi bir harita bile yok

odaya giriyosunuz, 50 asker tatata usunuze cokuyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...