Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cataclysm Arena, BG, World PvP Başlığı


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

Zetrox tek targette çok duruyorsunuz abi sorun o.Bak biz Baııhan la 2500 rated dahil çoğu setupu rogue-mage anlık switchlerle patlatıyorduk tabi deadwoll arkadan priestla nuke e destek çıkıyordu.Hak yemeyelim şimdi.

RMP demek bol switch demek.O videoda paladinin üzerinde okadar kalıcağınıza paladin e blind deepfreeze ring of frost vs hunterı patlatırsınız.Adam ölmedi mi dön tekrar palaya.Eğer mage iniz proysa warlocka oyun oynatmaz.

O inmez denilen RMP farmer denilen TSGlerin falan hertürlü ratinglisi köpek oldu önümüzde switch taktiklerimiz sayesinde.RMP'nin belkide çok alışkanlık ve kabiliyet isteme sebebi bu.Hiçbir fight aynı değil.Sürekli anlık kararlar vermek gerekiyor...

Rogue unuz huntera deflect açamadan dismantle ı yada warrior eline kalkanı aldığı an dismantle ı atabilmeli.O yanlışlıkla iceblock bastım oyunu vercez diyen arkadaşa söyle daha baştan pes etmesin :) rmp de hiçbişi belli olmaz moral bozmayın hemen.Rogue-mage yaşadığı sürece her an oyun alabilir yaşandı görüldü ;)

Denovodasınız yanlış görmediysem.Lifer'dan phaedrusa selam :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olivera said:

Zetrox tek targette çok duruyorsunuz abi sorun o.Bak biz Baııhan la 2500 rated dahil çoğu setupu rogue-mage anlık switchlerle patlatıyorduk tabi deadwoll arkadan priestla nuke e destek çıkıyordu.Hak yemeyelim şimdi.

RMP demek bol switch demek.O videoda paladinin üzerinde okadar kalıcağınıza paladin e blind deepfreeze ring of frost vs hunterı patlatırsınız.Adam ölmedi mi dön tekrar palaya.Eğer mage iniz proysa warlocka oyun oynatmaz.

O inmez denilen RMP farmer denilen TSGlerin falan hertürlü ratinglisi köpek oldu önümüzde switch taktiklerimiz sayesinde.RMP'nin belkide çok alışkanlık ve kabiliyet isteme sebebi bu.Hiçbir fight aynı değil.Sürekli anlık kararlar vermek gerekiyor...

Rogue unuz huntera deflect açamadan dismantle ı yada warrior eline kalkanı aldığı an dismantle ı atabilmeli.O yanlışlıkla iceblock bastım oyunu vercez diyen arkadaşa söyle daha baştan pes etmesin :) rmp de hiçbişi belli olmaz moral bozmayın hemen.Rogue-mage yaşadığı sürece her an oyun alabilir yaşandı görüldü ;)

Denovodasınız yanlış görmediysem.Lifer'dan phaedrusa selam :)
O Ice block muhabbeti şu yalnız yukarda 10 kere yazdığım ofansiften defansife geçiş muhabbeti o yüzden oyun elden gidiyor ofansife geçişte tekrar zorluk çekiyoruz şu anda zaten rogue arkadaşla mage arkadaş target değişiminde bi süreklilik tutturmaya doğru gidiyorlar. Ama o fightı tekrar dikkatli izlerseniz zaten burda konuştuğum olay Damage ın düşük kalmasından çok damage yapılamamsı.

zaten target değişimini düzgün bi şekilde en azından orta bi seviyede uygulamadan şu an gördüğümüz ratingi görmek mümkün değil ki dediğim gibi yine sadece bu setup a karşı bir zorluk yaşıyoruz diğer fightlarımızıda yollayabilirim orda herhangi bir zorluk yaşanmıyor fighta hakim olduğumuz sürece. Şu setupta fightin hakimiyetini defansif moda geçtikten sonra tekrar toparlayamıyoruz. Uygulama kısmında sorun var teorik olarak bir çok şey görülebiliyor. Aynı targetta kalma durumuda aslında burdada yok. Paladinin üstüne rogue u yolladık dispelli engelleme adına mage zaten warlock ve hunter tarafından dps yaptırılmıyor aslında dps in düşük kalmasının sebeplerinden biriside bu. orda videoda tam çözemiyor olabilirsiniz ama target değişimi yapsak diyelim warlock hunter a dönsek o konumda paladinin dispelleri fightı onların tarafa kaydırıyor. Ben katılmıyorum target değişimine rogue unda katılması gerektiğini Hunter - Lock - Paladin fightlarında. Ha zaman zaman CD beklerken ufak fakeler elbette mevcut olacaktır ama işte rahat bıraktığımızda oyunun hakimiyetini kaybediyoruz.

Mage i off targetlarda tutup rogue un paladini zora düşürmesini bekleyip yada mage in boşluklarında vereceği zararda anlık paladin CC siyle dps i kesmeye yönelmeye çalışmak. İşte o konumdada paladin trinket - shield ı bi şekilde kullanırsa ona mass dispell atılıp tekrar cc lenmesi 1 sn de yapılabilicek bir şey değil bunu teorik olarak düşünsekte uygulaması bunun ortalama 4-5 saniye gibi bi süre bu 4-5 saniyede dps kendini toparlayacaktır . Dps switch fakeleriyle paladini ters köşeye yatırıp hard switch le paladine shield açtırıp üstüne mass dispelle anında paladini indirmek gerekiyor.

Mage arkadaş ve Rogue arkadaş TBC den beri wow u açmamış 2 arkadaş o yüzden de yetilerin oturmasıda takdir edersinizki biraz zaman alıyor. son 4 sezondur 2.3k ratingin altına inmedim RMP ile ama RMP düzenide değişmiş durumda sub - assa değişikliğinin ardından

Söylenen çözümlerden 2si hariç hepsi o fighti kazanma adına benim burda bahsettiğim 2.3k 2.4k + rating teki karamsarlığım yine dediğim gibi zaten 1-2 hafta içinde 2.1 2.2k gibi bi ratingte olucaz burdan sonra ne yapmamız gerekiyor bu fighta bağımlı kalmayın.

Elbette hatasız olduğumuzu söylemiyorum ama şu an yeterlinin üzerindeyiz tabiki. genel RMP yorumları yapıyorsunuz bu genel RMP yorumlarını ve oyun mekaniğini az da olsa çözmüş herkesin zaten yapabileceği aşikar. Anlatılanların bir çoğunu yapmamız gerektiğini biliyoruz Sorumuz bu fight hakkında bunları nasıl yapacağımız olmuştu siz hala yapmamız gerekenler konusunda yorum yapıyorsunuz. Bunları yapmak için oyun kontrolünü elimize almamız gerekiyor. kısacası sorumun genel düşüncesi Fightın genelinde ofansif modumuzu kaybetip defansife geçmemiz için neler yapmalıyız. yada Defansiften ofansife geçişte neler yapmalıyız neyi nekadar kite lamalıyız los yapmalıyız gibi sorulardı nereye kadar beklemeliyiz etc..

Hak verirsinizki burdaki yorumlar blind at üstüne sheep at onun üstüne bi daha sheep çıkınca fear at sonra git kidney at ama bunların hepsini 3 sn de at gibi olmuş. Bizde isteriz 3 ice lance i aynı anda global cooldownsız atalım. onun üstüne 1500 blind ımız olsun hatta ben flash heal attığımda instant üstüne 15 tane daha atiyim. ama karşı tarafın reaksiyonlarını hiç hesaba katmadan yorum yapıyorsunuz. o yuzden masq ve regalyanın yorumları dışında pek bi yapıcı çözüm yoktu. neyi atıp neyi atmamamız gerektiğini biliyoruz =) bunları atabilmemiz için mevcut oyun düzeninin bize geçmesi lazım. Fightın başından sonuna 2.3k gibi ratinglerde ne şekilde bir taktik uygulanmalı bunu soruoyrum aksiyonlara göre reaksiyon şeklinde yapıcı çözümler ama burdaki gibi değil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zetrox o zamanla olacak birşey işte.Sana 2.3k rated adamlara karşı ne yapman gerektiğini burda 3 sayfa yazsam yinede birşey değişmez.Pratik>all.Bizde doğar doğmaz rmp oynamadık sonuçta hani belli bir birikimin sonucu.

Ben sana videoda gördüğümü söyledim.Daha iyi daha bol switch.Beğenip beğenmemek sana kalmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olivera said:

Zetrox o zamanla olacak birşey işte.Sana 2.3k rated adamlara karşı ne yapman gerektiğini burda 3 sayfa yazsam yinede birşey değişmez.Pratik>all.Bizde doğar doğmaz rmp oynamadık sonuçta hani belli bir birikimin sonucu.

Ben sana videoda gördüğümü söyledim.Daha iyi daha bol switch.Beğenip beğenmemek sana kalmış.
Bakın 3 senedir RMP oynuyorum arkadaşlarda sadece pratik yok. videoda gördüğümü söylüyorum diyosun Mage'im orda damage yiyor ve o karambolden çıkamıyor. sonuç olarak hunter kadar inactive bir class su anda bu patch le beraber bu duruma geldi düzenin her daim değiştiğinden bahsediyorum target switch ide oldukça net yapıyoruz fakat mage im o durumdayken benden dps e katkı vermemi istiosun. mage üstünde 2 adam varken interrupt denen birşey olmadığını düşünür gibi target değişimi yapmasını söylüyorsun. Sorumu tekrarliyim istersen bunları yapabilicek konuma fightı nasıl getirmemiz gerekiyor. 2.5k adamlarsınız şu sorumun çok zor olmaması gerek. benim burda beğenip beğenmemek değil durumum bildiğimiz yapmamız gerekenleri duyuyorum sadece. ama bunları yapacak gidişatı nasıl ayarlamamız gerektiğini soruyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

RMP agresif setup herzaman.Belli cdleri olan(özellikle rogue un) belli zamanlamayla patlatan bir setup.Ben daha RMP de defansif takılıp adam gibi maç kazandığımızı hatırlamıyorum.Çok iyi agresif bir şekilde rakibi kıstırırsanız defansife çekilir.Yani karşının dps classları yada healerı adamını korumak için cdlerini harcar size abanmak için kullanmak yerine.

Açılış çok önemli.Siz direk açılıp full agresif oynucaksınız.Bak orda hunter diyosun ya mage e abanıyo sürekli falan.Sana 30 sn veriyorum RMPde.1 targetin ölmeyeceğini 30 sn de anladıysanız dönün başkasına.Dönün ki diğerleri onu kurtarmaya uğraşsın.O huntera dönseniz mage i delirtemez öyle.Huntera döndün geri zıpladı rogue un gidemiyo demi?Dön yine palaya.

Benden bukadar.Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım gerisini arkadaşlar yazsın :) şu an r.druid 2x rogue oynuyoruz 5-1 gittik dün diğer rogue 2 günlük 85.2 mizde mutiyiz druid efsane dispellediği için akıyoruz baya switchlerle falan.Rogue healera yapışıyor bir anda ben dps i ayıklıyorum.

Ödeme bitiyor çok yakında.Eğer oynayacak olursam RMP kurucam high rated elemanlarla.Ozaman daha fazla yazarım sana elimden geldiğince.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

olivera said:

Masquerade said:

said:
Rogue unuz huntera deflect açamadan dismantle ı yada warrior eline kalkanı aldığı an dismantle ı atabilmeli.

olmuyor artık o.


sebep?

disarm olsa bile deflect açabiliyor hunter. bufflandı.


Ohhş blizz yalanları.Vanish cs atıcak ozaman deflectteki huntera.Oda kalkmadıysa tabi dün denemedim hiç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hard switch denen olay da şu.

mevcut trainlediğiniz targetı trinketini harcattıktan sonra vericeksiniz blind'ı. yeni targeta deep freeze ile döneceksiniz, rogue arkasında dance ile garrote, stun vs allah ne verdiyse vuracaksınız. 1 kişiyi tamamen oyundan düşürüp switchlerseniz priestiniz de assistleyebilir. o yüzden cdleri çok iyi organize etmek önemli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olivera said:

RMP agresif setup herzaman.Belli cdleri olan(özellikle rogue un) belli zamanlamayla patlatan bir setup.Ben daha RMP de defansif takılıp adam gibi maç kazandığımızı hatırlamıyorum.Çok iyi agresif bir şekilde rakibi kıstırırsanız defansife çekilir.Yani karşının dps classları yada healerı adamını korumak için cdlerini harcar size abanmak için kullanmak yerine.

Açılış çok önemli.Siz direk açılıp full agresif oynucaksınız.Bak orda hunter diyosun ya mage e abanıyo sürekli falan.Sana 30 sn veriyorum RMPde.1 targetin ölmeyeceğini 30 sn de anladıysanız dönün başkasına.Dönün ki diğerleri onu kurtarmaya uğraşsın.O huntera dönseniz mage i delirtemez öyle.Huntera döndün geri zıpladı rogue un gidemiyo demi?Dön yine palaya.

Benden bukadar.Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım gerisini arkadaşlar yazsın :) şu an r.druid 2x rogue oynuyoruz 5-1 gittik dün diğer rogue 2 günlük 85.2 mizde mutiyiz druid efsane dispellediği için akıyoruz baya switchlerle falan.Rogue healera yapışıyor bir anda ben dps i ayıklıyorum.

Ödeme bitiyor çok yakında.Eğer oynayacak olursam RMP kurucam high rated elemanlarla.Ozaman daha fazla yazarım sana elimden geldiğince.
Agresif olduğu konusunda haklısın bir şekilde oyun dönerse toparlayamıyoruz demeye çalışmıştım neyse teşekkür ederim yinede zaman ayırdığın için RMP konusunda bol şans ama Assasination Rogue ile şu an için RMP imkansıza yakın. 3 sezon gladiatore oynadım rogue ile ki birinde 2 üst sıramız aldı biz alamadık her zaman çok zevk aldım şu an için sub talenttan dolayı ve damagerdan çok rogue un birazda support classa dönüşmesinden dolayı aynı zevki alamadığım için Disc e döndüm işallah başarılı olursunuz bol şans
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pratik olayına katılmakla beraber maç sırasında küfretmek ve moral bozmak yerine sürekli cd'lerinizi, pozisyonlarınızı survival durumunuzu falan birbirinize aktararak konuşun. Bu özellikle RMP oynarken çok önemli. Hani karşınızda druid warr retri pala varken adamlar "cdleri bastım aga gogo" şeklinde oynayabilir ve 2.2k+ da olabilirler ama rmp konuşmadan 1.8-2k gider gelir.

Diğer yandan dmg'in az olmasına ve switch gereğine de katılıyorum. Dmg'in az olmasının nedeni peel'lenmesi dps'in; tam %30 falan yaptığınızda mesela dps'iniz kesilmiş mesela. O setuptaki scatter shot ve entrapment hariç tüm cc'leri silebiliyorsun sen. Hunter'ı sürekli avoid edip cc'leri silmen lazım mesela.

Priest oynaması bayağı değişti bir de son 2 sezonda, s8'de benim dmg'e assist ettiğim 10 durumun 9'unda kill gelirken artık freedom'lar instant healler havalarda uçuştuğundan daha iyi karar vermek gerekiyor. Zaten switchler de bu noktada önem kazanıyor.

Mesela o setup'ta palaya başta sap fear girip lock'a burstlesenize paladin %90 ihtimalle bubble açacaktı ve sonra tek reset switchte paladini patlatma şansınız olacaktı. Zaten dance'ın power inf'in cd'si kısa baya.

Bir de buna benzer durumlara düşerseniz bırakın adamlara vurmayı rogue mage arada peel yapsın sadece pillar dönün hunter hiç bir şey vuramıyor; lock'u da avoid edersiniz. CD'leriniz gelince abanırsınız sonra.

Sonracıma artık rmp'de mage'e gidiyorlar lololol diye, mage'in survival'ını çoooook fazla geliştirmesi lazım. Ne bileyim %30'da hunter'ın dibine ya da varsa pillar'ın arkasına blink'ti, karşı takımın cd'lerini takip ederek atıyorum dance'a recklessness'e ice block'tu falan çok önemli. Maç kazandırıyor otomatik olarak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saolasın ya bakma soğudum çok oyundan bu rogue un supporter classa dönüşmesiyle.Heal castleyelim falan tam olcak ozaman :) iyi dispeller varsa mutilate halen süper.Ve setler değiştikçe yine sublety kalmayacak arenada.Tipik rogueların kaderi.

Şimdi bir hunterla duel attım.Dismantle dan sonra deflect açamıyor masq.ama dismantle 3 sn duruyor sadece.Sadece deflecte vanish-cs miss geçiyor direk o değişmiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

deadwoll said:

Pratik olayına katılmakla beraber maç sırasında küfretmek ve moral bozmak yerine sürekli cd'lerinizi, pozisyonlarınızı survival durumunuzu falan birbirinize aktararak konuşun. Bu özellikle RMP oynarken çok önemli. Hani karşınızda druid warr retri pala varken adamlar "cdleri bastım aga gogo" şeklinde oynayabilir ve 2.2k+ da olabilirler ama rmp konuşmadan 1.8-2k gider gelir.

Diğer yandan dmg'in az olmasına ve switch gereğine de katılıyorum. Dmg'in az olmasının nedeni peel'lenmesi dps'in; tam %30 falan yaptığınızda mesela dps'iniz kesilmiş mesela. O setuptaki scatter shot ve entrapment hariç tüm cc'leri silebiliyorsun sen. Hunter'ı sürekli avoid edip cc'leri silmen lazım mesela.

Priest oynaması bayağı değişti bir de son 2 sezonda, s8'de benim dmg'e assist ettiğim 10 durumun 9'unda kill gelirken artık freedom'lar instant healler havalarda uçuştuğundan daha iyi karar vermek gerekiyor. Zaten switchler de bu noktada önem kazanıyor.

Mesela o setup'ta palaya başta sap fear girip lock'a burstlesenize paladin %90 ihtimalle bubble açacaktı ve sonra tek reset switchte paladini patlatma şansınız olacaktı. Zaten dance'ın power inf'in cd'si kısa baya.

Bir de buna benzer durumlara düşerseniz bırakın adamlara vurmayı rogue mage arada peel yapsın sadece pillar dönün hunter hiç bir şey vuramıyor; lock'u da avoid edersiniz. CD'leriniz gelince abanırsınız sonra.

Sonracıma artık rmp'de mage'e gidiyorlar lololol diye, mage'in survival'ını çoooook fazla geliştirmesi lazım. Ne bileyim %30'da hunter'ın dibine ya da varsa pillar'ın arkasına blink'ti, karşı takımın cd'lerini takip ederek atıyorum dance'a recklessness'e ice block'tu falan çok önemli. Maç kazandırıyor otomatik olarak.


hah işte şuraya yazmaya başladığımdan beri istediğim tek mesaj buydu ya. o konuşmama olayına geliyim ona bi cevap veriyim sonra bikaç soru sorucam genelde aktif bir konuşma söz konusu ama 4 kez üstüste geldi bunlar fightin başinda yeter fln gibi laflar dönüyo o bezmişliin suskunluğuydu aslında. Fight içindeki küfürler müfürler tam anlamıyla sebebi bezmişlik zaten fightin hemen ardından buraya yazdım.


1. Silme işine gelicem .. Warlock Unstable Affliction atıyo buna ramen silmemmi gerekiyor silence ı göze alıp ?

2. Takım zor durumda değilken mind spike ile dps yapıyorum zaten kullandığım spell konusunda sorucam sadece(mind spike kullanıyorum.. Smite holy light kullanmıyorum doğrumu?)

3. Söylüyorum Takım arkadaşlarına sürekli bi şekilde aktif pillar kullanımını fakat o işte dediğiniz Pratike kalıyor hala Rogue kendini zaman zaman warrior dk fln sanıo. bu demek olmuoki kullanılmıo.. sadece yeteri kadar aktif değil bu çözülücek bi sorun buna kafamı çok takmıyorum.


4. Mage in survive ına gelicek olursak katiyen spell attırılmadığını söylüyor gerçi onada dedim yakaladığın saniyelik boşlukları değerlendirmediğin sürece geleceğimiz olmayacak diye ama işte onuda patch in daha 1 hafta once gelmiş olmasından ötürü zamana bırakıyorum elbet alışacaktır..


bu bikaç sorum dışında tekrar çok teşekkür ederim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilmiyom abi actılar arenada bugun daha.

Deterrence now provides 100% chance for melee attacks to miss instead of 100% parry chance. This means that attacks that cannot be parried, notably some rogue abilities, can now be prevented by Deterrence, and the hunter will gain the benefit of Deterrence even if disarmed.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

bilmiyom abi actılar arenada bugun daha.

Deterrence now provides 100% chance for melee attacks to miss instead of 100% parry chance. This means that attacks that cannot be parried, notably some rogue abilities, can now be prevented by Deterrence, and the hunter will gain the benefit of Deterrence even if disarmed.


Masq çözdüm olayı demin hunter arkadaşla.Eğer hunterın elinde rangedtan başka two hand varsa ozaman dismantle yediğinde deflect açamıyor.Ama 2 tane 1h varsa,dismantle ile off handi düşüremediğimiz için deflect açabiliyor.Yani staff polearm gibi silah takan huntera rogue doğru zamanda dismantle vuracak böylece içini boşaltacaklar birlikte...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Wrong

Deterrance dismantle yeseniz bile açılabiliyor. Cheapshot, Shiv, Backstab falan da yemiyorsunuz. Shiv'den CP alıyorsunuz sadece.

Artık zaten hunter trainlemeyi unutun. Hunter'a CC, healer CS+stundayken nuke.

Vanishleri de mümkünse Fear ve Blinddan sonra sapa saklayın. Petler artık combatta tutmuyor charı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet hunter baya geniş. Dün akşam 2v2'de gelen her hunter x setup'ıyla 20dk maç yapıp class'tan bir kez daha tiksindik.

O kadar saçma sapan ki, adamlar tekrar ediyorum ne kesebiliyor ne de kesiliyorlar. Hunter'ın burst'ünü görünce hemen trollface pillar'lıyoruz, biz burstleyince de hunter trollface avoid ediyor rogue'u. Zaten kafamı ne zaman çıkartsam pillardan;

silencing shot--scatter shot--trap

3v3'te çok sıkıntı değiller de 2v2'de oyundan tiksindiriyorlar. Hayır yenilelim ama 5dk'de yenilelim; 40dk oyun oynayıp da tie alıp -12 yemeyelim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3v3 ve 2v2'den sıyrılıp 5v5'e yürümeyi planlıyoruz bu ara. Druid Healer olmak üzere Warrior-Mage-Warlock-Rogue düzeninde 5v5 denemeye başlayacağız. Druid - Rogue, Druid Warrior, Rogue Warlock 2v2'leri yaptık beraber, 3v3'lerde Warlock-Mage-Rogue 3'lüsünü deniyoruz aralarda, alışma süreçleri. 5v5'te nasıl bir setup uygun gibi sizce? Söylediğim 5'li iş yapar mı yoksa 2k bile görmez mi? Genelde bakıyorum Shaman ve Paladinsiz 5v5 yok gibi ama..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...