prozzak Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Arkadaşlar Selam, Annemlerin 2009 Polo, kuzenimin Golf 6' sının mekatronikleri bozulmuş. Mekatronik bedeli 5000 tl bu arada. Annemler garanti kapsamında, kuzenim vw servise götürüp getirdigi için 150 lira ile yırtmış. Kronik bir problem var anlaşılan vw mekatroniklerinde. Eger başınıza gelip isterlerse çemkirin. Bilginize, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Eet fabrika garantisinde. Nadir de olsa sorun cikarabiliyor. Ama 2500 falan diye hatirliyorum en son Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 mekatronik dediğin nedir hoca? anlamadım. arkadaşın golf V'te akü bitmişti, elektro-mekanik olan direksiyon kutusu bozuldu demişti servis bi de değiştirmişti. kısa süre sonra bi daha oldu aynı dert akü olduğu anlaşıldı. böyle bişeyden mi bahsediyosun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 cift kavramali sanzumanlarda uzerinde 2-3 servo olan bi elektronik kontrol unitesi var. heralde ondan bahsediyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 hmm =) DSG'de de kronik problem varsa camdan atlasın VW Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 var, genelde 7 ileri dsgde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Mr_Hand said: mekatronik dediğin nedir hoca? mekatronik mühendisiyim, ben de anlamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mulgear6 Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 mekatronik makina elektronik bilgisayar ve otomasyon sistemlerinden oluşan bir lisans-yüksek lisans programıdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 40 yıllık mekatronikçiyim böyle sorun görmedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2011 mekatroniğin hastasıyım rampaların ustasıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 tiptronik yada troll Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 da ayrı yahut silistre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Volkswagen DSG – 7 Speed Mechatronic Control Unit Open communication The mechatronic components represent the ‘brain’ of the 7 gear dual-clutch gearbox DSG. They can implement complex shift operations in a fraction of a second. They consist of a control device and control valve assembly together with individual sensors and actuators. If a shift is to be performed, the control device communicates the gearbox data to the vehicle electronics network. Conversely, information is transmitted via this interface from the vehicle and motor to the gearbox computer. Closed system The mechatronics module is an autonomous unit with its own oil circulation system. The advantages are obvious: The viscosity of the hydraulic fluid can be adjusted specifically to suit these operating conditions. The high degree of purity of the hydraulic oil permits the use of so-called cartridge valves with extremely small clearances. The result: significantly lower leakage rates and therefore efficient operation of an electrically driven pump. The mechatronic components can be installed independently of the gearbox and they can be exhaustively tested in advance. The system is ‘hybrid-friendly’, because the dual-clutch can be engaged and the gears can be changed even when the internal combustion motor is not running. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 liselilerin mesajları silinebilir sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 fdsafdfg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 göt oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pinkporing Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 olur dert etme burası paticik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 12 den vurup erken yonetmisim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 "DSG'nin Mekatronik Kontrol Ünitesi" (DSG MCU diye geçiyormuş) demekle "VW Mekatronik" diyip geçmek arasında baya fark var yalnız, liselilik bir durum göremedim ben. Bugün merak edip girip okuyana kadar iş başvurusu ile ilgili soru falan sanıyordum bu topiği hatta eheh. Adında mekatronik olan başka parça yok diye ustalar mekatronik diyor olabilir, bu bizim de öyle diyeceğimiz veya şak diye anlayacağımız anlamına gelmemeli. Mekatronik çok geniş bir kavram. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Selam, Peki bu mekatronik denen şey nedir, neye benzer? 'Ben söküp değiştiririm' diyenler için :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pinkporing Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 doyumsuzluğun sonuçları lan,5 ileri vites neyinize yetmiyo,rampa yukarı çıkarken takviyemi gerektiriyo ağır vasıtalar gibi:S teknolojide bir yere kadar bu kadar forumu kirletmezdi hiç olmazsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Birileri adama vitesin ne işe yaradığını, ideal devri falan anlatsın ya, yazık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Selam, Yeni otomatiklerde geri vites içim bile 2 kademe var :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 paramecium said: Selam, Peki bu mekatronik denen şey nedir, neye benzer? 'Ben söküp değiştiririm' diyenler için :) Saygılar. 3 dakika 27 saniye sürmüş para. Büyütecek bşi yok. Ben 3dakikada soker 2 dakika da takarım :d Şaka bir yana kesin biri bunu der sitede. 5000 lira bedelin 4850 tl si işçilikmiş. Polo larda vites ile klima arasında acaip bir boşluk var oraya taksalarmış ya. cık cık cık olmadı vag Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2011 Daha önce 60 liralık cama 90 lira işçilik ödediğimi bilirim de, bu rekormuş resmen. %3 parça, %97 işçilik, maşallah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar