Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motorcu patiler tavsiye lazım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
öncelikle sadece motosiklet anlayan kullananlar kullanmış olanlar fikirlerini yazarsa sevinirim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-daytona-da-2011-model-indiirmli-kawasaki-klx-250-ler-44032446/detay/

şu linkdeki motosiklet ile motor kullanmaya başlamak istiyorum

floryada oturuyorum ormanda binicem öğrenene kadar. iyice öğrendikten sonra yola çıkarım diyorum

şimdi sorularım şunlar

bu motorla başlamak yanlış olurmu ? (yetenekli olduğumu düşünüyorum 5 yaşındayken motosikletim vardı akülü :) sonrada zaten bisiklet falan)

kask koruyucu ayakkabı ne kadarlık bişi almak lzım başlangıç için malum paramda kısıtlı
Mesaj tarihi:
ben kendim 100 kiloya yakınım motorda 130 kilo civarı bişi her türlü kontrol ederim gibime geliyo : ) sorduğum 3 kişiden 2 si başla sorun olmaz dedi bi tanesi de az cc li daha dandik bi motorla başla dedi oda motoru kırmıyım diye öyle dedi
Mesaj tarihi:
Motorun ağırlığı ve cc sinde sorun yok gibi de , cross motorla asfaltta nası olcak o iş ?

Edit : Motoru götürüp dere tepe kum falan mı aşıcaksın ? Normal kullanım için cross çok mantıksız çünkü
Mesaj tarihi:
yok öncelikle dağda bayırda öğrenicem çok önemliymiş uzun vadede cross tecrübesi okuduğum kitaplardan ve etraftan duyduklarımla

motorda hem yola hem dağa bayıra gelicek bişey dual purpose deniyo sanırım

direk cross olanlar çok daha pahalı
Mesaj tarihi:
şöyle bi review bulgum içim rahatladı


The Engine

The KLX is powered by 249cc 4-Stroke, Liquid-Cooled motor with a 6-speed transmission. This engine is perfect for a beginner straight from the factory, this is mainly because the E.P.A. has enforced restrictions that limit it's potential. The good thing about the restrictions is the bike is pretty forgiving, also you will be able to get 70+ miles per gallon out of this little monster. That's definitely nothing to sneeze at!

The Thin Line

Some dual sports lean more towards the street side of their heritage rather than the dirt side, this motorcycle seems to be a welcome exception and treads the line between the two worlds really well. You can ride a few hours of twisties with ease until you get to the trails where this bike tears into the mud, sand, and dirt as well as any dirt only motorcycle. Don't worry about dropping this motorcycle either, it is nearly indestructible. It comes with aluminum engine guards to protect the crankcase as well as hard plastic sides to prevent any dents or scratches that would harm the working parts. In fact if you drop it in your truck I would be more worried about the truck bed than the motorcycle!

Modifications

As I said before this motorcycle is great right out of the factory doors, especially if you are a new motorcycle rider. If after a few months you want to try and wring some more power out of this little workhorse you will be pleasantly surprised at how drastically you can change the performance with just a few mods. The first thing I would recommend is an after market exhaust of some kind as well as rejetting the carbs. Emission standards make the bike run lean from the factory, so once you have more fuel going to the engine you will notice a noticeable increase in power. People seem to have really good experiences when attaching an after market Muzzy Exhaust system to this bike, it not only increases power but the sound it provides will bring a smile to your face.

Conclusion

I really can't say enough good things about this motorcycle, the very first bike I rode on was very similar to this motorcycle and it was a blast to ride. This bike is perfect for a new rider that is afraid of dropping their bike, or someone that wants to start small but still have a motorcycle that they can tinker with and increase the power as their skill improves. With the added 6th gear you can take this motorcycle for short stints on the freeway without a lot of problems, although it is more in it's element on surface streets or the dirt.
Pros

Runs lean from the factor which is great for a beginner.
This motorcycle is a tank! No need to worry about dropping it.

Cons

Kind of a small gas tank, but the fuel efficiency makes up for that.
You will have to spend more money on parts if you want to increase performance.
Mesaj tarihi:

arazide,ormanda daha cok zorlanırsın.düz yolda baslaman daha yararlı olacaktır.ayrıca ehliyet icin kursa yazılmanı da öneririm.kursta deneme sürüsleri yapılıyor onlarında yardımı dokunur.
gösterdigin motorsiklet de motor kullanmaya baslamak icin biraz hırcın.o yüzden daha düz modellerle baslamanı öneririm.
mesela

su tarz



yamahaları öneririm kullanısları kolaydır.yeni baslayanlar icin ideal diyebilirim.
Mesaj tarihi:
selam motor seçimi çok iyi bence 250 standarttır zaten başlangıç için. benim de 5 yaşında akülü motorla anım var şimdi de benzinlisini kullanıyorum ^^ herneyse ben koruma olaylarına çok girdim dizlik dirseklik v.s. aldım ama açıkçası ilk 1 haftadan sonra elimi bile sürmedim. Uzun yol gitmediğin sürece dizlik komik duruyor abi zaten. Kask konusu da çok kapsamlı ama minimum 400-500 liralık kaskları tavsiye ediyorum "EU" olayı var kasklarda avrupa standartları ve derecelendirilmesi var rakamlarla onlar önemli. Ha bi de cross kaskı süper keşke cross motorum olsaydı.

bir arkadasım cross kullanıyor bu arada nedir markası tam bilmiyorum ama trafikte bir sıkıntı yok ve asfaltta da gayet temiz
Mesaj tarihi:
alamıycam malesef bu gidişle babamdan para alamıyorum motor almama izin vermediği için benimde bi kerede 10.000 tl kredi de vermiyolar.

0 alırsam sadece alabilicem oda adamlar kendileri kredi alıyo o sayede ama acaba 0 motor ile başlamak yanlış mı olur bilemedim
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
alırsan eğer en mantıklısı 125 yada 250 cc ile başlaman.. bende diğerleri gibi düşünüyorum ve öncelikle kontrol,denge vs işlerini çözmeden ormanda kullanman sana motosiklet tecrübesi açısından pek bişii katmaz..
Mesaj tarihi:
Sıfır yerine ikinci el ile başlamak daha iyi bence , ben de ilk defa motor alıcam bu yakın zamanda . Yalnız bu ÖTV indiriminden sonra 0-2. el farkı çok olmamaya başladı , 8k TL lik motorun 2.el eli 7.5 k TL civarında oluyor neredeyse (0-2 yaş )

Sıfır da alınabilir yani şu an , sıfır da alsan 2. el de alsan yüzde 15-20 değer kaybediyor gibi işte , çok da aman aman birşey kaybetmezsin belki bir 400 TL kaybedersin ama motora ilk sen binmiş olursun
Mesaj tarihi:
gençler banada söyleyin o halde

yarım kask neden bulabilirim izmirde şöyle italyan bayrağı falan olsun

http://www.ikilercenter.com/ProductImages/85691/SARI.jpg

bunun üstüne desenler falan
Mesaj tarihi:
kithnos_1 said:

Sıfır yerine ikinci el ile başlamak daha iyi bence , ben de ilk defa motor alıcam bu yakın zamanda . Yalnız bu ÖTV indiriminden sonra 0-2. el farkı çok olmamaya başladı , 8k TL lik motorun 2.el eli 7.5 k TL civarında oluyor neredeyse (0-2 yaş )

Sıfır da alınabilir yani şu an , sıfır da alsan 2. el de alsan yüzde 15-20 değer kaybediyor gibi işte , çok da aman aman birşey kaybetmezsin belki bir 400 TL kaybedersin ama motora ilk sen binmiş olursun


ikinci el motor almak cok sakincali tanidiktan almiyorsan, 0 fiyatidan ucuza alirsin ama sora bi dunya masraf cikartir 0 parasini gecer harcadigin. benim basima geldi ordan biliyorum. 3 lira 5 lira neyse fazla verin 0 ini alin, ya da motor ustaniz olucak cok guvendiginiz adam 1 gununu 2 gununu verecek almak istediniz motoru a dan z ye sokup bakacaz temiz derse alacaksiniz, ona da motorun sahibi yanasmaz zaten, sakat is yani.
Mesaj tarihi:
Sıfırlara odaklanayım o zmn biraz.

Şunu sorucam sıfırlarda liste fiyatı üzerinden indirim adeti var mı otomobillerde olduğu gibi ?

Sanki pek iplemiyorlar ztn peynir ekmek gibi satıldığı için geliyor da .
Mesaj tarihi:
Llama said:

gençler banada söyleyin o halde

yarım kask neden bulabilirim izmirde şöyle italyan bayrağı falan olsun

http://www.ikilercenter.com/ProductImages/85691/SARI.jpg

bunun üstüne desenler falan


sen italyan mısın evladım?
×
×
  • Yeni Oluştur...