Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ne kadar kalitesizsin türkiye


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Yıllardır full iğrenç belediye otobüslerine kimse ses çıkarmaz ama herkesin telefonun açık olduğu elektronik aksamlarının hayati sistemlere bağlı olmadığı otobüste telefonunu eline aldığında herkes esip gürler.


Büyük bir elektronik mağazasından alınan bir ürünün arıza durumunda sadece ilk 1 ay kabul olması. 1 aydan sonra illaki istanbula markanın kendi servisine yollanması gerektiği. Kaldı ki ufak bir tuş hatası için izmirden istanbula aleti yollamakla uğraşmak zaten başlı başına zaman kaybı. Eşşek kadar alışveriş mağazasının bu hizmeti sunmaması apayrı.





İş ve işveren arasında adam gibi sözleşme olmaması.. kurumsallık ve profesyonel çalışmadan bir haber kurumlar


Böyle devam eder bu. Gördükçe uzatırım bu listeyi...

İleri demokrasi kalitesizlik seviyemizi arttırmış ülkede.


Bu kadar can sıkıcı bir dandikliği gidip kimseye birşey şikayet etme imkanı olmadığı için kalkıp forumda ağlama konusu açıyorum.




Yemeklerimiz güzel ama o ayrı.
Mesaj tarihi:
hamsilipilav said:

istanbulda üşüyoruz lan kaç gündür nerde bu sıcak

gelmiyor abi

geçen sene de aynısı olmuştu
mevism normallerinin altındaydı genelinde. bi dört gün ankarada mevsim normallerinin çok üsütne çıktı. millet AYH ÖLÜYORUZ!! falan dedi tabii hemen. eylül girdi, yine mevsim normallerinin altı + yağış..

2senedir yaz görmüyoruz. yine de paltolardan kurtulmak iyi bişi.

sabah erkenden çıkmam gerekiyordu, bildiğin mont giydim.
Mesaj tarihi:
throine said:

selam, ben de bugün traş olurken yüzümü kestim sanırım ileri demokrasiden dolayı oldu. Daha gelişmiş bir demokrasi olmasaydı yüzümü kesmeyecektim.


şakirt detected
Mesaj tarihi:
İkinci yazdığı yanlış zaten tamamen ahahahha, ne olursa olsun sana faturayı kesen şirket sorumludur. Alın kardeş size bırakıyorum, almıyorsanız tüketici haklarına veriyorum dersen seve seve alıyorlar.
Mesaj tarihi:
Tatildeyim.

Şöyle bişi gördüm

bb said:

imeks olarak sattığımız tüm ürünlerde müteselsil sorumluluk kapsamında, ürünlere satış sonrası destek veriyoruz. Fatura tarihi itibarı ile ilk 30 gün içerisinde arızalanan ürünleri yetkili servislerine sizin adınıza gönderip takibini yapıyoruz. Bu süre dışında arızalanan ürünlerin servis işlemlerini, müşterilerimiz garanti veren firma ile irtibata geçerek, kendileri işlemleri takip etmektedirler. Ürününüzle ilgili olarak firmadan takibini bizim de yapabilmemiz için tarafımıza fatura bilgileirnizi iletirseniz, ürününüzü servisinden sorgulayabiliriz.


http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/550402/g/BIMEKS%E2%80%99te+Garanti+Yok!


Bu doğru değil mi şimdi ?

Benim bimeksten alınmış bir notebook sorunum var, adamlara telefon açtım ulaşamadım bunu görünce vazgeçtim sonra.
Mesaj tarihi:
google bimeksden buldum. 1 sene olmuş ürünü alalı ordan, telefonla ulaşamadım satanlarada. Şimdi gitsem bunlara garantiye alıcak mı bimeks? Acer servisi sadece istanbulda. Yoksa illa ben istanbul'a mı yollamalıyım.
Mesaj tarihi:
GEd said:

İş ve işveren arasında adam gibi sözleşme olmaması.. kurumsallık ve profesyonel çalışmadan bir haber kurumlar

İlk postun özeti.

Kurumsallığın olamadığı şirketlerde ayak oyunları her yerde, kurumsal ve profesyonel şirketlerde ayak oyunları en üstte olur aga.

Ama ayak oyunlarının yanı sıra her iki şirkette işçi değil köpek arar aga.

Geçti mi bilmiyorum ama asıl sen torba yasa geçsin o zaman gör aga.
×
×
  • Yeni Oluştur...