Sam Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 yoo, 1500 kat daha gerçekçi. 7.62 oynayan bilir ja2 nasıl kızmabirader gibi kalıyor yanında. turn'ü geldi diye 10 adamın önünden koşa koşa gitsin millet vs. yeni haber değil ama bunu duyduğumdan beri oyunu daha çok merakla bekler oldum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 whateva u say chief Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 turn based olsa beklemeyecek miydin şimdi yeme bizi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Sam said: yeni haber değil ama bunu duyduğumdan beri oyunu daha çok merakla bekler oldum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Smart pause veya real time her ne olursa olsun, Turn Based'ın yerini tutamaz, zaten tüm JA fanları ağlıyor bu yüzden. Aslında bu çıkacak oyun 1-2 sene önce çıkan Rus yapımı Jagged Edge:Hired Guns adlı oyunun biraz modifiye edilmiş halinden başka bişi değil. Oysaki JA3 adı altında Silent Storm 2 tabanlı süper bir oyun hazırdı 2-3 sene kadar önce, ama veletler grafikleri beğenmez deyip o hazır oyunu çöpe attı yapımcıları. JA gerçekten lanetlenmiş bir franchise durumunda, 10 senedir 10 tane firma haklarını satın aldı ve hep son anda iptal etti. Garibim JA'nın çekmediği dertler çile kalmadııı:( http://www.youtube.com/watch?v=tEyVg0cGcEg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 realtiem smart pause turnbasedden cok cok daha zevkli ve anlamlı. ayrıca oyunda cok daha fazla derinlik katıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Derinlik acisindan bence bir sorun yok, fakat oynanabilirlik acisindan turn-based daha hosuma gidiyor. Turn-based oyunlarin temposu duzenli oluyor, durdurulabilenlerde ise tempo cok degisken. Mesela bazen kimseye komut vermenize gerek kalmiyor, bazense her saniye yeni komut vermek gerekiyor. Bunun icin de surekli olarak hangi adam nerede, ne durumda diye takip etmek gerekiyor ki bu da bana yorucu geliyor. Sadece squad bazli oyunlar icin soylemiyorum bunu; Paradox oyunlarinda da basima geliyor. Digelim ki Hearts of Iron 3 oynarken Rusya ile Almanya savasiyorsa, oyunu en yavas hizda oynamama ragmen surekli durdurup nerede ne oldu diye takip etmem gerekiyor. Halbuki turnlu oyunlarda bu sikinti olmuyor. Bir de ikisinin arasi sayilabilecek WEGO turn sistemi var("we go"dan geliyor; normal turnlu sisteme ise IGOUGO deniyor). Bu tarzdaki oyunlarda oyun belli zaman araliklarinda duruyor, durdugu zaman her iki taraf da komutlari veriyor, sonra da zaman tekrar ilerlemeye basladiginda bu komutlarin sonucu real-time olarak goruluyor. Bu sistemi kullanan oyunlara ornek olarak Frozen Synapse ve Combat Mission serileri var. Bu arada bir de free-to-play olarak Jagged Alliance Online cikacak. Onun oynanisi turnlu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 en güzeli blackmoon chroniclesınkiydi her turn playerlar yapıcaklarını seçiyorlar. sonra hepsi aynı anda uygulanıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2011 gerçeği simüle eden bir sistem hiçbir zaman gerçeğin kendisine tam olarak denk olamaz. ja2'de "ya herşeyin güzel ama tam değilsin" dedirten iki kritik olay: - reaction fire - spotting adam seni önce spotlar ve reaction devreye girerse (şans işi ki gerçekte böyle bir şans yoktur, gördün mü sıkarsın gayet net) gg'sin. sen adamı önce spotlar ve ateş edersen bu sefer o gg. bütün oyunu lead charla oynadım sırf spot olayı level'a bağlı diye, düşmanı önce görüp sıkamayan karakter tam bir çöp sadece. böyle düşmanın gözetlediği yerden OHELEHİİİİİ diye koşarak gitme zaten tek başına turn-based oyunların asla halledemeyeceği sorun olarak böyle bir oyunda kullanıcının seçimini no-brainer yapıyor ama hadi bir tane daha: "benim turn'üm geldi, uslu uslu bekle ben dayak atarken" hiçbir zaman bir adamın yanına gidip 5 yumruk atarken o karşılık vermeden durmaz. olmaz böyle birşey. saçmalığı bir kenara, gameplay olarak da son derece dengesiz ve aptalca sonuçlara yolaçan bir sistem. karşıda 100 adam var diyelim, birini indirip duvar arkasına kaçıp turn bitirmek nedir? gerçekte sen ateş ederken onlar da eder ve tarumar olursun. turn-based böyle bir oyunda real-time'a kıyasla: - gerçeklikten çok uzak - dengesiz - abuse edilmeye müsait bir sistem. homm olur, aow olur eyvallah, başımın üstünde yeri var. ama bir srpg'de yetersiz. illa turn bazlı bir sistem olacaksa da tactics ogre ve final fantasy tactics'deki sistem ancak biraz mantığa yakın sonuçlara daha uygun. onlarda düşman ve friendly turn yok, her karakterin kendi timer'ı var sınıf & ekipman & aksiyonlara göre belirlenen. aynı süre zarfında bir karaktere 1 turn gelirken diğerine 2 turn gelebiliyor. ama pause'lu real-time varken hepsini geçiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 ben tbs olması taraftarıydım da açikcasi fark etmez. adam gibi derinliği olsun kafi. fallout tactics'in sistem mesala fena değildi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 tactics i sen samle oynamamışsın.. yok adam sabah akşam build okuyup gidip karşımıza koyuyo. işte en son.. taş kağıt makasa döndü olay, Samin mutantını bunla indir, Power armor lu humanı şunla karşıla.. Bi tane spotter olsun. mutanta no drug oyunda psycho diz..(hiç yapmadım gerçi) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2011 lol benim bütün build'lerim kendi mamülümdü, ekol takip etmeyip yaratıyordum. :p tactics'in sistemi tb için yaratılmış sistemin simülasyonu açısından fena değildi ama gene ufak sorunlar vardı. (animasyonu daha hızlı olanın önce ateş ederek başlaması gibi) apeiron'un sisteminde (7.62'yi yapanlar, battılar sanırım meh) ise sistemin faydanılabilecek açıkları yok, adamın skill ve silahın modeli belirliyordu kim önce ateş edecek. herşey gerçekçi ve mantıklı hesaplara dayanıyordu yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=avHFdvuUems Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Vayyy belli olmuş mu tam tarih, şubatta ha? Şu smart-pause olayından dolayı kırgınım yapımcılara ama napalım çağa ayak uyduracaz, turn-based bitti artık:S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 O konu konusulup bitmis ama ben yeni goruyorum, gayet sevindim sistemin degismesine. sirayla f:tactics, silent storm , 7.62 de adim adim continuous turn based sistemlerini akillica oyun icine yedirmislerdi ve gercekten strateji oynadigini hissettiriyordu. TB maalesef biraz yavan kaliyor o tadlari aldiktan sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 adı üzerinde smart pause, oynanış açısından turn-based'den farkı yok hangi durumlarda uyarı çıkaracağı veya pause'layacağını ayarlayınca. hatta bu bakımdan turn-based'den daha yüksek kontrol imkanı var, çünkü turn düşmandayken dayak yiyorsan buna tepki vermen imkansız. aynı şekilde hesabını yapıp düşmana dayak atmaya başlayınca onun karşılık verme şansı da olmuyor. halbuki 7.62'de mesela iki tarafın da oyunu çevirebilme, duruma adapte olabilme şansı var her an. ama 1000 apm ile parmak kası yapmaya gerek yok bunun için. bu trailer'ı daha önce görmüştüm de, araç ve mounted silahlar kullanabilecek miyiz diye heyecanlandırmıştı. süper olur öyle birşey yapılırsa. kaç yıl önce tactics'de vardı, bir daha yapamadılar heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 8, 2011 grafikler iyi değil mi ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 gamesby preview yapmış: http://uk.pc.gamespy.com/pc/jagged-alliance-back-in-action/1214074p1.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 şubat da şahane strateji oyunları getiriyor, bu, crusader kings 2 filan oh oh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Ben Jagged Alliance Online'i da merak ediyorum. Closed betasi basladi ama henuz giremedim. Eger Deadly Games tadinda bir sey yapabilirlerse cok eglenceli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 pause'lu real time iyidir ya daha gerçekçi dendiği gibi. turn based masa üstüne uygundur (haliyle) ama orda bile mantıklı olsun diye patchlerler ad&d gibi sistemlerde kendi turunda birinin yanından koşarak geçersen attack of opportunity kazanırlar falan filan. daha gerçekçiye gitmek iyidir ayrıca bu tarz bir sistem beyni daha çok çalışıtırır bence çünkü turn basedlerde senin oynacağın turda geri kalan herşeyin statik olması pek çok olasılığı ve pürüzü ortadan kaldırıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 aynen öyle, mesela 7.62'de herşey tam istediğin gibi giderken spray'den çat kolun yaralanıyor, silahını düşürüyorsun filan hemen pause'la bir şekilde geri çevirmeye çalışıyorsun durumu. ja2'de önce ben spotlamışsam düşmanın zerre şansı yok ki hep ben spotluyorum sırf levelım yüksek diye. sıktı bir yerden sonra bütün olayın spotting'de bittiğinden emin olmamla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Valla ben The Fall: Last Days of Gaia ve 7.62-High Calibre'de bu sistemi gördüm ve cidden alışamadım orjinal turn-basedlardan sonra. Ama umarım dediğiniz gibi alışınca güzel gelir JA çıkınca, öylede böylede alacam zira JA serisinin çok eski hastalarındanım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 10, 2011 hangi durumlarda pause olacağını insan kendi ihtiyaçlarına göre ayarlayınca turn-based gibi oluyor zaten, dahası 7.62 pause yerine zamanı yavaşlatmayı da kullanabiliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar