Esh Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 3 aylik dizel megane a 95 oktan koymu$lar, araba 30km kullanildi, bu sabah mar$ basamadi. bugun cenazesi ikindi namazina mutakip te$vikiye camiinden... degil tabi de, prosedur nedir tam olarak. komple motoru mu degi$tiriyolar. benim bildigim bu yeni dizellerde temizleme falan olmuyo, pompa enjektor ne varsa degi$tiriyolar diye biliyorum. dogru mudur? bi de istasyon surekli mazot aldigimiz yer, alin butun faturalari, istasyon sigortasindan kar$ilanacak dediler. icimiz rahat etti ama bunun bi siniri var mi? komple motor degi$tirirlerse sigorta kar$ilar mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 abi mantık olarak o sigortadan faydalanbilmen için adamların kendileri sebebiyle yanlış koyulduğunu kabul etmeleri gerek. bunu nasıl sağlıycaksın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 her gun ayni istasyonda dizel koyulan arabaya bir gun canimiz sikilip "bugun de benzinle gitsin yau" gibi bir demec vermi$ olamayacagimiza gore. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 bi de sigortasi varmi$ zaten istasyonun. oyle bi durumda hukuki prosedure gerek kalmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 bildigim kadariyla depo sokulup bosaltiliyor, en cok zarar goren seylerden enjektor baslari falan sokulup degistiriliyor hasara gore. daha fazla hasar varsa dizel pompasina kadar gidiyor olay. benzin koyduktan sonra ne kadar gidildigine, motorun o surecte ne kadar zorlandigina falan bagli saniyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2010 bugun servise girdi. 2 hafta, motor komple degi$iyo nerdeyse. mazot pompasindan tut enjektore kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, İstasyon sahibi bir tanıdık var. Onların da başına bu tarz olaylar gelmiş. Genelde gece yakıt alırken, nöbetçi kalan eleman yanlış depoya boşalttırıyor ve pompalar da hatalı yakıt sevk ediyor. Sigorta karşılıyor diye firmalar faturaları fakslayıp durmuşlar buna. Tabi servisler de fırsat bulduklarından geçiriyorlar. Muazzam boyutlarda zarar söz konusu olmuyor diye bilioyrum ben. Yakıt pompası her koşulda sıvı olduğu için basar neticesinde. Sistemden güzelce temizlemek gerekiyor temelde. Senin servis de bunu fırsat bilip 'nasıl olsa sigorta ödeyecek' mantığı güdenlerden büyük ihtimalle :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 benim deil direk Renault servisi. ASF miydi neydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xanador Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Bunun olmasını engellemek çok kolay ama neden böyle bir uygulamaya gidilmiyor anlamıyorum... Dizelin pompa ucu üçgen olur, benzinlinin kare olur misal. ya da pompa uçları farklı çapta olur, bi şekilde uyumsuzluk oldu mu ulan yanlış yakıtı koyuyodum az kalsın diye düzeltir elemanda... dsg şanzımanı, airbag i, adaptif manyetik süspansiyonu akıl eden adamlar bunu nasıl akıl edememiş ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Evrensel standart olması gerekli. Bildiğim kadarıyla bazı araçlarda hatalı yakıt koyma ihtimali yokmuş. Deposunda nasıl bir mod var bilemiyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 evrensel standart neden gerekli? sonuçta yakıtın evrensel standardı olmadığı gibi yakıtı koyacak giriş çıkışların da yakıt cinsine has olması kulağa mantıklı geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Selam, Tüm otomobiller ile bunlara yakıt dolduracak pompaların revizyonu gerekiyor. Bu da evrensel standart olmasını gerektiriyor. Misâl otomobil lastikleri ve jantları; her üretici jant veya lastiğini bu ölçülere göre üretiyor. Kafasına göre çap veya en yapamıyor. Sen otomobili ürettin ama pompa yoksa ne olacak? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Xanador said: Bunun olmasını engellemek çok kolay ama neden böyle bir uygulamaya gidilmiyor anlamıyorum... Dizelin pompa ucu üçgen olur, benzinlinin kare olur misal. ya da pompa uçları farklı çapta olur, bi şekilde uyumsuzluk oldu mu ulan yanlış yakıtı koyuyodum az kalsın diye düzeltir elemanda... dsg şanzımanı, airbag i, adaptif manyetik süspansiyonu akıl eden adamlar bunu nasıl akıl edememiş ahah war zaten bole bi uygulama hatirlar misiniz bilmiyorumda kursunsuz benzinin default olmadigi donemde kursunlu super wardi onnarin pompalari daha buyuk oldugundan katalitik konvertorlu kursunsuz benzinle calisan araclara uymuyordu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 fordun benzin kapaklari bu mantikla cali$iyor. takamiyosun dizel pompasini benzine. renoda da olmasi lazim aslinda ama hayret. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2010 evet var öyle bir sistem aslında; ama türkiye'de çoğu benzinlikte uygulanmıyor. dikkat edin pompaların nozula, hepsi iplik gibi incecik. bırak depoya yakıt koymayı, silecek suyu bile doldurulur yani onlarla. bu arada 30 km iyi gitmiş o araba :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 ben çok yanlış anlamışım ^^ dizele benzin koyarlar tabii. benzinin tabanca ince, mazotun kalın. bu sebepten dizel arabaya benzin oluyor yanlışlıkla; ama benzinli arabaya mazot zor. bi de dizel araba benzinle baya baya çalışması lazım, 30 km az gitmiş hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 motor sicakti ya, ondan gidebilmi$tir biraz. ceyrek depo dizel vardi, 3 ceyrek benzin koyup fullemi$ler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Petrol istasyonunun sigortası karşılamalı zararını. Sonuçta hatalı yakıtı koyan onlar. Ve her istasyonun güvenlik kamerasından kredi kartı kayıtlarına kadar 50 tane yolla sana hatalı yakıt koyduklarını kanıtlaman mümkün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 tanımadığın yerse kredi kartı ekstresi veya istasyon fişi gerekli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 onlar var zaten. yok sikinti yaratmadi istasyon da, garantimiz var dedi halledin getirin, sigorta firmasi eksper yolluyor servise, degi$ecek parcalar teyid ediliyor falan filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2010 ben yabancı benzincilerin birinde yönetim binasında çalışıyordum da, mail falan geliyordu random adamlardan bana. bunu yapan mal istasyonlar/pompacılar illa oluyor, ama sonunda hallediyorlar dediğin gibi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar