Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi böyle bir düşüncem var ama cruze benzinli diye çekiniyorum lpg falan taksam sarfiyat nasil olur sizce? birde değermi o kadar fark vermeye, cruze u full almayi düşünüyorum bu arada otomatik falan olsa dahami çok yakar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 serdar ortac - asrin hatasi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Çok yakıyo cruze. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Bu cruze'u C segmenti araçlarla karıştırmayın, arkada torsion beam axle var (= Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 görüntüsü cok guzel ama ya tek korkum benzinli olmasi, lanet edermiyim corsadan sonra..? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 aktiftablet said: Bu cruze'u C segmenti araçlarla karıştırmayın, arkada torsion beam axle var (= bu iki süspansiyon arası kocaman çubuk var mı demek? eğer öyleyse ticari araç gibi olur pek komforlu olmaz gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 pek sayilmaz ama yanlis da diyemeyiz. arka tekerler birbirinden ayri hareketi kisitlanmis oluyor torsion beam ile, avantajlari icinde ucuz olmasi, az yer kaplamasi ,dayaniklilik gibi unsurlar var, dezavantaji yol tutusu artmasina ragmen konfordan feragat, yumusaklik ayari yapilamiyor olusu vs geliyor. c segmente kadar tum mini-kucuk arablarda kullaniliyor ama c de de hayli kullanildigi goruluyor. arac seciminde birinci rol oynayacak , bahsetmeye deger bi olay degil kisaca, kullanicisi ooo cok kaliteli , super yol tutuyor da diyebilir, acaba essege mi bindik ne bu boyle tangir tungur da diyebilir, veya en dayanikli suspansiyon benim arabamda da diyebilir. sevecek adam da sovecek adam da bi kulp bulur yani. corsa vs cruze a gelirsek; Esh said: serdar ortac - asrin hatasi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorlag Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 biraz daha para ekleyip fiat bravo alınsa daha güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
trainspotting23 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 opel kalmalı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SoulCube Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 çok yakar alıştığın corsadan sonra wtf dersin tüpte taktırabilirsin ama kapalı otoparkları unutursun o zaman. değişme bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 cruze şu honda city çakması araç değil mi ya? ben öyle arabaları birbirine benzetmeyi sevmem ama arabayı her arkadan gördüğümde honda city sanıyorum. karıştırıyo da olabilirim. bi uzakdoğu arabasını da copy paste yapmışlar ya helal olsun hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2010 degistirme bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 anlaşıldı arkadaşlar opel kalsın, gerçi cruze de bir opel sayılır motoru astra motorunun aynısı lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Asrın hatası iyi denmiş... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 benzinden cekiniyorsan dizel corsa kalsin ama mavi bi cruze'un yaninda corsa laf soyliyemez :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 senko said: benzinden cekiniyorsan dizel corsa kalsin ama mavi bi cruze'un yaninda corsa laf soyliyemez :) ya zaten kesin tüp taktırıcam alırsamda görüntüsüne tav oldum aracın zaten motoruda opel motoru, renk olarakta kesin kırmızı olacak tavanda siyah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2010 battle cruize mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SPectre88 Mesaj tarihi: Aralık 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2010 Chevroletlerin iç malzeme kalitesiyle Corsanın malzeme kalitesi arasında dağlar kadar fark var çok çabuk yıpranıyor iç plastikleri birde tüpte taktırsan corsa kadar ekonomik olmaz yalnız konsolu tipi falan çok tatlı araba cruze. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 25, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2010 Selam, Yolda sisleri açık faziyette dolanan sonradan Xenon'lu bir yığın kruz görmeye başladım. Lügatımda kuruz = kroyuzzz olarak yer almaya başlayacak yakında. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 AHahahh 'nuff said from Paramecium. Topic kitlenebilir. Çok güzel araba yeminle tip olarak ama donanım sıfır, konfor sıfır. Amerikan Chevrolet ile alakası yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 KHaRoN said: pek sayilmaz ama yanlis da diyemeyiz. arka tekerler birbirinden ayri hareketi kisitlanmis oluyor torsion beam ile, avantajlari icinde ucuz olmasi, az yer kaplamasi ,dayaniklilik gibi unsurlar var, dezavantaji yol tutusu artmasina ragmen konfordan feragat, yumusaklik ayari yapilamiyor olusu vs geliyor. c segmente kadar tum mini-kucuk arablarda kullaniliyor ama c de de hayli kullanildigi goruluyor. arac seciminde birinci rol oynayacak , bahsetmeye deger bi olay degil kisaca, kullanicisi ooo cok kaliteli , super yol tutuyor da diyebilir, acaba essege mi bindik ne bu boyle tangir tungur da diyebilir, veya en dayanikli suspansiyon benim arabamda da diyebilir. sevecek adam da sovecek adam da bi kulp bulur yani. corsa vs cruze a gelirsek; Esh said: serdar ortac - asrin hatasi Benim bildiğim hem konfor hem de yol tutuş olarak çok multilink bağımsız süspansiyonun gerisinde. Küçük sınıf araçlarda hem daha az yer kapladığı için büyük kolaylık olduğu gibi düşük maliyet de yine bu sınıf araçlarda fiyatı düşük tutmaya yardımcı oluyor. Dayanıklı olması da yine kaba olmasının getirdiği bi sonuç. C segmenti araçlarda kullanıldığını sanmıyorum ben, hangilerinde kullanılıyor bilgilendirin, merakımı gidereyim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 yol tutus olarak bi nevi viraj gergisi olusturdugu icin ustun sayilir, elbette daha gelismis sistemler de var multilink gibi ama ML genelde mid-lux sinif araclarda daha yogun kullaniliyor galiba. torsion beam lere ornek olarak da vw golf(3 ve 4 , 5-6 ne alemde bilmiyorum), mazda 3(ford control blade oncesi), opel astra, toyota auris, corolla, renault megane, muhtemelen scenic, hyundai elantra diye gider. ayrica hic emin degilim ama kullandigim kadariyla yolda davranis tarzlarindan cikarak 307 ve c4 (ve muhtemelen 308) de de arkada beam oldugunu dusunuyorum, multilink olamayacak kadar sert, double wishbone olamayacak kadar yuksek ve yol tutusu kotu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2010 dusununce tum piyasa boyleymis, italyanlar ne alemde diye baktim, fiat da fiat c-platform uzerinde olan stilo, bravo ve delta da torsion beam kullaniyor. acaba ayni platformdaki guiletta da ne var diye merak ediyorum su anda. kisaca burdan heralde su sonuca ulasabiliyoruz nihayetinde, c segment icin torsion beam hala tercih edilen, kullanilan arabalarda "fedakarlik" yapilmis olarak dusunemeyecegimiz, tamamen platform ve sasinin dinamiklerine gore hesaplanarak yapilan bi secim. dogru soru galiba hangi c segment arabalar multilink kullaniyor?olacak. geriye de aklima gelen ford grup(yeni mazda3, focus), hyundai i30, mitsubishi lancer falan kaliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Torsion beam, doublewishbone ya da multilink'e göre yol tutuşu olarak daha avantajlıymış, sebebi de gövdenin virajlarda yana yatması durumunda tekerleklerin kamber açısının değişmemesi. Ama benim bildiğim C segmentinde (modern araçlarda) yaygın olarak çok bağlantılı kullanılıyor. Focus'ta ki control blade aslında multilink. Giulietta'nın sitesine şimdi baktım arka taraf multilink. Diğer araçlarla ilgili kaynak bulamadım (vw'nin ve renault' nun sitesinde bilgi yok, diğerlerine bakmaya üşendim) Wiki'ye göre ilk focus çıktığında birçok rakibi torsion beam kullanıyormuş, ama dediğim gibi yenilerinde multilink diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2010 Lancia Delta'ya baktım şimdi, lüx-compact bi arabada nasıl torsion çubuğu olur ilginç hakikaten. Bravo platformu olduğu için olabilir. Yalnız Alfa Giulietta zannedilenin aksine bu platformda değil, sadece Giulietta için ayrı platform tasarlandı ve üretildi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar