Suark Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 fıyat fena deılde daha ucuzunu alabilridim yani du bakayım vuran adamı arıcam ya 2013 model cbr 250 r temiz gibi 12bin km de 8500 satıo adam kıllanmam lazımdı tabe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 kazada neresi hasar aldı, hangi parça değişti, bunlar önemli. bir de 2013 olmasına okadar da gerek yok, 9k'ya kazasız cbr250 bulabilirsin bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 benim servis değiştirdiği vidaya kadar yazmıştı mesela faturaya, servisten belge iste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 deri ceket önerisi istiyorum.venom buldum bi tane 450 liraya, tam istediğim gibi çok sade.yok onu alma şunu al diceğiniz marka yoksa onu alıcam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 ya adama guvenıo arkadas hanı ıkıncı elde baska guvenılır nokta yok bıde sahıbını aradım o da al saycıymıs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2013 motorcu patiler garip bir ikilemde kaldım, imdat! Şimdi bende tvs var, ilk motorum ve 15000 İ devirdim hemen hemen 1 senede. AEA nın dediği gibi normalde 20000 de değiştirmeyi düşünüyordum. Biraz daha konforlu bir motora geçmek istiyorum. Bir de iş değişikliğim olacak. Sık sık otobanı kullanacağım için en azından 110 ile stabil bir şekilde gidebilecek bir motosiklet istiyorum. İki ihtimal var: 1. 20000 i doldur sonra 600 lük aklında olan motosikletlerden birini al. 2. 250 lik bir motora geç beklemeden. Ilk durum maliyetli olacak hem motosiklet hem yakıt anlamında. Ikinci durum yeterli olur mu? Hani hep derler yükseltmek istersin diye ama dediğim gibi cidden 120 civarında stabil gidebilsin benim için yeterli. Rüzgardan etkilenme nasıl olur? Benim motosiklet rüzgar varken pek güven vermiyor bana. Özellikle Kurtköy civarı feci esiyor. Bu arada 250 olarak, tarz olarak SS tipinde istemesemde, cbr250r ya da inazuma düşünüyorum. CBR satmak gerektiğinde kolay satılıyor sanırım. Hatta seigen de vardı ve hızlıca sattı diye hatırlıyorum. Çok alakalı olmayan özet: Yüksek cc hangi durumlarda ihtiyaç olur? Etkileyen faktörler neler olabilir? Rüzgar, yakıt, konfor, güvenlilik ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 15k yaptıysan 250'ye geçmene gerek yok, düşük cc hiç konforlu olmuyor. direk 600cc'ye geçiş yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 Direk 600e geçebilrsin, bütçe varsa 1000ccye de geçebilirsin hiçbir sakınca yok. Alışana kadar kenndini bilerek bilinçli kullanacaksın sadece. Aslında hep öyle kullanmak lazım ama alışma evresinde (ki öyle 50km falan değil en az 1000, 2000km) çok dikkatli ve yavaş kullandıktan sonra 1000cc sokak motorları gayet kullanılabilir. Büyük hacmin farkı tabii ki otobanda belli oluyor en çok. Çok rahat sollama yapıyosun, ani hızalanbliyorsun ve dolayısıyla insiyatifielne alıyorsun. Sürüş zevkini bir yana bırakırsak olayı bu özetle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2013 eyvallah tavsiyeler için. litrelik motorlar için bütçe sıkıntı, açıkçası eski model almak istemiyorum. hatta mümkünse sıfır almak istiyorum. daha önce de buralarda yazmıştım XJ6 Naked baya hoşuma gidiyor fakat CB500X gelecek dedikoduları elimi kolumu bağlıyor aslında. o gelene kadar ikinci el kolay satılabilecek bir cbr250r ile mi idare etsem gibi bir düşünce oluştu kafamda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 http://i.imgur.com/lLISZko.png vay arkadaş 650 lira dediler şu kask için.abooo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vingthor Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 zipzip said: artık benim de motorum var.bunca zaman boşa kasmışım motor almamak için. http://i.imgur.com/q5TeEea.png oha hayırlı olsun. nedir bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 suzuki m800.teşekkür ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 suzuki vz 800 değil mi o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 vz800 intruder m800 işte ne artistlik yapıyon? vingtor kutun dolmuş cevap yazamadım amin asdg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 ikisini arasında farklılıklar var ama eksoz çıkışları falan insanları farklı yönlendirme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 serkan vz800, m800 aynı şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 niye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 uk said: eyvallah tavsiyeler için. litrelik motorlar için bütçe sıkıntı, açıkçası eski model almak istemiyorum. hatta mümkünse sıfır almak istiyorum. daha önce de buralarda yazmıştım XJ6 Naked baya hoşuma gidiyor fakat CB500X gelecek dedikoduları elimi kolumu bağlıyor aslında. o gelene kadar ikinci el kolay satılabilecek bir cbr250r ile mi idare etsem gibi bir düşünce oluştu kafamda. Arkadaşta onun F'si var, diversion yani, beraber avrupa seyahati yaptık. Rüzgar açısından naked azıcık daha yorabilir ama çok fark olacağını sanmıyorum, diversionda da öyle çok rüzgar koruması yok sonuçta. 4 silindirlinin konforu ayrı, titreşim sıfır, yakıt tüketimi olarak da makul bir makine. CB500 makul hızlarda daha az yakacaktır ama, 140, 150 gibi hızlarda sabit seyahat ederken xj6 daha ekonomik bile olabilir, çünkü o hızlarda benim er6ften de, ducati monsterdan da daha az yaktığına şahit olduk. Yani demek istediğim, "xj6 alırsam seyahat edemem" diye düşünüyorsan, yanlış düşünüyorsun, her yere gidersin. Ancak mutlaka ABSli almanı tavsiye ederim, memlekein asfaltı berbat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 bu bilgiler iyi oldu, düşününce xj6 mantıklı gibi geldi. TR de sadece naked olanı ABS li zaten. Ben de naked istiyorum. Gerçi diversion un da dediğin gibi çok fazla koruması yok. Yakıt ne kadardı? internette çok fazla farklı değer var.ama sanırım genel kanı 4-5 arası. 4 silindir için çok iyi geldi eğer doğruysa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Sadece TRde değil, dünyada ABS opsiyonu çıplak modelde sunulmuş (2012- 2013 için sanırım) 120ye kadar 2 silindirli motorların yakıt avantajı olsa da , daha yüksek hızlarda 4 silindirli motorlar yüksek devirdeki güçleri sayesinde daha rahat çeviriyorlar, ve gazı daha az açarak gidebiliyorsun. 5lt görmezsin bu arada, 4.5 falan yakar o hızlarda tahminimce. Net bişey söyleyemiyorum ama çok yakan bir makine değil. Her türlü seyahat edilir o makina ile, amacın bu ise, yol yapmak için motorun çirkin olması şart değil :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 son cümlede koptum adsfsdgfdg şimdi son tahlilde xj600 hem yakıt ekonomisi hem de konfor olarak tam not alan bir motor ve mantıklı alınması sanırım. bu arada çirkin motor candır ya bazen xt660 a bakıyorum, çirkin kral gibi duruyor ya, hele o burun yok mu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Xt660 güzelde 89 cm sele var, 1.72 cm boy var o seleye benim döt yetişmez :(. Cb500 x umarım gelir. Birde mt09 dda ilginç bir alet 3 silindir 100 küsür beygir, triump un speetriple modelini kopyalamış adamlar resmen :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 uluslararası posta işlem merkezine gidip gümrükçülerin kafalarına sıçacam 1-2 gün sonra, kafalarına göre vergi alıyolar hala. 100$'lık çamurluk almıştım, 71tl vergi ödedim biraz önce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Geçen 4 saatim gitti gümrük işiyle uğraşmaktan :(. Fedex ve türevleri artık gümrük hizmeti veremiyormuş, eylül ayı itibariyle. Ya kendin gel, bütün işlemleri yapıp al diyor. Ya da gümrük müşavirlik firması senin adına yapsın diyor. Müşavirlik firmasına sordum, 239 tl hizmet bedeli + 50~ küsur tl noter + 160 tl ordino + 129 tl ardiye + gümrük vergisi diye bir denklem çıktı karşıma :P. Kendim uğraşınca ardiye ve gümrük vergisi vererek kurtulabildim. Bir de tabi Atatürk havalimanı kargo terminalinde beyannameyi doldurabilmek için aracıya para gitti ve park parası. Yine de buradaki distribütörün çektiği fiyattan ucuza geldi :D. Yeminle artık PTT'ye devretmeyen bir şirketten hiçbir şey alınmaz. Varsın PTT vergiyi yanlış hesaplasın, canım PTT :P. Bu arada 75 euro muafiyet, totalden düşülmesi gerekiyormuş. Bunu da yıllardır yanlış uyguluyorlar, hayret birşey. Yani 100 euro'luk paket 25 euro üzerinden vergilendirilmesi gerekliymiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2013 uk said: son cümlede koptum adsfsdgfdg şimdi son tahlilde xj600 hem yakıt ekonomisi hem de konfor olarak tam not alan bir motor ve mantıklı alınması sanırım. bu arada çirkin motor candır ya bazen xt660 a bakıyorum, çirkin kral gibi duruyor ya, hele o burun yok mu Tam not falan gibi iddialı konuşmayalım tabi yoksa r1200rt'ye ne diycez? Fazla bagaj olmadan, tek kişi seyahat edeceksen, düzgün asfaltı da buldun mu değme keyfine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar