Loex Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 öncelikle sadece motosiklet anlayan kullananlar kullanmış olanlar fikirlerini yazarsa sevinirim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-daytona-da-2011-model-indiirmli-kawasaki-klx-250-ler-44032446/detay/ şu linkdeki motosiklet ile motor kullanmaya başlamak istiyorum floryada oturuyorum ormanda binicem öğrenene kadar. iyice öğrendikten sonra yola çıkarım diyorum şimdi sorularım şunlar bu motorla başlamak yanlış olurmu ? (yetenekli olduğumu düşünüyorum 5 yaşındayken motosikletim vardı akülü :) sonrada zaten bisiklet falan) kask koruyucu ayakkabı ne kadarlık bişi almak lzım başlangıç için malum paramda kısıtlı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 yinede başlangıç için scooter mobilet tarzı bişile başlamanı öneririm. motorun bi ağırlığı olduğunu onunla nasıl başa çıkabileceğini görmen gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 ben kendim 100 kiloya yakınım motorda 130 kilo civarı bişi her türlü kontrol ederim gibime geliyo : ) sorduğum 3 kişiden 2 si başla sorun olmaz dedi bi tanesi de az cc li daha dandik bi motorla başla dedi oda motoru kırmıyım diye öyle dedi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Motorun ağırlığı ve cc sinde sorun yok gibi de , cross motorla asfaltta nası olcak o iş ? Edit : Motoru götürüp dere tepe kum falan mı aşıcaksın ? Normal kullanım için cross çok mantıksız çünkü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 yok öncelikle dağda bayırda öğrenicem çok önemliymiş uzun vadede cross tecrübesi okuduğum kitaplardan ve etraftan duyduklarımla motorda hem yola hem dağa bayıra gelicek bişey dual purpose deniyo sanırım direk cross olanlar çok daha pahalı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BAIIHAN Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 gayet başlanabilir bencede. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 şöyle bi review bulgum içim rahatladı The Engine The KLX is powered by 249cc 4-Stroke, Liquid-Cooled motor with a 6-speed transmission. This engine is perfect for a beginner straight from the factory, this is mainly because the E.P.A. has enforced restrictions that limit it's potential. The good thing about the restrictions is the bike is pretty forgiving, also you will be able to get 70+ miles per gallon out of this little monster. That's definitely nothing to sneeze at! The Thin Line Some dual sports lean more towards the street side of their heritage rather than the dirt side, this motorcycle seems to be a welcome exception and treads the line between the two worlds really well. You can ride a few hours of twisties with ease until you get to the trails where this bike tears into the mud, sand, and dirt as well as any dirt only motorcycle. Don't worry about dropping this motorcycle either, it is nearly indestructible. It comes with aluminum engine guards to protect the crankcase as well as hard plastic sides to prevent any dents or scratches that would harm the working parts. In fact if you drop it in your truck I would be more worried about the truck bed than the motorcycle! Modifications As I said before this motorcycle is great right out of the factory doors, especially if you are a new motorcycle rider. If after a few months you want to try and wring some more power out of this little workhorse you will be pleasantly surprised at how drastically you can change the performance with just a few mods. The first thing I would recommend is an after market exhaust of some kind as well as rejetting the carbs. Emission standards make the bike run lean from the factory, so once you have more fuel going to the engine you will notice a noticeable increase in power. People seem to have really good experiences when attaching an after market Muzzy Exhaust system to this bike, it not only increases power but the sound it provides will bring a smile to your face. Conclusion I really can't say enough good things about this motorcycle, the very first bike I rode on was very similar to this motorcycle and it was a blast to ride. This bike is perfect for a new rider that is afraid of dropping their bike, or someone that wants to start small but still have a motorcycle that they can tinker with and increase the power as their skill improves. With the added 6th gear you can take this motorcycle for short stints on the freeway without a lot of problems, although it is more in it's element on surface streets or the dirt. Pros Runs lean from the factor which is great for a beginner. This motorcycle is a tank! No need to worry about dropping it. Cons Kind of a small gas tank, but the fuel efficiency makes up for that. You will have to spend more money on parts if you want to increase performance. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Bilmeden arazide motor kullanmaya çalışmak bana saçma geliyo. Düz zeminde kullan önce, sonra dağa bayıra çık çıkıcaksan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 crossların trafiğe çıkış izni yok diye biliyorum ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Bazılarının var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 bunun var galiba, ben yolda gordum bundan 1-2 tane cunku. fena alet degil, ama uzun sure asfaltta kullanilmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2011 arazide,ormanda daha cok zorlanırsın.düz yolda baslaman daha yararlı olacaktır.ayrıca ehliyet icin kursa yazılmanı da öneririm.kursta deneme sürüsleri yapılıyor onlarında yardımı dokunur. gösterdigin motorsiklet de motor kullanmaya baslamak icin biraz hırcın.o yüzden daha düz modellerle baslamanı öneririm. mesela su tarz yamahaları öneririm kullanısları kolaydır.yeni baslayanlar icin ideal diyebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2011 kursa yazıldım zaten arkadaşlarım öğreticek kullanmayıda bakalım nasıl olucak bi alayımda motoru Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 6, 2011 dual purpose olduğu için yola çıkamama gibi bi sorunu yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2011 selam motor seçimi çok iyi bence 250 standarttır zaten başlangıç için. benim de 5 yaşında akülü motorla anım var şimdi de benzinlisini kullanıyorum ^^ herneyse ben koruma olaylarına çok girdim dizlik dirseklik v.s. aldım ama açıkçası ilk 1 haftadan sonra elimi bile sürmedim. Uzun yol gitmediğin sürece dizlik komik duruyor abi zaten. Kask konusu da çok kapsamlı ama minimum 400-500 liralık kaskları tavsiye ediyorum "EU" olayı var kasklarda avrupa standartları ve derecelendirilmesi var rakamlarla onlar önemli. Ha bi de cross kaskı süper keşke cross motorum olsaydı. bir arkadasım cross kullanıyor bu arada nedir markası tam bilmiyorum ama trafikte bir sıkıntı yok ve asfaltta da gayet temiz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2011 alamıycam malesef bu gidişle babamdan para alamıyorum motor almama izin vermediği için benimde bi kerede 10.000 tl kredi de vermiyolar. 0 alırsam sadece alabilicem oda adamlar kendileri kredi alıyo o sayede ama acaba 0 motor ile başlamak yanlış mı olur bilemedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuLia06 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 alırsan eğer en mantıklısı 125 yada 250 cc ile başlaman.. bende diğerleri gibi düşünüyorum ve öncelikle kontrol,denge vs işlerini çözmeden ormanda kullanman sana motosiklet tecrübesi açısından pek bişii katmaz.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Sıfır yerine ikinci el ile başlamak daha iyi bence , ben de ilk defa motor alıcam bu yakın zamanda . Yalnız bu ÖTV indiriminden sonra 0-2. el farkı çok olmamaya başladı , 8k TL lik motorun 2.el eli 7.5 k TL civarında oluyor neredeyse (0-2 yaş ) Sıfır da alınabilir yani şu an , sıfır da alsan 2. el de alsan yüzde 15-20 değer kaybediyor gibi işte , çok da aman aman birşey kaybetmezsin belki bir 400 TL kaybedersin ama motora ilk sen binmiş olursun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 gençler banada söyleyin o halde yarım kask neden bulabilirim izmirde şöyle italyan bayrağı falan olsun http://www.ikilercenter.com/ProductImages/85691/SARI.jpg bunun üstüne desenler falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 kithnos_1 said: Sıfır yerine ikinci el ile başlamak daha iyi bence , ben de ilk defa motor alıcam bu yakın zamanda . Yalnız bu ÖTV indiriminden sonra 0-2. el farkı çok olmamaya başladı , 8k TL lik motorun 2.el eli 7.5 k TL civarında oluyor neredeyse (0-2 yaş ) Sıfır da alınabilir yani şu an , sıfır da alsan 2. el de alsan yüzde 15-20 değer kaybediyor gibi işte , çok da aman aman birşey kaybetmezsin belki bir 400 TL kaybedersin ama motora ilk sen binmiş olursun ikinci el motor almak cok sakincali tanidiktan almiyorsan, 0 fiyatidan ucuza alirsin ama sora bi dunya masraf cikartir 0 parasini gecer harcadigin. benim basima geldi ordan biliyorum. 3 lira 5 lira neyse fazla verin 0 ini alin, ya da motor ustaniz olucak cok guvendiginiz adam 1 gununu 2 gununu verecek almak istediniz motoru a dan z ye sokup bakacaz temiz derse alacaksiniz, ona da motorun sahibi yanasmaz zaten, sakat is yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Sıfırlara odaklanayım o zmn biraz. Şunu sorucam sıfırlarda liste fiyatı üzerinden indirim adeti var mı otomobillerde olduğu gibi ? Sanki pek iplemiyorlar ztn peynir ekmek gibi satıldığı için geliyor da . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Privhunter Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Kimse ikinci el almazsa sen aldigin sifir motoru degistirecegin zaman kime satican? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Llama said: gençler banada söyleyin o halde yarım kask neden bulabilirim izmirde şöyle italyan bayrağı falan olsun http://www.ikilercenter.com/ProductImages/85691/SARI.jpg bunun üstüne desenler falan sen italyan mısın evladım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 vespa hastasıyım ama bu kasklarda o tarz motorların üstünde güzel duruyor yaaa kocaman kocaman kasklar valal tırt tarzım değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2011 Kahramanlardi sanirsam, fuarin arka tarafinda 10-15 tane motosiklet aksesuari satan dukkan var, oraya bak derim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar