Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 aynen oyle. dizel istemiyorum diyorsun. dolayisiyla 1.2tdi bluemotion istemiyorsun. o zmn 1.2tsi + opsiyonel olarak dsg mukemmel secim.
synthesizer Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 1.4 tsi rocco 120 ile 7.5 yakıyor, 6 ileri manuel. hiç az degil
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 9, 2011 KHaRoN said: maalesef degil. O sampleset de dizel motorlar(1.3cdti, punto,), cift camshaft kullanan atmosferik mpi motorlar (jetta, polo, ibiza, fabia, fiesta) v.b. var. 1.2 tsi digerlerinden farkli olarak benzinli, silindir basina 2 valve li , zincirli ve turbo bir motor. hafifletilmis bir blok olmasi, dizilimi, tek camshaft ve silindir basina 2 valve ile surtunmesi cok aza indirgenmis ve uretim teknolojisi cok ileri seviyede bir motor. Surtunmesi az oldugu icin, yeni dizilim ve motor basinci yuzunden cok da canli bir motor oldugu icin max guc ve tork a 1000rpm gibi cok dusuk devirlerden baslayip 4300-4400rpm e kadar gucten kesilmeden canliligini koruyabiliyor. dolayisiyla cok genis bi devir bandinda hacmine gore cok buyuk gucler uretirken , bunu diger petrol motorlara gore cok ekonomik sekilde yapiyor. 90km den sonra motorun kesilmesi de 7 ileri dsg motor icin ilginc bi soylem olur. ilk once kullanmak , hacimden once teknoloji farklarini kavramak lazim belkide. istediğin kadar teknik bilgi dök, ben kendi deneyimlerimi bilirim. küçük hacimli motor yüksek hızda çok yakar, net, tartışılmaz.
heroLion Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Hizlandikca daha çok yakmasının onemli nedenlerinden biri ruzgar direncinin artması. Ama dsg gibi 7 ileri sanziman elbette 5 ileriye göre daha ekonomik bir sürüş saglar.
PrudenT Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 ben 1.2 ezik albeayla 120km/s ortalamayla 6.5 litre yakıyorum. yanlışsın bence ginaly.
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 PrudenT said: ben 1.2 ezik albeayla 120km/s ortalamayla 6.5 litre yakıyorum. yanlışsın bence ginaly. yanlış hesaplamışsındır.
DoruK Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Surtunmesi az oldugu icin, yeni dizilim ve motor basinci yuzunden 1.2 tsi digerlerinden farkli olarak benzinli, hafifletilmis bir blok olmasi kesilmeden canliligini koruyabiliyor. silindir basina 1000rpm gibi cok dusuk devirlerden baslayip 4300-4400rpm e kadar 2 valve li , zincirli ve bir motor. dizilimi, tek camshaft ve silindir basina cok aza indirgenmis 2 valve ile surtunmesi max cok ileri seviyede bir motor. ve uretim teknolojisi cok da canli bir motor oldugu icin guc ve tork a devir bandinda hacmine gore cok buyuk petrol motorlara gore gucten dolayisiyla cok genis bi gucler uretirken , bunu diger turbo cok ekonomik sekilde yapiyor.
Rotweiler Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 10, 2011 Kendimi wheeler dealer izlerkenki gibi hissettirdin Doruk.
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2011 Selam, Test sürüşü? Saygılar.
Öne çıkan mesajlar