Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SC2 CHAT


TD)Pentagram

Öne çıkan mesajlar

öldüğü falan yok zaten onu gecelimde,

marineking zaten son 1 senedir adını bile duymadığımız biriydi. her zamanki tutumu bu yondeydı zaten, scde zirvedekalmak cok zor ve cok yorucu. mkp'de yıldız olmayı seven tiplerdendi, oynamayı sevenlerden deil.
Lol'de sansını deniycek şimdide işte, hem cok daha az yorucu hemde karısı kızı bol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SC2, Kore'deki internet kafe kültürüne uygun bir oyun olmaması nedeniyle popüler olamadı. Free to play modeline geçmezse hiçbir zaman olamayacak. O yüzden en iyi oyuncuların Kore'den çıktığı ama oyunun popülaritesinin Avrupa ve Amerika'dan geldiği garip bir durum ortaya çıktı. Kore, 100'lerce oyuncuyu destekleyecek bir durumda değil, o yüzden batılı takımlara geçen ya da sürekli en tepede kalmayı başarabilenler dışındakilerin SC2 oynayarak geçinmesine imkan yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yav he he. Binlerce kisilik stadyumlarda oynanan maçlardan stüdyo koselerinde 15 kisinin canli izledigi yerlere düstü gsl filan. Okuyun koreli pro gamerlerin röportajlarini yada son 3 ayda kac koreli oyunu birakmis kac team house kapanmis, hangi teamler disband olmus.

Gunde 15 saat antreman yapan eleman enayimi üzerine toprak atilan bir oyunun pesinden kossun. Gsl kazansa ne olcak ertesi sezon gruplarda 2 allin yiyip elenebilir Bomber gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GSL kazansa gayet iyi bir durumda oluyor. Sezon finalleri var, Blizzcon var. Zaten GSL'i kazanma şansı olan hiçbir oyuncu bırakmıyor. En iyi 30-40 oyuncu için hiçbir sorun yok. SC2'yi Kore'de 1 kişi oynamasa bile batıdaki popülerliği o 30-40 oyuncunun büyük paralar kazanması için yeter de artar. Kalan oyuncuların Avrupa veya Amerika'ya taşınmak istemiyorlarsa para kazanma olasılıkları oldukça düşük. Onların bir kısmı da bırakıyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oracle:

Instead of doing the Revelation range buff, we'd like to try a change where units that are hit by Revelation can't remove it by simply burrowing or cloaking. Burrowing or cloaking will still hide the unit, but unburrowing/uncloaking will reveal it again.


Widow Mine:

We'd also like to try a lesser version of the Widow Mine nerf. Right now, we feel just straight downgrading to the 1.25 range is too big of a nerf. Therefore, we'd like to try a change where widow mines don't do full damage. Units within the 1.25 radius will take 100% damage like we're testing right now. From 1.25 to 1.75, units will take 50% or 25% of the full damage. This way, the total splash radius is the same as is on live, but the actual damage output is still nerfed."

Here's how we're intending the Widow Mine change to work:
Units inside a 1.25 radius take 100% damage. (e.g. 40 damage)
From 1.25 to 1.5, units take 50%. (e.g. 20 damage)
From 1.5 to 1.75, units take 25%. (e.g. 10 damage)
The listed damage amounts are based on Sentinel Missile's splash damage amount, not the single target damage. Hope this clears things up.

new version of widow mine nerf ?! İyimiş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...