Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

IMBALANCED! bitches


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
oturcak bir şey yok abi.dramatic bi change oldu mu betadan beri buildlerde.kim hangi unit yapiyosa daha fazla yapmaya başladı.

amacım sc2ye bok atarak bw'a nubları çekmek.bw oynamak
Mesaj tarihi:
Maçımız var biliyorsun değil mi? Aylardır girmedigim için su an benden üstünsün, ama senin immortalların benim immortallarımla karsı karsıya gelse, senin immortalın benimkinin önnüde diz çöker.
Mesaj tarihi:
Cuce said:

dark swarm ne kadar sacma bir büyü öle, zerg oyuncusu yeterince iyi olsa, direk rakip mineraline nadar yürütüp lurkerla kitler, minerali gazı kitler, ama o kadar iyi oynıyamıyo zergler.

ahahahahah ben de küçükken hep bunu düşünürdüm, çok iyi olsam kafa rahat yavaş yavaş giderim adamın base e diye küçükken falan, ultimate hedefim buydu yani, ama olmuyo nedense öyle euhe
Mesaj tarihi:
Tyrannus said:

tvpde bio ne saçma zaten gitmesinler.

SC2 NE KÖTÜ BİR OYUN YA

ağlıcağına git oyna lan iccupda var hala oynayanlar. öğrenince gel döviim sdfs

konuyla ilgili post: colossus mapine göre imba olabiliyo gerçekten ve çok sıkıcı bi ünite. corruptor tabi ki counterlayabiliyor ama viking kadar iyi değil. ve özellikle oyunun ilk combatında corruptorla counterlamaya kalkınca ground army çok zayıf kalıyor ve colossusları indirsen bile counterattacka çok açık oluyor zerg. mapine göre tabi.
Mesaj tarihi:
bu ikisi tehlikeli bir ikili oldu. idra'ya bi gsl kazandırana kadar ağlamaya devam edecekler ve artosis kesinlikle blizzard üzerinde etkili bi lavuğa benziyor. patchlerden önce ne gibi değişiklikler olacağını bilmek gibi bir özelliği var; fikri sorulan, en azından danışılan birisi.

idra'nın gsl kazanma ihtimali düşünülürse, endişemin boyutları daha iyi anlaşılabilir hehe

colossus, imba denemez bu arada; ama bling gibi oyunun tadını kaçıran bir ünite. yere vuran bir birim için, çok sayıda anti-air üretmek zorunda bırakıyor rakibi. amaçlandığından daha fazlasını yapıyor bu sebeple. bişe yapmak gerekecekse de, menzilini düşürmek bir çözüm olabilir. pratikte zvp orduları kafa kafaya giriştiğinde ne roach ne hydra doğru düzgün vuramıyor colossus'a. terran gene tank, emp biraz daha şanslı.
Mesaj tarihi:
colossus lar hakkında blizfart açıklama yapmış

bundan sonra havaya da ateş edecekmiş

100 minerale 2 tane aynı anda çıkacakmış (gaz istemiyor)

pylonlardan direk doğacakmış

supply block olsan bile üretebilecekmişsin falân filân

ha bi de anti air üniteleri vuramayacakmış buna (bence de saçma geliyor havadan havaya atan ünite yere hiç ateş eder mi? saçmaydı zaten düzelttikleri iyi olmuş)

>:D<
Mesaj tarihi:
Cuce said:

o değilde bw bariz imbalanced bi oyun.

dark swarm ne kadar sacma bir büyü öle, zerg oyuncusu yeterince iyi olsa, direk rakip mineraline nadar yürütüp lurkerla kitler, minerali gazı kitler, ama o kadar iyi oynıyamıyo zergler.

kacsa nolcakkıi kacsıon gitsin abi, bana saldıramaz sonucta, nat'ine kadar kacar artık

Veysel'i tanıyo musun ? BW Terran ünitesi.
Mesaj tarihi:
bu ne abi yeni program bu mu

oturuolar 30 dakka boyunca neo yunda örnek var ne bişey yanyana oturup bi koltuğa kötü bir ses kayıdı ile konuşacaklar mı

biraz DAY9'dan programcılık öğrensinler!
Mesaj tarihi:
colossusa dokunacaklarına corruptora bir ayar çekseler daha iyi olur. çünkü rangesi filan düşerse bu sefer terrana karşı maraduerler çok rahat eritir bir olayı kalmaz.

corruptorun rangesi viking gibi artsın ve ucuz olsun. her colossus için 4 tane corruptor basmak gerekiyor, bu sefer colossuslar patlasa bile ground army zayıf kaldığından stalker ve zealotlar dağıtıyorlar orduyu. elinde kalan 10 tane corruptorda mal mal izlemekten başka birşey yapamıyor. bunu önlemek için corruptorlara ground damage de verilebilir.

pvz de 200 pop armyler karşı karşıya geldiğinde zergin kazanma ihtimali %5 filan. zergün early agression denilebilecek neredeyse tüm hareketleri allin tarzında, kimse seçenek olarak allin sürmesin öne.
Mesaj tarihi:
Cuce said:

200pop zergle 200pop tossordusunun maliyeti aynı degıl.

ayrıca corrupterlar vikingden ıukı kat daha saglam


her zerg roach spamlayacak diye birşey yok. hydralisk ve mutalisklerin temel ordu birimi olduğunu düşünürsek maliyetler hemen hemen aynı.

corruptorlar 2 kat sağlamsa rangesi 6, 20-30 tane stalkerin içine girmek zorunda kalıyor combatta colossusa vurmak için. isterse 10 kat sağlam olsun pek birşey değişmiyor o yüzden. ancak vikingler ordunun arasına dalmadan snipe edebiliyor colossusları, ve yere inerek ground combata yardımcı olabiliyorlar.
Mesaj tarihi:
evet işte corruptor geldiğinde forcefieldle ground armyyi kesiyor butun stalkerlar corruptorlara giriyo, o yuzden dayanıklı olması pek bişi ifade etmiyo. vikingle micro yapılıyo en azından vur kaç şeklinde
Mesaj tarihi:
Aslında ZvP'de collosus'a karşı yapılması gereken için Idra'nın söylediği doğru. İyi bir ekonomi geliştirip, roach/hydra ve aşırı sayıda corruptor yapıp 200/200 olunca saldırararak collosusları aldıktan sonra hydra, roach ve lingle tekrar 200/200 olup kalan Protoss ordusunu yenmek. Sorun şu ki Shakuras, Metalapolis çarpraz pzosiyon gibi birkaç harita dışında ilk saldırıdan sonra Protoss, tekrar remax olmadan saldırıp oyunu bitirebiliyor. Sorun üniteler ve ırkların dengesizliğinden çok haritalarda sanki.
×
×
  • Yeni Oluştur...