Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Turk Telekom VIP destek ve hizmet dondurma


di

Öne çıkan mesajlar

Selamlar,

TTNET'i aradim biraz once hattimi iptal ettirmek icin ve boyle iki hizmetin var oldugunu ogrendim. Istanbul ve Ankara icin yeni baslamis bu VIP hizmeti ve ucretsizmis. Bunu da siketiniz nedir kismina "milleti salak yerine koyuyorsunuz, ariza kaydi alip aramiyorsunuz bile" deyip bir de sorun sizde kisminda bastirinca ogrenebildim.

Tepe tepe kullaniniz.

Bir de UyduNet'e gectim ama ne olur ne olmaz diye 1-2 hafta kadar acik tuttum ADSL hattimi da. O yuzden aramistim daha cok ve o sirada hizmet durdurma olayinin oldugunu ogrendim. Lazim olursa 3 aylik periyodlarla hizmet dondurabiliyormussunuz.

Hadi afiyet olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hizmetin benim tarafimdaki aciklamasi su; "son kullanicidan daha akilli cikan kullanicilarin ofkesinden kurtulabilmek icin bu kullanicilarin evine gelinerek kontrollerin yapilmasi ve ev tarafinda sorun olmadigini teyit edip, gerekirse santral tarafinda cozulmesi".

Araya 3. parti firma sokmadan kendileri geliyormus direkt dediklerine gore.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de fethiyedeki eve getirtmiştim bunları

adam bütün sitenin kablolarının falan çürüdüğünü görüp şok olmuştu sizin internet sinyalini bırak telefonla konuşamıyor olmanız gerekiyor demişti

nem rutubet falan bütün kabloları kanırtmış

tüm kabloları kutuları falan yenilemişlerdi

öyle
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

di said:

Hizmetin benim tarafimdaki aciklamasi su; "son kullanicidan daha akilli cikan kullanicilarin ofkesinden kurtulabilmek icin bu kullanicilarin evine gelinerek kontrollerin yapilmasi ve ev tarafinda sorun olmadigini teyit edip, gerekirse santral tarafinda cozulmesi".

Araya 3. parti firma sokmadan kendileri geliyormus direkt dediklerine gore.


iyi de bu VIP hizmet falan değili. bu ttnetin standar akışı.

abone aryp arıza var diyince arızanın hangi versiyon olduuna bakılır.

1-sıksık kopma > alt yapı
2-dls yanmıyo > modem arıza, kablo kopma, hat kesilme, port arıza
3- düşük hız > kablolama sorunu, paralel telefon, modem arıza, hat parazit, alt yapı sorunu, port arıza

sen arızanı söleyince telefondaki kişi sana, bir takım sorular soruyor (size göre anlamsız gelen), bu soruların cevaplarına göer arızanın hangi sklada olduuna baklır. o skladan arıza sisteme girilir. girldiği anda arıza uzmanların olduu özel bir birime gider. uzman olan kişi hakikatten uzmandır (ben de bir süre adsl departmanındayken superonline da aynı işi yapmıştım). bakması ile arızayı ekranında anlaması bir olur. abonenin arızası alt yapı kablolama port DSLAM falansa sizin haberiniz bile olmaz, 2 saat içinde ekip çıkar, outdoor dslamdan binanın kapısına kadar tüm hattı kontrol eder ve uzman kişi haber verir. uzman kişi ekrandan bakar hattaı tazeler ve ta taa dls aldınız. uzman kişi ekibe ok oldu geri dönün der. arızayı yapıldı diye teyid departmanına yollar. sonra bi bayan arar sizi, arıza düzeldi der kapatır. siz de sanırsınızki ttnet bişe yapmadı kendin kendine düzeldi.

eğer dslamda ya da outdoor kablo sisteminde bişey yoksa o zman ekip uzmanı arar, uzman sizi arar, sizle daha ayrıntılı görüşüp size hernekadar anlamsız ve salakça da gelse onlarca soru sorup arızanın kökenini anlamaya çalışır. ve dışardan arıza olmadıına kanaat getirince de ekibi arar, eve gidin der, ekip eve gelir, ellerinde kocaman akterna vardır. onunla ev içi ve bina içi hattı kontrol eder, sinyali izlerler, yanlarındaki modemi takıp onu denerler ve arızanın kesin nden kaynaklandıını bulup düzeltip gideler. bu standar prosedürdür. herzaman da böle oldu. VIP diye seni keklemişler asdsa..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ayrıca istanbul ankara diye de keklemenin doruğunu yaşatmışlar. çünkü eve servis türkiyenin herrrrrr yerinde var. telekom müdürlüğü olan her bölgeye repertitör gider.

ben ağrı doğubayazıtta bi internet cafeye repertitör yollamıştım. yapıldı raporu geldi. ben de sonra adamı aradım, "yov alloh senden rağzi olsıın. olmıştır hepsini yapmışlardır, vallah çalışıyu" dedi. sevinmiş garibim. ben de sevinmiştim hoş. dsads
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla gereksiz bilgi yiginini dosemissin ama bosa yazmissin o kadar seyi. Hani bu isle ilgili alakali olsun olmasin hemen herkesin rahatca anladigi uzre bu isi gayet beceremiyorlar. Sorun artik ariza kapsamindan cikip yetersizlik boyutuna uzun sure once erismis durumda. Haliyle tum Turkiye ya da belli bir bolge ayni sorunu yasamasina ragmen "modeminizin isiklari" yaniyor mu sorusuna ben "standart prosedur" olarak bakamiyorum -ki degil de.

Ek olarak; bu is dalinda buyuk datacenter'lardan, musteri hizmetlerine kadar calismadigim departman kalmadi. Hem operatorlerin hem de teknik adamlarin ne tip ortamlarda, nasil calistiklarini biliyorum. Sorun yasadigimda test edip nerede oldugunu bulabiliyor ve tahmin edebiliyorum. O yuzden derdimi anlayabilecek birilerini ariyorum ve bulamayinca da deliriyorum. Boyle bir senaryoda daha dogal bir sey olamaz.

Elinin altindaki router'i yonetmekten aciz olup, musteriye iskence cektirip ustune salaga yatan tipleri sen bile duymussundur. Telekom ayni tiplerin kurumsal versiyonundan otesi degil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senn anlattığınla benm anlattığım aynı şey değilki di. sen gene kepenkleri kapattın. sırf "ben" cevap verdim ya şimdi, ne desem yok öle diil dicen ahaha. neyse bak.

ben ttnet kullanıyorum. arıza olunca aradıımda bana 5000 tane salakça soruları sormalarına ayar oluyodum. adama direk,
- dostum bana bunları sorup durma, ben superonline NMSte çalışıyorum, nolur beni kasma. port 0,78le veriyo. patlamış belli. fatihe döşediinizx huwaei portların alayının sigortası tert bağlanmış. bunu en kısa sürede alcatelle değiştirmenizi idtiyorum diyip arızamı akşamına yaptırıyodum soru bile sormuyolardı. ama hiçbişey bilmeyen aboneye mecbur soracaklar.

ayrıcsa en başta dediim gibi bununla benm sölediim şey farklı. türk telekom tüm arızaların ama tümmmmmmmm deavm eden arızaların kontrolüne ekip çıkartır. bu yıllardır böle. sen iptal için churn departmanıyla görüşmüşsün. chrun: iptal isteyen aboneyi ikna eden departmandır. iptali iknada prim alırlar. sen iptal eme diye 10 yıllık prosedür 2 dk da VIP hizmet oluvermiştir. nerden biliyorum. eh ben de churnde çalıştım kısa bi süre. sırf churn departmanına özel verilen kampanyalare vardır. iptal isteyen aboneye 6 ay beleş, 6 ay da yarı fiyat vs. arızadan mı iptal ediyo, hemen ekip yollayalım ve özel hizmet olxuunu söleyelim, aboneyi pohpohlayın şımartın vs.

bi de gereksiz bilgi demişsin ya, gereksiz değil hatta eksik bence, o yüzden anlamamışsın ne dediimi.

arıxa alınıyor ya. çağrımerkezindeki kişi arızayı yazıp, gönder butonuna bastıı an, direkt senn hattının bağlı olduu telekom müdürlük binasındaki repertitörün ekranına gidiyo arıza. repertitör genel altyapıya bakıp, genel sorun yoksa uzmana yolluyo aynı ekrandan, uzman bakım arıza evde bence derse, gerisin geri telekom müdürlüüne repertitöre yolluyo, repertitör arıza varmı yokmu nerde, bunu sorgulamadan direk çıkıp dış dslamdan evin içinde modeme kadar SS bakıp yapıp geliyo. okadar.

vıp falan değil. topiin başlıı vıp hizmet varmış buymuş. ben de diorum bu vıp değil. topikte istanbul ankara yeni çıkmış. ben de diyorumki 10 yıldır var. ağrının doğubayazıt ilçesinde bile var.

okadar yani. daha sölencek bişe yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla gelip "seni keklemisler adasdsa" diyen, bilip bilmeden konusan birinin ben dahil herhangi birini irite etmemesi neredeyse imkansiz.

Senin her yerde var dedigin, Telekom'un bu isi diger firmalara outsource ettigi kisim. Yani HEDE TELEKOM firmasi, Telekom ile anlasmali olarak ilgileniyor. Arizalara gelip bakiyor vesaire.

Telekom durumu degistirmek istemis olacak ki boyle bir sey baslatmislar.

Diger yazdiklarina cevap bile vermiyorum zira telefon ile arayinca karsindakine derdini anlatabilen tek insan evladi sen degilsin.

Lazimsa sidik yarisina da dondurebiliriz sen ne kadar teknik konusmussun ben ne kadar teknik konusmusum diye de vakit kaybindan otesi olarak gormuyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bla bla bla ne arkadaşım.
modem üstünde arıza tespiti için kullanılan 4-5 ışık var. hangisinin yandığı yanmadığı, hangisinin sabit yandığı veya yanıp söndüğü direkt alarak arızanın hangi skaladan olduğunu belirten yegane şeydir. bilmeden atlayanlara bayılıyorum. biri arkadaşa paraşüt versin lütfen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...