Allure- Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 ya ben de son zamanlarda inanılmaz sardım, B ehliyetin yanına A2 almak istiyorum, birkaç sorum olacak :) 1-uzun mesafe kullandınız mı? mesela e-5, tem'den falan hiç motorsiklet ile gittiniz mi? sıkıntım olur mu uzun süre? en sağ şeritten 70-80 ile de giderim, sorun değil ama arabayla yavaş dediğin hız motorla farklı olur herhalde. 2-boyum 1.91, kilom 90ish, sıkıntı yaşar mıyım? racing istiyorum, gt250r çok hoşuma gitti, başlangıç için iyidir herhalde, buradan okuduğum kadarıyla pek çok kişi önermiş. 3-yokuş çıkarken/inerken dikkat ettiğiniz birşey var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 Allure- said: ya ben de son zamanlarda inanılmaz sardım, B ehliyetin yanına A2 almak istiyorum, birkaç sorum olacak :) 1-uzun mesafe kullandınız mı? mesela e-5, tem'den falan hiç motorsiklet ile gittiniz mi? sıkıntım olur mu uzun süre? en sağ şeritten 70-80 ile de giderim, sorun değil ama arabayla yavaş dediğin hız motorla farklı olur herhalde. 2-boyum 1.91, kilom 90ish, sıkıntı yaşar mıyım? racing istiyorum, gt250r çok hoşuma gitti, başlangıç için iyidir herhalde, buradan okuduğum kadarıyla pek çok kişi önermiş. 3-yokuş çıkarken/inerken dikkat ettiğiniz birşey var mı? Hiç motor kullanmamış (topici açan benim ztn :) ) biri olarak , Honda Güvenli Sürüş 1 e katılmak dışında bir tecrübem yoktu 2 hafta önce motoru alana kadar . Senin durumundaydım yani 1 ay öncesine kdar , kendime göre cevaplıyayım 1-) E-5 , Tem gibi yerlerde kullandım tabi , motoru aldıktan bi iki gün sonra , Silivri yapıp geldim ,ufak tefek sıkıntılar tedirginlikler olabiliyor ama , bir sorun yok. 70-80 çok yavaş değil bu arada , ilk binenler için rüzgarı bile ürkütücü oluyor :) 2-) GT250 R ya da CBR250 R bak , fiyatları yakın. Eğitimi aldıktan sonra ya 125 cc ya 250 cc birşey almalısın. Boy kilo durumu yakın sayılır bana , (183 , 88 kg ) 125 ler ufak kalıyor cidden , ama bir yamaha YBR125 alıp , 5-6 ay kullanıp tecrübe yapıp satabilirsin , bu da bir tercih (çok az değer kaybediyorlar) .. 3-) Yokuş iner çıkarken değil , her an dikkat edilecek birçok şey var :) Honda eğitimine kesinlikle katıl. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Allure- Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2011 evet eğitim şartmış :D, sağol cevapladığın için. ben bir araştırayım şu honda eğitimini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BAIIHAN Mesaj tarihi: Eylül 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 3, 2011 ön/arka fren kullanma işini iyi çözmek gerekiyor. ani kullanılan ön fren çok tehlikeli. arka kullanmaya alışamamış olmak çok tehlikeli, viraj alırken kullanılan fren çok çok daha tehlikeli. hatalı frenleme, acemi katili. yokuş inme çıkma için arabadan farklı bir kural yok. ama yokuşta rahat kalkış içinde, normal kırmızı ışıkta bekleme durumu içinde sol ayak yerde, sağ ayak arka frene basılı olmalı ve boşa almamalısın. öne ihtiyaç yokuş çok şiddetli değilse yok. mecbur kalmadıkça teme girmemek gerekiyor. kamyonu tırı bile 100+km üzerinde giderken 70-80 daha tehlikeli bir hal alıyor. her girdiğimde lanet ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Sadece yokuşta değil hiçbir zaman boşa alınmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 isikta beklerken bosa alabilirsiniz =) ya da yogun trafikte bos 1 arasi gezebilirsiniz durup kalktikca. su arka fren on fren dengesini ben de hala tam olarak oturtamadim, on fren agirlikli kullaniyorum, insallah patlamayiz bi yerde bu yuzden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 daha 2bini görmeden arka silindir yalan oldu.600 lira masraf çıkardılar.o kadar da alışmıştım oysa ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 ben kendi motoruma aldigimdan beri 2000 tl dokmusumdur parca degisimlerine hatta belki 2500 tl. modifikasyonlar haric. yani baya masrafli is bakimi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 ya içim gitti.çok ta alışmıştım bütün gün suratım asık dolanıyorum motor yok diye.süremiyorum şimdi çok ses çıkarıyor.bide titreşim çok oluyor 2. silindir gidince.uyuşuyorum resmen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 modeller neydi? ikinci el mi, sıfır mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Subroutine Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2011 Yağmurda napıyorsunuz ben onu merak ediyorum. Hiç arabam olmasın bir tek chopperım olsun kafasındayım fakat yağmurlu, karlı ne biliyim bilimum sorunlu günlerde ne yaparım derken arabanın da şart olduğu görüşündeyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 benim motorum kawasaki ninja 250r 2010 model ikinci el almistim, zaten yaptigim masraflarin cogunu eski sahibinin okuzlugu yuzunden yaptim =) yagmurda ben pek kullanmiyorum ustun basin batiyor, sadece motosiklet elbisesi botlari fln giymissen cok rahatsiz etmez de sadece kask ve mont varken yagarsa kotu oluyor pantalon ayakkabilar fln bakiyor. onun disinda tehlikeli de ozellikle ilk yagdigi yarim saat 45 dakika. karda ztn motosiklet kullanma. araba sart tabi ki motosikletin yanina dandikten de olsa bi arabaniz da olmasi sart gerek kotu havalar gerek esya tasima yolcu tasima babinda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Subroutine Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 :) tahmin ettiğim gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 yagmur da falan dikkat ettikten sonra cok da bir sorun olmuyor, hani spiegelin dedigi gibi ilk 45 dk cok dikkatli olmak lazim, yerdeki toz toprak yagmurla birlikte direk camur oluyor ve gayet kaygan bir zemin yaratiyor, onun disinda eger lastiklerinizde sorun yoksa kuru zeminden pek farkli degil. lastiklerimi yeni degistirdigim zaman, izmirden canakkaleye yagmur, dolu karisimi bir havada gitmistim, donuma kadar islanmanin disinda gayet keyifli bir yolculuk olmustu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 lastik cok onemli yagmurda evet, mumkunse cok kanalli lastikler kullanmak gerek, bir de frenaji cok daha dikkatli yapmak lazim yagmurda, ne cok hafif ne cok sert. cok hafif yaparsan durmaz cunku cok sert yaparsan da lak diye dusersin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 waterproof ceketler nasıl? malzeme alırken nelere dıkkat etmelı? ceket kask pantalon vs de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Suark said: modeller neydi? ikinci el mi, sıfır mı? keeway land cruiser 250 var bende.önceden hararet yapmış motor sanırım.ben de yapmış olabilirim bilmiyorum çok acemiyim daha. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 ne yaptın abı pekı detaylı anlatabilir misin, ben daha bınemedım bıle hayatımda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 bişey yapmadım açıkcası.öyle bi anda ses gelmeye başladı silindirden.uzun bi süre 3.vitesten yukarı çıkmadım.60 70i 3.viteste gidiyordum zorlandı mı acaba? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Suark said: waterproof ceketler nasıl? malzeme alırken nelere dıkkat etmelı? ceket kask pantalon vs de hop Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2011 Suark said: Suark said: waterproof ceketler nasıl? malzeme alırken nelere dıkkat etmelı? ceket kask pantalon vs de hop ne tarz motor kullanıcagına neler yapıcağına bağlı açıkçası biraz google larsan çok güzel siteler var anlatan üşendim ben şimdi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 hehe googleladım ama in pati i trust. racing kullanıcam işte, şehir içi dışı uzun kısa yol. Kışın da kullanmak istiorm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 http://merkezyedekparca.com/ şurdan alışverin yapan var mı daha önce?güvenemedim gitti bi türlü şu siteye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loex Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2011 aldım motorumu bugun videosunu bile çektim :) http://www.youtube.com/watch?v=JN5yu0_U-X0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2011 Hayırlı olsun , kazasız belasız keyfini sürersin umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar