Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

Laorx said:

bende sorun yok zannediyordum, 1 saat önce zinciri temizlerken zincire yakın motor iç aksamı ve arka janta sıçradığını gördüm. Resmen yağdan siyah tabaka oluşmuş, ama siyah parça oldukarı için farketmemişim.

Gaz yağı alıp temizlemem lazım gibi.


Başka marka kullanınca olmuyor muydu? Çok anormal bir durum değil biraz yağ sıçraması yeni yağladıysan .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Eski venox kullanıcısıyım, yakın bi arkadaşımda gv650 var.

Bence Hyosung cruiserlar bşalangıç için uygun değil. Ayaklar çok ileride çünkü. Gerçekten zor bir oturuş pozisyonu. İster istemez vücut ağırlrığın arkada kalıyor.


gv650'den memnun mu peki? az çok düşünceleri nedir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bugün Karasu'ya gittim. Otabandan Sakarya üzerinden gittim, sahilden, Kaynarca, Kandıra, Ağva yollarını takip edip döndüm.
Yordu vallahi, yalnız Şile yolunun biten kısımları çok güzel olmuş, sabit 140-160 arası gittim, yokuş viraj vs demeden.

http://i.imgur.com/3AtF2Jm.jpg

Aşağıdaki resim de Ağva'nın dandik yolundan, bi asfaltlasalar şu yolu süper olacak ama hala köşe bucak yama çalışmaları vardı :S

http://i.imgur.com/LWZhuvG.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Bugün Karasu'ya gittim. Otabandan Sakarya üzerinden gittim, sahilden, Kaynarca, Kandıra, Ağva yollarını takip edip döndüm.
Yordu vallahi, yalnız Şile yolunun biten kısımları çok güzel olmuş, sabit 140-160 arası gittim, yokuş viraj vs demeden.


Bu motor hoşuma gitmeye başladı. Biraz yorum alalım. Sele yüksekliği ne kadar, nasıl yakıyor, çok mu güçlü ? Sürüşü nasıl, oturuşu nasıl, servisi nasıl, servis fiyatı nasıl.

Ben çok güçlü, gazı çekince uçan bir alet istemiyorum, gaza tepkisi nasıl.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sele yüksekliği ve oturuş pozisyonu için showrooma gidip bakman lazım.
Çok güçlü sorusu da cevaplaması zor. İlk aldığımda çok güçlü geliyodu şimdi bazen güçsüz bile gelebiliyor :D

İlk periyodik bakımına 130TL verdim, kartal z-moto'da, ustalar gayet güleryüzlü. Geçenlerde de zincir gerginliğini ayarlayıp para almadılar mesela. Ama yedek parça falan bayağı pahalı olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zipzip said:

konuya yazıldıkça iron 883e gidiyor aklım.yapmayın etmeyin


birtane iron'dan gayet mutlu hiçbirşekilde değiştirmem ben bunu diyen adam çıksa çok mutlu olacağım.

herkes abi en ucuz harley buydu diye aldık ama diğerlerine bindikten sonra inanılmaz konforsuz falan diyor.

ben anlamadım nasıl bu kadar rahatsız bir motor yapmış harley? yani tamam başlangıc motoru olarak yapmışlar ama eline fırsat geçen direk satıyor sporster'ı birkaç üst modele geçmeye çalışıyor falan anlam veremiyorum. kullanmadan yorum yapmak zor tabi ama bi kişi sonsuza kadar kullanacağım bu motoru desin be arkadaş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kenshin bana diyo iron al salla diğerlerini diye ama artılarına bakıyorum diğerleriyle karşılaştırarak falan

sadece 'abi o ses' artısı. adı harley. motor kötü motor yorumları kötü alanlar ilk fırsatta satıp daha iyi modele geçiyor falan

sanırım doru dürüst bir model almadan harley için aç kalınmaz. hyosung gv 650'ye fokusladım ben şu anda amacım o oldu.

aralarında 8 milyar var fiyat olarak. hatta ikinci el iron alabiliyorum hyosung yerine ama reviewlara izlediklerime araştırdıklarıma güveneceğim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...