Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
abi parasal durumunuz el veriyorsa 250cc uzerine cikin, racing disinda cok zorlamaz sizi. racingde de size bagli sonucta basip basmamak sizin elinizde, tek onemli olan motosikletin agirligi, cok agir bir motosikleti belki idare etmeniz daha zor olur, bir de manevra kabiliyeti onemli. gidon pozisyonu yuksekse, oturus pozisyonu dikse ve cok agir degilse 1000cc bile kullanirsiniz ilk motor olarak, cok gaza gelmemek sartiyla.
Mesaj tarihi:
sonucta hepsinin alisma sureci var 250nin gazina alistigi zaman 600un gazi cok hassas gelecek bu sefer, ama tabi 250 ile baslamak daha hayirli, ebatlari daha ufakca oldugu icin.
Mesaj tarihi:
Quel-Thul said:

el sıkıştık bugun cuma notere gidiyoruz sahibiyle :)

http://i.imgur.com/8pdgCt8.jpg

kask yelek vs nerden alınır beşiktaş mecidiyeköy civarlarında?


hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler

kask yelekte paraya kıy
Mesaj tarihi:
Suark said:

https://www.youtube.com/watch?v=Fkrnax74lUw


bu çok güzel oldu ya saol.

şimdi 30 milyarım olmadığı için harley alamıyorum. harley kullanmayacaksam çapıra binmem. o zaman 250cc alacağım sanırım.
çünkü kurye motoru istemiyorum gerçekten

baya 1 aydır aralıksız okuyorum ediyorum konuşuyorum motoru olanlarla falan. ama hep çapır sahipleriyle konuştum.

motorla alakalı en son en noob en aptal soruyu soruyorum şimdiye kadar sorulmuş hazır olun.

şimdi sanırım 1 ay sonra honda cbr250r alacağım ama son soru
racing sevmemin çapır istememin en büyük nedeni konfor olayı.
yani şimdi bu hondayı aldığım zaman mal gibi hep öne eğik kullanacağım dimi kodumun motorunu. yani bir çapır rahatlığı olmayacak. dik kullanma gibi bir lüksüm yok mu nedir
Mesaj tarihi:
cbr250 tam racing değil, dik bir oturuşu var. O yüzden başlangıç için çok güzel bir motor. Honda eğitiminde eğitmenin söylediği bir şey vardı, başlangıç motorunuzu ve ekipmanınızı pek önemsemeyin, asıl motorunuz olmayacaktır demişlerdi. Acemiliği üzerinden atmak için bineceksin sonuçta.


bu arada tiger 800xc ne güzelmiş, içim gitti.

http://www.youtube.com/watch?v=zpNKjK7leRw
http://www.youtube.com/watch?v=0mY_nL-xCK0
Mesaj tarihi:
cbr250 hayalim var 2 senedir bi türlü denk gelemedi,
evi falan kurayım alırım dıorm da
motor 10k
ekipman 2-3k olsa 15k ya gelecek.

2. elleride yüksek mübarek.

2. el rehberi ya da buna benzer bişi var mı ya?
hiç anlamıorm motordan, 2. el alırken patlak motor itelemesinler
Mesaj tarihi:
zipzip said:

neden kimse chopper/cruiser binmiyor?


uyumadım o en son yazdığım wottan beri dfkhdfh
son 5 saattir falan motor okuyorum ve şu anda en büyük ikilemim

ya sevmediğim tip racing motor olan honda cbr 250 alacağım
ya da hyosung gv250 alacağım.

aynı fiyat ikisinin sıfırı 10k. şimdi HYOSUNG kore ÇAPIRI nedir abi diyor içim bir yandan ama son 4-5 saattir bu modeli nerde okuduysam bir başlangıç motoru olarak O KADAR çok övmüşler ki. türkler zaten fakir oldukları için övmüştür diyip gevır yorumlarına baktım onlarda saçma sapan övmüşler.

şimdi ya KORE cruiserına bineceğim ama en azından TİP olarak sevdiğim birşey olacak yada sevmediğim racing tipine bineceğim.

KARAR VEREMİYROREUM.
Mesaj tarihi:
şunun arkasındaki salak kısmı kestirsem ve mat yaptırsam motoru ki 400-500 tl gibi birşeye denk geliyor binilebilri bir başlangıc cruiserı elde ederim

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/hyosung-and-dsk-bring-the-gv250-to-india_1.jpg

diğeri de bu

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2011-honda-cbr250r/2011-honda-cbr250r-abs-1.jpg
Mesaj tarihi:
gv 250 çok iyi motordur yahu.kore more bakma.ben çok zor tutuoyrum kendimi gv 650 almamak için.yalnız yanlış hatırlamıyorsam sen uzun bi adamdım.benim boy 196 çok kısa geldi bana gv 250

edit : kanuni falan bakma.onlar sadece distribütör
×
×
  • Yeni Oluştur...